Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Betrouwbaar Transfernieuws
Hier graag al het betrouwbare transfernieuws
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- raymon
- Contacteer:
Dat is door ons allemaal te bepalen. Maar zoals het 'stickie' al zegt, dagbladen, sommige websites e.d. Jullie hebben daar waarschijnlijk meer zicht op dan wij.Liberty schreef:En wat is voor de mods betrouwbaar?
In ieder geval niet de AjaxNetwerks, VoetbalOnline's en zo.
- Henk de Gier
- Contacteer:
- raymon
- Contacteer:
In ieder geval niet over Ajax spelers, want dat kan in hun eigen topic. Is het een idee om een topic te openen over spelers waar serieus transfernieuws voor is (en alle onzinberichten in de 'niet zo serieuze' transfertopic te doen)?Henk de Gier schreef:houdt dit in dat er geen topics over aparte spelers mogen komen Raymon?
- Henk de Gier
- Contacteer:
- raymon
- Contacteer:
Ik wacht nog even wat reacties af maar mij lijkt dat een prima idee.Henk de Gier schreef:een topic over een speler zodra er echt serieuze intresse is, die topic kan dan altijd verplaatst worden naar "Ajax spelers" zodra de transfer wordt afgerond. Is dat een idee?
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Ajaciedjuh
- Giacomo Puccini
AT5:
Ten Cate zei na de wedstrijd tegen Emmen zijn ogen nog open te houden "voor een middenvelder, type Gabri".
Interessante quote van Ten Cate. Hiermee bevestigt hij mijn inschatting dat hij Ajax met de punt naar achteren wil laten spelen, Maduro in principe eerste keus is als achterste middenvelder en Gabri eerste keus is als controlerende rechtermiddenvelder. Voor beide posities komt alleen Lindenbergh in aanmerking als vervanger aangezien Sarpong aanvallender is ingesteld en hij (waarschijnlijk terecht) nog niet rijp wordt geacht. Vertonghen is een optie, die kan op links controlerend voetballen waardoor Sneijder naar de rechterkant verhuist. Ten Cate vindt het blijkbaar te veel risico om te gokken op een doorbraak van Vertonghen.
Ten Cate zei na de wedstrijd tegen Emmen zijn ogen nog open te houden "voor een middenvelder, type Gabri".
Interessante quote van Ten Cate. Hiermee bevestigt hij mijn inschatting dat hij Ajax met de punt naar achteren wil laten spelen, Maduro in principe eerste keus is als achterste middenvelder en Gabri eerste keus is als controlerende rechtermiddenvelder. Voor beide posities komt alleen Lindenbergh in aanmerking als vervanger aangezien Sarpong aanvallender is ingesteld en hij (waarschijnlijk terecht) nog niet rijp wordt geacht. Vertonghen is een optie, die kan op links controlerend voetballen waardoor Sneijder naar de rechterkant verhuist. Ten Cate vindt het blijkbaar te veel risico om te gokken op een doorbraak van Vertonghen.
Ajax!
- Giacomo Puccini
Dat zou goed kunnen, Lindenbergh heeft het niet kunnen maken en linksbenige middenvelders zijn er genoeg, met Sneijder, evt. Perez, Vertonghen, Schilder en Roger. Als linksback is Lindenbergh ook niet echt een optie, aangezien Emanuelson en Grygera daar steeds spelen. Lindenbergh is wel vrij multifunctioneel, dat spreekt weer in zijn voordeel.
Ajax!
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Yep, die bedoelde ik. Tanx rush2112 :worshippy:rush2112 schreef:Radio of Nicolita.Ajaciedjuh schreef:Zou die Romeense middenvelder weer in beeld komen!? Ik ben zijn naam even kwijt (wie helpt?), maar HTC was daar zeer over te spreken.
Dus, Harry verkopen en geld investeren in een middevelder. :yes:
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
In zijn Ajaxtijd was hij volgens mij zelden geblesseerd. Het is bekend dat hij buiten Nederland nogal moeilijk zijn draai kan vinden. Wellicht dat hij in Amsterdam weer opbloeit.
Kon me ook groen en geel ergeren aan VDM, maar herinner me ook de combinatie met Mido. Andy heeft toen menig assist gegeven op de kopsterke Egyptenaar. Met KJH in de punt zou een soortgelijke situatie kunnen ontstaan.
Kon me ook groen en geel ergeren aan VDM, maar herinner me ook de combinatie met Mido. Andy heeft toen menig assist gegeven op de kopsterke Egyptenaar. Met KJH in de punt zou een soortgelijke situatie kunnen ontstaan.