Rosenberg

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » wo feb 14, 2007 11:41 am

Volgens mij beoordeel je een trainer weldegelijk op hoe hij zich naar buiten toe presenteert.

En vooralsnog houdt het niet over, Raymon.
Bertje for President!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13417
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » wo feb 14, 2007 11:44 am

Presentatie is belangrijk, maar niet het belangrijkst. Van Gaal was in zijn Ajaxtijd af en toe ook genant bezig in de media, maar de trainers sinds die tijd mogen zijn veters nog niet eens strikken.

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » wo feb 14, 2007 11:47 am

Maar als je maar matig voetbalt wordt de presentatie een stuk belangrijker. Zoals nu dus.

Van Gaal had krediet opgebouwd, HTC breekt zijn krediet alleen maar af.
Bertje for President!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13417
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » wo feb 14, 2007 11:50 am

Kaboem! schreef:[...]HTC breekt zijn krediet alleen maar af.
Bij jou in ieder geval wel, maar ik vraag me af of de gemiddelde Ajaxsupporter er ook zo zwaar aan tilt. (Hij zegt niet iets over een Ajaxheld als Van Basten, wat veel erger zou zijn ;))
Ik vind het niet leuk dat Ten Cate nu reageerde op Rosenberg, maar dat ben ik over een paar dagen alweer vergeten.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23022
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » wo feb 14, 2007 11:56 am

Kaboem! schreef:Volgens mij beoordeel je een trainer weldegelijk op hoe hij zich naar buiten toe presenteert.

En vooralsnog houdt het niet over, Raymon.
Grappig, ik beoordeel HtC op z'n voetbalvisie en de resultaten van z'n team. Wat hij daarbuiten doet moet hij tot op zekere hoogte helemaal zelf weten. Wat Arthur zegt, het gaat over fuckin' Rosenberg (who?). Precies. En nogmaals, heeft hij dit daadwerkelijk zo gezegd? Zal niet de eerste keer zijn dat iemand anders geciteerd wordt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » wo feb 14, 2007 12:07 pm

Rishi schreef:Maar het slaat nergens op omdat Rosenberg nergens zegt dat hij geen vertrouwen kreeg van TC.
Hij zegt alleen dat Rosenberg eerst zelf maar eens moet presteren voordat hij zo'n grote mond opzet.... :aai:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » wo feb 14, 2007 12:07 pm

Hij heeft het letterlijk zo gezegd. Dat heb ik met mijn eigen ogen en oren kunnen waarnemen.

Inderdaad, het is maar fucking Rosenberg. Waarom reageert hij dan toch? Foutje.
Bertje for President!

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » wo feb 14, 2007 12:09 pm

Alaindebanaan schreef:
Rishi schreef:Maar het slaat nergens op omdat Rosenberg nergens zegt dat hij geen vertrouwen kreeg van TC.
Hij zegt alleen dat Rosenberg eerst zelf maar eens moet presteren voordat hij zo'n grote mond opzet.... :aai:
Nou... hij reageerde anders behoorlijk geïrriteerd. R. zou hij een spiegel willen meegeven (hij kwam bij deze reactie wat moeilijk uit z'n woorden, waarschijnlijk door de frustratie) en met R. stoonden we 8e en nu zonder hem 2e. En nog meer van die onbeduidende blabla.
Bertje for President!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23022
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » wo feb 14, 2007 12:10 pm

Kaboem! schreef:Hij heeft het letterlijk zo gezegd. Dat heb ik met mijn eigen ogen en oren kunnen waarnemen.

Inderdaad, het is maar fucking Rosenberg. Waarom reageert hij dan toch? Foutje.
Waarom foutje? Waarom zou hij niet mogen reageren? Het zou wat anders zijn als hij 'zomaar' over Rosenberg begint. Maar hij REageert. En verder zegt ie niets verkeerds.

Laten we het gewoon eens over voetbal hebben.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo feb 14, 2007 12:11 pm

Arthur schreef:
Rishi schreef:Zielig van HtC. Rosenberg heeft dit jaar amper gespeeld. Heel zielig X'C
Ik denk dat hij doelde op vorig seizoen.
Ik weet het wel zeker. Ajax heeft dit seizoen namelijk niet lager gestaan dan de derde plaats.
Kaboem! schreef:HTC bewijst keer op keer dat hij ongeschikt is als hoofdtrainer van een club als Ajax. Jammer, maar het zij zo. Ik ben blij dat hij heeft aangegeven dat hij na dit contract gaat stoppen als trainer.
Mwah, in mijn ogen heeft hij keer op keer bewezen dat hij zeer domme en opvliegerige dingen kan zeggen in de media. Dat is niet onbelangrijk, maar er zijn toch belangrijkere dingen die een trainer alsnog geschikt kunnen maken voor een topclub.

Verder probeer ik het niet goed te praten, want het was gewoon een domme fout, maar zou u niet ook een beetje pissig zijn wanneer zo'n jongen als Rosenberg onrust probeert te stoken en loopt te vertellen dat je een van je spelers niet mag?

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » wo feb 14, 2007 12:13 pm

Nee, ik zou het weglachen en er niet op reageren. En dat meen ik. Als je al langer trainer bent en door de wol geverfd dan weet je dat dit soort dingen gebeuren. Dat hij wel reageert zegt genoeg over onze eigen koekenbakker!
Bertje for President!

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » wo feb 14, 2007 12:15 pm

Kaboem! schreef:
Alaindebanaan schreef:
Rishi schreef:Maar het slaat nergens op omdat Rosenberg nergens zegt dat hij geen vertrouwen kreeg van TC.
Hij zegt alleen dat Rosenberg eerst zelf maar eens moet presteren voordat hij zo'n grote mond opzet.... :aai:
Nou... hij reageerde anders behoorlijk geïrriteerd. R. zou hij een spiegel willen meegeven (hij kwam bij deze reactie wat moeilijk uit z'n woorden, waarschijnlijk door de frustratie) en met R. stoonden we 8e en nu zonder hem 2e. En nog meer van die onbeduidende blabla.
Ach dat van die plaatsen is gewoon een feitelijke constatering. En een spiegel lijkt me voor Rosenberg ook niet overbodig, hij was toch een posterboy? :D
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » wo feb 14, 2007 12:15 pm

Raymon schreef:
Kaboem! schreef:Hij heeft het letterlijk zo gezegd. Dat heb ik met mijn eigen ogen en oren kunnen waarnemen.

Inderdaad, het is maar fucking Rosenberg. Waarom reageert hij dan toch? Foutje.
Waarom foutje? Waarom zou hij niet mogen reageren? Het zou wat anders zijn als hij 'zomaar' over Rosenberg begint. Maar hij REageert. En verder zegt ie niets verkeerds.

Laten we het gewoon eens over voetbal hebben.
Leg ik in de post hierboven uit.

Het is natuurlijk niet goed voor een ploeg als je je trainer zo gefrustreerd ziet reageren.

Maar praat gerust over voetbal, Ray. Raar dat we het niet over de uitlatingen van HTC mogen hebben als het hem in een negatief daglicht plaatst.
Bertje for President!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo feb 14, 2007 12:17 pm

Henk ten Cate vertelt net als Rosenberg geen onwaarheden. Niets aan de hand dus. We kunnen weer over voetbal praten.

:hypocrite:

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23022
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » wo feb 14, 2007 12:21 pm

Kaboem! schreef: Leg ik in de post hierboven uit.

Het is natuurlijk niet goed voor een ploeg als je je trainer zo gefrustreerd ziet reageren.

Maar praat gerust over voetbal, Ray. Raar dat we het niet over de uitlatingen van HTC mogen hebben als het hem in een negatief daglicht plaatst.
:aai:

Ik beoordeel een trainer op resultaten. Met de intentie tot het spelen van het Ajax systeem. Nou, dat lijkt me dit seizoen toch redelijk aan voldaan. Kan nog altijd een stuk beter, maar deze trainer heeft deze selectie nog geen seizoen onder z'n hoede. Ik heb dus ook de hoop dat het volgend seizoen nog beter zal gaan.

Ik heb gelukkig niet zo'n bord voor m'n kop dat Blind alleen maar kut is en Ten Cate alleen maar toppie. Het kan me gewoon niet interesseren wat hij zegt over een Rosenberg, helemaal niet als reaktie op een artikel van dezelfde Zweed. Als jullie je daar wel druk over willen maken, prima, maar dat komt bij mij nogal gefrustreerd over.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » wo feb 14, 2007 12:25 pm

Ik vind het totnogtoe al jaren kut. Onder Koe, Blind en HTC.

Ik vond Koe een klote presentatie hebben en HTC ook. Blind deed het wat dat betreft beter in mijn ogen.

Maar fijn dat jij de presentatie onbelangrijk acht. Ik heb daar een andere mening over en die breng ik naar buiten. So be it.
Bertje for President!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » wo feb 14, 2007 12:26 pm

Niet mee eens. Ik vond de presentatie van Koe beter dan van Blind.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » wo feb 14, 2007 12:29 pm

Ik vond Koe een stotteraar die in een vraaggesprekje tien keer hetzelfde zei. Tien keer niks namelijk.
Bertje for President!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo feb 14, 2007 12:36 pm

Jesse schreef:Niet mee eens. Ik vond de presentatie van Koe beter dan van Blind.
:yes:

Koe verkoopt zichzelf heel goed. Net als zijn broer trouwens.
Het stinkt aan alle kanten!

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » wo feb 14, 2007 12:37 pm

Jullie zijn blind!
Bertje for President!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23022
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » wo feb 14, 2007 1:04 pm

En nu weer over Rosenberg!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Bericht door martijn401 » wo feb 14, 2007 1:18 pm

‘Vreemd gevoel bij weerzien oude club’

Bremen, 14 feb 2007
Markus Rosenberg moet de UEFA Cupontmoetingen met zijn oude club Ajax aan zich voorbij laten gaan. De spits maakte dit seizoen als Ajacied al speelminuten in het UEFA Cuptoernooi en is daarmee veroordeeld tot toekijken.
De Zweedse aanwinst van Werder Bremen moet zich voorlopig tevreden stellen met invalbeurten in de Bundesliga. ,,Het is best vreemd als jouw nieuwe club tegen een elftal voetbalt waarin je zelf ook een tijdje hebt gespeeld.’’ In de Medienraum van het Weser Stadion van Werder lucht Rosenberg zijn hart over de ‘Zweikampf’ tussen Werder Bremen en Ajax. Sinds twee weken zetelt de international in de Noord-Duitse havenstad. De Bundesligakampioen van 2004 is zijn nieuwe werkgever. Roodwit is ingeruild voor groenwit. Rosenberg droeg het Werder-shirt tot nu toe in twee invalbeurten.
,,Ik ben hier prima ontvangen’’, vertelt de oud-Ajacied, die eerder speelde voor Malmö FF en Halmstads BK. ,,Dit is mijn vierde club. Dus als het op aanpassen aankomt, ben ik wel wat gewend. Ik pas me snel aan. Bremen is echt een compleet andere stad dan Amsterdam. Amsterdam is een geweldige stad, die ik eigenlijk wel mis. Hier wordt ook anders gespeeld. Ajax moet het hebben van de techniek. Sterke punten van Werder zijn juist de fysieke kracht en de ervaring. Die onderlinge verschillen maken de wedstrijd alleen maar interessanter. Het besef dat ik vanavond en volgende week niet mag spelen, geeft me een extra vreemd gevoel. Toekijken is niet makkelijk. Mijn beste herinnering aan Ajax? Eigenlijk mijn hele eerste seizoen. Ik denk met een goed gevoel terug aan mijn eerste jaar.’’
In de aanloop naar Werder - Ajax toonde Rosenberg zich zwaar teleurgesteld over zijn mislukte tweede seizoen in Amsterdamse dienst. De 24-jarige Zweed verwoordde zijn frustraties op de website van Werder. Rosenberg wil er eigenlijk niet veel meer over kwijt. ,,Het is allemaal een beetje uit zijn verband getrokken. Wat mij betreft is het allemaal niet meer dan een storm in een glas water.’’
In de selectie van trainer Thomas Schaaf treft Rosenberg in Petri Pasanen een andere oud-Ajacied. ,,Petri kende ik eerlijk gezegd nog niet. Simpelweg omdat ik nooit eerder met hem had samengespeeld. We zijn elkaar misgelopen bij Ajax. Ondanks dat we van dezelfde club komen, hebben we geen speciale band of zo. Die band kan altijd nog komen. Ik merk overigens wel dat deze ploeg al wat langer samenspeelt. Het is een hecht collectief. We kunnen het Ajax zeker lastig maken. Helemaal als de supporters in het ‘Weser’ achter de ploeg gaan staan. Dan kan het hier stormen.’’
ajax.nl

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » wo feb 14, 2007 1:28 pm

Gewoon scherpe reactie van Ten Cate. Een andere coach moet zulke dingen beter niet zeggen maar van Ten Cate weten we dat hij een beetje een straatvechter is. Rosenberg heeft er zelf om gevraagd met z'n uitgebreide, niet altijd even positieve uiteenzettingen over z'n oude club. Dan kun je een keer een oneliner terug verwachten. Verder geen woorden meer aan vuil maken, vanavond gaat het om de mannen op het veld en daar is Der Rosi er in ieder geval geen van.
Ajax!

Plaats reactie