John Heitinga

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo mar 26, 2008 7:56 pm

Flauwekul. Van Basten heeft afgedwongen dat er fors geinvesteerd gaat worden, dus gaat hij dat ook doen
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo mar 26, 2008 8:00 pm

Juist, men slaat helemaal door. Totaal belachelijk.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 26, 2008 8:02 pm

LucaS schreef:Flauwekul. Van Basten heeft afgedwongen dat er fors geinvesteerd gaat worden, dus gaat hij dat ook doen
Wat zegt het? Machlas en Kinkladze waren peperduur. :blush.gif:

Ik wacht met smart op tekenen dat Ajax met iets goeds bezig is.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo mar 26, 2008 8:03 pm

Precies. Suarez, Huntelaar en Ibrahimovic ook. Davids en Gabri niet
I think I lost my fucking headache

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » wo mar 26, 2008 8:04 pm

LucaS schreef:Flauwekul. Van Basten heeft afgedwongen dat er fors geinvesteerd gaat worden, dus gaat hij dat ook doen
Is niet het juiste uitgangspunt.

Ajax wilde afgelopen zomer ook investeren; als ik de media mag geloven is er een on-Nederlands bedrag voor Modric geboden, is er gedacht aan erg dure spelers als Riera en Prieto, maar ze kwamen niet, ze hadden geen zin om voor Ajax te spelen. Zij zullen hun keuze ook achteraf toejuichen.

Waarom zouden er nu wel toppers komen? Voor de Uefa-cup? Voor de Nederlandse competitie niet, voor een Ajax-salaris komen vooral uitgerangeerde spelers.

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo mar 26, 2008 8:05 pm

Dát is het: men is helemaal getraumatiseerd door de ellende de laatste jaren. Nog begrijpelijk ook. :blush.gif:

Op een of andere manier moet het vertrouwen terugkomen en dat lukt nog even niet met Colin. Dus opschieten met die eerste topper. :anew.gif:

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo mar 26, 2008 8:05 pm

Ajax moet ook geen sterren kopen. Ajax moet prima spelers kopen die in het speltype en bij de medespelers passen
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo mar 26, 2008 8:07 pm

Ik wil gewoon een Chivu en een Zlatan. Ik zag laatst nog beelden van die mannen, wát een uitstraling wát een genot.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » wo mar 26, 2008 8:07 pm

LucaS schreef:Ajax moet ook geen sterren kopen. Ajax moet prima spelers kopen die in het speltype en bij de medespelers passen
Oh, is het zo simpel. Nee, dan komt het wel in orde, morgen maar direct die spelers kopen.

MvB ziet trouwens wel wat in Colin en Kennedy, ze passen blijkbaar wel bij hun medespelers en in het speltype.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 26, 2008 8:09 pm

Neefkens schreef:Dát is het: men is helemaal getraumatiseerd door de ellende de laatste jaren. Nog begrijpelijk ook. :blush.gif:

Op een of andere manier moet het vertrouwen terugkomen en dat lukt nog even niet met Colin. Dus opschieten met die eerste topper. :anew.gif:
Kijk, nu zeg je iets zinnigs. In plaats van ons kwalijk te nemen dat wij er even geen vertrouwen in hebben, kun je beter kijken naar hoe dat gekomen is. Weet je nog van afgelopen zomer? Van de verkoop van Sneijder en de komst van Luque? Of van afgelopen winter? Van de toppers die zogenaamd zouden komen, en de haastige presentatie van de voetbalwees Kuffour, die niet fit was en nog geen hele wedstrijd voor Ajax heeft gespeeld? Het is toch niet zo vreemd dat wij het allemaal nog moeten zien? De man die verantwoordelijk is voor al die ellende zit er nog, hoor.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo mar 26, 2008 8:11 pm

Weet je wat simpel is? Om maar te foeteren en te vloeken en te zuchten dat het nooit meer goed komt.

Ajax heeft geen geld noch de wil om een selectie van 26 gelijkwaardige spelers te hebben. En je kan wel geld hebben, maar 20 nieuwe spelers halen is wellicht ook wat optimistisch

De man die voor de afgelopen jaren verantwoordelijk was heeft niet zo heel veel meer te vertellen
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 26, 2008 8:13 pm

O, maar je hoeft geen twintig nieuwe spelers te halen. Een stuk of vijf, zes is genoeg. Voor elke linie twee goede spelers. Een aantal spelers blijft en verder vul je de selectie aan met talenten. Middelmatige breedtespelers mogen opdonderen.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » wo mar 26, 2008 8:13 pm

LucaS schreef:Weet je wat simpel is? Om maar te foeteren en te vloeken en te zuchten dat het nooit meer goed komt.

Ajax heeft geen geld noch de wil om een selectie van 26 gelijkwaardige spelers te hebben. En je kan wel geld hebben, maar 20 nieuwe spelers halen is wellicht ook wat optimistisch

De man die voor de afgelopen jaren verantwoordelijk was heeft niet zo heel veel meer te vertellen
De eerste opmerking snap ik, wie foetert hier?

Wie heeft het over 20 nieuwe spelers?

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo mar 26, 2008 8:16 pm

Er wordt hier flink gemopperd hoor!

Niemand noemt het getal 20, maar het feit dat Colin mag blijven wordt door sommigen wel aangegrepen om te beweren dat hij de vervanger van Heitinga is. Ik vind het logisch dat een aantal spelers blijft om de selectie op te vullen. En centraal is Colin bruikbaar als invaller ingeval van schorsingen/blessures. Natuurlijk heb ik ook liever Chivu als nummer 26 in de selectie, maar dat gaat nooit gebeuren. dat bedoel ik te zeggen
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo mar 26, 2008 8:18 pm

joey schreef:
Neefkens schreef:Dát is het: men is helemaal getraumatiseerd door de ellende de laatste jaren. Nog begrijpelijk ook. :blush.gif:

Op een of andere manier moet het vertrouwen terugkomen en dat lukt nog even niet met Colin. Dus opschieten met die eerste topper. :anew.gif:
Kijk, nu zeg je iets zinnigs.
Dat ik dit nog mag meemaken.
In plaats van ons kwalijk te nemen dat wij er even geen vertrouwen in hebben, kun je beter kijken naar hoe dat gekomen is.
Dat doet je vorige mooie woorden helaas weer te niet. Ik snap dat jullie vanuit jullie trauma gekke dingen roepen en alles af blijven branden, daar zal ik voortaan prudent mee omgaan. :aai.gif:

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » wo mar 26, 2008 8:20 pm

LucaS schreef:Er wordt hier flink gemopperd hoor!

Niemand noemt het getal 20, maar het feit dat Colin mag blijven wordt door sommigen wel aangegrepen om te beweren dat hij de vervanger van Heitinga is. Ik vind het logisch dat een aantal spelers blijft om de selectie op te vullen. En centraal is Colin bruikbaar als invaller ingeval van schorsingen/blessures. Natuurlijk heb ik ook liever Chivu als nummer 26 in de selectie, maar dat gaat nooit gebeuren. dat bedoel ik te zeggen
Ik las bij jou toch het getal 20!

Ik snap wel dat Colin resreve is, we hebben immers Kuffour en Ogararu ook nog (reageer maar niet)

MvG zal over v.d. Wiel beginnen, maar stel dat v.d. Wiel weer twee tot vier weken is uitgeschakeld?

Ajax heeft na het vertrek van Grygera en Stam geen centrale VERDEDIGER meer in de opstelling gehad! Ajax heeft een verdediger nodig!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 26, 2008 8:20 pm

Wat onaardig van je. Ik roep geen gekke dingen. :blush.gif:

Van het aankoopbeleid van Ajax hebben we nog nooit iets mogen verwachten, dus waarom nu opeens wel? Vanwege Van Basten? Zijn selectiebeleid bij Oranje getuigde de afgelopen jaren niet van enorm inzicht in de mogelijkheden van spelers. Meer dan eens moest hij spelers eerst uitproberen voor hij tot een oordeel kwam over hun kwaliteiten.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo mar 26, 2008 8:21 pm

Jesse schreef:
Voetske schreef:Onze Johnnie wordt met het uur beter en beter :aai.gif: .....
Volgens mij gaat het vooral over de mentaliteit van Big John. Daar zouden velen inderdaad een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ach, en dat wordt ook met het uur meer en meer ... :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door 999 op wo mar 26, 2008 8:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo mar 26, 2008 8:21 pm

Blijf dan maar lekker negatief. Nog even en je gaat beweren dat Cruijff verstand heeft van aankopen
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo mar 26, 2008 8:23 pm

Geeft niets, ik heb er alle begrip voor. :aai.gif:
Het vertrouwen kan wat mij betreft komen uit de woorden van Marco, het budget dat beschikbaar is en dat IEDEREEN bij AJAX nu echt wel overtuigd is dat het echt anders moet.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo mar 26, 2008 8:23 pm

joey schreef:Wat onaardig van je. Ik roep geen gekke dingen. :blush.gif:

Van het aankoopbeleid van Ajax hebben we nog nooit iets mogen verwachten, dus waarom nu opeens wel? Vanwege Van Basten? Zijn selectiebeleid bij Oranje getuigde de afgelopen jaren niet van enorm inzicht in de mogelijkheden van spelers. Meer dan eens moest hij spelers eerst uitproberen voor hij tot een oordeel kwam over hun kwaliteiten.
Ga je me nu napraten :aai.gif: :smallgrin.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 26, 2008 8:23 pm

Nee, Cruijff heeft daar geen verstand van. Dat heeft hij bij Barcelona altijd overgelaten aan anderen.

Maar goed, wel een zwaktebod van jou om Cruijff er weer bij te halen.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo mar 26, 2008 8:25 pm

Nee hoor, toen Cruijff wat wilde gaan doen met de jeugdopleiding was je wel positief. Terwijl je ongetwijfeld niet verwacht dat door zijn reorganisatie binnen nu en 2 jaar opeens wel talenten die goed genoeg zijn doorstromen (voor zover dat nu niet gebeurt).
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 26, 2008 8:27 pm

Dat klopt, daar gaat tijd overheen. Vandaar dat het zo jammer is dat de reorganisatie is uitgesteld.
Ik wijs alleen op een structureel probleem. De niet-functionerende TD/scouting. Het risico bestaat dat het geld met bakken de deur uit gaat zonder dat we daar kwaliteit voor terugkrijgen.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo mar 26, 2008 8:29 pm

Men is al volop aan het reorganiseren, alleen wel evolutionair en niet gewoon iedereen eruit flikkeren.

Plaats reactie