Mateo Cassierra

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Cruijff » wo jul 20, 2016 12:53 pm

Nerds die anno 2016 nog steeds het spelletje FIFA spelen :ajaxsmiley.gif: hebben ontdekt dat in FIFA die Cassierra fysiek sterk is én makkelijk scoort. :ajaxsmiley.gif:

https://www.youtube.com/watch?v=OLRhQr8TE7w

De eerste 40 seconden zou ik even over slaan vanwege een stemmetje dat klinkt alsof er door één of andere Limburgs wijf gekletst wordt :smallgrin.gif: maar ik vermoed dat het een Limburgs jongetje is die Bayern München oprolt. :smile-ajax.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Mateo Cassierra

Bericht door beelzebub » wo jul 20, 2016 12:54 pm

Ik sla FIFA een jaartje over en wacht op de F1 2016 versie voor de playstation dit jaar. :ajaxsmiley.gif:

Belangrijker is echter is het nou Cassierra of Casierra (met een of met twee S-en)? Wellicht moet de topictitel aangepast worden.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Marillion » wo jul 20, 2016 1:04 pm

Volgens Ajax.nl is het Mateo Cassierra. Ik ga er maar even vanuit dat ze het daar wel weten. Precies zoals de naam van het topic dus. :hypocrite.gif:

Al kom ik het elders zowel met een enkele als een dubbele s tegen. Zal nog even controleren.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Cruijff » wo jul 20, 2016 1:08 pm

Marillion schreef:Precies zoals de naam van het topic dus. :hypocrite.gif:
Hahaha snel de oorspronkelijke fout even aangepast. :smallgrin.gif:

Zander Mateo Cassierra Cabezas zou hij inderdaad voluit moeten heten.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Gaizka1985 » do jul 21, 2016 7:58 am

Begin is veelbelovend, hij lijkt zich makkelijk aan te passen! En van wat ik gezien heb fysiek erg sterk, bij die 2e goal waar hij op de lat kopte kreeg die verdediger niet eens kans om het luchtduel aan te gaan.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Cruijff » wo jul 27, 2016 2:30 pm

Mateo Cassierra is net twee weken in Nederland en leeft nog op Thuisbezorgd.nl, Richairo Zivkovic scoorde vier keer op de training maar mocht daarna niet op de elftalfoto en Arek Milik is pas net terug van vakantie. Kasper Dolberg is pas 18......
Het gaat weer lekker met de spelersbegeleiding...
...Zou naast het regelen van een keuken, hulp aanreiken bij gezond eten of koken iemand die Cassierra in zijn eigen taal uitgelegd hebben hoe je als linksbuiten moet spelen?

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Mr. Ajax » wo jul 27, 2016 2:32 pm

Waar heb je dat vandaan, Cruijff?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Mateo Cassierra

Bericht door beelzebub » wo jul 27, 2016 2:38 pm

Cassierra zijn mama is toch meegekomen? Werk je stiekem voor de Prive of voor Albert Verlinde Cruiff?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Cruijff » wo jul 27, 2016 2:40 pm

http://www.ajaxlife.nl/updates/dublanqe ... e-beginnen

In het oorspronkelijk gepubliceerde artikel in Trouw dus niet alleen de prognose van 'fenomeen @DuBlanqeBogarde' maar ook een kader met Cassierra die Amsterdam een fantastische stad vindt om te wonen, maar op zijn zachts gezegd nog wat moet wennen aan zijn eerste maanden zelfstandig wonen op een voor hem geheel ander continent.
beelzebub schreef:Cassierra zijn mama is toch meegekomen? Werk je stiekem voor de Prive of voor Albert Verlinde Cruiff?
Zijn mama is tijdelijk wat issues komen helpen regelen maar moest tussendoor voor een familie dingetje terug naar Colombia.
Bovendien is dat telkens maar tijdelijk, haar toeristen visum verloopt na 90 dagen en dan moet ze weer (minimaal 90) dagen wachten.

Ajax moet dat soort dingen beter gaan regelen. Desnoods geef je een paar latino's een leuk klein baantje, ruimte voor een salaris voor pa Gudelj en een voetbalcontract voor zijn jongere broertje die helemaal niet kan voetballen was er immers wel.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Sandro » wo jul 27, 2016 2:43 pm

Zo 'spot on' was die gast deze keer niet met z'n 0-3 voorspelling.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Cruijff » wo jul 27, 2016 2:48 pm

Sandro_Calaaabro schreef:Zo 'spot on' was die gast deze keer niet met z'n 0-3 voorspelling.
Vorig jaar zat hij wel aardig goed met een hoop inschattingen, lang niet allemaal Rapid Wien.

Als we allemaal elke week uitslagen gaan voorspellen zullen we allemaal vaak naast zitten. :smallgrin.gif:
Wanneer gisteravond massaal de koppies waren gaan hangen na de flater van Cillessen en/of het publiek zich tegen Bosz was gaan keren, had hij trouwens gelijk gekregen met zijn 0-3.

Als de arbitrage gewoon oplet en die goal van Dolberg vroeg in die wedstrijd niet afkeurt zou ik juist weer gelijk hebben gekregen met mijn prognose 3-0 / 3-1.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Lionel » wo jul 27, 2016 2:50 pm

Cruijff schreef:http://www.ajaxlife.nl/updates/dublanqe ... e-beginnen

In het oorspronkelijk gepubliceerde artikel in Trouw dus niet alleen de prognose van 'fenomeen @DuBlanqeBogarde' maar ook een kader met Cassierra die Amsterdam een fantastische stad vindt om te wonen, maar op zijn zachts gezegd nog wat moet wennen aan zijn eerste maanden zelfstandig wonen op een voor hem geheel ander continent.
beelzebub schreef:Cassierra zijn mama is toch meegekomen? Werk je stiekem voor de Prive of voor Albert Verlinde Cruiff?
Zijn mama is tijdelijk wat issues komen helpen regelen maar moest tussendoor voor een familie dingetje terug naar Colombia.
Bovendien is dat telkens maar tijdelijk, haar toeristen visum verloopt na 90 dagen en dan moet ze weer (minimaal 90) dagen wachten.

Ajax moet dat soort dingen beter gaan regelen. Desnoods geef je een paar latino's een leuk klein baantje, ruimte voor een salaris voor pa Gudelj en een voetbalcontract voor zijn jongere broertje die helemaal niet kan voetballen was er immers wel.
Iets voor jou..
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Cruijff » wo jul 27, 2016 2:50 pm

Wanneer gisteravond massaal de koppies waren gaan hangen na de flater van Cillessen en/of het publiek zich tegen Bosz was gaan keren, had hij trouwens gelijk gekregen met zijn 0-3.

Als de arbitrage gewoon oplet en die goal van Dolberg vroeg in die wedstrijd niet afkeurt zou ik juist weer gelijk hebben gekregen met mijn prognose 3-0 / 3-1.
Voetbal is een spel van fouten hè. En van een paar (cruciale) momenten.
In principe is het spel heel simpel. Maar het moeilijkste wat er is, is simpel voetballen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Cruijff » wo jul 27, 2016 2:56 pm

Lionel schreef:
Cruijff schreef:
Ajax moet dat soort dingen beter gaan regelen. Desnoods geef je een paar latino's een leuk klein baantje, ruimte voor een salaris voor pa Gudelj en een voetbalcontract voor zijn jongere broertje die helemaal niet kan voetballen was er immers wel.
Iets voor jou..
Jij hebt in het boek van Andy van der Meijde hoe dat bij Inter allemaal een beetje werkt, toch?
https://www.bol.com/nl/p/geen-genade/92 ... ction=main

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Lionel » wo jul 27, 2016 2:57 pm

Qoute je nou jezelf om er vervolgens op te reageren?
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Cruijff » wo jul 27, 2016 3:01 pm

Lionel schreef:Qoute je nou jezelf om er vervolgens op te reageren?
Die vraag heb je me in kalenderjaar 2014 al vaker gesteld. En naast dat jij het wordt 'Quote' incorrect schrijft lijkt me dat hartstikke logisch toch.

Iemand die zich Lionel noemt / Rishi is doorgaans de moeite van het quoten amper waard. 'C'...... daarentegen is niet voor niets de meest geciteerde Nederlander.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door InnerHarbour » wo jul 27, 2016 3:50 pm

Cruijff schreef: En naast dat jij het wordt 'Quote' incorrect schrijft lijkt me dat hartstikke logisch toch.
:hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Cruijff » wo jul 27, 2016 4:03 pm

:smile-ajax.gif:

Sandro kan niet in zijn eentje voor 'AT archeoloog' blijven spelen. :smallgrin.gif: Iemand moet een voorzet geven voor het weer terug in leven brengen van AT's Taalfoutjuhhhs topic. :ajaxsmiley.gif: :ajaxsmiley.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Mateo Cassierra

Bericht door beelzebub » vr aug 05, 2016 9:02 pm

Het was me nog niet eerder opgevallen, maar sinds ik onderstaand Twitteraccount volg wel. We hebben de opvolger van Marko Pantelic in huis gehaald. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Mateo Cassierra

Bericht door beelzebub » vr aug 05, 2016 9:03 pm

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Gaizka1985 » vr aug 05, 2016 10:23 pm

Vrolijke gozer! Laat bij vlagen al wat van zijn klasse zien, heb het idee dat dit een versterking zal zijn, hopelijk zondag zijn 1e goal tegen Sparta!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Demosthenes » zo aug 07, 2016 4:54 pm

Gaizka1985 schreef:Vrolijke gozer! Laat bij vlagen al wat van zijn klasse zien, heb het idee dat dit een versterking zal zijn, hopelijk zondag zijn 1e goal tegen Sparta!
Zijn eerste goal (in de spits) is gemaakt en ook nog een assist.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Mr. Ajax » zo aug 07, 2016 5:07 pm

Demosthenes schreef:
Gaizka1985 schreef:Vrolijke gozer! Laat bij vlagen al wat van zijn klasse zien, heb het idee dat dit een versterking zal zijn, hopelijk zondag zijn 1e goal tegen Sparta!
Zijn eerste goal (in de spits) is gemaakt en ook nog een assist.
Die assist is humoristisch bedoeld neem ik aan?

Vond hem verder wel okee vandaag, niet denderend, maar dat moeten we ook nog niet van hem verwachten. Ik zou hem wel de krachthonk in sturen. Is momenteel nog iets te slungelachtig.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Sandro » zo aug 07, 2016 5:10 pm

Ik zou hem wel de krachthonk in sturen.
Wanneer zouden ze dat eens met Sinkgraven gaan doen?
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Mateo Cassierra

Bericht door Demosthenes » zo aug 07, 2016 5:19 pm

Die assist is humoristisch bedoeld neem ik aan?
Maakt mij niet uit, maar als hij de bal naar de plaats stuurde waar Sinkgraven stond, dan is het voor de statistieken een assist.
Zijn debuut in de eredivisie en dan scoren, is leuk voor hem en hij kan meer omhoogsteken dan zijn duim :ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Plaats reactie