Charisteas

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23022
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Charisteas

Bericht door raymon » ma jul 24, 2006 8:55 pm

Alles over deze aanvaller
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Izmailov
Berichten: 680
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 10:31 am

Bericht door Izmailov » di jul 25, 2006 5:40 pm

En hij zit na Arsenal vandaag weer niet bij de selectie, terwijl op ajax.nl hij wel op een foto staat van de training van gisteren. Wordt Charisteas duidelijk gemaakt dat het beter is om te gaan?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 25, 2006 5:47 pm

Ik hoop het niet. :eusa_pray:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di jul 25, 2006 6:01 pm

Zaterdag zat hij tijdens de wedstrijd te eten bij het leidseplein ;)

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 25, 2006 8:34 pm

Charisteas mag Ajax verlaten
Nieuw-Amsterdam/Veenoord, 25 juli 2006

Angelos Charisteas mag vertrekken bij Ajax, zo liet trainer Henk ten Cate na afloop van de oefenwedstrijd Emmen - Ajax (0-6) weten. De Ajax-coach ziet in de Griek geen geschikte aanvaller voor zijn systeem. ,,Maar ik hoop wel dat hij een goede club vindt, want het is een perfecte jongen," aldus Ten Cate.

Ten Cate had onlangs een gesprek met Charisteas, waarin hij de aanvaller meedeelde dat hij op weinig tot geen speeltijd hoefde te rekenen. ,,Hij is achter Huntelaar, Rosenberg, Babel en zelfs Poepon, die onlangs succesvol bij ons stage liep, in principe de vijfde spits. Ik ga hem niet in de maling nemen, nu heeft hij nog tijd om een andere club te zoeken", zei Ten Cate. De transfermarkt sluit op 31 augustus.

,,Ik hoop dat een leuke club zich meldt voor hem. Het is een perfecte jongen, een goede prof en ook een zeer aardig mens. Voor een tweespitsensysteem is hij fantastisch. Alleen spelen wij zo niet en hebben we veel goede aanvallers in de selectie."
Ajax.nl
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » di jul 25, 2006 8:51 pm

Dus Rosenberg is 2e/3e centrumspits? Lekker.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 25, 2006 8:54 pm

Volgens mij wilde Rosenberg zich richten op de positie van linksbuiten. Alleen hebben we nu wel akelig veel linksbuitens.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di jul 25, 2006 8:59 pm

Ik vind Chari nog immer geschikter voor 4-3-3 dan Rosenberg. Gewoon een beslissing van 'boven' om nog wat geld te vangen voor Chari.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10292
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » di jul 25, 2006 9:04 pm

Belachelijk! Ik vind charisteas nog steeds een fantastische speler voor ajax! veel beter dan Rosenberg, Babel en Poepon... vooral die laatste twee mogen zijn schoenveters nog niet eens strikken!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 25, 2006 9:08 pm

Steef schreef:Ik vind Chari nog immer geschikter voor 4-3-3 dan Rosenberg. Gewoon een beslissing van 'boven' om nog wat geld te vangen voor Chari.
Ik heb het idee dat Ten Cate voornamelijk voor de jeugd wil kiezen en Rosenberg (en eventueel Rosales) nog wel zal verdwijnen.

Denk jij dat dit geld geïnvesteerd zal worden in een linksback om Grygera te dwingen te vertrekken?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di jul 25, 2006 9:11 pm

Weet ik niet.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » di jul 25, 2006 9:37 pm

verrassende keuze, aangezien Charisteas veel beter bij Ajax past dan Rosenberg.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di jul 25, 2006 9:39 pm

Henk de Gier schreef:verrassende keuze, aangezien Charisteas veel beter bij Ajax past dan Rosenberg.
Contract t'm 2008.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » di jul 25, 2006 10:27 pm

Vreemde reacties hier want Ajax heeft een logische beslissing genomen. Rosenberg heeft meer mogelijkheden, is multifunctioneel en kan zich nog ontwikkelen. Charisteas is op dit moment misschien de betere 9, maar voor die positie zijn genoeg andere opties. Contract tot 2008, zoiets speelt uiteraard ook mee. En dat is maar goed ook, of willen we een spits zonder ambitie op de bank die nog 2 jaar geld pakt en dan gratis de deur uit loopt? Dan heb ik liever een gemotiveerde Rosenberg die op meerdere posities uit de voeten kan. Ben blij dat Markus blijft en hopelijk vindt Harry gauw een leuke club. Eerder was hij namelijk nogal stellig in zijn wil om te blijven, dat zou zonde zijn.
Ajax!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo jul 26, 2006 9:09 am

Spreekt uit zijn wil om te blijven niet ook zijn ambitie? Volgens mij is hij het na Huntelaar de beste "9" die we hebben. Rosenberg kan eerder gemist worden; zijn positie op links is al meerdere malen ingevuld. Eerlijk gezegd snap ik er niets van, dat Harry wegmoet.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33893
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » wo jul 26, 2006 9:25 am

Ik vind uit zijn aanblijven juist een gebrek aan ambitie spreken. Of zou hij er serieus rekening mee gehouden hebben dat hij Huntelaar uit de basis zou kunnen spelen? Als hij dat denkt, heeft hij wel ambitie, maar heeft hij geen reëel beeld van de kwaliteiten van hem en Huntelaar.

Ik schat in dat hij ook één van de topverdieners van Ajax is, en dat hij daarom óók weg mag. Maar misschien heeft PSV nog interesse in hem, als VoH weggaat.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7905
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » wo jul 26, 2006 11:45 am

of cootje in porto?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » wo jul 26, 2006 12:00 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Spreekt uit zijn wil om te blijven niet ook zijn ambitie?
Nee, hij heeft geen schijn van kans om aan spelen toe te komen omdat hij alleen op 9 uit de voeten kan en daar heeft hij o.a. ene Huntelaar voor zich. Voor Rosenberg ligt het anders omdat hij op 4 posities kan spelen, zijn kans op speeltijd is daarom veel reëler. Charisteas is inderdaad grootverdiener bij Ajax, volgens mij is dat een meer belangrijke drijfveer voor hem om te blijven dan de sportieve mogelijkheden.
Ajax!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 26, 2006 12:18 pm

Rosenberg zal ik niet heel lang meer blijven, denk ik. Het zou mij niets verbazen als Rosenberg in de winterstop aan een middenmoter uit Engeland of Duitsland verkocht wordt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33893
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » wo jul 26, 2006 12:43 pm

elliquido schreef:of cootje in porto?
Als ik de berichten mag geloven is hij in ieder geval goedkoper dan VoH, dus wat dat betreft lijkt me dat zeker een optie.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

rush2112
Berichten: 634
Lid geworden op: vr aug 26, 2005 6:28 pm

Bericht door rush2112 » wo jul 26, 2006 3:49 pm

Bertje schreef:
Steef schreef:Ik vind Chari nog immer geschikter voor 4-3-3 dan Rosenberg. Gewoon een beslissing van 'boven' om nog wat geld te vangen voor Chari.
Ik heb het idee dat Ten Cate voornamelijk voor de jeugd wil kiezen en Rosenberg (en eventueel Rosales) nog wel zal verdwijnen.

Denk jij dat dit geld geïnvesteerd zal worden in een linksback om Grygera te dwingen te vertrekken?
Ten Cate heeft gisteren ook gezegd nog een type Gabri erbij te willen halen. Een middenvelder dus. Gaat het geld daarheen? Emanuelson speelt overigens ook een beroerde voorbereiding.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do jul 27, 2006 7:52 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Volgens mij is hij het na Huntelaar de beste "9" die we hebben. Rosenberg kan eerder gemist worden; zijn positie op links is al meerdere malen ingevuld. Eerlijk gezegd snap ik er niets van, dat Harry wegmoet.
Helemaal mee eens !
Babel en Rosenberg zijn niet goed genoeg als centrumspits van Ajax en dat jonge mannetje lijkt me ook niet echt de ideale backup...vreemde beslissing van Ajax.
Duke schreef:Maar misschien heeft PSV nog interesse in hem, als VoH weggaat.
Nope, PSV is met een andere spits bezig.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do jul 27, 2006 8:41 am

Geen vreemde beslissing van Ajax, wel een vreemde uitleg van HtC.

Contract t/m 2008 betekent nu de deur uit als je toch 0,0 intenties hebt om het ooit te verlengen.

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » do jul 27, 2006 6:12 pm

Charisteas weet niets van PSV-interesse

PSV zou in de markt zijn voor Angelos Charisteas. Maar voor de Griekse spits, die weg mag bij Ajax, is die interesse nieuws.
PSV zou Charisteas willen inlijven mocht Jan Vennegoor of Hesselink vertrekken. De Griekse spits weet niets van een eventuele toenadering uit Eindhoven, zo meldt hij aan VI.nl. Hij heeft sowieso nog geen contacten met clubs die hem willen inlijven. De vraagprijs van Ajax schrikt potentiële nieuwe werkgevers af.

De Amsterdamse club heeft het prijskaartje van vijf miljoen gehangen om de nek van Charisteas, die bij gebrek aan perspectief op de transferlijst is geplaatst. De vraagprijs is even hoog als Ajax anderhalf jaar geleden Werder Bremen betaalde voor de Griek.
bron: www.vi.nl

Ik denk dat veel zal afhangen van een vertrek van VoH naar Celtic.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

ub40_bboy
Berichten: 56
Lid geworden op: do jul 27, 2006 12:09 pm

Bericht door ub40_bboy » do jul 27, 2006 6:22 pm

Baseman schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Volgens mij is hij het na Huntelaar de beste "9" die we hebben. Rosenberg kan eerder gemist worden; zijn positie op links is al meerdere malen ingevuld. Eerlijk gezegd snap ik er niets van, dat Harry wegmoet.
Helemaal mee eens !
Babel en Rosenberg zijn niet goed genoeg als centrumspits van Ajax en dat jonge mannetje lijkt me ook niet echt de ideale backup...vreemde beslissing van Ajax.
Duke schreef:Maar misschien heeft PSV nog interesse in hem, als VoH weggaat.
Nope, PSV is met een andere spits bezig.
Welke?

Plaats reactie