David Neres

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: David Neres

Bericht door Marillion » vr mar 17, 2017 8:17 pm

Ventje maakt net zijn eerste Ajax doelpunt uit bij NAC met Jong Ajax.
Nil volentibus arduum

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: David Neres

Bericht door Javiskamp » vr mar 17, 2017 8:26 pm

Toppertje... :headbang.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: David Neres

Bericht door Bert » vr mar 17, 2017 9:46 pm

Ook een assist op Cassiera.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: David Neres

Bericht door Javiskamp » vr mar 17, 2017 9:51 pm

Maar tegen Excelsior wordt nog te zwaar voor hem? :)

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: David Neres

Bericht door Demosthenes » vr mar 17, 2017 10:47 pm

Javiskamp schreef:Maar tegen Excelsior wordt nog te zwaar voor hem? :)
Waarom denk je dat Excelsior te zwaar voor hem wordt? Bosz (namens Ajax) zal denken aan de toekomst? Hem nu opstellen betekent dat hij zal worden afgebrand door de deskundigen Derksen en Van der Gijp, want daar worden ze voor betaald.

Traore is in juli/augustus terug naar Chelsea, Neres is gewend aan het Nederlandse voetbal, het leven hier, heeft zijn familie misschien om zich heen en kan dan laten zien wat hij waard is. Is hij niet de speler die Ajax beter maakt? Kan gebeuren, dan zal hij of nog jaren af en toe meedoen met Ajax (Ajax hoeft dan waarschijnlijk niet de maximale prijs te betalen) of hij zal worden verkocht.

Had Ajax dan Berghuis moeten huren? Denk je echt dat deze speler uit het betaald voetbal iets van zijn Engelse salaris inlevert om bij Feyenoord te voetballen? Het is 2017! Wat doe je zelf als je te horen krijgt dat je elders kunt werken, maar "" 1 miljoen"" minder gaat verdienen? Blijf je dat houd je je salaris.

Ajax gokt, zoals het ook heeft gegokt bij het aantrekken van Milik, maar daar hoor ik niemand meer over. Enig idee welke posters hier wisten dat Milik niet kon voetballen, welke deskundigen betaald werden om te vertellen dat Milik er niets van kon? Ajax heeft er goed aan gedaan hem een contract aan te bieden en of hij het bij Napoli maakt? Ik hoop het, want dat versterkt de naam Ajax en ik ben Ajacied, zoiets doet mij goed.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: David Neres

Bericht door Javiskamp » vr mar 17, 2017 11:03 pm

Demosthenes schreef:
Javiskamp schreef:Maar tegen Excelsior wordt nog te zwaar voor hem? :)
Waarom denk je dat Excelsior te zwaar voor hem wordt? Bosz (namens Ajax) zal denken aan de toekomst? Hem nu opstellen betekent dat hij zal worden afgebrand door de deskundigen Derksen en Van der Gijp, want daar worden ze voor betaald.

Traore is in juli/augustus terug naar Chelsea, Neres is gewend aan het Nederlandse voetbal, het leven hier, heeft zijn familie misschien om zich heen en kan dan laten zien wat hij waard is. Is hij niet de speler die Ajax beter maakt? Kan gebeuren, dan zal hij of nog jaren af en toe meedoen met Ajax (Ajax hoeft dan waarschijnlijk niet de maximale prijs te betalen) of hij zal worden verkocht.

Had Ajax dan Berghuis moeten huren? Denk je echt dat deze speler uit het betaald voetbal iets van zijn Engelse salaris inlevert om bij Feyenoord te voetballen? Het is 2017! Wat doe je zelf als je te horen krijgt dat je elders kunt werken, maar "" 1 miljoen"" minder gaat verdienen? Blijf je dat houd je je salaris.

Ajax gokt, zoals het ook heeft gegokt bij het aantrekken van Milik, maar daar hoor ik niemand meer over. Enig idee welke posters hier wisten dat Milik niet kon voetballen, welke deskundigen betaald werden om te vertellen dat Milik er niets van kon? Ajax heeft er goed aan gedaan hem een contract aan te bieden en of hij het bij Napoli maakt? Ik hoop het, want dat versterkt de naam Ajax en ik ben Ajacied, zoiets doet mij goed.
12 miljoen voor Neres of 2.8 voor Milik... scheelt nogal

Een speler waar je 12 miljoen voor betaalt hoort er in Nederland direct te kunnen staan en niet te hoeven wennen...

Aan Milik zal Ajax altijd percentueel meer verdienen dan Neres...

Neres moet jiet joeven wennen... als je zo veel voor een speler betaalt...

Wennen aan het Nl voetbal... hoe arrogant is Nl wel niet om te denken dat spelers (van die waarde) aan dit prutsniveau moeten wennen...

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: David Neres

Bericht door Demosthenes » vr mar 17, 2017 11:42 pm

Ik heb begrepen dat de transfersom 10 miljoen is en dat die door prestaties van Neres kan oplopen tot maximaal 15 miljoen.

Neres heeft volgens mij nog geen uur in Ajax 1 gespeeld, maar moet al worden afgebrand? Brazilianen spelen in een totaal ander systeem dan in Nederland, ik kan me voorstellen dat Neres moet wennen, dat hij niet direct weet hoe hij in Nederland moet mee verdedigen enz. Bosz kan niet het risico lopen door onwetendheid van Neres een wedstrijd te verliezen.

Ik heb het idee dat ene Berghuis, Nederlander, die een tijdje in Engeland speelde (of op de bank zat) met jaren ervaring in de eredivisie in het begin van de competitie ook niet altijd speelde. Niemand die er iets over schreef, maar als een veel jongere Braziliaan in een totaal andere cultuur terechtkomt en na een maand nog niet 'de sterren van de hemel speelt', wordt hij als een miskoop gezien. Volg lekker Derksen en Van der Gijp en denk aan een zin uit de 'Watergate-affaire' (zoek maar op): "Follow the money".
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: David Neres

Bericht door Javiskamp » vr mar 17, 2017 11:54 pm

Volg lekker Derksen en Van der Gijp en denk aan een zin uit de 'Watergate-affaire' (zoek maar op): "Follow the money".
Haha... tja... wat valt er dan nog te discussieren...?

Stom van mensen zeg... Derksen en Gijp achterna lopen zondrr zelf een mening te mogen hebben..

Ik zal morgen eens goed in de spiegel kijken... en me bedenken... als mijn mening hetzelfde blijkt te zijn als anderen omdat ik het ook zo vind ik ze dan jiet moet volgen... ehmm... #hoedan?

Zeg je dit ook altijd tegen mensen die op een partij hebgen gestemd waar jij jiet op hebt gestemd?

Mag ik het ern slecht excuus vinden of ... wie volg ik nu?

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10275
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: David Neres

Bericht door WP_Legend » vr mar 17, 2017 11:55 pm

Had hij in het voorseizoen gekomen, dan had hij 1,5 maand kunnen wennen. Nu komt hij in het midden van het seizoen op een rete belangrijk moment waar niemand kkan of mag verzaken.

Sent from my SM-T330 using Tapatalk

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: David Neres

Bericht door InnerHarbour » za mar 18, 2017 8:35 am

Javiskamp schreef:
Volg lekker Derksen en Van der Gijp en denk aan een zin uit de 'Watergate-affaire' (zoek maar op): "Follow the money".
Haha... tja... wat valt er dan nog te discussieren...?

Stom van mensen zeg... Derksen en Gijp achterna lopen zondrr zelf een mening te mogen hebben..

Ik zal morgen eens goed in de spiegel kijken... en me bedenken... als mijn mening hetzelfde blijkt te zijn als anderen omdat ik het ook zo vind ik ze dan jiet moet volgen... ehmm... #hoedan?

Zeg je dit ook altijd tegen mensen die op een partij hebgen gestemd waar jij jiet op hebt gestemd?

Mag ik het ern slecht excuus vinden of ... wie volg ik nu?
:drecul.gif:

Ik zou eerder zeggen dat je de db goed door hebt.
YNWA

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: David Neres

Bericht door Giacomo Puccini » ma mar 20, 2017 12:47 am

Onverantwoord dat een speler met zo'n prijskaartje nog moet wennen in de Jupiler League. Oppassen dat hij Zivkovic niet achterna gaat.

Leuk dat hij een goaltje tegen Nac heeft gemaakt, maar ik had liever gezien dat hij dat tegen Excelsior had gedaan.
Ajax!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: David Neres

Bericht door Demosthenes » ma mar 20, 2017 9:13 am

Stom van mensen zeg... Derksen en Gijp achterna lopen zondrr zelf een mening te mogen hebben..
Dankzij de media, met name het web, hebben de meninglozen inderdaad nu een 'mening' (tussen ' ', anders klopt de zin niet en is er meer uitleg nodig), het is zo veilig om je te kunnen verschuilen. Blijkbaar voel je je aangesproken, anders had je niet (zo) gereageerd.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: David Neres

Bericht door 999 » ma mar 20, 2017 10:53 am

Hier ook maar.M.i. is het geen goed teken dat ie in jong-AJAX moet " wennen " , meestal houd dat in dat wat we al in huis hebben gelijkwaardig of beter is dan Neresje ...

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: David Neres

Bericht door zeux » zo apr 09, 2017 9:43 pm

Co toont een aantal Neres-acties. Leuke speler!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii
Berichten: 18441
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: David Neres

Bericht door Yopii » zo apr 09, 2017 10:53 pm

Die Adriaanse meende te hebben gezien dat Bosz 'aan Neres gesleuteld had' want Neres werkte zo hard. Nog los van het impliciete waardeoordeel over Brazilianen (blijkbaar luie varkens die van een Nederlander moeten leren werken), het is gelul. Als Adriaanse de moeite had gedaan beelden van die jongen te bekijken in januari, toen er sprake was van een transfer, had hij kunnen zien dat Heres destijds al zijn stinkende best deed voor zijn team, op een moment dat hij waarschijnlijk nog nooit van Bosz had gehoord. Waarom doet Adriaanse zijn huiswerk niet? Als ik beelden van die jongen kon bekijken, dan had hij er ook even voor kunnen gaan zitten. Ik begrijp oprecht niet dat zo iemand maar wat roept terwijl hij zich gemakkelijk kan informeren. Het kost een paar uur, maar dan heb je ook iets te zeggen. Of niet, natuurlijk. :smallgrin.gif:

Over Neres: zijn voortzetting is matig. Goede balaanname, hij draait gemakkelijk weg, is rap genoeg, maar in de top kan het niet zo zijn dat je voorzetten alle kanten uit vliegen.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: David Neres

Bericht door Giacomo Puccini » ma apr 10, 2017 7:17 am

Oh zeker, Neres moet zich nog verbeteren. Niet alleen de voorzetten vliegen soms alle kanten op, dat kan over zijn doelpogingen ook gesteld worden. Het lijkt alsof hij vooral moeite heeft met schoten en voorzetten die niet over de grond gaan. Maar zijn voorzetten en schoten zijn ook dikwijls erg goed, dus zorgen maak ik me allerminst. Hij is nog jong en moet zich nog volop kunnen ontwikkelen.
Ajax!

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11899
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: David Neres

Bericht door Sandro » ma apr 10, 2017 7:22 am

Yopii schreef:Waarom doet Adriaanse zijn huiswerk niet? Als ik beelden van die jongen kon bekijken, dan had hij er ook even voor kunnen gaan zitten. Ik begrijp oprecht niet dat zo iemand maar wat roept terwijl hij zich gemakkelijk kan informeren.
Je reinste scorebordjournalistiek van hem. Ik vind dat we hem voor straf paaseieren moeten laten zoeken. :hypocrite.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: David Neres

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma apr 10, 2017 8:24 am

Sandro_Calaaabro schreef:
Yopii schreef:Waarom doet Adriaanse zijn huiswerk niet? Als ik beelden van die jongen kon bekijken, dan had hij er ook even voor kunnen gaan zitten. Ik begrijp oprecht niet dat zo iemand maar wat roept terwijl hij zich gemakkelijk kan informeren.
Je reinste scorebordjournalistiek van hem. Ik vind dat we hem voor straf paaseieren moeten laten zoeken. :hypocrite.gif:
Ik vind het wel lief van Yopi dat hij denkt dat de heren analytici in voetbalpraatprogramma's zich terdege voorbereiden op hun optreden. Ik ben er al een tijdje mee gestopt om te kijken, na aanhoren van een bizarre hoeveelheid onzin. Zet je een viertal willekeurige AT'ers aan tafel, dan wordt het pas interessant.

Ik opteer voor Zeux, Yopi, IH en Wimpey voor aankomende zondag: dat wordt láchen! BZ mag de column doen.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: David Neres

Bericht door Mano » ma apr 10, 2017 8:25 am

Zlatan!
eerste 2 seizoenen serieus matige speler voor Ajax.
3de seizoen, goed van start, direct weg! (the rest is history)



Of hij gaat renderen bij Ajax, geen idee. Financieel verwacht ik geen miskoop, het aankoopbedrag + winst halen we wel.
zijn moyenne is ander prima. 2x Ajax, 2x scoren en minimaal 1 assist.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: David Neres

Bericht door Le T. » ma apr 10, 2017 8:53 am

Yopii schreef:Die Adriaanse meende te hebben gezien dat Bosz 'aan Neres gesleuteld had' want Neres werkte zo hard. Nog los van het impliciete waardeoordeel over Brazilianen (blijkbaar luie varkens die van een Nederlander moeten leren werken), het is gelul.
Adriaanse neigt nogal naar stereotypes. Hij zou een Neres alleen halen als hij op rechtshalf zo'n pezige roodharige zou hebben lopen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: David Neres

Bericht door Demosthenes » do apr 13, 2017 10:47 am

Mano schreef: Of hij gaat renderen bij Ajax, geen idee. Financieel verwacht ik geen miskoop, het aankoopbedrag + winst halen we wel.
zijn moyenne is ander prima. 2x Ajax, 2x scoren en minimaal 1 assist.
Als we de investering in Neres (eerst 10 miljoen, nu al twaalf miljoen, aan het eind van de competitie al vijftien miljoen?) en zijn kwaliteiten tegen elkaar afwegen, dan is het niet eens zo'n grote investering, want El G. is voor vele miljoenen verkocht, maar zal El G. zich, op voetbalgebied, nog kunnen verbeteren?

Bosz verwachtte blijkbaar geen verdergaande ontwikkeling bij El G. en dan kan zo'n speler beter verkocht worden. Heeft Bosz gelijk? De toekomst zal het uitwijzen, hij is een mens, hij maakt ook fouten, maar tot nu toe heeft El G. bij nummer 13 in Frankrijk nog niet echt kunnen overtuigen. Op de spelerslijst staat hij qua score op plaats 20 (https://www.whoscored.com/Teams/607/Show/France-Lille) met één doelpunt en twee gele kaarten in 569 minuten. Voor hem hoop ik dat hij zich kan verbeteren, voor Ajax zal dat ook weer geld opleveren, maar wie ziet er een 'Ronaldo' in?

Neres zal, mocht hij niet slagen bij Ajax, ook wel enkele miljoenen opleveren, m.a.w. financieel valt het risico mee. Qua voetbal? Afwachten.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: David Neres

Bericht door Demosthenes » zo aug 06, 2017 3:06 pm

Keizer stelt Neres niet op, omdat hij niet goed mee verdedigt, las ik volgens mij op AS.

Als de wedstrijden tegen Nice de maatstaf zijn, welke aanvallers verdedigden dan wel goed mee? Welke middenvelders? Aanvallers worden beoordeeld op meeverdedigen, Viergever er Sanchez vallen aan, Sanchez scoort, de omgekeerde wereld?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: David Neres

Bericht door brigade zuid » zo aug 06, 2017 3:29 pm

Ik vind het ook maar onzin hoor, het wordt tijd dat Keizer zijn Jupiler League pet eens afzet en oog gaat krijgen voor kwaliteit.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11899
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: David Neres

Bericht door Sandro » zo aug 06, 2017 5:08 pm

Ik vind het in negatieve zin opvallend dat Neres in de samenvatting van de wedstrijd tegen Sparta in zijn geheel niet voorkomt, terwijl hij toch een helft gespeeld heeft.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: David Neres

Bericht door Demosthenes » zo aug 06, 2017 5:16 pm

Sandro_Calaaabro schreef:Ik vind het in negatieve zin opvallend dat Neres in de samenvatting van de wedstrijd tegen Sparta in zijn geheel niet voorkomt, terwijl hij toch een helft gespeeld heeft.
Het doelpunt van Sparta zat er ook niet in, maar je hebt gelijk, veel bijzonders zal hij niet hebben gepresteerd. Cerny stond rechtsbuiten, Neres?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Plaats reactie