Kenneth Vermeer

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41007
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Marillion » zo aug 31, 2014 4:34 pm

Arthur schreef:Zou wel lullig zijn als hij tegen ons debuteert. Hopelijk komt hij er daarna pas in omdat Mulder weer geblunderd heeft.
Dat kun je wel vergeten. Die Mulder is een prutser eerste klas. Als Vermeer daar tekent staat hij er direct in. Ik verwacht ook dat hij dat wel heeft afgestemd. Anders kan hij beter bij Ajax op de bank blijven zitten.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Ajaciedjuh » zo aug 31, 2014 4:40 pm

En het wordt nog gekker ....... Het is buiten FdB gegaan. Die is er ook niet mee eens.

Wat een beleid. :confused.gif: :excited.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41007
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Marillion » zo aug 31, 2014 4:40 pm

Ik zie het net. Die was inderdaad duidelijk niet blij.
Nil volentibus arduum

Alexander
Berichten: 8571
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Alexander » zo aug 31, 2014 4:43 pm

Het wordt steeds gekker. We gaan toch niet onze concurrent versterken? Waar zijn we in godsnaam mee bezig? En nog voor een flut bedrag ook. Echt totaal krankzinnig dit.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door brigade zuid » zo aug 31, 2014 4:43 pm

Ik zag de Boer net en die was duidelijk not amused.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door mattie » zo aug 31, 2014 4:45 pm

Een Ajax speler gaat niet naar F toen, andersom namelijk ook niet...
Klaar.. Maarre die gasten zijn geen midden motor.. zeker niet met Karim terug..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Demosthenes » zo aug 31, 2014 4:46 pm

brigade zuid schreef:Ik zag de Boer net en die was duidelijk not amused.
Het maakt wel duidelijk wie er verantwoordelijk zijn: leden van het TH en daar is FdB dus toch geen lid meer van, zijn asistent-trainer wel.

Hoopt het TH te bereiken dat FdB opstapt?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13414
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Arthur » zo aug 31, 2014 4:49 pm

Heeft niks met het TH maken. Het beleid is nu eenmaal dat de trainer, als passant, niet de beslissende stem in het aan- en verkoopbeleid heeft, maar de TD.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Ajaciedjuh » zo aug 31, 2014 4:50 pm

Het is wel een heel groots gebaar van Ajax, als je er zonder emoties naar kijkt. Maar ..... dat kan ik nu even niet. :blush.gif:

Vermeer is het gegund, maar had hij nu echt niet een andere club kunnen kiezen!? :confused.gif:

Vermeer, bedankt voor de mooie jaren, maar ik ga je geen succes wensen. :ajaxscarf.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door mattie » zo aug 31, 2014 4:50 pm

Demosthenes schreef:
brigade zuid schreef:Ik zag de Boer net en die was duidelijk not amused.
Het maakt wel duidelijk wie er verantwoordelijk zijn: leden van het TH en daar is FdB dus toch geen lid meer van, zijn asistent-trainer wel.
Volgens mij klikt het niet meer.. Dus 1 van de twee moet opstappen.. Doe dan maar Overmars.. zijn aankoopbeleid is kut te noemen...
Hoopt het TH te bereiken dat FdB opstapt?
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

wimpey
Berichten: 51952
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door wimpey » zo aug 31, 2014 4:51 pm

Marillion schreef:Ik zie het net. Die was inderdaad duidelijk niet blij.
Heeft al sinds eind vorig seizoen geroepen dat ie rekening houdt met het vertrek van een aantal spelers, waaronder Vermeer.

Kenneth wil blijkbaar naar de kakkies. Desondanks wil ik hem bedanken voor bewezen diensten en 3 mooie landstitels.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41007
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Marillion » zo aug 31, 2014 4:54 pm

Dat hij zou vertrekken wel ja. Maar dat hij uitgerekend naar Rotterdam vertrekt was duidelijk een onaangename verrassing voor De Boer. Zoals gewoonlijk liet hij duidelijk merken wat hij er van dacht.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Ajaciedjuh » zo aug 31, 2014 5:02 pm

Gelukkig, toch 1 miljoen .... dat maakt alles goed. :1evil.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey
Berichten: 51952
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door wimpey » zo aug 31, 2014 5:04 pm

FdB maakt een aangeslagen indruk, vind ik: http://foxsports.nl/video/228406-de-boe ... rmeer.html

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Le T. » zo aug 31, 2014 5:05 pm

Die man moet aan keepen toekomen. Waarschijnlijk krijgt hij in Rotterdam meer te keepen dan hem lief is, ik hoop dat hij daar het publiek niet tegen zich krijgt als afdankertje van Ajax en het verder goed met hem gaat, hij heeft zich immers keurig gehouden in een voor hem moeilijke situatie.

De Boer het een probleem voor Ajax vindt wanneer Feijenoord een keeper heeft die niet goed genoeg is voor Ajax, maar wel beter dan wat ze hebben, dan is dat een probleem met de krachtsverhoudingen dat De Boer zelf heeft veroorzaakt. Je kunt het toch niet maken om een afgedankte nog een jaar langer op de bank te houden, omdat een ploeg die voor het eerst in vele jaren mee mag doen in de EL anders sterker wordt?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Neefkens » zo aug 31, 2014 5:06 pm

Ik vond het juist zo professioneel vam Frank hoe hij het woord deed. Geen spoor van not amused zijn over de transfer van Vermeer, wel over de wedstrijd. De verkoop van Vermeer is echt wel met hem besproken.

Alexander
Berichten: 8571
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Alexander » zo aug 31, 2014 5:07 pm

Overmars had dit uiteraard nooit mogen doen. Lachwekkende beslissing. Je ziet dat de Boer er ook erg boos over is. En terecht!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door brigade zuid » zo aug 31, 2014 5:09 pm

Neefkens schreef:Ik vond het juist zo professioneel vam Frank hoe hij het woord deed. Geen spoor van not amused zijn over de transfer van Vermeer, wel over de wedstrijd. De verkoop van Vermeer is echt wel met hem besproken.
Dan heb jij duidelijk naar iets anders zitten te kijken. De Boer maakte wel degelijk opmerkingen als dat je je concurrentie toch niet sterker gaat maken.

wimpey
Berichten: 51952
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door wimpey » zo aug 31, 2014 5:10 pm

Alexander schreef:Overmars had dit uiteraard nooit mogen doen.
De speler wil vertrekken, Alex. Naar de kakkies blijkbaar. Al maanden communiceert Ajax dat men rekent met een vertrek van Vermeer. Ik snap niet dat Overmars nu iets kwalijk wordt genomen.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9373
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Dubbel » zo aug 31, 2014 5:13 pm

Le T. schreef:Die man moet aan keepen toekomen. Waarschijnlijk krijgt hij in Rotterdam meer te keepen dan hem lief is, ik hoop dat hij daar het publiek niet tegen zich krijgt als afdankertje van Ajax en het verder goed met hem gaat, hij heeft zich immers keurig gehouden in een voor hem moeilijke situatie.
Wonderlijk om dit van een Ajacied te lezen... maar goed, ieder zijn eigen manier van beleven zullen we maar zeggen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door brigade zuid » zo aug 31, 2014 5:13 pm

Vermeer neem ik het meer kwalijk. Wie is eigenlijk de laatste speler geweest die deze overstap gemaakt heeft of vice versa? Arnold Scholten ofzo?

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Rooie » zo aug 31, 2014 5:14 pm

Charisteas :blub.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41007
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Marillion » zo aug 31, 2014 5:14 pm

Kan iemand overigens IH vanavond even uit de kroeg halen en veilig thuis brengen? Die is in één weekend van Blind én Vermeer af. Zal wel laat worden. :smallgrin.gif:

Terug naar Vermeer. Dat die jongen weg wil was natuurlijk volstrekt logisch. En dat Ajax daaraan meewerkt ook. Als we hem niet als eerste keeper willen opstellen dan wil hij elders graag keepen. Hij heeft niet de leeftijd om op de bank te blijven zitten.

Maar uitgerekend naar Rotterdam ligt natuurlijk wel heel gevoelig. Kijk, we lachen hier regelmatig om dat clubje maar vorig jaar waren ze wel de nummer twee. Nationaal gezien is het een concurrent. Nu worden wij zelf in de breedte slechter en we maken Feyenoord sterker. Laten we het er maar op houden dat het prettig was geweest als er een mooie buitenlandse club was gekomen.
Nil volentibus arduum

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Neefkens » zo aug 31, 2014 5:15 pm

brigade zuid schreef:
Neefkens schreef:Ik vond het juist zo professioneel vam Frank hoe hij het woord deed. Geen spoor van not amused zijn over de transfer van Vermeer, wel over de wedstrijd. De verkoop van Vermeer is echt wel met hem besproken.
Dan heb jij duidelijk naar iets anders zitten te kijken. De Boer maakte wel degelijk opmerkingen als dat je je concurrentie toch niet sterker gaat maken.
Dat denk ik dan inderdaad. Foxsports is duidelijk negatiever.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door Rooie » zo aug 31, 2014 5:16 pm

En dan voor meer geld de mindere Boer als vervanger halen? Ik vind het een dubieuze transfer.

Plaats reactie