Robbert Schilder

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo apr 09, 2008 8:41 am

Marillion schreef:Daar zijn dan ook niet zoveel kwaliteiten voor nodig..... :hypocrite.gif:
Hij denkt ook niet dat hij veel kwaliteit heeft hoor... lees maar.
Schilder: "Ik kan het Ajax-niveau aan"
Robbert Schilder moet komende zomer vertrekken bij Ajax. De middenvelder is blij met de duidelijkheid, maar denkt het Ajax-niveau wel degelijk aan te kunnen.

"Ik weet zeker dat ik het niveau van de Eredivisie aankan", zegt Schilder tegen VI. "Dat geeft mij vertrouwen en door mijn ervaring bij de eerste selectie van Ajax, denk ik dat ik dat niveau ook aankan."

Schilder hoopt zich in de komende weken te bewijzen bij Heracles Almelo. "Het was voor mij een verademing dat ik eind januari opnieuw werd verhuurd aan deze club. Ik zat bij Ajax op een dood spoor en kwam nauwelijks aan spelen toe. Bovendien maakte ik in Amsterdam al een tijdje een onzekere periode door en dat stoorde me."
Tegenwoordig kan iedere boerenpummel het niveau van Ajax wel aan, dus wat dat betreft heeft hij best gelijk. :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo apr 09, 2008 8:43 am

Zoals Co of AR zou zeggen. Te klein voor een tafellaken en te groot voor een servet.

Missen we niets aan.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » wo apr 09, 2008 10:16 am

Oh God, daar komt de ervaring weer.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo apr 09, 2008 10:20 am

Aardige jongen, echte Ajacied, maar helaas net niet goed genoeg.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » wo apr 09, 2008 4:56 pm

joey schreef:Aardige jongen, echte Ajacied, maar helaas net niet goed genoeg.
Tsja en daar lopen er nog wel meer van momenteel binnen Ajax

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di mei 06, 2008 10:29 am

Ajax vindt bod Heracles op Schilder te laag
Geschreven op dinsdag, 6 mei om 11:13

Heracles Almelo onderhandelt met Ajax over de transfer van Robbert Schilder naar Almelo, zo meldt TC Tubantia. Het eerste bod van de Heraclieden was volgens de Amsterdamse club te laag.

"Dat is het spel", vertelt algemeen directeur Nico-Jan Hoogma. "Zij willen van hem af en wij willen Robbert graag binnenhalen. We zijn nog volop in gesprek." De middenvelder maakte in januari voor de tweede keer als huurling de overstap naar Almelo. Zijn ontwikkeling in Twente geeft geen aanleiding hem terug te halen.

De verdere invulling van de selectie zal de komende weken cq. maanden gestalte gaan krijgen. Over het lot van Rob Maas en Marnix Smit, voor wie ontslag is aangevraagd, bestaat nog geen duidelijkheid. Doelman Remko Pasveer kan bijtekenen.

"Voor Remko is het wel zaak om aan keepen toe te komen", licht Hoogma toe. "Hij moet elke week spelen onder druk. Daar zijn beide partijen het over eens, dus mocht hij bijtekenen dan gaan we kijken of we hem bij een goede club onderdak kunnen krijgen."

Hoogma heeft de laatste tijd niet stilgezeten. "We hebben een lijst met namen voor posities waar wij ons willen versterken. Spelers als Gonzalo García-García hebben echter meerdere keuzes en dus zitten wij als Heracles even in de wachtkamer. We kunnen nu wel snel zaken doen met spelers uit de eerste divisie, maar we gaan, binnen de mogelijkheden van de club, voor kwaliteit.·

www.voetbalzone.nl

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » za mei 24, 2008 9:24 am

NAC ziet in Ajacied Schilder opvolger Molhoek

Robbert Schilder hoeft zich geen zorgen te maken over zijn toekomst. De middenvelder mag vertrekken bij Ajax, maar staat in de belangstelling van verschillende clubs. Nadat eerder al duidelijk werd dat Heracles Almelo, dat Schilder al tweemaal huurde van Ajax, de jeugdinternational graag wil inlijven, heeft volgens BN/ De Stem nu ook NAC Breda interesse in de linkshalf.

In Breda ziet men in Schilder een goede opvolger van Rogier Molhoek, die dit seizoen door AZ verhuurd was aan NAC. Molhoek keert vermoedelijk in de zomer terug naar Alkmaar, om daar nog één keer te proberen een basisplek af te dwingen. (BR)

www.sportweek.nl

T82
Berichten: 1771
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Bericht door T82 » wo jun 18, 2008 8:39 am

Datum: 17-06-2008 Tijd: 13:21
'NAC biedt 250.000 euro voor Schilder'

Volgens het Almelo's Weekblad heeft NAC 250.000 euro over om Robbert Schilder van Ajax te kopen. Waarschijnlijk wordt er dan volgende week een vierjarig contract ondertekend. Met NAC is Schilder al rond, hij hoopt dan ook dat NAC er met Ajax snel uit komt.

Bron: B-Side Rats!, Almelo's Weekblad

Lionel
Berichten: 47292
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo jun 18, 2008 8:52 am

Niet moeilijk doen. Lekker verkopen
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jun 18, 2008 9:02 am

Aardige jongen, echte Ajacied. Ik wens hem het beste.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo jul 13, 2008 6:28 pm

Sparta aast op NAC-target Robbert Schilder
Sparta heeft zich gemengd in de strijd om Ajax-middenvelder Robbert Schilder schrijft het AD. De afgelopen twee seizoenen verhuurde Ajax Schilder nog aan Heracles Almelo. Nu mag de middenvelder echter definitief vertrekken bij de Amsterdammers. NAC Breda leek de snelste kaper op de kust om Schilder op te pikken, maar de Brabanders kwamen er met Ajax niet uit. Sparta ruikt nu zijn kans schoon om Schilder binnen te halen.

Sparta zou Schilder willen halen als opvolger van Nourdin Boukhari. De Marokkaanse international zou op het punt staan te tekenen bij Al Ittihad uit Saoedi-Arabië. Daarnaast verloor Sparta deze zomer al Marvin Emnes aan Middlesbrough.
www.sportweek.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo jul 13, 2008 6:32 pm

Het schiet niet op. Gun die jongen toch zijn transfer zou ik zeggen. Het gaat om wat grijpstuivers heb ik het idee.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo jul 13, 2008 6:34 pm

Aan de ene kant gun je hem die transfer wel, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat ie voor een habbekrats weg kan. We hebben het wel over professioneel voetbal, ook bij NAC.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo jul 13, 2008 6:39 pm

Om hoeveel geld zou het gaan? Ajax vraagt 5 ton en NAC biedt 250.000?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jul 13, 2008 9:21 pm

Peter schreef:Het schiet niet op. Gun die jongen toch zijn transfer zou ik zeggen. Het gaat om wat grijpstuivers heb ik het idee.
Inderdaad. Die jongen heeft zich altijd positief opgesteld, Ajax mag zijn toekomst niet in gevaar brengen.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47292
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jul 13, 2008 10:13 pm

Gun ze die gast nou gewoon...wie weet heb jij hun straks nodig...
IK GELOOF!!!!!!

T82
Berichten: 1771
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Bericht door T82 » zo jul 13, 2008 10:48 pm

Peter schreef:Om hoeveel geld zou het gaan? Ajax vraagt 5 ton en NAC biedt 250.000?
Uit de NAC-topic:

'Ajax vraagt 400.000 euro voor Schilder'

NAC onderhandelt al enige tijd met Ajax over de transfer van Robbert Schilder. De onderhandelingen verlopen vooralsnog stroef, omdat Ajax meer vraagt dan NAC kan/wil betalen. Volgens BN/De Stem vraagt Ajax ongeveer 400.000 euro, terwijl NAC niet verder wil gaan dan 300.000. NAC rekent desalniettemin op een akkoord.

Als de transfer van Schilder afketst, komt (zoals al eerder gemeld) Mike Zonneveld in beeld. Of Zonneveld daadwerkelijk een optie is, is echter de vraag. NAC heeft niet de middelen om Zonneveld te kopen, waardoor alleen huur tot de mogelijkheden behoort. Daarnaast is nog niet duidelijk of PSV Zonneveld (tijdelijk) wil laten gaan.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jul 13, 2008 10:54 pm

Tjonge, daar laat je het toch niet op afketsen? :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jul 14, 2008 1:19 am

Is dit ook niet weer typisch AJAX ?, een speler waarvan je mijlenver ziet aankomen dat ie nooit en te nimmer iets kan betekenen voor AJAX top, en dan toch zo lang door laten hobbelen ( en terug halen ) .. ik bedoel, ook deze speler had nooit de bank ( weer ) mogen warm houden bij AJAX ..

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo aug 24, 2008 12:05 pm

Ajax Online schreef:'NAC Breda en Ajax oneens over voorwaarde transfer Schilder' | De spelers

Robbert Schilder staat nog steeds in de belangstelling van NAC Breda. De Eredivisieclub is al weken in onderhandeling met Ajax, maar vooralsnog is er geen akkoord bereikt over de transfer van de Ajacied. Volgens BN/ De Stem komt dat doordat Ajax voorwaarden stelt, die NAC niet ziet zitten.



Volgens de Brabantse krant wil Ajax Schilder alleen laten gaan op de voorwaarde dat de Amsterdammers hem over twee jaar voor hetzelfde bedrag kunnen terugkopen. De prijs die Ajax voor zijn 22-jarige speler wil hebben, zou 500.000 euro zijn.
Ajax trekt leerling uit het verleden (Lindgren). Slim. Verkoop 500k en terugkoop 750k, dan zijn we er uit!

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 12:08 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op wo dec 30, 2009 6:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » zo aug 24, 2008 12:59 pm

Ajaciedjuh schreef:
Ajax Online schreef:'NAC Breda en Ajax oneens over voorwaarde transfer Schilder' | De spelers

Robbert Schilder staat nog steeds in de belangstelling van NAC Breda. De Eredivisieclub is al weken in onderhandeling met Ajax, maar vooralsnog is er geen akkoord bereikt over de transfer van de Ajacied. Volgens BN/ De Stem komt dat doordat Ajax voorwaarden stelt, die NAC niet ziet zitten.



Volgens de Brabantse krant wil Ajax Schilder alleen laten gaan op de voorwaarde dat de Amsterdammers hem over twee jaar voor hetzelfde bedrag kunnen terugkopen. De prijs die Ajax voor zijn 22-jarige speler wil hebben, zou 500.000 euro zijn.
Ajax trekt leerling uit het verleden (Lindgren). Slim. Verkoop 500k en terugkoop 750k, dan zijn we er uit!
Eens, zoals ik het nu zie denk ik niet dat Schilder ooit een Ajax waardige voetballer gaat worden, maar spelers kunnen zich opeens nog sterk ontwikkelen op latere leeftijd. Wanneer we hem dan voor een klein prijsje kunnen ophalen is dat altijd meegenomen.

Ik denk dat NAC best akkoord wil gaan met deze regeling, alleen zitten ze daar natuurlijk op de centen dus laat hem dan maar voor 400k gaan, met terugkoop regeling van 500k.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo aug 24, 2008 1:11 pm

Het zou me zéér verbazen als we Schilder ooit terugzien bij Ajax. Dit gevit lijkt me overbodig.

En rot voor die jongen dat het zo lang duurt. :aai.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

T82
Berichten: 1771
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Bericht door T82 » ma aug 25, 2008 12:44 pm

Ajax wil hem aan NAC verkopen onder voorwaarde hem voor hetzelfde bedrag terug te kunnen kopen. Domme club die in een dergelijke verkapte huurconstructie trapt...

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 29, 2008 7:38 am

Volgens de Telegraaf vandaag, moet Schilder blijven bij Ajax en mag hij niet meer naar NAC.

Plaats reactie