George Ogararu
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
George Ogararu
Alles over deze verdediger
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Seizoen Club Wedstrijden Doelpunten
1998/99 Steaua Boekarest 5 0
1999/00 Steaua Boekarest 7 0
2001/02 CSM Resita 25 1
2001/02 Otelul Galati 20 1
2002/03 Steaua Boekarest 23 0
2003/04 Steaua Boekarest 16 0
2004/05 Steaua Boekarest 28 2
2005/06 Steaua Boekarest 25 1
Is dat IJs-oetlul op z'n Roemeens? ;)
1998/99 Steaua Boekarest 5 0
1999/00 Steaua Boekarest 7 0
2001/02 CSM Resita 25 1
2001/02 Otelul Galati 20 1
2002/03 Steaua Boekarest 23 0
2003/04 Steaua Boekarest 16 0
2004/05 Steaua Boekarest 28 2
2005/06 Steaua Boekarest 25 1
Is dat IJs-oetlul op z'n Roemeens? ;)
Hij viel zondag totaal door de mand als rechtsback tegen een echte linksbuiten. Laten we hopen dat hij beter uit de voeten kan tegen ploegen die met twee spitsen spelen.ub40_bboy schreef:Mee eensDemosthenes schreef:Vond hem overtuigen, hij lijkt mij een Ajaxspeler, iemand die durft en die kan voetballen. Mijn mening is wel gebaseerd op één wedstrijd op tv!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Vi.nlAjacied Ogararu terug in selectie Roemenië
21/9/2006 19:54
Victor Piturca heeft George Ogararu teruggehaald in de Roemeense selectie. De Ajacied had de laatste twee interlands tegen Bulgarije en Albanië nog ontbroken omdat hij herstellende was van een blessure.
Piturca maakte de namen bekend van internationals die niet uitkomen in de Roemeense competitie. Volgende week zal hij de namen van de overige spelers bekendmaken. Onder de buitenlanders ook ex-Ajacieden Bogdan Lobont en Cristian Chivu.
Roemenië speelt op 7 oktober tegen Wit-Rusland, dat net als Nederland uitkomt in Groep G van de kwalificatie voor het EK van 2008.
Zie mijn reactie in de topic over Heitinga:Arwin schreef:Hij viel zondag totaal door de mand als rechtsback tegen een echte linksbuiten. Laten we hopen dat hij beter uit de voeten kan tegen ploegen die met twee spitsen spelen.ub40_bboy schreef:Mee eensDemosthenes schreef:Vond hem overtuigen, hij lijkt mij een Ajaxspeler, iemand die durft en die kan voetballen. Mijn mening is wel gebaseerd op één wedstrijd op tv!
Verdedignd houd ik ook mijn hart vast, maar buiten Nederland zijn er niet veel echte buitenspelers.De fout die hij maakte lag aan de kant van Ogararu/Stam! Onze Ogararu is een prima aanvallende back, hij moet nog wel leren verdedigen. Ik vreesde echt voor een getructe Esajas, een reservespeler van Vitesse!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Precies. En dat is tot het eind zijn zwakste punt gebleven. Ook Trabelsi liet verdedigend steekjes vallen.Wim schreef:Trabelsi kon het ook niet, hij heeft het pas bij Ajax geleerd om tegen een linksbuiten te spelen.
Ik vond Ogararu tegen Vitesse heel sterk, één van de beteren zelfs, maar zondag was het inderdaad pet. Maar goed: voor wie gold dat niet?
K.
Still alive...
- Daily Blind
Mee eens.Wim schreef:Nee hoor hij corrigeerde zichzelf met behulp van zijn snelheid. Bizar genoeg vonden veel supporters dit geweldig![]()
Maar dat hij daarvoor gepiepeld werd zag men niet.
Waarom Grygera speelde? wedstrijdritme? Ogararu is geen derde keus, maar eerst moeten leren verdedigen (is toch niet zo moeilijk?)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Daily Blind
Serieus? Hij speelde heel terleurstellend, maar 1,5 goede voorzet vergoedt blijkbaar veel. Het is toch niet meer dan logisch dat een speler iets goeds doet.Arwin schreef:Eindelijk eens iemand die een goede voorzet kan geven.
Sowieso speelde hij een goede wedstrijd, hopelijk trekt hij dat niveau door, dan kan hij vaste rechtsback worden ipv Heitinga, die daar eigenlijk niet thuishoort.
Ogararu heeft gisteren wel niet zoveel balverlies geleden door zwakke passing dat die 1,5 voorzet het echt niet itot een postitieve eindoordeel brengt.
Daarnaast vond ik het heel opvallend dat hij de opbouw weigert. Elke keer dat Stekelenburg snel het spel wil hervatten via de ruimte op rechts, keerde hij snel de rug toe waardoor dit onmogelijk was :pukey:
Laat ik het zo zeggen, ik heb hem veel slechter zien spelen dit seizoen. Vond hem geen duidelijke fouten maken. Zijn voorzet laat hij de laatste tijd wel vaker zien, waardoor ik hoop dat hij dit kan doorzetten en vaste rechtsback kan worden.Zlatan Son of God schreef:Serieus? Hij speelde heel terleurstellend, maar 1,5 goede voorzet vergoedt blijkbaar veel. Het is toch niet meer dan logisch dat een speler iets goeds doet.Arwin schreef:Eindelijk eens iemand die een goede voorzet kan geven.
Sowieso speelde hij een goede wedstrijd, hopelijk trekt hij dat niveau door, dan kan hij vaste rechtsback worden ipv Heitinga, die daar eigenlijk niet thuishoort.
Ogararu heeft gisteren wel niet zoveel balverlies geleden door zwakke passing dat die 1,5 voorzet het echt niet itot een postitieve eindoordeel brengt.
Daarnaast vond ik het heel opvallend dat hij de opbouw weigert. Elke keer dat Stekelenburg snel het spel wil hervatten via de ruimte op rechts, keerde hij snel de rug toe waardoor dit onmogelijk was :pukey:
Hij heeft inderdaad niet veel voorzetten gegeven tegen AZ, maar soms is daar ook de kans niet voor als rechtsback. Bovendien heb ik toch liever gelijk zo'n goede voorzet dan een Rosales die je 20 keer de kans op zo'n voorzet kan geven, maar constant zijn verdediger raakt of de bal achter schiet.
En dus komt de bal bij Grygera, die de helft van de ballen naar voren rost. :XZlatan Son of God schreef:Daarnaast vond ik het heel opvallend dat hij de opbouw weigert. Elke keer dat Stekelenburg snel het spel wil hervatten via de ruimte op rechts, keerde hij snel de rug toe waardoor dit onmogelijk was :pukey:
Die voorzet van Ogararu was wel heel fijn, natuurlijk. Precies op maat.
Het stinkt aan alle kanten!
En wat te denken van de pass achter het standbeen langs? :eusa_dance: ;)
Nee, serieus. Ik vond hem gisteren behoorlijk spelen en juist een aantal keer goed de diepte zoeken. Nog geen Trabelsi maar ik meende voor het eerst te zien dat hij met wat meer vertrouwen over het veld liep. Zijn verdedigende kwaliteiten hebben mij nog niet kunnen overtuigen. Zoals hij gisteren ook weer hapte bij een passeerbeweging van een AZ speler... :nooo: Daar valt nog een hoop aan te verbeteren.
Nee, serieus. Ik vond hem gisteren behoorlijk spelen en juist een aantal keer goed de diepte zoeken. Nog geen Trabelsi maar ik meende voor het eerst te zien dat hij met wat meer vertrouwen over het veld liep. Zijn verdedigende kwaliteiten hebben mij nog niet kunnen overtuigen. Zoals hij gisteren ook weer hapte bij een passeerbeweging van een AZ speler... :nooo: Daar valt nog een hoop aan te verbeteren.
De ploeg der dapp're Meersche Helden...