Babel
Moderator: mods
- Alaindebanaan
-
- Giacomo Puccini
- Henk de Gier
- Contacteer:
Ik ben het met je eens. Al zou ik ook graag zien dat hij af en toe buitenom gaat en probeert voor te zetten. Als Babel daar op traint is hij binnen no time behoorlijk twee benig. Heb je meteen een stukken minder ruwe diamant. :xyxthumbs:Bertje schreef:Goed spel met bal en er zit verbetering in zijn spel zonder bal. Al zou hij nog wel iets meer mogen bewegen om aanspeelbaar te zijn. Je kunt in ieder geval zien dat hij lekker in zijn vel zit.
- Giacomo Puccini
Ik heb vanavond Jong Oranje zien voetballen tegen Jong Duitsland en wat opviel was dat Babel erg sterk voor de dag kwam als centrumspits, hij kan het dus wel! De opvolger voor Huntelaar hebben we alvast in huis, al is Babel een heel ander soort 9. Meer een klassieke Ajaxspits die de bal kan vasthouden en anderen in scoringspositie brengt, dan alleen het eindstation zoals Huntelaar.
Ajax!
- Alaindebanaan
Goed nieuws in ieder geval over Babel. Hij heeft zeker een aantal kwaliteiten om een 9 bij Ajax te worden, maar ook nog een aantal bekende gebreken.
Het mag inmiddels wel duidelijk zijn dat Ryan dit seizoen genoeg speeltijd ga krijgen. En dat terwijl men rond maart dacht dat het het beste zou zijn om hem te verhuren of misschien zelfs verkopen (voor het bedrag dat toen volgens geruchten was geboden).
Het mag inmiddels wel duidelijk zijn dat Ryan dit seizoen genoeg speeltijd ga krijgen. En dat terwijl men rond maart dacht dat het het beste zou zijn om hem te verhuren of misschien zelfs verkopen (voor het bedrag dat toen volgens geruchten was geboden).
Sorry dat ik het zeg. Maar zonder dat ik de wedstrijd heb gezien ga ik hier al ongeveer om lachen. Zo heb ik Babel namelijk nog nóóit zien voetballen. Hij is geen Petterson. Babel moet het hebben van zijn snelheid, kracht, schot etc. Niet van zijn vermogen om positie te kiezen, kaatsen, overzicht etc.Giacomo Puccini schreef: Meer een klassieke Ajaxspits die de bal kan vasthouden en anderen in scoringspositie brengt, dan alleen het eindstation zoals Huntelaar.
Nu kan ik mezelf helemaal voor lul zetten, maar ik kan het me gewoon ab-so-luut niet voorstellen. Mensen die de wedstrijd hebben gezien?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."