Dennis Gentenaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » wo dec 17, 2008 3:26 pm

Gentenaar heeft interesse in terugkeer
woe. 17 december 2008

Vandaag op de site van Nijmegenleeft.nl

Dennis Gentenaar kreeg deze week van Ajax-trainer Marco van Basten te horen dat er voor hem geen toekomst meer is bij Ajax. Een vervelende mededeling, die voor de doelman niet als een verrassing kwam.

Bij zijn oude ploeg NEC was Gentenaar jarenlang een vaste waarde. Hij denkt dat de Nijmegenaren een goede kans maken om donderdag van Udinese te winnen. “Omdat Udinese al is geplaatst en omdat NEC tegen Spartak Moskou ook heel sterk speelde”, legt hij uit. “De spelers realiseren zich daarom misschien dat ze ook Udinese kunnen verslaan. Het is natuurlijk gewoon een goede ploeg. Bij NEC weet iedere speler wat zijn kwaliteiten zijn én wat zijn beperkingen zijn. Als team presteren ze daarom top.”

Gentenaar ziet het wel zitten om onder Mario Been te trainen en te spelen, maar realiseert zich dat Gabor Babos het daar goed doet. “Ik begreep dat zijn contract afloopt en dat er gesproken wordt over verlenging. Pas als ze er niet uitkomen, zou NEC een optie voor mij zijn.

Als de club dat ook ziet zitten tenminste.” De sluitpost denkt niet dat het makkelijk zal zijn een nieuwe werkgever te vinden. “Voor een keeper is dat moeilijker dan voor een speler, want een speler kan vaak op meerdere posities uit de voeten. Dat is toch een voordeel. Toch blijf ik optimistisch. Hopelijk komt er binnenkort een mooie club voorbij.”


Afbeelding



Bron: http://www.detrouwehonden.nl/

Gebruikersavatar
Leon
Berichten: 497
Lid geworden op: za apr 10, 2004 9:07 am

Bericht door Leon » wo dec 17, 2008 7:36 pm

BRON: ELF voetbal

Doelman Gentenaar kreeg onlangs van Marco van basten te horen dat er voor hem geen toekomst meer is bij Ajax. De doelman liet tegenover ELF weten eigenlijk niets anders verwacht te hebben. "Het is duidelijk dat ik mij in de huidige situatie bij Ajax niet prettig voel. Daarom vind ik het ook zelf beter om weg te gaan." Van Basten gaf Vermeer de voorkeur na de blessure van Stekelenburg. "Daar baalde ik van, maar hij heeft zich de afgelopen periode goed ontwikkeld", aldus Gentenaar.
Ajax Netwerk
De sluitpost zegt dat er nog geen clubs concrete interesse hebben getoond. "Ik sta voor alles open, zowel in Nederland als in het buitenland. In principe wil ik wel op het hoogste niveau uitkomen en uiteraard spelen. Dat is het belangrijkste. Ik ben 33 jaar. Mijn loopbaan kan nog jaren duren, maar ik wil die laatste periode wel blijven keepen en het mooi afsluiten."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za jan 03, 2009 11:25 am

Ajax wil Gentenaar behouden na vertrek Vonk

Dennis Gentenaar mag Ajax niet meer verlaten. Door het vertrek van Hans Vonk naar sc Heerenveen willen de Amsterdammers de doelman niet meer kwijt.

De routinier zal vermoedelijk als derde keeper achter Maarten Stekelenburg en Kenneth Vermeer gaan fungeren. Voor het vertrek van Vonk hadden beide partijen de intentie om de samenwerking te verbreken.

Maar technisch directeur Danny Blind ziet dat nu anders. "De consequentie van het vertrek van Vonk is dat Gentenaar niet mag vertrekken", aldus Blind in De Telegraaf.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » za jan 03, 2009 3:38 pm

Slechte zaak. Spelers die niet meer in dienst van Ajax willen, horen niet verplicht gesteld te worden. Haal Westerveld als vervanger van Gentenaar en doe Padt als vervanger van Vonk.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » za jan 03, 2009 4:20 pm

Gentenaar heeft het gewoon verbruid bij vBasten. Wees maar niet bang dat je dan nog op coulantie mag rekenen voor wat betreft een tussentijds vertrek.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za jan 03, 2009 4:22 pm

Dit lijkt me een uiterst normale gang van zaken. Je had vier keepers, je hebt er drie nodig, er is er één vertrokken, dus mag er nu niemand meer vertrekken.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za jan 03, 2009 4:22 pm

Is hij niet over een half jaartje tranfervrij?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jan 03, 2009 4:34 pm

Vedette-10- schreef:Slechte zaak. Spelers die niet meer in dienst van Ajax willen, horen niet verplicht gesteld te worden. Haal Westerveld als vervanger van Gentenaar en doe Padt als vervanger van Vonk.
Ja, laat Gentenaar maar gaan. Die heeft het gezien bij Ajax.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za jan 03, 2009 4:37 pm

Ramona schreef:Is hij niet over een half jaartje tranfervrij?
Klopt. Maar wat doet dat er in dezen toe? Er zal toch niemand een substantieel bedrag voor hem betalen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za jan 03, 2009 4:38 pm

Half jaartje uitzitten dus; dat bedoelde ik ermee...if you don't mind... :hypocrite.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za jan 03, 2009 4:40 pm

Babos doet het toch prima? Is volgens mij beter dan Gentenaar.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za jan 03, 2009 4:42 pm

Zeg ik ergens iets daarover dan?
Ik vind Babos ook beter...wat niet wil zeggen dat Dennis niet welkom is natuurlijk...hij is en blijft een NECer...dus ooit komt-ie terug...alleen niet als 1e keep...m.i.
Laatst gewijzigd door Ramona op za jan 03, 2009 4:46 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » za jan 03, 2009 4:44 pm

Inderdaad. Gentenaar zal wel naar Feyenoord, Heracles of Roda gaan.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma jan 05, 2009 9:54 pm

Peter schreef:Gentenaar heeft het gewoon verbruid bij vBasten. Wees maar niet bang dat je dan nog op coulantie mag rekenen voor wat betreft een tussentijds vertrek.
Zoals verwacht dus:
5/1/2009 - Gentenaar wil nog steeds weg bij Ajax
(Gepost door RvN)

BRON: ELF voetbal

Tegenover ELF liet doelman Dennis Gentenaar weten Ajax aan zijn woord te willen houden, dat hij in de winterstop mag vertrekken. "Ik vind het moeilijk om over de huidige situatie uitspraken te doen. Vandaag of morgen heb ik een gesprek met de clubleiding. Naar aanleiding daarvan ga ik verder nadenken."
Ajax Netwerk
"Zij hebben tegen mij gezegd dat ik weg mag. In principe moeten ze gewoon hun woord houden. En anders hadden ze Hans niet moeten verkopen. Ze wisten toen al dat ik weg wil. Het probleem dat zich nu voordoet, hadden ze kunnen zien aankomen."

AN

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma jan 05, 2009 10:01 pm

Is er uberhaupt interesse? Hij wil zeker ook zijn contract laten ontbinden. :excited.gif:

Siemen
Berichten: 1175
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 12:10 pm

Bericht door Siemen » di jan 06, 2009 10:53 am

De Dennis Gentenaar-soap lijkt geboren
nieuws Door: Redactie op 5 jan 2009

Arme Dennis Gentenaar. Dacht-ie deze winterstop naar een andere club te kunnen gaan, moet-ie toch bij Ajax blijven omdat Hans Vonk zijn geluk in Heerenveen gaat beproeven. "Ik vind het moeilijk om over de huidige situatie uitspraken te doen", zegt Gentenaar desgevraagd tegenover ELF Voetbal. "Vandaag of morgen heb ik een gesprek met de clubleiding. Naar aanleiding daarvan ga ik verder nadenken."

Aankomen
Gentenaar had eerder te horen gekregen dat hij mocht vertrekken. "In principe moeten ze gewoon hun woord houden. En anders hadden ze Hans niet moeten verkopen. Ze wisten toen al dat ik weg wil. Het probleem dat zich nu voordoet, hadden ze kunnen zien aankomen."

Anderzijds Dennis, Vonk kwam met een nieuwe club. Daarmee ben jij nog niet op de proppen gekomen.
Aan de ene kant: afspraak is afspraak. Maar anderzijds heeft Ajaxlife.nl natuurlijk ook wel een beetje gelijk met deze laatste alinea. Blijkbaar is er geen interesse; dat kan dan niet aan Ajax worden tegengeworpen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jan 06, 2009 10:56 am

Als Ajax hem beloofd heeft dat hij weg mocht, moeten ze hem laten gaan. Dan hadden ze Vonk maar aan zijn contract moeten houden.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di jan 06, 2009 11:12 am

De rol van Gentenaar is toch uitgespeeld bij Ajax. Laat lekker gaan (als er tenminste een club komt.)
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » di jan 06, 2009 11:12 am

Zielige gast, laat hem opflikkeren. Padt als derde keeper.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 06, 2009 11:21 am

Alleen als Padt beter is. Kom op, zeg. Laat die klaagzang lekker achterwege.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jan 06, 2009 11:56 am

Kom op zeg. Als jullie iets beloofd wordt, willen jullie ook dat die belofte wordt nagekomen.

Ze hebben bij Ajax niet goed geanticipeerd. Ze hadden niet verwacht dat zich een club voor Vonk zou melden.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di jan 06, 2009 11:58 am

Zeker. Als er een club komt moet Ajax meewerken. Maar is er een club?

Die Padt is toch een groot talent? Dat zei L'ami laatst in Sportweek. Ik zie het probleem niet.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jan 06, 2009 11:58 am

Ik ook niet. Sinds wanneer hebben we een dertiger nodig als derde keeper?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di jan 06, 2009 12:10 pm

Jöhnk schreef:Zeker. Als er een club komt moet Ajax meewerken. Maar is er een club?

Die Padt is toch een groot talent? Dat zei L'ami laatst in Sportweek. Ik zie het probleem niet.
Idd Gentenaar gewoon laten gaan. Anders meot je geen beloftes maken! En dat Hij zelf nog niet met een club is gekomen maakt niks uit.. Aangezien hij er alle tijd nog voor had.

Padt doorschuiven naar positie 2 en Vermeer weer lekker op zijn plekje als derde doelman.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do jan 08, 2009 8:40 am

Gentenaar mag weg als Padt goed genoeg is
don. 8 januari 2009

Vandaag in de Gelderlander

Als blijkt dat Sergio Padt goed genoeg is voor de posi­tie van derde doelman, kan Den­nis Gentenaar alsnog vertrekken bij Ajax. Twee clubs hadden de 33-jarige Nijmegenaar al benaderd voor een transfer, maar door het plotselinge vertrek van Hans Vonk naar Heerenveen moest hij de be­langstelling afhouden. Gentenaar leeft in onmin met trainer Marco van Basten. Hij werkt momenteel in Amsterdam aan het herstel van een lichte spierblessure.


Bron: http://www.detrouwehonden.nl

Gesloten