Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jun 04, 2008 10:30 am

In het jaar dat Ten Cate naar Ajax kwam heeft Vitesse hem ook teruggevraagd. Dat staat me tenminste bij. Maar dat zal Wouter kunnen bevestigen, hoop ik.

EDit: O wacht, het staat zelfs in deze topic. Ik heb het bericht zelf geplaatst. :blush.gif:

Wouter schreef:Hij kondigt dan aan dat hij de nieuwe trainer van Vitesse wordt... :eusa_pray:
joey schreef:Grappig, in de nieuwe Nummer 14 zegt Joop Brand, dat Herman Veenendaal vorige maand een poging heeft gedaan om Ten Cate terug te halen naar Vitesse.
Brand kent Ten Cate al lang, en beschrijft hem als een fantastische veldtrainer en coach, maar ook als een lastige, opvliegende man, iemand bovendien die binnen vijf minuten door heeft wie met hem en wie tegen hem is, en wie tegen hem is kan beter uit de buurt blijven. Maar ook als een gastrvrije, hartelijke man voor wie hij wel vertrouwt.
Leuk trouwens om het begin van deze topic terug te lezen:
wimpey schreef:Ten Cate vind ik een prima trainer voor Ajax. Het zijn de assistenten die Ten Cate meeneemt, waar ik mijn vraagtekens bij zet.
:smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo jun 04, 2008 2:50 pm

joey schreef: Leuk trouwens om het begin van deze topic terug te lezen:
wimpey schreef:Ten Cate vind ik een prima trainer voor Ajax. Het zijn de assistenten die Ten Cate meeneemt, waar ik mijn vraagtekens bij zet.
:smallgrin.gif:
Nog even verder teruglezen en je leest het volledige beeld dat ik van HtC had. Menselijk ongeschikt als trainer van een topclub (is wel redelijk uitgekomen, lijkt me).

Als trainer had ik er wel fiducie in, maar dat viel in de praktijk dus vet tegen. Had gedacht dat ie een goed rendement zou weten te halen uit de goede selectie die Ajax in 06/07 had en goed spel op de mat zou weten te leggen. Tactisch / technisch viel het enorm tegen, qua spel en prestaties eveneens.

Maar genoeg over deze enge man, hij behoort gelukkig tot het verleden van Ajax.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 04, 2008 2:56 pm

wimpey schreef:Maar genoeg over deze enge man, hij behoort gelukkig tot het verleden van Ajax.
:faga1.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo jun 04, 2008 3:01 pm

Juist, hij hoort ook helemaal niet meer in de AJAX-zone.
Hij gaat naar het archief.

Lionel
Berichten: 47282
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo jun 04, 2008 3:01 pm

Hahhahahahahahahaaha, ik kan Bert zijn gedachten lezen!
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47282
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo jun 04, 2008 3:02 pm

Al kan iedereen dat denk ik :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo jun 04, 2008 3:05 pm


Plaats reactie