Davinson Sanchez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Davinson Sanchez

Bericht door LucaS » ma aug 14, 2017 4:47 pm

Ajax ook. Wat zal Overmars niet over zich heen krijgen als hij straks voor 30 miljoen naar Tottenham vertrekt
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door InnerHarbour » ma aug 14, 2017 4:51 pm

Lijkt mij een mooi bedrag voor een getalenteerde maar beginnende verdediger die nogal de neiging heeft om uit zijn positie te lopen. Kwam tegen een gemarkeerde aanvaller al Balloteli zwaar tekort.
YNWA

Lionel
Berichten: 47469
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Lionel » ma aug 14, 2017 5:12 pm

InnerHarbour schreef:Lijkt mij een mooi bedrag voor een getalenteerde maar beginnende verdediger die nogal de neiging heeft om uit zijn positie te lopen. Kwam tegen een gemarkeerde aanvaller al Balloteli zwaar tekort.
5 jaar geleden was dat misschien een mooi bedrag. Tegenwoordig niet meer.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51974
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door wimpey » ma aug 14, 2017 5:17 pm

Kyle Walker kan er weinig van, wat leverde die de Spurs op? Voor minder zou ik Sánchez niet laten gaan.

Spurs is wel slim trouwens: Jan, Eriksen en nu Sánchez. Dat is kwaliteit die je met een Engels paspoort niet vindt.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door InnerHarbour » ma aug 14, 2017 6:22 pm

Ha, ha, je bent net Rishi, vindt jij het wat zijn het gelijk giganten maar anders kunnen ze er weinig van, veel nuance zit er niet in je manier van praten, geeft niet ben ik gewend en ik heb er zelf ook een handje van. :smallgrin.gif:

Walker is sinds 2011 de vast rechtsback van Spurs en heeft dus 6 jaar PL ervaring, is verder Engels international. Sanchez is 1 jaar in Europa en is nog niet verder gekomen dan de 4de rangs Nederlandse competitie en wat wedstrijdjes in de 2de rangs Europese competitie. Hoe talentvol ook, 30 miljoen is een prachtig bedrag maar misschien lukt het die tweedehands autoverkoper er meer uit te slepen. Dan heeft hij het prima gedaan.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op ma aug 14, 2017 6:44 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
YNWA

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Davinson Sanchez

Bericht door beelzebub » ma aug 14, 2017 6:35 pm

Spurs zijn wel de joden van Engeland. Die gaan niet de hoofdprijs betalen. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11919
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Sandro » ma aug 14, 2017 6:55 pm

InnerHarbour schreef:Ha, ha, je bent net Rishi, vindt jij het wat zijn het gelijk giganten maar anders kunnen ze er weinig van, veel nuance zit er niet in je manier van praten, geeft niet ben ik gewend en ik heb er zelf ook een handje van. :smallgrin.gif:

Walker is sinds 2011 de vast rechtsback van Spurs en heeft dus 6 jaar PL ervaring, is verder Engels international. Sanchez is 1 jaar in Europa en is nog niet verder gekomen dan de 4de rangs Nederlandse competitie en wat wedstrijdjes in de 2de rangs Europese competitie. Hoe talentvol ook, 30 miljoen is een prachtig bedrag maar misschien lukt het die tweedehands autoverkoper er meer uit te slepen. Dan heeft hij het prima gedaan.
Zoveel wedstrijden heeft Walker ook niet in de CL gespeeld in al die jaren(handje vol). Sanchez is international van Colombia dat op de lijst van landenteams in de top 10 staat. Engeland niet.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Gaizka1985 » ma aug 14, 2017 7:16 pm

wimpey schreef:Kyle Walker kan er weinig van, wat leverde die de Spurs op? Voor minder zou ik Sánchez niet laten gaan.

Spurs is wel slim trouwens: Jan, Eriksen en nu Sánchez. Dat is kwaliteit die je met een Engels paspoort niet vindt.
Spurs voert inderdaad prima beleid, leukste club/elftal in Engeland die al een aantal jaren met een vaste kern spelen.

Yopii
Berichten: 18733
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Yopii » ma aug 14, 2017 8:01 pm

InnerHarbour schreef:Lijkt mij een mooi bedrag voor een getalenteerde maar beginnende verdediger die nogal de neiging heeft om uit zijn positie te lopen. Kwam tegen een gemarkeerde aanvaller al Balloteli zwaar tekort.
Nee, dan liever Klavan, hahahahahaha. :biggrin.gif:

Sanchez zou voor jouw club een enorme versterking zijn. Helaas... :aai.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47956
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door peter » ma aug 14, 2017 8:44 pm

Snap ook niet dat ze daar maar voor die Van Dijk blijven gaan. 60-70 miljoen voor de ellenlange soap van Virgil of 50 voor Sanchez zou ik wel weten.

wimpey
Berichten: 51974
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door wimpey » ma aug 14, 2017 8:56 pm

Everton eindigt boven Liverpool.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door InnerHarbour » ma aug 14, 2017 9:58 pm

Zo grappig, een verdediger uit de vierderangs competitie die echt wel een talent is maar regelmatig de weg kwijt is op het veld en volledig zoek werd gespeeld werd door Balloteli en dan denken dat hij nu beter is dan van Dijk en Walker.

Heerlijk die Amsterdamse havensl :drecul.gif: aven, je blijft met ze lachen.
YNWA

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Gaizka1985 » ma aug 14, 2017 10:25 pm

Toch denk ik dat de meeste spitsen in de PL liever tegenover van Dijk staan dan tegenover Sanchez!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Giacomo Puccini » ma aug 14, 2017 10:49 pm

Sanchez is by far de beste verdediger die ik in de afgelopen 15 jaar in de Eredivisie heb zien rondlopen. Een beest. Van genoten! Van Dijk is nooit wat bijzonders geweest, viel bij Groningen al nauwelijks op. Dat is wat anders dan bij Ajax een Europese finale halen en tot beste speler van het jaar gekozen worden. Een jaartje daarvoor ook al de Copa Libertadores gewonnen. 50 Miljoen, geen cent minder!
Ajax!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door InnerHarbour » ma aug 14, 2017 11:55 pm

Giacomo Puccini schreef:Sanchez is by far de beste verdediger die ik in de afgelopen 15 jaar in de Eredivisie heb zien rondlopen.
Nee hoor Alex was veel beter en maakte zo'n beetje in zijn eentje PSV kampioen. Sanchez kan een hele goede worden maar moet ook nog een boel leren. Geeft niet hij is nog jong, alles boven de 30 miljoen en Overmars is echt een wereldverkoper.
YNWA

Lionel
Berichten: 47469
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Lionel » di aug 15, 2017 6:47 am

InnerHarbour schreef:Zo grappig, een verdediger uit de vierderangs competitie die echt wel een talent is maar regelmatig de weg kwijt is op het veld en volledig zoek werd gespeeld werd door Balloteli en dan denken dat hij nu beter is dan van Dijk en Walker.

Heerlijk die Amsterdamse havensl :drecul.gif: aven, je blijft met ze lachen.
Klavan speelt in de PL, is hij ook beter dan Sanchez?

Van Dijk is niet eens een onbetwiste basisklant bij Oranje...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Giacomo Puccini » di aug 15, 2017 7:04 am

Alex, bijnaam de tank, had 1 probleem. Hij had tevens de acceleratiesnelheid van een tank. Was een prima speler voor Psv, maar voor de echte top kwam hij tekort. Niet voor niets heeft hij maarliefst 3 seizoenen in Nederland gespeeld.

Sanchez heeft absoluut ontwikkelpunten. Positioneel moet het met name beter. Is vooral een kwestie van afremmen. Bij Ajax wil hij soms het werk van zijn incompetente medespelers doen, begrijpelijk. Bij een betere club hoef hij slechts zijn eigen taak uit te voeren. Komt goed met Sanchez.
Ajax!

GangstaRiB
Berichten: 16858
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Davinson Sanchez

Bericht door GangstaRiB » di aug 15, 2017 7:14 am

InnerHarbour schreef:
Giacomo Puccini schreef:Sanchez is by far de beste verdediger die ik in de afgelopen 15 jaar in de Eredivisie heb zien rondlopen.
Nee hoor Alex was veel beter en maakte zo'n beetje in zijn eentje PSV kampioen. Sanchez kan een hele goede worden maar moet ook nog een boel leren. Geeft niet hij is nog jong, alles boven de 30 miljoen en Overmars is echt een wereldverkoper.
Wereldverkoper.... die zaakwaarnemer gaat leuren, er zijn wat clubs geinteresseerd en die bieden tegen elkaar op. Zodra Engelse clubs involved raken gaat het al snel over tientallen miljoenen. Kijk maar wat ze betalen in hun interne markt.
Overmars zou een standbeeld krijgen als hij Sanchez zou weten te behouden.

Yopii
Berichten: 18733
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Yopii » di aug 15, 2017 7:44 am

Sommige clubs betalen whatever what. Man. Utd bijvoorbeeld dat 200 miljoen dokte voor Martial + Pogba. Gekkenwerk, natuurlijk.

TH heeft wat dat betreft de verkeerde reputatie. :blush.gif:

Maar over de transfer van Sanchez: gisteren is er dus weinig gebeurd. Ja, de zaakwaarnemers van die jongen hebben gesproken met TH. Vandaag zullen we neem ik aan weten of TH bereid is om aan de eisen van Ajax tegemoet te komen. En wellicht ook wat die eisen (werkelijk) zijn.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47956
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door peter » di aug 15, 2017 8:12 am

Ik lees her en der dat ook Chelsea in de markt zou zijn. Ook omdat ze verdedigend wat issues hebben nu. Dat zou voor Ajax een stuk beter zijn.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door InnerHarbour » di aug 15, 2017 8:31 am

Giacomo Puccini schreef:Alex, bijnaam de tank, had 1 probleem. Hij had tevens de acceleratiesnelheid van een tank. Was een prima speler voor Psv, maar voor de echte top kwam hij tekort. Niet voor niets heeft hij maarliefst 3 seizoenen in Nederland gespeeld.

Sanchez heeft absoluut ontwikkelpunten. Positioneel moet het met name beter. Is vooral een kwestie van afremmen. Bij Ajax wil hij soms het werk van zijn incompetente medespelers doen, begrijpelijk. Bij een betere club hoef hij slechts zijn eigen taak uit te voeren. Komt goed met Sanchez.
Alex is daarna basisspeler geweest bij Chealse, PSG en AC Milan. Niemand die zegt dat Sanchez niet getalenteerd is, ik zeg n.b. al een half jaar dat ik verwacht dat hij deze zomer naar de PL gaat maar verlies de realiteit nu niet uit het oog, Spurs neemt hem voor erbij, die breken het ervaren duo Andeweirld/Vertongen niet op omdat er een 19 jarige Colombiaan bij komt. Die jongen mag gaan meedoen in de League Cup, de FA cup en daar mag hij gaan bewijzen dat hij ook uit de voeten kan tegen grote sterke spitsen, iets wat hem tot nu toe niet echt goed afging.

Echt GP, bekijk de zaak nu eens zonder je rood/witte Ajax bril en dan zal je zien dat 30 miljoen een prachtig bedrag is voor een getalenteerde verdediger die nog wel het een en ander moet leren, alles wat Overmars er meer uitsleept is een bonus. Misschien wordt het tijd dat de Overmars hier eens wat meer erkenning krijg ipv verkettering. :blackcat.gif:
YNWA

Alexander
Berichten: 8571
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Alexander » di aug 15, 2017 9:04 am

Die jongen voor 50+ miljoen zo snel mogelijk laten gaan. Uithuilen en opnieuw beginnen. Een goed functionerend technisch hart heeft een plan. Dit komt niet uit de lucht vallen.

Yopii
Berichten: 18733
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Yopii » di aug 15, 2017 9:15 am

Echt GP, bekijk de zaak nu eens zonder je rood/witte Ajax bril en dan zal je zien dat 30 miljoen een prachtig bedrag is voor een getalenteerde verdediger die nog wel het een en ander moet leren, alles wat Overmars er meer uitsleept is een bonus. Misschien wordt het tijd dat de Overmars hier eens wat meer erkenning krijg ipv verkettering.
Natuurlijk is het een prachtig bedrag. Maar of het ook het hoogste bedrag is dat je kunt krijgen? :confused.gif:

Jij doet net alsof transferbedragen objectief vast te stellen zijn. Daar is geen sprake van. Het is wat de gek ervoor geeft. En bij de ene club zitten meer gekken dan bij de andere.

Pogba kostte zes keer meer dan Eriksen, maar is Pogba beter? Zeg het maar. Pogba is wel naar een club vertrokken die zichzelf naar het middelpunt van de aandacht wil kopen. En het heeft een trainer die eraan gewend is dat elke wens van hem ingewilligd wordt.

In de Engelse competitie wordt dubbel betaald voor grote, sterke spelers. Wellicht terecht, want er lopen zoveel van die jongens rond dat kleinere, lichtere spelers het er moeilijk hebben. Maar omgekeerd: grote, zware spelers als Toby Alderweireld hebben het dan weer moeilijk in Spanje, want daar wordt meer wendbaarheid en vaardigheid gevraagd. De marktwaarde van Alderweireld zou zomaar omhoog kunnen zijn gegaan van tien miljoen naar dertig, veertig miljoen, zonder dat hij een betere speler is geworden.

Davinson Sanchez is precies het type dat ze in Engeland graag zien. Een beer van een vent, jongen met uitstraling. Daar trekken ze de knip wel voor.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Davinson Sanchez

Bericht door LucaS » di aug 15, 2017 9:25 am

Ach, IH dkoet alsof de gemiddelde pl speler superieur is aan de beste Ajacied. BS natuurlijk, maar IH heeft wel vaker een eigenaatdig beeld van de werkelijkheid.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door InnerHarbour » di aug 15, 2017 9:48 am

Natuurlijk is het een prachtig bedrag. Maar of het ook het hoogste bedrag is dat je kunt krijgen? :confused.gif:

Zoals ik al zei, Overmars is een wereldverkoper als het hem lukt.
Pogba kostte zes keer meer dan Eriksen, maar is Pogba beter? Zeg het maar. Pogba is wel naar een club vertrokken die zichzelf naar het middelpunt van de aandacht wil kopen. En het heeft een trainer die eraan gewend is dat elke wens van hem ingewilligd wordt.
Progba is een totaal andere voetballer dan Eriksen niet met elkaar te vergelijken.
In de Engelse competitie wordt dubbel betaald voor grote, sterke spelers. Wellicht terecht, want er lopen zoveel van die jongens rond dat kleinere, lichtere spelers het er moeilijk hebben.


Ligt er maar net aan hoe goed ze zijn, ze moeten andere kwaliteiten hebben en een sterke fysiek hebben zoals Kanté of technisch zeer gegaafd zoals Hazard of Silva, snelheid zoals Mané dat soort spelers zijn weliswaar klein van stuk maar hebben het echt niet moeilijk.
Maar omgekeerd: grote, zware spelers als Toby Alderweireld hebben het dan weer moeilijk in Spanje, want daar wordt meer wendbaarheid en vaardigheid gevraagd. De marktwaarde van Alderweireld zou zomaar omhoog kunnen zijn gegaan van tien miljoen naar dertig, veertig miljoen, zonder dat hij een betere speler is geworden.
Of Alderweireld was op dat moment nog niet toe aan de stap naar AM, kan zomaar gebeuren dat spelers daar pas na een paar jaar aan toe zijn en te vroeg gaan of er regelmatig naast staan. :hypocrite.gif:
Davinson Sanchez is precies het type dat ze in Engeland graag zien. Een beer van een vent, jongen met uitstraling. Daar trekken ze de knip wel voor.
We gaan het zien hoeveel Joey, we gaan het zien, alles boven de 30 en die tweedehands autoverkoper is echt een gigant. :blackcat.gif:
YNWA

Plaats reactie