Olaf Lindenbergh

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di aug 07, 2007 12:33 pm

Tja, wat moet je er van zeggen? Hij heeft het recht om zijn geld op te halen zonder te spelen, maar vraag me niet om er respect voor te hebben. Ik zou willen ballen voor mijn salaris.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di aug 07, 2007 12:38 pm

Het verschil is waarschijnlijk alleen erg groot. Bij Ajax kan hij alsnog (bijna) financieel onafhankelijk worden, bij NEC niet. En wat kunnen voetballers na hun carriere nou helemaal?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33877
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di aug 07, 2007 12:45 pm

We hebben het over één seizoen, zou dat zoveel verschil uitmaken? Als hij nu voor Nec of Nac kiest, kan hij waarschijnlijk nog een paar jaar voetballen, als hij bij Ajax blijft zou het wel eens einde carriere kunnen zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di aug 07, 2007 12:46 pm

Ik denk wel dat dat een paar ton zal schelen ja.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di aug 07, 2007 12:52 pm

LucaS schreef:En wat kunnen voetballers na hun carriere nou helemaal?
Lindenbergh blijkbaar erg weinig. :smallgrin.gif:

Die jongen is al vijftien jaar (of zo) prof. Heeft er een aantal jaren AZ opzitten en nu twee jaar Ajax. Hij zou allang financieel onafhankelijk moeten zijn.
Hoe dan ook, er is ook nog zoiets als eergevoel. Zou jij je geld gaan ophalen als je werd uitgekakt, Luuk?
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di aug 07, 2007 12:55 pm

Reken maar van yes. Tot op de laatste cent zullen 'ze' me betalen wat ze me schuldig zijn.
Lindenbergh was bij AZ geen grootverdiener. Er zijn er maar weinig die in Nederland financieel onafhankelijk worden. Of anders in ieder geval de kinderen niet! :smallgrin.gif:
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
thaumaturgy
Berichten: 383
Lid geworden op: do apr 27, 2006 4:32 am

Bericht door thaumaturgy » di aug 07, 2007 5:15 pm

joey schreef:Lindenbergh kan een plaats in de A-selectie eisen. Dat hebben andere spelers vóór hem met succes gedaan (Witschge en co bij Feyenoord). Lindenbergh heeft een contract getekend als selectiespeler en heeft het recht om met het eerste te trainen. (Maar ik neem aan dat hij niet naar de rechter stapt om zijn recht op te eisen.)
Volgens de ajax watcher van vi denkt Ajax daar anders over. In het contract staat namelijk nergens dat een speler die recht heeft.
Mr. Pickle's funtime abortion clinics: we'll bring out the kid in ya!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » di aug 07, 2007 5:35 pm

Ik ken de contracten niet, maar Ajax wilde een paar jaar geleden toch spelers laten tekenen dat ze zelfs konden worden uitgeleend aan Haarlem?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33877
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma aug 27, 2007 9:29 am

Lindenbergh verkiest buitenland boven NEC

26/8/2007 22:13

Olaf Lindenbergh heeft zich afgemeld bij NEC. In Nijmegen is met teleurstelling gereageerd op de mededeling van de 33-jarige middenvelder dat hij kiest voor een buitenlands avontuur.
NEC hoopte al langere tijd Lindenbergh als versterking te kunnen presenteren en stelde de Ajacied een ultimatum. De routinier liet zondag weten af te zien van een overgang naar De Goffert.

NEC meldt op de website dat de transfer niet is afgeketst vanwege financiële redenen. 'NEC betreurt het dat Lindenbergh niet op de aanbieding is ingegaan, maar wil zich alleen versterken met spelers die graag voor de club uitkomen', aldus een verklaring op de website van de club.
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 27, 2007 9:30 am

Qatar, las ik ergens. Maakt hem niet uit als het maar schuift. Heeft hij geluk dat hij bij Ajax gezeten heeft (op de bank, tribune), want anders hoefden ze hem niet in Qatar. Niet zeuren dus, Olaf!
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma aug 27, 2007 9:33 am

joey schreef:Qatar, las ik ergens. Maakt hem niet uit als het maar schuift. Heeft hij geluk dat hij bij Ajax gezeten heeft (op de bank, tribune), want anders hoefden ze hem niet in Qatar. Niet zeuren dus, Olaf!


en vandaag vertrekken?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Bericht door gaizka » do aug 30, 2007 8:40 pm

Lindenbergh dicht bij transfer naar Sparta
30/08/2007 14:56

EXCLUSIEF - Olaf Lindenbergh is in gesprek met Sparta Rotterdam. De middenvelder liet eerder deze week NEC nog weten dat hij voor een buitenlands avontuur ging.

Lindenbergh moet weg bij Ajax, waar hij geen deel meer uitmaakt van de selectie van coach Henk ten Cate. De 32-jarige speler onderhandelt momenteel met Sparta, en het ziet er naar uit dat beide partijen tot een akkoord komen.

Dat Lindenbergh voor Sparta kiest is enigszins opmerkelijk. Hij staakte onlangs de onderhandelingen met NEC omdat hij naar het buitenland wilde. Volgens NEC's technisch directeur Carlos Aalbers had Lindenbergh voor een club in Denemarken gekozen.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do aug 30, 2007 8:52 pm

gaizka schreef:
Lindenbergh dicht bij transfer naar Sparta
30/08/2007 14:56

EXCLUSIEF - Olaf Lindenbergh is in gesprek met Sparta Rotterdam. De middenvelder liet eerder deze week NEC nog weten dat hij voor een buitenlands avontuur ging.

Lindenbergh moet weg bij Ajax, waar hij geen deel meer uitmaakt van de selectie van coach Henk ten Cate. De 32-jarige speler onderhandelt momenteel met Sparta, en het ziet er naar uit dat beide partijen tot een akkoord komen.

Dat Lindenbergh voor Sparta kiest is enigszins opmerkelijk. Hij staakte onlangs de onderhandelingen met NEC omdat hij naar het buitenland wilde. Volgens NEC's technisch directeur Carlos Aalbers had Lindenbergh voor een club in Denemarken gekozen.
Zal Blind weer een paar miljoen neerleggen voor Lindenbergh?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

cento

Bericht door cento » vr aug 31, 2007 8:28 am

Ajax werkt niet mee aan vertrek Lindenbergh

Ondanks dat velen meeleven met Olaf Lindenbergh en hem een vertrek uit de ArenA gunnen, wil Ajax niet meewerken aan een transfer naar Sparta.

Lindenbergh kon naar NEC, maar wilde niet direct toezeggen. De Purmerender had namelijk nog een gesprek met Aalborg, maar ook dat ging niet door. En afgelopen week dook Sparta ineens op. Terecht. Danny Blind wilde de middenvelder er graag bij hebben, maar de loonkosten gooien wederom roet in het eten. Ajax wil niet verder compenseren en daardoor is een vertrek naar Rotterdam bijna onmogelijk geworden.

Met nog minder dan 27 uur te gaan voor de transferperiode definitief sluit en pas rond de Kerst weer opent, lijkt Lindenbergh de komende vier maanden mee te trainen met Jong Ajax, maar geen wedstrijden meer te spelen.

Hetzelfde geldt Michael Krohn-Dehli, die ook door coach Henk ten Cate uit de selectie van het eerste was verwijderd. Beide spelers zijn door dit beleid veroordeeld tot trainen bij het tweede en hopen dat de tijd snel voorbij gaat. Bron: AS

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr aug 31, 2007 8:54 am

Die lindenberg is niet wijs man... wel naar Sparta.. niet naar NEC... prutser... het lijkt of iedereen hier NEC aan het boycotten is... Ze waren ook geinteresseerd in Molhoek (AZ)... die mocht niet weg... maar nu is hij wel bijna rond met NAC... :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » vr aug 31, 2007 3:05 pm

Nee, Lindenbergh wil gewoon niet inleveren. Loser. Logisch dat Ajax niet zijn salaris wil blijven door betalen. Hij is geen werknemer meer dan op dat moment. Zelfde verhaal als bij NEC. Olaffie moet gewoon inzien dat hij nergens zoveel kan verdienen en dat hij niet zo goed is.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr aug 31, 2007 4:49 pm

Volgens AjaxShowtime is 't rond.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47947
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr aug 31, 2007 5:12 pm

Volgens Nos TT ook.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33877
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr aug 31, 2007 5:31 pm

Mooi, wel een beetje vreemd bericht trouwens:
Olaf Lindenbergh speelt de rest van
het seizoen voor Sparta.De middenvelder
stond onder contract bij Ajax,maar de
Amsterdamse club kocht die verbintenis
onlangs af.
Teletekst

Ik wist niet dat Ajax zijn contract had afgekocht?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr aug 31, 2007 6:04 pm

Daniel_vT schreef:Nee, Lindenbergh wil gewoon niet inleveren. Loser. Logisch dat Ajax niet zijn salaris wil blijven door betalen. Hij is geen werknemer meer dan op dat moment. Zelfde verhaal als bij NEC. Olaffie moet gewoon inzien dat hij nergens zoveel kan verdienen en dat hij niet zo goed is.
Ik meende dat Ajax en NEC er uit waren... maar meneer wilde naar het buitenland... laat het hem uitzoeken daar... maakt mij verder niet veel uit... wij hebben een hongaar... (geen idee of het wat is verder.. dus laat Lindenberg maar naar Rotterdam gaan)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr aug 31, 2007 9:37 pm

En snel verschuiven, deze topic. Bedankt voor de moeite en getoonde inzet, Olaf. Tata.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo sep 02, 2007 11:23 am

Gelukkig heeft hij nog één bewonderaar in de wereld. Go, Danny! :headbang.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie