Gabriel García de la Torre (Gabri)

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Jöhnk » vr dec 04, 2009 4:21 pm

De Dominee schreef:
Gabri kan in de winterstop de overstap maken naar Real Zaragoza. Volgens Cadena SER heeft de club interesse in de Ajacied. Zaragoza staat momenteel veertiende in de Primera Division.

De Spaanse club zou er veel voor over hebben om Gabri terug naar zijn vaderland te halen. De gevraagde transfersom van Ajax is geen probleem. De middenvelder liet eerder nog weten zijn carriere af te willen sluiten in Amsterdam. Zijn contract loopt nog tot medio 2011.

Gabri vertrok in 2006 bij FC Barcelona om bij Ajax aan de slag te gaan. In zijn eerste seizoen onder Henk ten Cate had hij een basisplaats. Inmiddels is dat afgezwakt door blessures.
Onbekend.
:eusa_pray.gif:

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Michael_B » vr dec 04, 2009 4:25 pm

Maar hoe gaan we dat opvangen Johnk? Enoh raakt ook geschorst, geblesseerd en is weg voor de Afrika Cup. Dan is Gabri toch een nuttige stand-in.

Daarentegen zal hij niet niks verdienen en is wat geld in kas voor een speler die per volgend seizoen wat mij betreft niet meer speelt niet verkeerd.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Jöhnk » vr dec 04, 2009 4:36 pm

Lindgren of Bonevacia.

Gabri is een grootverdiener en een matige speler.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Michael_B » vr dec 04, 2009 4:38 pm

Eerlijk gezegd wil ik Lindgren liever niet meer in Ajax 1 zien. Die obligate balletjes terug of breed...

Dan liever Donald of Sarpong. Bonevacia ken ik niet goed genoeg om te beoordelen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel
Berichten: 47489
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Lionel » ma dec 07, 2009 11:26 am

Lindgren mag van mij wel een kans krijgen als Alderweireld blijft prutsen hoor. Vond hem echt slecht gisteren terwijl die Wolfswinkel en Mulenga nou geen hoogvliegers zijn..
IK GELOOF!!!!!!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door D_skilled » ma dec 07, 2009 11:33 am

V. Wolfswinkel is een aardig spitsje hoor. Als hij gisteren wat scherper was had hij zo twee of drie goals kunnen scoren.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door joey » ma dec 07, 2009 11:36 am

Hij speelde niet slecht, maar hij had moeten scoren. Dit soort kansen mag een spits niet laten liggen.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47489
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Lionel » ma dec 07, 2009 11:50 am

Vind ik ook. Zeker ook omdat hij niet echt een aanspeelpunt is of een actie. Dan moet je wel (zoals Klaas) killen..
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Bert » ma dec 07, 2009 11:57 am

Hij was anders constant aanspeelbaar. Kwam ook doordat de pass vanuit het middenveld er niet tot slecht uitgehaald werd. Volgens mij zou dat het werk van De Zeeuw moeten zijn, maar die liep te deserteren.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47489
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Lionel » ma dec 07, 2009 12:00 pm

Iedereen zou aanspeelbaar zijn op de manier hoe Ajax gisteren verdedigde. De verdediging liep continue achteruit en er werd continue slecht druk gezet.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11434
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Toppie » vr dec 11, 2009 1:18 pm

De man van Glas komt pas weer na de winterstop in aktie de vraag is hoelang nog ?

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door mattie » vr dec 11, 2009 1:38 pm

Toppie schreef:De man van Glas komt pas weer na de winterstop in aktie de vraag is hoelang nog ?
Inderdaad zijn belessures gaan nu wel erg lang duren allemaal. Je moet je dus inderdaad afvragen wat het beste is... Jol heeft pas dit seizoen 2x of misschien 3x Gabri kunnen gebruiken. Waren overigens wel goeie partijen, maar toch.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Daily Blind » vr dec 11, 2009 4:57 pm

Rishi schreef:Lindgren mag van mij wel een kans krijgen als Alderweireld blijft prutsen hoor. Vond hem echt slecht gisteren terwijl die Wolfswinkel en Mulenga nou geen hoogvliegers zijn..
Lindgren is geen verdediger dus die wissel begrijp ik niet.

Lionel
Berichten: 47489
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Lionel » ma dec 14, 2009 10:53 am

Lindgren speelde zijn beste wedstrijden bij Ajax als centrale verdediger..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11434
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Toppie » wo feb 17, 2010 11:06 am

mattie schreef:
Toppie schreef:De man van Glas komt pas weer na de winterstop in aktie de vraag is hoelang nog ?
Inderdaad zijn belessures gaan nu wel erg lang duren allemaal. Je moet je dus inderdaad afvragen wat het beste is... Jol heeft pas dit seizoen 2x of misschien 3x Gabri kunnen gebruiken. Waren overigens wel goeie partijen, maar toch.
Gabri laat zich in Spanje onderzoeken
17 februari 2010 RvN

De Telegraaf meldt dat Gabri naar Spanje zal afreizen om zijn gekwetste nek te laten onderzoeken. Omdat de pijn uitstraalt naar net iets onder de nek, wil de Spanjaard uitsluiten dat er sprake is van een fractuur. "Op de foto die hier is gemaakt, viel niets te zien. Maar voor de zekerheid volgt nu een second opinion", aldus Martin Jol.


Gabri kan er beter mee stoppen Jol laat aan alle kanten zien hem niet meer te gebruiken.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Harm » wo feb 17, 2010 11:30 am

Hebben ze in Spanje betere scanners dan? Een second opinion kan toch ook in Nederland?

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Rooie » do apr 01, 2010 5:49 pm

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/foru ... post279050

Bugsy is aardig ingevoerd binnen Ajax, blijkbaar komt er dus op de een of andere manier een contractverlenging aan? Zou het niet helemaal kunnen rijmen met z'n gebrekkige speeltijd, blessureleed en hoge salaris.

Daarnaast meldt hij ook het volgende:
Er zijn spelers die bereid zijn flink inteleveren om bij huidige team waar ze van houden te mogen blijven. Er zijn clubs die zulke spelers warderen en graag willen behouden.
Gelukkig is Gabri een van die spelers en Ajax een van die clubs.
Laatst gewijzigd door Rooie op do apr 01, 2010 6:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33901
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Duke » do apr 01, 2010 5:57 pm

Dat zou verrassend zijn, ik had niet de indruk dat Jol het erg ziet zitten in hem.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door brigade zuid » do apr 01, 2010 6:39 pm

Wel klasse van Gabri om zich zo op te stellen! :biggthumpup.gif:

DelToro
Berichten: 1261
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door DelToro » do apr 01, 2010 7:26 pm

Ik vind het wel een mooie ontwikkeling. Gabri is iemand die een grote naam heeft (werd als grote aankoop en sleutelspeler binnengehaald) en die meestal op de bank zit. Als zo iemand - wetende dat hij geen basisplaats krijgt - bij Ajax wil blijven voor minder geld is dat mijn inziens een goed teken voor de sfeer in de groep. Kennelijk lukt het Jol om de reservespelers goed bij het elftal betrokken te houden. Op de mannen na waarin hij het echt niet ziet zitten, zoals Robbie uiteraard.

het lijkt rustig bij Ajax en het is voor het eerst sinds lange tijd dat ik dat gevoel heb.

Daarnaast lijkt Gabri me een sympathieke vent en een nuttige selectiespeler (wel voor op de bank). Ik vind het dus goed als hij langer mag blijven.
Laatst gewijzigd door DelToro op do apr 01, 2010 7:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Beloki » do apr 01, 2010 7:27 pm

DelToro schreef:Ik vind het wel een mooie ontwikkeling. Gabri is iemand die een grote naam heeft (werd als grote aankoop en sleutelspeler binnengehaald) en die meestal op de bank zit. Als zo iemand - wetende dat hij geen basisplaats krijgt - bij Ajax wil blijven voor minder geld is dat mijn inziens een goed teken voor de sfeer in de groep. Kennelijk lukt het Jol om de reservespelers goed bij het elftal betrokken te houden. Op de mannen na waarin hij het echt niet ziet zitten, zoals Robbie uiteraard.

het lijkt rustig bij Ajax en het is voor het eerst sinds lange tijd dat ik dat gevoel heb.
Eens! Mooie zaak.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Michael_B » vr apr 02, 2010 7:57 am

Mooie ontwikkeling vanuit Ajax inderdaad qua groepsproces. Van mij hoeft Gabri echter niet te blijven.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11434
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Toppie » vr apr 02, 2010 8:20 am

Je moet keuzes maken kampioen worden en spelers behouden voor de consistentie in je elftal of genoegen nemen met de jeugd en salarissen van belangrijke spelers bevriezen of laten gaan.Met gevolg dat de strijd om de titel moeilijker gaat worden. Een ding scheelt Twente red het net zoals AZ volgend seizoen ook niet meer.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Giacomo Puccini » vr apr 02, 2010 7:30 pm

Beloki schreef:
DelToro schreef:Ik vind het wel een mooie ontwikkeling. Gabri is iemand die een grote naam heeft (werd als grote aankoop en sleutelspeler binnengehaald) en die meestal op de bank zit. Als zo iemand - wetende dat hij geen basisplaats krijgt - bij Ajax wil blijven voor minder geld is dat mijn inziens een goed teken voor de sfeer in de groep. Kennelijk lukt het Jol om de reservespelers goed bij het elftal betrokken te houden. Op de mannen na waarin hij het echt niet ziet zitten, zoals Robbie uiteraard.

het lijkt rustig bij Ajax en het is voor het eerst sinds lange tijd dat ik dat gevoel heb.
Eens! Mooie zaak.
Mee eens inderdaad. Maar Ajax moet wel keuzes gaan maken, iemand als Lindgren moet je nu toch echt zien te lozen.
Ajax!

Lionel
Berichten: 47489
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gabriel García de la Torre (Gabri)

Bericht door Lionel » ma apr 05, 2010 11:35 am

Salaris....
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie