Davinson Sanchez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door InnerHarbour » wo aug 16, 2017 12:50 am

Het hele probleem voor Ajax is dat ze aan het onderhandelen zijn, dan maakt het niet meer uit. Als ze hem hadden willen behouden had het enige geluid moeten zijn: not for sale. Nu gaat het alleen nog maar om de juiste prijs voor Ajax.
YNWA

Historicus
Berichten: 3350
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Historicus » wo aug 16, 2017 2:12 am

De Telegraaf berichtte vannacht om 1 uur: "Davinson Sanchez (21) heeft persoonlijk overeenstemming bereikt met Tottenham Hotspur. De verdediger zal zijn handtekening onder een vijfjarig contract zetten, zodra Ajax en Spurs het eens zijn over de transfersom voor zijn tot 2021 lopende contract in Amsterdam."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 16, 2017 3:42 am

Verschil van €10M (€50M vraagprijs en €40M geboden), bron Telesport
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Iniesta » wo aug 16, 2017 6:06 am

Mr. Ajax schreef:
Iniesta schreef:Ja dat is een bedrag waar je er als speler vanuit mag gaan dat de club medewerking verleent.
Ben benieuwd hoe dit door een rechter zal worden beoordeelt.

Hoezo? Had ie maar een clausule in zijn contact moeten laten opnemen. Die jongen heeft nog geen jaar geleden een contract voor vijf jaar getekend, met zijn volle verstand.
Wat doet Ajax dan over 4 jaar met nog 1 jaar te gaan? Later ze hem gewoon spelen totdat contract afloopt?

Lionel
Berichten: 47242
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Lionel » wo aug 16, 2017 7:22 am

InnerHarbour schreef:Het hele probleem voor Ajax is dat ze aan het onderhandelen zijn, dan maakt het niet meer uit. Als ze hem hadden willen behouden had het enige geluid moeten zijn: not for sale. Nu gaat het alleen nog maar om de juiste prijs voor Ajax.
Heeft er wellicht ook mee te maken met de manier waarop Sanchez zich opstelt. Ajax kan het niet maken, in tegenstelling tot clubs die hun ziel verkocht hebben aan een buitenlandse eigenaar, om een ontevreden speler op de bank te houden die een waarde vertegenwoordigd van minimaal 40 miljoen. Nu moet je gewoon het onderste uit de kan halen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Davinson Sanchez

Bericht door zeux » wo aug 16, 2017 7:45 am

Ajaciedjuh schreef:Verschil van €10M (€50M vraagprijs en €40M geboden), bron Telesport
Als dat klopt, zal het wel uitmonden in 42,5 met een aantal extra incentives, zoals een percentage bij doorverkoop.

Klotedeal. Concreet kwaliteitsverlies en met dat geld kunnen we toch geen zak.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Jöhnk » wo aug 16, 2017 7:53 am

Sanchez rond met Spurs over vijfjarig contract? Arme Davinson. Hij had natuurlijk veel liever eenmaal vier miljoen getoucheerd dan vijfmaal.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11879
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Sandro » wo aug 16, 2017 8:09 am

Mr. Ajax schreef:
Iniesta schreef:Ja dat is een bedrag waar je er als speler vanuit mag gaan dat de club medewerking verleent.
Ben benieuwd hoe dit door een rechter zal worden beoordeelt.

Hoezo? Had ie maar een clausule in zijn contact moeten laten opnemen. Die jongen heeft nog geen jaar geleden een contract voor vijf jaar getekend, met zijn volle verstand.

Gaan spelers nou bepalen voor welke prijs ze weg mogen? Wat als Ajax 55 of 60 miljoen de juiste prijs vindt?
Overigens zou hij zijn contract volgens mij ook kunnen afkopen. Ik lees over een uitspraak in België (het Dahmane arrest) waarbij een voetballer als afkoopsom het aantal maandlonen tot einde seizoen maal twee moest betalen (in het geval van Sanchez zouden dat dan 24 maandlonen zijn). Weet niet precies wat hij nu verdient bij Ajax en of hij dat überhaupt zou overwegen, maar just saying.

https://www.vi.nl/nieuws/dahmanearrest- ... fersysteem
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door InnerHarbour » wo aug 16, 2017 8:31 am

Lionel schreef:
InnerHarbour schreef:Het hele probleem voor Ajax is dat ze aan het onderhandelen zijn, dan maakt het niet meer uit. Als ze hem hadden willen behouden had het enige geluid moeten zijn: not for sale. Nu gaat het alleen nog maar om de juiste prijs voor Ajax.
Heeft er wellicht ook mee te maken met de manier waarop Sanchez zich opstelt. Ajax kan het niet maken, in tegenstelling tot clubs die hun ziel verkocht hebben aan een buitenlandse eigenaar, om een ontevreden speler op de bank te houden die een waarde vertegenwoordigd van minimaal 40 miljoen. Nu moet je gewoon het onderste uit de kan halen.
Geklets, Ajax het dat geld helemaal niet nodig en Sanchez is volgend jaar nog steeds een hoop geld waard. Ajax maakt een keuze om te verkopen maar niet omdat ze dat moeten.
YNWA

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58783
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door 999 » wo aug 16, 2017 8:34 am

Iniesta schreef:
Mr. Ajax schreef:
Iniesta schreef:Ja dat is een bedrag waar je er als speler vanuit mag gaan dat de club medewerking verleent.
Ben benieuwd hoe dit door een rechter zal worden beoordeelt.

Hoezo? Had ie maar een clausule in zijn contact moeten laten opnemen. Die jongen heeft nog geen jaar geleden een contract voor vijf jaar getekend, met zijn volle verstand.
Wat doet Ajax dan over 4 jaar met nog 1 jaar te gaan? Later ze hem gewoon spelen totdat contract afloopt?
Nee dan speelt hij dat jaar uit ( want ook dan bepaald Sanchez ), loopt gratis de deur uit en pakt effe een hele grote zak met tekengeld.AJAX heeft dan wel 4 jaar plezier van hem gehad en dat zou hoogstwaarschijnlijk ook de kans op prijs ( geld ) hebben vergroot.Maar leuk is het al lang niet meer.Heb je eindelijk een speler die ook echte meerwaarde heeft en AJAX sterker maakt is hij weg nog voordat zijn "leerproces" goed en wel aan de gang is.

Maar ik wens hem veel succes toe, ik heb altijd mijn twijfels als je zo vroeg/jong de vervolg stap maakt , moet het allemaal nog zien.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door zeux » wo aug 16, 2017 8:50 am

999 schreef:
Maar ik wens hem veel succes toe, ik heb altijd mijn twijfels als je zo vroeg/jong de vervolg stap maakt , moet het allemaal nog zien.
Bij veel jongens denk ik precies hetzelfde, maar ik denk dat Sanchez die overstap prima zal verteren.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mr. Ajax
Berichten: 14462
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Mr. Ajax » wo aug 16, 2017 9:17 am

Iniesta schreef:
Mr. Ajax schreef:
Iniesta schreef:Ja dat is een bedrag waar je er als speler vanuit mag gaan dat de club medewerking verleent.
Ben benieuwd hoe dit door een rechter zal worden beoordeelt.

Hoezo? Had ie maar een clausule in zijn contact moeten laten opnemen. Die jongen heeft nog geen jaar geleden een contract voor vijf jaar getekend, met zijn volle verstand.
Wat doet Ajax dan over 4 jaar met nog 1 jaar te gaan? Later ze hem gewoon spelen totdat contract afloopt?
Ajax is contractueel niet verplicht om hem ten alle tijden per se te laten spelen. Ajax is contractueel verplicht om hem salaris te betalen, en dat doen ze en zullen ze blijven doen.
Laatst gewijzigd door Mr. Ajax op wo aug 16, 2017 9:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door InnerHarbour » wo aug 16, 2017 9:24 am

YNWA

Mr. Ajax
Berichten: 14462
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Mr. Ajax » wo aug 16, 2017 9:27 am

InnerHarbour schreef:
Haha, het wordt steeds lager daaro, terwijl het hier steeds hoger lijkt te gaan.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Davinson Sanchez

Bericht door beelzebub » wo aug 16, 2017 9:28 am

Marc moet die deal wel in euro's afsluiten, want de Britse pond blijft maar dalen. 27 miljoen ponden 10 jaar geleden (1 pond was 1,50 euro) een mooie deal, maar nu niet meer. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58783
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door 999 » wo aug 16, 2017 10:03 am

zeux schreef:
999 schreef:
Maar ik wens hem veel succes toe, ik heb altijd mijn twijfels als je zo vroeg/jong de vervolg stap maakt , moet het allemaal nog zien.
Bij veel jongens denk ik precies hetzelfde, maar ik denk dat Sanchez die overstap prima zal verteren.
En bij veel jongens komt het ook uit Zeux, niet dat dat van mij moet maar toch.Heb Sanchez nog veel fouten zien maken, dat herstelt ie dan wel weer door zijn kracht/snelheid t.o.v. zijn tegenstander, maar de PL is wat dat betreft toch iets andere koek.

Lionel
Berichten: 47242
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Lionel » wo aug 16, 2017 10:13 am

Daar wordt voetballend ook minder verwacht dus is het verdedigen ook makkelijker.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door zeux » wo aug 16, 2017 10:32 am

Lionel schreef:Daar wordt voetballend ook minder verwacht dus is het verdedigen ook makkelijker.
Dit inderdaad.
In het rampestampekrachtvoetbal van de PL moet Sanchez toch overeind kunnen blijven.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58783
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door 999 » wo aug 16, 2017 10:35 am

Net als al die anderen, b.v. Riedewald of de stamper aller tijden Dijks ?.Niet dus. Ik moet het nog allemaal zien, hoop van wel want dat is natuurlijk alleen maar goed voor AJAX.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11879
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Sandro » wo aug 16, 2017 11:15 am

zeux schreef:
Lionel schreef:Daar wordt voetballend ook minder verwacht dus is het verdedigen ook makkelijker.
Dit inderdaad.
In het rampestampekrachtvoetbal van de PL moet Sanchez toch overeind kunnen blijven.
Hmmm weet niet. Het spel gaat een stuk sneller. Foutjes worden eerder afgestraft. We shall see.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door brigade zuid » wo aug 16, 2017 11:23 am

Het lijkt wel of ik in de Engelse media steeds lagere bedragen hoor dan hier in de Nederlandse media.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door InnerHarbour » wo aug 16, 2017 11:38 am

Sandro_Calaaabro schreef:
zeux schreef:
Lionel schreef:Daar wordt voetballend ook minder verwacht dus is het verdedigen ook makkelijker.
Dit inderdaad.
In het rampestampekrachtvoetbal van de PL moet Sanchez toch overeind kunnen blijven.
Hmmm weet niet. Het spel gaat een stuk sneller. Foutjes worden eerder afgestraft. We shall see.
Nou moet jij niet gaan happen op dat soort opmerkingen, dat is niet hun bedoeling hoor. :smallgrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13746
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Jinne » wo aug 16, 2017 11:41 am

brigade zuid schreef:Het lijkt wel of ik in de Engelse media steeds lagere bedragen hoor dan hier in de Nederlandse media.
Met Propper zaten de Engelsen ook veel lager dan de echte prijs.

Spurs moet gewoon dokken als ze sanchez willen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door wimpey » wo aug 16, 2017 11:46 am

Jinne schreef:
brigade zuid schreef:Het lijkt wel of ik in de Engelse media steeds lagere bedragen hoor dan hier in de Nederlandse media.
Met Propper zaten de Engelsen ook veel lager dan de echte prijs.
Of edsv zat veel hoger. Die liegen steevast over bedragen, in hun voordeel.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 16, 2017 11:59 am

Dat die bedragen zo uiteenlopen, is denk ik ook een kwestie van manipulatie via de pers. Nederlandse kranten hebben Nederlandse bronnen en Engelse kranten hebben Engelse bronnen. Bronnen die verbonden zijn aan betreffende clubs, hebben belangen. De verkopende club heeft belang bij het in de wereld helpen van zo hoog mogelijke bedragen, die dienen als een indicatie voor wat de waarde van de speler zou moeten zijn. Andere eventueel geïnteresseerde clubs moeten een hoog bod doen, om nog een kans te maken, en dat drijft de prijs weer verder op. De kopende club slingert veel lagere bedragen de wereld in, om de marktprijs te drukken. Doorzichtig allemaal.
Ajax!

Plaats reactie