Olaf Lindenbergh
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Olaf Lindenbergh
Alles over deze middenvelder
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Lindenbergh overweegt vertrek bij Ajax
9/12/2006 16:43
Olaf Lindenbergh wil tijdens de winterstop een beslissing nemen over zijn toekomst bij Ajax. 'Ik moet kijken wat ik zelf wil en wat de club wil', zegt de 32-jarige middenvelder in Het Parool. 'Ik wil graag spelen.'
Na zijn komst van AZ in de zomer van 2005 speelt Lindenbergh sporadisch bij Ajax. Trainer Henk ten Cate deed dit seizoen in de competitie pas vijf keer een beroep op de linkspoot.
'Ik ben bijna nooit een vaste waarde. Dat is vervelend. Ik ben 32 en zit in de laatste dagen van mijn voetbalcarrière. Ik kan bij Ajax wachten op mijn kans of proberen bij een andere club aan spelen toe te komen. We zullen wel zien.'
vi.nl
- Daily Blind
Opzouten met die klootzak, wat een waardeloze gast was hij gisteren. Ik heb echt me kapot lopen ergeren in het stadion. Meneer heeft continu verkeerde passes (lees te slappe, te zacht) heeft een timing van niks (verliest als verdediger elk kopduel. Laat te makkelijk een man uit zijn rug lopen en grijpt als een mietje in op het moment dat het moet (aanleiding 1-1)Hij had die Jenner de grond in moeten schoppen, maar hij trekt zijn poot terug. De smerige klootzak.. krijg je een kans, pak die dan ook!
Zelfde geldt ook voor Rosenberg.. als je in mag vallen laat dan zien dat je in het vervolg wil en moet spelen. Waardeloze mentaliteit!
Zelfde geldt ook voor Rosenberg.. als je in mag vallen laat dan zien dat je in het vervolg wil en moet spelen. Waardeloze mentaliteit!
voetbalprimeur, dus niet echt betrouwbaar...Lindenbergh wil weg bij Ajax
Foto: Orangepictures20 december 2006, 14:04
Door: Nick de Jong
Olaf Lindenbergh stuurt aan op een vertrek bij Ajax. De 32-jarige middenvelder is van mening dat hij te weinig aan spelen toekomt en is daarom op zoek naar een nieuwe club. Onder trainer Henk ten Cate is Lindenbergh voornamelijk wisselspeler.
"Ik ben op zoek naar een andere club. Over dit onderwerp heb ik twee keer gesproken met technisch directeur Martin van Geel. Ook de trainer is op de hoogte", aldus Olaf Lindenbergh tegenover Sportweek.
Naar het schijnt zou Ajax niet onwelwillend staan tegenover een vertrek van de middenvelder. De club wilt echter wel een deel van de transfersom terugzien die het betaalde toen het de middenvelder overnam van AZ, aangezien hij nog een contract heeft voor anderhalf jaar.
Naar verluidt zou Feyenoord interesse hebben in de Ajacied. Die zou de club al in de winterstop moeten versterken.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Mede omdat het stuk (in kleine letters) al duidelijk was en ik dat in " onbetrouwbaar transfernieuws" heb geplaatst...Jinne schreef:Waarom die kleine letter banjavi?
Idd, in het buitenland zie ik niet zo gauw een club voor hem. Tenzij Olaf goede contacten heeft met Ronald de Boer en geen problemen heeft om in de woestijn te spelen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
- AT Toto winner 15/16
Dat valt me altijd tegen van AJAX spelers. Die havenslaven weten niet hoe snel ze altijd moeten roepen dat AJAX geen optie is, dat dat echt niet kan maar voor een AJAX speler ligt dat blijkbaar minder gevoelig.Jabu schreef:Nog geen interesse. Hij zegt iig niet dat hij zelf niet naar Feyenoord zou willen.
- Alaindebanaan
HtCAlaindebanaan schreef:Bron??Voetske schreef:Afijn Lindenbergh speelt vanaf nu in het tweede, dus die kan die trainings-trip naar ZA vergeten ...
'Spelers die weg willen teruggezet naar tweede elftal'
In De Telegraaf meldt Henk ten Cate dat hij niet meer wil werken met spelers die wegwillen bij Ajax. 'Ik wil me alleen concentreren op jongens die ook echt bij Ajax verder willen.' Spelers die bij hun besluit blijven Ajax te willen verlaten zouden in het vervolg bij het tweede elftal hun trainingen moeten afwerken. De krant noemt met name Olaf Lindenbergh en Krohn-Dehli, al zou de laatste volgens De Telegraaf later ontkend hebben plannen hebben om te vertrekken.
Blij met de punten ...
- Alaindebanaan