Donny van de Beek

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door InnerHarbour » ma jun 10, 2019 7:59 pm

YNWA

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Ajaciedjuh » do jun 27, 2019 5:27 am

Telesport: Real heeft zich gemeld bij Ajax. Vraagprijs 50-60M€.

Ik zou hem nog een jaar behouden, al wordt dat met dit soort bedragen lastig. Maakt de interesse voor Bergwijn ook logischer (Promes op het middenveld).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10274
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Donny van de Beek

Bericht door WP_Legend » do jun 27, 2019 7:09 am

Marin is toch al een type Donny?

wimpey
Berichten: 51814
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Donny van de Beek

Bericht door wimpey » do jun 27, 2019 8:09 am

Wanneer Ajax hem en Ziyech verkoopt (en FdJ is al weg), dan hou je geen bewezen middenvelder van niveau over. :blush.gif:

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Donny van de Beek

Bericht door Mano » do jun 27, 2019 8:18 am

Hij was zo belangrijk voor Ajax afgelopen CL periode, de buitenwereld heeft echt niet liggen slapen.
Je moet hopen dat hij zelf nog een jaartje wilt blijven maar je kan hem geen transfer ontnemen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Donny van de Beek

Bericht door Alexander » do jun 27, 2019 8:19 am

Ajax moet er alles aan doen dat hij nog een jaar blijft. De Ligt, Frenkie en ik denk ook Ziyech zijn onhoudbaar, maar hem moet je kunnen overtuigen. Salaris opwaarderen en aanvoerder maken.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Donny van de Beek

Bericht door Mano » do jun 27, 2019 8:26 am

aanvoerder maken? Daar is hij helemaal het type persoon niet voor, daar doe je hem geen plezier mee.

Ajax heeft hem al een aanbieding gedaan, don't worry.
je moet hopen dat Pogba rondkomt.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Donny van de Beek

Bericht door LucaS » do jun 27, 2019 8:28 am

Sowieso niet met Real onderhandelen zo lang ze Odegaard blokkeren.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Donny van de Beek

Bericht door Marillion » do jun 27, 2019 8:29 am

Ik zou een vraagprijs in deze kwestie achterwege laten. De Jong is weg, De Ligt volgt. En ik weet niet hoe ze het bij Ajax zien maar de kans op een vertrek van Ziyech lijkt me ook nog altijd groot. Geld is er bovendien echt meer dan genoeg.

Van de Beek is een hele waardevolle schakel voor het elftal. Door sommige nog altijd een tikje onderschat naar mijn gevoel. We gaan al genoeg werk hebben om de genoemde spelers te vervangen. Er ligt een belangrijke taak voor hem klaar.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Donny van de Beek

Bericht door bryan » do jun 27, 2019 8:47 am

wimpey schreef:Wanneer Ajax hem en Ziyech verkoopt (en FdJ is al weg), dan hou je geen bewezen middenvelder van niveau over. :blush.gif:
kut is het

:aai.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door peter » do jun 27, 2019 9:07 am

Heeft natuurlijk een geweldig half jaar achter de rug, maar Ajax moet hem gewoon een jaar langer binden. En daarna voor een gemaximeerd bedrag verkopen. Als Real dat niet accepteert, dan zou ik het prijskaartje op 100 miljoen zetten.

Ik verwacht overigens dat 'ie vertrekt, hoor. En dan heeft Ajax dus een chronisch gebrek aan middenvelders. Met dat geld mag je je dan melden voor Propper en een talentvolle, creatieve middenvelder.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11420
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Donny van de Beek

Bericht door Toppie » do jun 27, 2019 9:20 am

Eigenlijk gewoon kut middenveld en verdediging wordt echt zorgelijk :1evil.gif:

De Dominee
Berichten: 5845
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Donny van de Beek

Bericht door De Dominee » do jun 27, 2019 9:21 am

Een vertrek van Donny zou echt kut zijn. Ajax kan hem deze kans niet ontnemen, maar je moet hopen dat Donny zelf ziet dat dit geen goede stap zou zijn. Komt daar op de bank en zal daar blijven. Te bescheiden, te onbekend.

Jaar blijven, knallen met Ajax en Oranje en dan een stap maken lijkt me verstandiger.

Als hij wel gaat hoop ik dat Ziyech blijft voor het middenveld. Kan Tadic eventueel die rol ook spelen denken jullie? Middenvelder op een 4-3-3?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Donny van de Beek

Bericht door Marillion » do jun 27, 2019 9:57 am

Van de Beek heeft een geweldig seizoen gehad maar hij kan bij Ajax ook nog wat leren. We zagen 'm het afgelopen seizoen diverse keren uitstekend doorkomen doordat hij goed het moment weet te kiezen. De volgende stap is dat hij die ballen er ook allemaal in gaat schieten. Iets meer rust op de beslissende momenten. Als hij dat onder de knie krijgt komt hij veel beter binnen bij een volgende club.

Ajax hoeft wat mij betreft ook echt niet per definitie mee te werken. We kunnen toch niet ons hele elftal zomaar naar buiten laten lopen? Maak 'm belangrijk voor komend seizoen en laat 'm dat voelen.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47279
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Lionel » do jun 27, 2019 10:10 am

Ik heb het al eens eerder geroepen. Als er spelers zijn die niet langer willen blijven dan twee jaar zou ik ze lekker allemaal verkopen en aan een team bouwen voor de komende twee a drie jaar.

Nu 60 vragen voor Donny, 90 voor Neres en proberen om Ziyech langer te binden.
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Donny van de Beek

Bericht door Mano » do jun 27, 2019 10:10 am

waarom wel meewerken bij een De Ligt en De Jong maar niet bij vd Beek?
alle 3 hadden echt nog wel wat geleerd bij Ajax. Voor de juiste prijs, mag vd Beek vertrekken en hopen dat hij blijft. Hij weet dat hij een vaste waarde zal zijn in dit Ajax. Als hij er ook naar betaald wordt, wie weet...

maar Real lonkt wel en de chemie van 2018/2019 is al deels weg door het vertrek van 2 spelers.
neres en ziyech vertrekken wellicht ook. Je speelt dus zo en zo met een compleet ander elftal en of dat elftal dezelfde dynamiek gaat vinden als vorige seizoen.... ik denk het niet,.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Donny van de Beek

Bericht door LucaS » do jun 27, 2019 10:46 am

Real blokkeerde toch Odegaard naar Ajax? Als je nou zo maar gaat meewerken, weer voor die prijzen waar ze internationaal hun hand niet omdraaien, ben je echt het sukkeltje vanvhet topvoetbal
I think I lost my fucking headache

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Donny van de Beek

Bericht door Mano » do jun 27, 2019 11:05 am

Hm, dus Odegaard, een talent dat zich totaal nog niet bewezen heeft, huren van Real om vervolgens te mogen teruggeven als hij eindelijk zijn niveau haalt. Real verhuurt liever aan Leverkussen en dan moet Ajax zichzelf 60mio door de neus blazen uit rancune voor het mislukken van de deal.

Ja dat klinkt erg logisch.... :excited.gif:

ze moeten blij zijn dat die deal is afgeketst.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Donny van de Beek

Bericht door bryan » do jun 27, 2019 11:11 am

Ziyech weg, FdJ weg, Beek weg.

Vergeet ook niet dat Schöne zijn houdbaarheidsdatum snel nadert.

De Dominee
Berichten: 5845
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Donny van de Beek

Bericht door De Dominee » do jun 27, 2019 11:15 am

De Ligt, Neres mogelijk. Nee, dit is zeer onwenselijk.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do jun 27, 2019 11:16 am

LucaS schreef:Real blokkeerde toch Odegaard naar Ajax? Als je nou zo maar gaat meewerken, weer voor die prijzen waar ze internationaal hun hand niet omdraaien, ben je echt het sukkeltje vanvhet topvoetbal
Dit is denken vanuit emotie, niet vanuit zakelijk perspectief.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Donny van de Beek

Bericht door Marillion » do jun 27, 2019 11:17 am

Precies, de puzzel op het middenveld is al lastig genoeg. Waarom zou je het jezelf nog moeilijker maken? Ajax hoeft niet per definitie aan alle transfers mee te werken. Met Ziyech staat die afspraak, als er geen vergelijkbare afspraak is met Van de Beek dan is het wat mij betreft wel mooi geweest.
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Donny van de Beek

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do jun 27, 2019 11:19 am

Wat een fatalisme ineens hier zeg. Ik ga me pas zorgen maken als Neres, Ziyech en Donny echt weggaan en we op het eerste oog geen capabele vervangers halen.

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Donny van de Beek

Bericht door LucaS » do jun 27, 2019 11:19 am

Mano schreef:Hm, dus Odegaard, een talent dat zich totaal nog niet bewezen heeft, huren van Real om vervolgens te mogen teruggeven als hij eindelijk zijn niveau haalt. Real verhuurt liever aan Leverkussen en dan moet Ajax zichzelf 60mio door de neus blazen uit rancune voor het mislukken van de deal.

Ja dat klinkt erg logisch.... :excited.gif:

ze moeten blij zijn dat die deal is afgeketst.
Niet huren, kopen

Zakelijk? 60 miljoen moeten pakken? Wat moet Ajax on vredesnaam met nog meer geld?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Donny van de Beek

Bericht door bryan » do jun 27, 2019 11:26 am

Ziyech is kieskeurig en laat zich niet snel omlullen door een zaakwaarnemer. Donny is best wel nuchter (woont in een tiny house in de achtertuin bij zijn ouders geloof ik). Dus zoud(en) een (of twee) speler(s) blijven, dan zal het (een van) die twee zijn.

De Ligt aan de andere kant zit met die vetbol Raiola rond te lopen. Agent van Neres houdt van PSG, die gaat waarschijnlijk daar heen.

Plaats reactie