Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do aug 24, 2006 9:31 pm

Maar goed, als jullie denken dat Lindenbergh er een vergelijkbare puinhoop van zou maken als de 2 middenvelders die het gister wél mochten proberen, dan hebben jullie gelijk, hoor.

Ik zeg alleen maar dat ik nu niet iemand ga afserveren omdat ie dat gewenste niveau nooit zal halen. Het hier en nu telt en dus de vraag: is Lindenbergh nu van waarde? Toen ik gister Vertonghen zag zwemmen en verzuipen...enz. enz.
Lindenbergh leert niet meer van wat er om heen fout gaat en wat hijzelf fout doet.

We mogen hopen (en ik denk aannemen) dat jonge middenvelders dat wel doen.

Vertonghen inbrengen was verrassend (geen vertrouwen in Roger?); in de jeugd maakte Jan veel beslissende doelpunten, maar Kopenhagen is voor hem nog te vroeg. Het geeft wel aan dat Ajax een middenvelder nodig heeft. Ik hoop dat Van Geel dat ook inziet.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Marco
AT EC 2004 winner
Berichten: 3751
Lid geworden op: za okt 11, 2003 12:16 pm

Bericht door Marco » do aug 24, 2006 10:04 pm

Dat was nou niet helemaal het punt dat ik probeerde te maken...

Het zal allemaal wel. Lindenbergh heeft uitstekende wedstrijden gespeeld in een uitstekend team op een vrij hoog (Europees) niveau. Er is geen directe concurrent bij Ajax die dat van zichzelf kan zeggen. Spijtig genoeg...
Avoir, Adieu, Goodnight.. I'm Too Wrong, To Get Right.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 24, 2006 10:04 pm

Iets met prestaties, verleden en toekomst. ;)
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do aug 24, 2006 10:28 pm

Marco schreef:Dat was nou niet helemaal het punt dat ik probeerde te maken...

Het zal allemaal wel. Lindenbergh heeft uitstekende wedstrijden gespeeld in een uitstekend team op een vrij hoog (Europees) niveau. Er is geen directe concurrent bij Ajax die dat van zichzelf kan zeggen. Spijtig genoeg...
Dat laatste heeft met leeftijd te maken?

De vraag is of AZ zo goed speelde dankzij Lindenbergh of ondanks Lindenbergh; ik meen me te herinneren dat Lindenbergh de eerste Europese wedstrijden niet in de basis stond en ook toen speelde AZ goed (Auxerre thuis!)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 24, 2006 10:46 pm

WP_LeGeNd schreef:babel mag van mij voor elk aannemelijk bod weg! Jonge spelers uit eigen opleiding wordt veel te lang de hand boven het hoofd gehouden! als een aankoop zo zou prutsen als babel of maduro dan hadden ze allang op de tribune gezeten!
Babel lijkt in de laatste wedstrijden van vorig seizoen en de eerste wedstrijden van dit seizoen juist de weg omhoog ingezet te hebben. Omdat Maduro er op het moment geen ruk van bakt, Emanuelson twee cruciale fouten maakt en Sneijder een lichtgewicht is, betekent dat nog niet dat alle jeugdspelers opeens prut zijn.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10301
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » vr aug 25, 2006 5:57 am

ik heb het ook niet over urby en sneijder, daar heb ik nog wel vertrouwen in. Babel heb ik nooit in geloofd. Eén en al hype. die zou ik snel verkopen nu er nog mensen in de hype geloven. Maduro heeft iets, maar heeft erg veel beperkingen, ik zou hem een jaar verhuren.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr aug 25, 2006 5:59 am

Babel heeft snelheid, een vlammend schot, een actie, en een neusje voor de goal. Dat zijn unieke kwaliteiten. Als men bij Ajax z'n basiskwaliteiten bijschaaft (waar hij zelf ook goed mee bezig is) wordt het zeker wat met die jongen.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7912
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » vr aug 25, 2006 10:10 am

Fulham are lining up a shock move for Dutch striker Patrick Kluivert. (The Sun)

Thomas Gravesen has agreed personal terms with Celtic and Newcastle, but the two clubs must now negotiate a transfer fee with Real Madrid. (The Sun)
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr aug 25, 2006 3:24 pm

:eusa_pray:

van voetbalcentraal.nl ..... nooit te vertrouwen, maar hoop doet leven.
'Bolton en Rosenberg hebben een akkoord'
Gepubliceerd op 25-08-06 om 16:00 door Jurjen van Geel
Volgens verschillende geruchten zou Bolton Wanderers interesse hebben in Markus Rosenberg. De aanvaller van Ajax zou al een persoonlijk akkoord hebben bereikt met de Engelse club. Het is echter nog de vraag of de club uit Amsterdam akkoord gaat met een transfer van de Zweed.

Door het aantrekken van Klaas Jan Huntelaar is de spits tweede keuze bij Ajax. Daarnaast heeft Rosenberg ook nog concurentie voor een positie op de flanken. Naast goaltjesdief Huntelaar heeft de Amsterdamse club ook nog Angelos Charisteas, Edgar Manucharyan, Kenneth Perez, Mauro Damian Rosales, Nicolae Mitea, Ryan Babel en Tom de Mul voor in de aanval.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr aug 25, 2006 3:26 pm

Bolton is al akkoord met Anelka, helaas. Ik kan me niet voorstellen dat ze nog een spits halen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr aug 25, 2006 3:27 pm

Is de Bolton de nieuwe favoriet van de 'nieuwssites'? Als we de geruchten mogen geloven hebben ze interesse in alles wat in de Eredivisie rondloopt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo aug 27, 2006 3:41 pm

Gravesen fears transfer deadlock

Thomas Gravesen fears he will run out of time before a transfer from Real Madrid to one of the five British clubs chasing him can be completed.

Gravesen told BBC Sport that Celtic and four English Premiership sides - Newcastle, Bolton, Middlesbrough and his old club Everton - were in for him.

But the 30-year-old added: "It's in my mind there are five days left and I go into the Denmark camp on Sunday.

"I fear I'll be stuck in Madrid not playing and doing the thing I love."

Real have told Gravesen, who joined the Spanish team from Everton in a £2.5m deal in January 2005, that he can leave for any club willing to pay their £2m valuation.

"Maybe in five minutes there's a phone call and two clubs have agreed terms and I can be on my way there," Gravesen added.

"We're in contact with clubs and we're negotiating."

Denmark are due to play an international friendly against Portugal on Friday, before they start their Euro 2008 qualifying campaign away to Iceland on 6 September in a Group E game.

And Gravesen revealed he was hoping Denmark coach Morten Olsen would be sympathetic in trying to help the former Everton midfielder secure a transfer.

"I really hope the coach will understand my situation," said Gravesen.

"Imagine if he says I cannot go and I'm in Madrid for six months and I'm unable to play games.

"That wouldn't help my fitness and that might rebound on him if he wanted to use me as he has done for the last seven years.

"We will discuss it with him and seek his advice.

"I believe he will be there to help me if I need it."


www.bbc.co.uk/sport
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo aug 27, 2006 9:30 pm

Vraagt Real dan zoveel?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma aug 28, 2006 9:58 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Gravesen fears transfer deadlock

Thomas Gravesen fears he will run out of time before a transfer from Real Madrid to one of the five British clubs chasing him can be completed.

Gravesen told BBC Sport that Celtic and four English Premiership sides - Newcastle, Bolton, Middlesbrough and his old club Everton - were in for him.

But the 30-year-old added: "It's in my mind there are five days left and I go into the Denmark camp on Sunday.

"I fear I'll be stuck in Madrid not playing and doing the thing I love."

Real have told Gravesen, who joined the Spanish team from Everton in a £2.5m deal in January 2005, that he can leave for any club willing to pay their £2m valuation.

"Maybe in five minutes there's a phone call and two clubs have agreed terms and I can be on my way there," Gravesen added.

"We're in contact with clubs and we're negotiating."

Denmark are due to play an international friendly against Portugal on Friday, before they start their Euro 2008 qualifying campaign away to Iceland on 6 September in a Group E game.

And Gravesen revealed he was hoping Denmark coach Morten Olsen would be sympathetic in trying to help the former Everton midfielder secure a transfer.

"I really hope the coach will understand my situation," said Gravesen.

"Imagine if he says I cannot go and I'm in Madrid for six months and I'm unable to play games.

"That wouldn't help my fitness and that might rebound on him if he wanted to use me as he has done for the last seven years.

"We will discuss it with him and seek his advice.

"I believe he will be there to help me if I need it."


www.bbc.co.uk/sport

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2170
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » ma aug 28, 2006 10:49 am

dan moeten zijn salariseisen wel astronomisch zijn, want het transferbedrag is niet echt schokkend.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma aug 28, 2006 5:37 pm

Nee, totaal niet zelfs. Daarom snap ik ook niet waarom hij loopt te zeuren over Real.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do sep 14, 2006 10:32 pm

Laporta houdt Sneijder in de gaten
Geschreven door Pieter Ooms op donderdag, 14 september om 18:32

Tegenover de Spaanse krant Marca laat Barcelona-voorzitter Joan Laporta weten dat Wesley Sneijder op het scoutingslijstje staat. De middenvelder van Ajax beleefd een goede seizoensstart en heeft daarmee weer de aandacht getrokken van de Catalaanse club. Wanneer hij goed blijft presteren, wil Laporta om de tafel met de Amsterdammers.

"Sneijder (22) is een speler met heel veel mogelijkheden, hij is tweebenig, heeft een geweldig schot en een prachtige vrije trap. Ook kan hij op veel posities gezet worden. Frank heeft me al eens eerder gewezen op dat kleine mannetje. Dat zou wel eens een grote kunnen worden," aldus de preses.

"We blijven hem tot aan de winterstop volgen, dan kijken we of hij zich nog verder ontwikkeld. Als het ons dan bevalt gaan we eens met Ajax rond de tafel zitten."

De kersverse vader speelde tot nu toe 99 competitieduels voor Ajax, hierin scoorde hij 29 maal. Ook droeg hij al 28 keer het shirt van Oranje.
Voetbalzone

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » za sep 16, 2006 12:43 pm

16/9/2006 - Barcelona voorzitter lovend over Sneijder
(Gepost door RvN)

BRON: De Telegraaf

De voorzitter van Barcelona liet zich lovend uit over Sneijder en sluit niet uit dat hij in de nabije toekomst wil proberen hem te halen. Sneijder verlengde zijn contract afgelopen seizoen echter tot 2009. "Hij is een complete speler, met een geweldig schot en een geweldige vrije trap. Bovendien kan Sneijder op meer posities spelen en is hij tweebenig. Frank wees me al eerder op dat kleine mannetje. Ik denk dat hij een grote kan worden", aldus Laporta, die liet weten Sneijder aandachtig te zullen volgen. "We wachten af hoe hij zich blijft ontwikkelen en kijken in de winterstop verder." [reageer]

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za sep 16, 2006 8:42 pm

Heeft ie het nou over de voetbalkwaliteiten of de lichaamslengte van Sneijder?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Lionel
Berichten: 47495
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo sep 17, 2006 12:48 am

:D
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma sep 18, 2006 11:43 am

Wie wil er nou een smurf...

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma sep 18, 2006 2:50 pm

Als die smurf topscorer blijft...

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » ma sep 18, 2006 2:51 pm

ASR_AFCA schreef:Wie wil er nou een smurf...
Gargamel!!


Afbeelding

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59101
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma sep 18, 2006 8:21 pm

343 schreef:
ASR_AFCA schreef:Wie wil er nou een smurf...
Gargamel!!


Afbeelding
Vader Abraham ;)

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » di sep 19, 2006 2:33 pm

Alleen als ze van rechts komen toch? ;)
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Plaats reactie