Bertrand Traoré

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Demosthenes » zo aug 28, 2016 10:11 pm

WP_LeGeNd schreef:Ok vond hem ook matig. Ben zeker nog niet in de halleluja met hem...
Meningen over hem zullen (altijd?) verdeeld zijn, op https://www.whoscored.com/Matches/1079669/Live werd hij gezien als de uitblinker. Ik heb het cijfer niet gegeven, val me er niet op aan (Dolberg scoorde lager volgens die website), ik zat niet eens in de Adelaarshorst/zat niet voor de tv en heb er geen mening over
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11917
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Sandro » ma aug 29, 2016 5:52 am

Haha die sidenote over Dolberg kon je niet laten he. Volgens deze site scoort ons middenveld en aanval gemiddeld een 8,3. Wereldpot!
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Demosthenes » ma aug 29, 2016 6:41 am

Sandro_Calaaabro schreef:Haha die sidenote over Dolberg kon je niet laten he. Volgens deze site scoort ons middenveld en aanval gemiddeld een 8,3. Wereldpot!
Die cijfers vind ik meestal te hoog, zo ook dit keer. Stel je voor dat je een cijfer onder de 6 scoort, dan moet het wel erg slecht zijn geweest.

Het cijfer van Dolberg? Ach, ik heb liever dat hij een 10 scoort, maar als dat niet zo is, mag dat toch gezegd worden? Vorig seizoen was Van de Beek het 'knuffel-Jonk(ie)', dit seizoen is dat Dolberg? Ik vond het opvallen dat als Van de Beek speelde, hij op whoscored.com niet als uitblinker werd gezien, in tegendeel. Het omgekeerde bij Gudelj, die komt op AT nauwelijks aan een voldoende, maar werd op Whoscored hoger gewaardeerd.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11917
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Sandro » ma aug 29, 2016 6:45 am

Als je die linksback van GAE een ruime voldoende geeft dan klopt er iets niet :smallgrin.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Demosthenes » ma aug 29, 2016 6:57 am

Sandro_Calaaabro schreef:Als je die linksback van GAE een ruime voldoende geeft dan klopt er iets niet :smallgrin.gif:
Die zal andere, dan door Ajacieden gewaardeerde, kwaliteiten hebben? Een boeventronie levert op AT een lager cijfer op? In herinnering een schopper? Een fanatieke Feyenoorder? Ik wil hiermee niet zeggen dat die linksback een goede partij speelde, maar objectiviteit is ver te zoeken. Wat voor cijfer geef je je idool, wat verwacht je van de dure aangetrokken PL-speler? Dit geschreven zonder iets te zeggen over die linksback van Go Ahead, misschien was Traore zo goed, dat die back voor een AT'er slecht leek? :ajaxsmiley.gif:

Prestaties van spelers kun je niet los zien van die van medespelers en tegenstanders. De linksback die steeds wordt aangespeeld als hij onder druk staat zal waarschijnlijk minder presteren (de 5-secondenregel lokt fouten uit) dan de linksback die aangespeeld wordt als hij kan oprukken tot op de helft van de tegenstander om dan een voorzet te geven.

De cijfers op whoscored worden in real time bijgehouden en na de wedstrijd volgt dan vaak een correctie, dat laatste zal handmatig gebeuren.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Gaizka1985 » ma aug 29, 2016 11:23 am

Ajaciedjuh schreef:El Ghazi.... Traoré..... Poeh, dat scheelt een aantal klassen hoor. Voorlopig zo lekker laten staan. Dolberg heeft ook diepte.
Traoré heeft een goal nodig. Is nu te geforceerd op zoek.
http://www.ajaxprimeur.nl/media/684584/ ... -solo.html

Inderdaad, hiervoor ga je toch naar het stadion?

RubenB
Berichten: 75
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 12:50 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door RubenB » di aug 30, 2016 9:50 am

Als ik Traoré zondag zag voetballen denk ik eerder dat we onze gewenste buitenspeler hebben gevonden. Dan moeten de oogkleppen wel af, want hij ziet zijn medespelers gewoon niet staan. Zo had Dolberg een intikker gehad in de 20e minuut, had Traoré de bal gewoon afgegeven.

Maar hij omspeelt zijn man, hij is snel, heeft een prima balbehandeling, maar is gewoon geen doelpuntenmachine. Dus haal een spits en speel met Younes, Dolberg/Cassierra/nieuwe spits, Traoré.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59065
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door 999 » di aug 30, 2016 10:19 am

Klopt, maar dat komt wel .. Hij is te gefocust om te laten zien wat hij kan heb ik het idee, taak voor Bosz ..

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11917
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Sandro » ma sep 05, 2016 8:02 am

Burkina Faso heeft zich gisteren geplaatst voor de Afrika cup dus we zullen Traore begin volgend jaar minstens een maand gaan missen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33535
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door zeux » ma sep 05, 2016 8:31 am

Sandro_Calaaabro schreef:Burkina Faso heeft zich gisteren geplaatst voor de Afrika cup dus we zullen Traore begin volgend jaar minstens een maand gaan missen.
Toernooi loopt van 14 januari tot 5 februari. Heeft Burkino Faso de kans halve finales te halen? Anders zal het waarschijnlijk drie weekenden zijn.

Overigens gaat ook Ziyech naar die Cup. Volgens mij heeft Marokko meer kans om ver te komen.

In die periode valt:

PEC-Ajax (15 jan)
Utrecht-Ajax (22 jan)
Ajax-Ado (29 jan)
Roda-Ajax (5 feb)

De eerste drie zullen ze wel missen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11917
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Sandro » ma sep 05, 2016 12:59 pm

3 a 4 wedstrijden klinkt misschien niet als heel veel, maar het is wel 10% van de competitiewedstrijden dat je twee van je beste spelers moet missen. Tja, we zullen het ermee moeten doen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47947
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Bertrand Traoré

Bericht door peter » ma sep 05, 2016 1:02 pm

Kanon van ADO wordt dus ook gemist, want die speelt voor Ivoorkust. :biggthumpup.gif:

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Demosthenes » di sep 06, 2016 8:36 am

Peter schreef:Kanon van ADO wordt dus ook gemist, want die speelt voor Ivoorkust. :biggthumpup.gif:
Het huidige Ajax moet daar inderdaad blij om zijn: Kanon doet niet mee (Ik neem aan dat hij altijd bij de selectie van Ivoorkust zit, ik volg de Africa Cup niet) Eigenlijk moet het Ajacieden niet uitmaken of hij speelt of niet.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23226
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Cruijff » wo sep 07, 2016 12:29 pm

Demosthenes schreef:
Peter schreef:Kanon van ADO wordt dus ook gemist, want die speelt voor Ivoorkust. :biggthumpup.gif:
Het huidige Ajax moet daar inderdaad blij om zijn: Kanon doet niet mee (Ik neem aan dat hij altijd bij de selectie van Ivoorkust zit, ik volg de Africa Cup niet) Eigenlijk moet het Ajacieden niet uitmaken of hij speelt of niet.
Zou niet moeten uitmaken nee, maar de praktijk leert al zeker een jaar of 8 op rij dat de doorsnee speler van een Utrecht of een Ado Ajax pijn kan doen en 3 punten afhandig kan maken.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11917
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Sandro » di nov 01, 2016 6:58 pm

999 schreef:Klopt, maar dat komt wel .. Hij is te gefocust om te laten zien wat hij kan heb ik het idee, taak voor Bosz ..
Wanneer gaat het komen? :hypocrite.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59065
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door 999 » wo nov 02, 2016 10:56 am

Sandro_Calaaabro schreef:
999 schreef:Klopt, maar dat komt wel .. Hij is te gefocust om te laten zien wat hij kan heb ik het idee, taak voor Bosz ..
Wanneer gaat het komen? :hypocrite.gif:
Komt goed :ajaxsmiley.gif: .

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Demosthenes » do nov 03, 2016 2:26 pm

Komt goed :ajaxsmiley.gif: .
Vanavond?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11917
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Sandro » do nov 03, 2016 9:14 pm

Puur speculatie hoor, maar zou hij niet teleurgesteld zijn dat hij bij Ajax speelt en niet bij Chelsea, in ogenschouw nemende dat hij in de voorbereiding bij Chelsea veel speelde?
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Bertrand Traoré

Bericht door InnerHarbour » do nov 03, 2016 9:54 pm

Ik vind hem in de eerste helft wel lekker spelen, veel drive.
YNWA

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Jöhnk » do nov 03, 2016 10:04 pm

Goeie actie voorafgaand aan de 1-0. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11917
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Sandro » do nov 03, 2016 10:23 pm

Speelt ook nu weer niet goed vind ik. Veel onnodig balverlies, ook op plekken waarvan je denkt: waarom heb jij daar überhaupt de bal.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Jöhnk » do nov 03, 2016 11:02 pm

Goeie actie voorafgaand aan de 2-0. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Giacomo Puccini » do nov 03, 2016 11:33 pm

Ik blijf hem meer een linksbuiten dan een rechtsbuiten vinden.
Ajax!

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Mano » vr nov 04, 2016 11:08 am

Speelde niet gelukkig en/of goed maar maakt wel 2 assists.
Daarnaast verdedigd hij hard mee, wat echt hielp.

Je weet/ziet dat hij beter kan.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Bertrand Traoré

Bericht door Le T. » vr nov 04, 2016 11:19 am

Was het El Ghazi die hem de hele tijd aan het uitfluiten was?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Plaats reactie