Davinson Sanchez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Marillion » do dec 01, 2016 9:55 am

Ik denk dat hij nog wel een seizoen blijft. Hij heeft natuurlijk een uitstekende entree gemaakt maar is ook nog niet foutloos. Om verder te verbeteren moet hij wel blijven spelen. Als Ajax dit jaar kampioen speelt dan kan hij volgend jaar ook CL wedstrijden spelen en heeft hij inmiddels wat meer interlands op zak. Gaat zijn ontwikkeling dan nog steeds zo snel dan zal dat wel het moment zijn voor een volgende stap. En dan hebben wij dus De Ligt.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13402
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Arthur » do dec 01, 2016 9:56 am

Toppie schreef:Kunnen we vragen wat we willen en weer op zoek gaan naar een B keuze volgend seizoen, zag je aan Milik en vorige miljoenen deals dat maakt het NL voetbal in de kleine landen helemaal kapot :excited.gif: :1evil.gif:
De transfer van Milik zorgde juist voor een ideale situatie: we kregen een bizar hoog bedrag voor hem en met zijn vervanger zijn we erop vooruit gegaan.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Bert » do dec 01, 2016 8:12 pm

Het is helemaal bon ton om Sanchez neer te zetten als het volgende wereldwonder, maar dat is hij natuurlijk niet.

Sanchez is een goede mandekker, maar inmiddels heeft iedere trainer in de Eredivisie-trainer door wat zijn gebrek is: de zone. Sanchez liet zich door toch beperkte jongens als Haller, Weghorst en Reza de hele verdediging door trekken, omdat hij niet aanvoelt wanneer hij zijn mannetje moet loslaten en zijn positie moet houden. Wil hij Nederland ontgroeien, dan zal hij dit eerst moeten leren.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10279
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Davinson Sanchez

Bericht door WP_Legend » vr dec 02, 2016 3:14 am

Hij is natuurlijk nog lang geen wereldtopper, maar hij is wel de beste verdedigende aankoop sinds Chivu... laten we hopen dat hij bij ons een wereldtopper gaat worden!

Kraftwerker
Berichten: 2
Lid geworden op: di okt 25, 2016 9:37 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Kraftwerker » za dec 03, 2016 11:43 am

Bert schreef:Het is helemaal bon ton om Sanchez neer te zetten als het volgende wereldwonder, maar dat is hij natuurlijk niet.

Sanchez is een goede mandekker, maar inmiddels heeft iedere trainer in de Eredivisie-trainer door wat zijn gebrek is: de zone. Sanchez liet zich door toch beperkte jongens als Haller, Weghorst en Reza de hele verdediging door trekken, omdat hij niet aanvoelt wanneer hij zijn mannetje moet loslaten en zijn positie moet houden. Wil hij Nederland ontgroeien, dan zal hij dit eerst moeten leren.
Ik kan me wel vinden in deze analyse.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Marillion » za dec 03, 2016 7:31 pm

Het gebeurd vaak dat meningen over een speler snel doorslaan. Zowel in positieve als negatieve zin. Natuurlijk is Sanchez nog geen gearriveerde wereldtopper. Maar hij heeft wel een hele goede entree gemaakt. Als jonge speler is hij zo uit de Colombiaanse competitie bij Ajax naar binnen gelopen en binnen korte tijd heeft hij zich opgewerkt tot een onbetwiste basisspeler.

Hij maakt indruk met zijn tackle, snelheid en duelkracht. Positioneel is het misschien nog niet geweldig maar ik kan me voorstellen dat het even wat meer tijd kost om dat onder de knie te krijgen. Waarschijnlijk speelde hij in Colombia in een ander systeem en nu staan er natuurlijk ook elf andere spelers om hem heen. Als hij zich in dit tempo blijft ontwikkelen heb ik er wel vertrouwen in dat hij ook op dat vlak beter gaat worden.

Ik geniet nu in ieder geval al van zijn aanwezigheid. Met Sanchez, Ziyech en Dolberg hebben we in elke linie een absolute kwaliteitsinjectie gehad.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax
Berichten: 14510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Mr. Ajax » za dec 03, 2016 10:37 pm

Marillion schreef:Het gebeurd vaak dat meningen over een speler snel doorslaan. Zowel in positieve als negatieve zin. Natuurlijk is Sanchez nog geen gearriveerde wereldtopper. Maar hij heeft wel een hele goede entree gemaakt. Als jonge speler is hij zo uit de Colombiaanse competitie bij Ajax naar binnen gelopen en binnen korte tijd heeft hij zich opgewerkt tot een onbetwiste basisspeler.

Hij maakt indruk met zijn tackle, snelheid en duelkracht. Positioneel is het misschien nog niet geweldig maar ik kan me voorstellen dat het even wat meer tijd kost om dat onder de knie te krijgen. Waarschijnlijk speelde hij in Colombia in een ander systeem en nu staan er natuurlijk ook elf andere spelers om hem heen. Als hij zich in dit tempo blijft ontwikkelen heb ik er wel vertrouwen in dat hij ook op dat vlak beter gaat worden.

Ik geniet nu in ieder geval al van zijn aanwezigheid. Met Sanchez, Ziyech en Dolberg hebben we in elke linie een absolute kwaliteitsinjectie gehad.
Normaal gesproken zijn het er tien hoor :ajaxsmiley.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11906
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Sandro » zo dec 04, 2016 12:54 am

Dolberg telt voor twee :hypocrite.gif: O nee, we moeten niet te ver doorslaan want dat gebeurt vaak te snel :)
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Marillion » zo dec 04, 2016 9:47 am

Ik ging er natuurlijk in dat verhaal vanuit dat Heiko Westermann zijn partner in de defensie is. HW4, halb mensch halb tier! :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Historicus
Berichten: 3362
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Historicus » zo apr 30, 2017 11:14 pm

Sanches weg en dan volgend seizoen met De Ligt en Viergever in het centrum?

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Mano » ma mei 01, 2017 8:10 am

Sanchez heeft Ajax verkozen boven Barcelona II.
Deze man heeft dus wel iets van een carrière-planning.

Kan best zijn dat hij nog een jaar wilt blijven om bij te leren en dan Ajax te verlaten voor de echte top.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Davinson Sanchez

Bericht door beelzebub » vr mei 12, 2017 6:26 pm

Hier nog een mooi filmpje van deze eenmanstank in actie gisteravond. Als je niet beter zou weten zou je denken dat een zaakwaarnemer het in elkaar heeft gezet.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Ajaciedjuh » do mei 18, 2017 6:51 pm

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Davinson Sanchez

Bericht door beelzebub » ma mei 22, 2017 9:29 am

Met Barcelona en Madrid op het vinkentouw schijnt Chelsea nu flink te overbieden op de vraagprijs van 25 mln door Marc O. Ze willen 40 miljoen neertellen volgens de geruchten. Na de finale praten ze verder met Ajax.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13763
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Jinne » ma mei 22, 2017 9:46 am

Dan halen wij gewoon Botteghin van Feyenoord. Die is volgens de Telegraaf zelfs beter. :smallgrin.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

De Dominee
Berichten: 5877
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Davinson Sanchez

Bericht door De Dominee » ma mei 22, 2017 10:47 am

beelzebub schreef:Met Barcelona en Madrid op het vinkentouw schijnt Chelsea nu flink te overbieden op de vraagprijs van 25 mln door Marc O. Ze willen 40 miljoen neertellen volgens de geruchten. Na de finale praten ze verder met Ajax.
Vanaf 35 mln moet Ajax gewoon gaan praten. Wellicht is het mogelijk hem te verkopen en een jaar terug te huren.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door peter » ma mei 22, 2017 10:51 am

beelzebub schreef:Met Barcelona en Madrid op het vinkentouw schijnt Chelsea nu flink te overbieden op de vraagprijs van 25 mln door Marc O. Ze willen 40 miljoen neertellen volgens de geruchten. Na de finale praten ze verder met Ajax.
Welke bron?

40 miljoen voor Sanchez is gewoon doen. Ligt fantastisch in de markt, maar heeft ook nog 'gewoon' ontwikkelpunten. Ik weet niet of hij het nu al redt in de top, hoor.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Davinson Sanchez

Bericht door beelzebub » ma mei 22, 2017 11:33 am

Het altijd betrouwbare soccernews.. :ajaxsmiley.gif:

http://www.soccernews.nl/news/391838/Ch ... andelingen
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel
Berichten: 47307
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Lionel » ma mei 22, 2017 2:54 pm

Peter schreef:
beelzebub schreef:Met Barcelona en Madrid op het vinkentouw schijnt Chelsea nu flink te overbieden op de vraagprijs van 25 mln door Marc O. Ze willen 40 miljoen neertellen volgens de geruchten. Na de finale praten ze verder met Ajax.
Welke bron?

40 miljoen voor Sanchez is gewoon doen. Ligt fantastisch in de markt, maar heeft ook nog 'gewoon' ontwikkelpunten. Ik weet niet of hij het nu al redt in de top, hoor.
Eens. Desnoods huur je hem en Traore nog een jaar als ze dertig bieden. Maar je kunt een bod van 40 niet weigeren. Onverantwoord.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33487
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door zeux » ma mei 22, 2017 3:10 pm

Dat geld is irrelevant. Daar kunnen ze toch geen fuck mee, is gebleken.

Je kunt hem echter zo'n transfer niet weigeren. Niet kwa perspectief competitie en niet kwa salaris. Anders zit je met een ontevreden/ongemotiveerde speler. Dan toch maar dat geld pakken waar ze geen zak mee gaan doen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47307
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Lionel » ma mei 22, 2017 3:23 pm

Ik vind het geld ook belangrijk. Geeft ook een signaal af. Kijk naar Milik. Van dat geld hebben we toch prima aankopen gedaan.
IK GELOOF!!!!!!

columbus
Berichten: 5359
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door columbus » ma mei 22, 2017 3:48 pm

Laat ze lekker het lazerus krijgen! Ajax heeft het geld op dit moment helemaal niet nodig. Die jongen moet gewoon veel spelen en dat kan hier, voor 50 miljoen gaan we eens kletsen

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33487
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Davinson Sanchez

Bericht door zeux » ma mei 22, 2017 3:49 pm

Lionel schreef:Ik vind het geld ook belangrijk. Geeft ook een signaal af. Kijk naar Milik. Van dat geld hebben we toch prima aankopen gedaan.
Dr gaat een fors portie naar de bank.

Tenzij ze opvatting over investeren veranderen en dat gaat niet gebeuren.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Davinson Sanchez

Bericht door InnerHarbour » ma mei 22, 2017 3:53 pm

Sanchez is niet de enige die Ajax deze zomer gaat verlaten.
YNWA

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13763
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Davinson Sanchez

Bericht door Jinne » ma mei 22, 2017 4:07 pm

Inderdaad, Diederik Boer gaat ook.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie