Kostas Lamprou

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Kostas Lamprou

Bericht door Jinne » ma jan 21, 2019 10:38 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Daar had denk ik Mazraoui moeten staan, maar die gozer was aardig op; zat vlak voor tijd al met kramp op het veld en stond dan ook nog eens op de ongebruikelijke positie van linksback. Eigenlijk best idioot dat je een slot op de deur koopt in de vorm van Magallan en dan, bij de wissel van Sinkgraven, Kristensen erin gooit op Rb en Mazzie op Lb zet. Logischer zou m.i. zijn geweest om Magallan erin te doen en Blind op Lb te zetten. Maar goed. Daar hebben we achteraf geen reet aan.

Fok. Ik ben hier nog steeds goed ziek van. Wanneer kregen we voor het laatst 4 goals tegen, thuis?
In de competitie denk ik tegen Utrecht of PSV. Europees Dortmund of Real.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Kostas Lamprou

Bericht door Ajaciedjuh » ma jan 21, 2019 1:30 pm

Ondanks dat ik de kritiek niet in verhouding vond gisteren, is zijn situatie wel onhoudbaar geworden. Elke bal die hij pakte ( ja ja, dat waren er niet veel), zag je het publiek reageren. EtH die hem grillig noemt, spreekt ook geen vertrouwen uit.

Er komt een druk op Lamprou staan en de rest van het elftal, wat je niet kan gebruiken. Vervelend voor hem, maar ze zullen op zoek naar een alternatief moeten gaan zoeken. Het liefst iemand met veel ervaring (en lengte :ajaxsmiley.gif: ), zodat Kortaski de tijd krijgt als Onana het volgend jaar weg is.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Mano
Berichten: 15118
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kostas Lamprou

Bericht door Mano » ma jan 21, 2019 2:15 pm

Bij beide diagonale schoten van Lammers en de corner (4-4) had een betere keeper punten voor je gepakt.
Diagonale schoten waren niet heel hard en uit 2de lijn zonder mensen in je gezichtsveld. Corner binnen de 5m zonder dat er een speler de keeper stond te blokken.

En dan heb je ook nog de veroorzaakte penalty die niet gegeven werd. Deze ontstond doordat hij een slap schot niet klemvast had. Wat absoluut een penalty was.

Deze man speelde echt een draak van een partij. Onhoudbaar als 2de keeper als je titel aspiraties hebt.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Kostas Lamprou

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma jan 21, 2019 3:39 pm

En het is geen incident; herinneren we ons de goal van PEC Zwolle, eerder dit seizoen, toen Lamprou op goal stond?

Gebruikersavatar
roelf
Berichten: 346
Lid geworden op: do apr 16, 2009 10:53 am

Re: Kostas Lamprou

Bericht door roelf » ma jan 21, 2019 5:19 pm

Wees blij dat we nog tien dagen hebben.

Sent from my BTV-DL09 using Tapatalk

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Kostas Lamprou

Bericht door 999 » ma jan 21, 2019 5:46 pm

Mano schreef:Bij beide diagonale schoten van Lammers en de corner (4-4) had een betere keeper punten voor je gepakt.
Diagonale schoten waren niet heel hard en uit 2de lijn zonder mensen in je gezichtsveld. Corner binnen de 5m zonder dat er een speler de keeper stond te blokken.

En dan heb je ook nog de veroorzaakte penalty die niet gegeven werd. Deze ontstond doordat hij een slap schot niet klemvast had. Wat absoluut een penalty was.

Deze man speelde echt een draak van een partij. Onhoudbaar als 2de keeper als je titel aspiraties hebt.
+1.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Kostas Lamprou

Bericht door Giacomo Puccini » ma jan 21, 2019 9:29 pm

roelf schreef:Wees blij dat we nog tien dagen hebben.

Sent from my BTV-DL09 using Tapatalk
+1
Ajax!

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Kostas Lamprou

Bericht door Historicus » di jan 22, 2019 12:37 am

Overigens zat Overmars qua 2e doelman eerder al mis met Tim Krul. En die is weer boomlang.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Kostas Lamprou

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo jan 23, 2019 3:41 pm

Bizarre situatie, dit. Ik kan me eigenlijk nog maar 1 beroerdere herinneren; ergens begin van deze eeuw; 2002 of 2003 ofzo, toen onze eerste 3 keepers (Lobont, Stekelenburg, Didulica) geblesseerd waren en Timmer als 4e keeper op goal ging, waardoor Grim uit de mottenballen werd gehaald en in een CL wedstrijd op de bank moest (ik weet niet meer welke).

Nu ik erover nadenk; die 5 keepers waren beter dan Lamprou...

Plaats reactie