Frenkie de Jong

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Frenkie de Jong

Bericht door Gezond verstand » ma jan 28, 2019 2:08 pm

raymon schreef:
Welke wedstrijden dan?
Genoeg, zoek de statistieken en beelden van het jaar Keizer bij Jong Ajax maar eens op. Ook op Wiki staat het trouwens, dat hij bij Jong Ajax vleugelverdediger was.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Frenkie de Jong

Bericht door raymon » ma jan 28, 2019 2:42 pm

Gezond verstand schreef:
raymon schreef:
Welke wedstrijden dan?
Genoeg, zoek de statistieken en beelden van het jaar Keizer bij Jong Ajax maar eens op. Ook op Wiki staat het trouwens, dat hij bij Jong Ajax vleugelverdediger was.
Heb ik gedaan vanwaar mijn vraag. In alle wedstrijden die ik heb opgezocht stond hij of op het middenveld of linksbuiten. Dus geef even een paar van die vele wedstrijden door.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Frenkie de Jong

Bericht door WP_Legend » za feb 02, 2019 1:22 pm

Uitschieter Frenkie de Jong

Geen idee of deze al geplaatst was, maar hij is best interessant, de reden dat hij 75M waard is kennelijk...

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Frenkie de Jong

Bericht door Historicus » za feb 02, 2019 3:09 pm

[/quote] Dat was in de tijd dat iedere club maximaal 2 of 3 buitenlanders mocht opstellen, Ajax en Feyenoord bestonden voor 90% uit Nederlanders. Er was bij buitenlandse clubs veel minder plek om die reden, daarnaast waren veel spelers ook aan Nederland gebonden omdat ze hier naast hun bestaan als profvoetballer een eigen zaak hadden, denk o.a. aan Sjaak Swart & Coen Moulijn.[/quote]

Plus dat in Engeland en Spanje alleen Britten en Spanjaarden mochten voetballen. Cruijff wilde best naar Engeland, maar dat kon niet en de Spaanse competitie werd pas in de nadagen van Franco opengesteld voor buitenlanders.

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Frenkie de Jong

Bericht door Historicus » za feb 02, 2019 3:10 pm

Peter Bosz onlangs tegen Voetbal International (het blad): "Ik vond dat Frenk te veel liep met de bal. De consequentie daarvan is dat je schoppen krijgt. Dat zie je nu ook: elke wedstrijd gebeurt het wel een of twee keer dat hij schop krijgt. Een flinke schop. Ik ben bang dat hem overkomt wat Diego Maradona overkwam”, legt hij uit.

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Frenkie de Jong

Bericht door Mr. Ajax » za feb 02, 2019 4:02 pm

Deze is ook mooi:

"‘Weet je wanneer ik zag hoe goed Frenk was? Toen ik hem in de training als linker centrale verdediger gebruikte. Als ik [de basisploeg] hoog druk wilde laten zetten, liet ik Diederik Boer de bal geven aan Frenkie. En ja hoor, Frenkie deed een lichaamsbeweging en liep zo drie, vier man voorbij.

Ik zei: godverdomme Frenk, dat doe je in de wedstrijd toch ook niet? Zei hij: ‘Waarom niet?’ En daarna deed hij het inderdaad gewoon weer. Voor de oefening destijds was het niet goed [want Bosz wilde een wedstrijd nabootsen; De Jong deed dingen die niemand anders deed], maar hij kón dat gewoon. Daarom bracht ik hem ook in de finale in. Omdat ik wist: hij durft met de bal aan de voet erin te gaan."
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Frenkie de Jong

Bericht door Monkey Tonk » do feb 07, 2019 9:38 pm

Nke wil meteen dat hij met 'Frenkie' op het shirt gaat lopen. Volgens mij kan hij daar beter een paar jaar mee wachten.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Frenkie de Jong

Bericht door LucaS » do feb 07, 2019 10:06 pm

Ik zie volop quotes voorbij komen over Barcelona zus en Barcelona zo. Het idee was toch knoop doorhakken zodat hij zich weer 100% met Ajax kon bezig houden?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Frenkie de Jong

Bericht door Sandro » do feb 07, 2019 10:29 pm

Dat je die quotes voorbij ziet komen wil nog niet zeggen dat hij zich niet 100% op Ajax richt.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Frenkie de Jong

Bericht door Gezond verstand » vr feb 08, 2019 4:00 am

Monkey Tonk schreef:Nke wil meteen dat hij met 'Frenkie' op het shirt gaat lopen. Volgens mij kan hij daar beter een paar jaar mee wachten.
De Jong wil het zelf liever niet.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Frenkie de Jong

Bericht door WP_Legend » vr feb 08, 2019 5:32 am

Sandro schreef:Dat je die quotes voorbij ziet komen wil nog niet zeggen dat hij zich niet 100% op Ajax richt.
Bovendien 'Werken' voetballers zowiezo niet zo veel... ze trainen een paar uurtjes per dag en voor de rest zitten ze een beetje op hun computer te spelen... het is niet alsof ze 9 uur per dag op kantoor zijn.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Frenkie de Jong

Bericht door InnerHarbour » vr feb 08, 2019 8:51 am

Monkey Tonk schreef:Nke wil meteen dat hij met 'Frenkie' op het shirt gaat lopen. Volgens mij kan hij daar beter een paar jaar mee wachten.
Mmmmmm "Cartero" achterop zijn shirt lijkt mij wel wat.
YNWA

wimpey
Berichten: 51686
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Frenkie de Jong

Bericht door wimpey » vr feb 08, 2019 9:13 am

:smallgrin.gif:

Verdient evenveel straks als alle cartero's van postNL bij elkaar!!

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Frenkie de Jong

Bericht door Yopii » ma feb 11, 2019 12:07 pm

Monkey Tonk schreef:Nke wil meteen dat hij met 'Frenkie' op het shirt gaat lopen. Volgens mij kan hij daar beter een paar jaar mee wachten.
Wat een interessante discussie toch. :excited.gif:

Hopelijk speelt 'Frenkie' bij Barcelona meer dan vijf aardige wedstrijden per jaar, blijft hij bovendien fit in plaats van dat hij steeds pijntjes heeft, anders zetten ze hem zo bij het vuilnis.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Frenkie de Jong

Bericht door Toppie » ma feb 11, 2019 10:08 pm

:blackcat.gif: in de zak :blush.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Frenkie de Jong

Bericht door Cruijff » vr mar 08, 2019 3:33 pm

Frenkie de Jong over het moment van de VAR bij Tadic' z'n 0-3.

"De VAR? Zo! Dat duurde lang zeg! Het duurde zo lang dat ik bang was dat ze gingen terugspoelen naar de eerste helft om daar nog een overtreding te spotten."
https://www.ajaxlife.nl/2019/03/06/fren ... upporters/

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Frenkie de Jong

Bericht door Cruijff » za mar 16, 2019 1:53 pm

Compilatie van bijna 7 minuten met Frenkie de Jong z'n acties in Bernabeu:
https://www.youtube.com/watch?v=Rlt2OWIZ34A

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Frenkie de Jong

Bericht door Cruijff » di apr 02, 2019 8:16 pm

Frenkie de Jong is op het veld, maar zelfs op 1 april ’ongrijpbaar’.

Zijn ploeggenoten Daley Blind en Joël Veltman pakten de auto van de Ajax-smaakmaker in aluminiumfolie in. Ze verkneukelden zich al De Jong de auto te zien uitpakken. Maar de aanstaande Barça-speler dacht ’bekijk het maar’ en pakte de autosleutel van Veltman en reed met de Mercedes van de verdediger naar huis.

Kasper Dolberg vond zijn leaseauto terug op de schuine klimbaan achter het trainingsveld. „Honderd procent Lasse Schöne”, verdacht hij zijn landgenoot van de wél geslaagde 1 aprilgrap. De dag na Ajax-PSV (3-1) was het grappen en grollen op De Toekomst en verhoogde Erik ten Hag de feestvreugde onbewust door tijdens de rondo twee keer door zijn benen te worden gespeeld.

Het enige Amsterdamse smetje op Ajax-PSV was de schorsing van twee duels voor Noussair Mazraoui. De verdediger mist daardoor de uitduels met FC Emmen en Willem II.


Afbeelding

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Frenkie de Jong

Bericht door Gezond verstand » wo apr 03, 2019 6:11 am

Cruijff schreef:
Zijn ploeggenoten Daley Blind en Joël Veltman pakten de auto van de Ajax-smaakmaker in aluminiumfolie in. Ze verkneukelden zich al De Jong de auto te zien uitpakken. Maar de aanstaande Barça-speler dacht ’bekijk het maar’ en pakte de autosleutel van Veltman en reed met de Mercedes van de verdediger naar huis.
:drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Frenkie de Jong

Bericht door Mano » zo apr 14, 2019 12:22 pm

ben benieuwd hoe hij de aankomende dagen door gaat komen.
Juve - Ajax zonder Frenkie is wel pijnlijk. De winstkansen nemen dan flink af
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Frenkie de Jong

Bericht door Cruijff » do apr 18, 2019 11:18 am

Wel lachen dit.
Zijn eerste interview met onze media kanalen toen hij in januari 2016 werd aangetrokken door Ajax.

Als versterking voor Jong Ajax:
https://www.youtube.com/watch?v=JfH6Zrzxz4A

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Frenkie de Jong

Bericht door Cruijff » vr apr 19, 2019 5:56 pm

Frenkie met de local television over FC Groningen en over de Champions League.


De Jong doet paaswens en de laatste loodjes van dit seizoen: "Ik denk dat Tottenham favoriet is"
https://www.youtube.com/watch?v=P69y-_f3lDg

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Frenkie de Jong

Bericht door Duke » vr mei 03, 2019 6:11 pm

Ali raakte betoverd vanaf Frenkies eerste bal

Op een herfstdag in 2011 ziet beginnend spelersmakelaar Ali Dursun voor het eerst Frenkie de Jong, een joch van 14 in het shirt van Willem II. Dursun weet het meteen. Deze speler zal hij begeleiden. Zondag kan De Jong een eerste prijs winnen, wanneer hij met Ajax de bekerfinale speelt, uitgerekend tegen Willem II.

Willem Vissers

Dit verhaal begint met zwaaien. Het busje van profclub Willem II rijdt van Gorinchem naar Tilburg, via ­Breda. Achterin zit een jongen uit Arkel met een blond koppie. In Breda stapt de twee jaar jongere Mike van Beijnen in. Diens vader Ali ­Dursun zwaait naar Mike en naar het blonde jongetje. ‘En dan zwaaide ik ­terug naar Ali’, zegt Frenkie de Jong.

Ali Dursun heeft dan al gehoord dat het blonde, zwaaiende jongetje uit de bus geweldig kan voetballen. Hij ziet het met eigen ogen op een najaarsdag in 2011, als De Jong 14 is. ‘Na Willem II D1 tegen NAC D1, met onze Mike, zag ik een andere wedstrijd, op het veld ernaast. Ik zei tegen mijn vrouw: even kijken. Ik had gehoord dat het jongetje uit de bus ­buitencategorie was.’

Mooie verhalen doodchecken is zonde, maar over de wedstrijd waarin Ali Dursun zich liet betoveren door Frenkie de Jong bestaat discussie. In Dursuns ­geheugen gaat het om Willem II C1 – Sparta C1. De trainer van toen, Jos Bogers, kan de gedroomde actie niet vinden in zijn schrift met opstellingen, doelpuntenmakers en wat dies meer zij. Frenkie zelf: ‘Het kan ook tegen NEC zijn geweest. Of misschien Excelsior. Ik weet het niet meer precies. Het was op het veld naast de kantine.’

Enfin, het gaat om de betovering zelf. Dursun: ‘Robin van Iersel, de keeper, schiet de bal uit. Frenkie kijkt al over zijn schouder heen. Hij neemt de bal aan op de borst, gelijk in de loop. Wauw, dacht ik. Hij doet een Zidane en steekt zo met links aanvaller Bilal Ould-Chikh weg. Die maakt een actie naar binnen en schiet vol in de korte hoek. Mijn vrouw vraagt: zullen we gaan? Ik zeg: hier heb je de ­autosleutels. Ga maar alvast naar huis. Ik blijf kijken. Niet normaal wat ik zag. Mijn broer heeft me opgehaald. Vanaf dat moment was ik verliefd op het voetbal van Frenkie en begon mijn traject: hoe ga ik die jongen benaderen?’ ­Dursun werkte al als spelersmakelaar. ‘Ik ging informatie verzamelen.’

De beste
Frenkie de Jong is in die tijd al een middenvelder met een fraaie dribbel. Een eigenwijze, aardige jongen, mesjogge van voetbal. Altijd overzicht. Over de bal kijken. Vooruit voetballen. Risico durven nemen. Als jeugdtrainers hem belemmeren in zijn vrijheid, negeert hij ze.

‘Frenkie was een bijzondere jongen’, zegt Robby Hendriks, destijds jeugdtrainer en coördinator op de academie van Willem II. ‘Hij was vreselijk snel en hoefde bijna nooit een duel aan te gaan. Zijn aanname en gevoel voor ruimte waren geweldig. Hij legde de bal neer waar hij wilde, dribbelde of liet de tegenstander te vroeg instappen door een schijnbeweging. Maar wie toen had gezegd dat hij een van de grootste spelers van de ­wereld zou worden, was voor uitkramer van onzin uitgemaakt. Net als dat bij ­Virgil van Dijk onvoorspelbaar was, die ­andere beroemde oud-Willem II’er. ­Virgil was helemaal een laatrijper.’

De Jongs trainer bij C1 Jos Bogers: ‘Zijn kwaliteiten waren al duidelijk zichtbaar en je moest als trainer niet precies willen vertellen wat hij moest doen. Hij was ­eigenwijs op een aangename manier en zag oplossingen eerder dan anderen.’ Dursun: ‘Als je tegen Frenkie zegt: allemaal naar rechts, gaat hij naar links. Maar iedere trainer zag dat hij de beste was.’

Acht jaar later speelt De Jong met Ajax de bekerfinale tegen zijn oude club Willem II. De Jong: ‘Ik vind dat prachtig. Het is echt jammer dat ik daar later niet wat vaker in het eerste elftal heb gestaan.’ Het blijft bij twee invalbeurten als tiener, nadat hij al had getekend voor Ajax en was teruggekeerd bij Willem II, om speeltijd in een eerste elftal op te doen.

Trainer Jurgen Streppel ziet het alleen niet zitten, voetballen tegen degradatie met een jong, klein ventje dat vooral dribbelt. Jaren later kan Streppel er vanaf Cyprus, waar hij werkt bij ­Anorthosis Famagusta, weinig meer van maken. Wat hij ook zegt, hij weet dat hij hoon zal ontvangen. Want wie hoort dat Robbie Haemhouts speelde en Frenkie niet, zal met terugwerkende kracht in de lach schieten.

Jos Bogers: ‘Jurgen zal zijn redenen hebben gehad, maar natuurlijk dachten wij van de opleiding weleens: waarom stelt hij Frenkie niet op?’ Dursun. ‘Als iemand goed is, moet je hem opstellen. Ik had destijds veel contact met andere jongens van de selectie. Zelfs zij zeiden: Frenkie is al beter dan wij. Maar de trainer beslist.’

Frenkie wilde weg bij Willem II, omdat hij geen perspectief op speelminuten meer zag. Ajax handelde zo snel, dat het PSV inhaalde en aftroefde. Dursun: ‘Complimenten aan Marc Overmars (directeur spelersbeleid, red.). In twee dagen tijd was alles afgehandeld. Bambambam.’ De Jong keerde na een leenperiode terug naar Ajax, omdat hij bij Willem II dus geen kans kreeg in het eerste elftal. Dan liever Jong Ajax. Dursun: ‘Frenkie belde op na drie maanden, of ik kon ­regelen dat hij terugkon naar Ajax.’

Bijna familie
Zo is de band tussen voetballer en zaakwaarnemer ontstaan. Sinds die wedstrijd in 2011 is Dursun gefascineerd door het talent van De Jong. ‘Later zag ik hem bij een toernooi in Culemborg. Toen heb ik met zijn vader aangesproken. Die zei: nu even niet. Ik sprak opa. Ze zouden erop terugkomen. Toen hij in mei 2012 15 werd, was ik volop bezig met voorwerk. Vanaf dat moment tot heden zijn we vier handen op één buik. We zijn ­loyaal naar elkaar, open en eerlijk. We zijn meer dan zakelijke partners, we zijn bijna familie.’

Frenkie: ‘Ali is een vriend voor me, vanaf het eerste moment. Het contact is heel goed. Hij regelde alles al voor me, ook toen ik nog helemaal niets verdiende.’

Ali Dursun is tegenwoordig partner van een groter managementbureau, HCM, en regelde de grootste transfer in de Nederlandse geschiedenis. ‘Ik ben dankbaar voor de power en steun die ik daarvoor heb gekregen, ook van mijn vrouw, want ik ben veel weg van huis. We hebben iets moois bereikt. Ik heb altijd gezegd dat ik nummer één van Nederland wil worden. Nou, we hebben alvast het record, want de transfersom is 86 miljoen, met gemakkelijk te realiseren garantiebonussen. Dat is meer dan Liverpool betaalde voor Virgil van Dijk.’

Het verhaal gaat ook dat De Jong voor 1 euro naar Ajax ging, dat dan weer spelers uitleende aan Willem II. Die anekdote klopt niet, zeggen meerdere betrokkenen, ook bij Ajax, maar het verhaal doet het lekker in de koppen boven artikelen: van één euro naar 86 miljoen euro.

Willem II, Ajax, Barcelona, het is een mooi rijtje. De reis, begonnen in de bus van Gorinchem naar Tilburg, gaat door. Dursun: ‘Het sportieve plan is het belangrijkst. Daarna volgt het financiële plaatje. Als je het talent van een speler kent, kun je inschatten waar hij kans van slagen heeft. Ik kijk met smacht uit naar dat moment dat Frenkie bij Barcelona in het basiselftal staat. Het was van jongs af aan zijn droom, Barcelona, en die wordt werkelijkheid.’

Willem II houdt door een afgedwongen doorverkooppercentage ongeveer 8,5 miljoen over aan de transfer. Frenkie de Jong: ‘Dat geld gun ik Willem II van harte. Daar ben ik echt blij om.’ Jos ­Bogers: ‘Ik hoop dat de opleiding fors profiteert van dat bedrag, al vinden ook wij het jammer dat we Frenkie zo weinig in het eerste elftal hebben gezien. Daarvoor doen we het allemaal.’

Ook Ali Dursun is een man in bonis nu. ‘Ik ben een nuchtere jongen, ik blijf met beide benen op de grond. Heel veel mensen zeggen: oh, je hoeft dit en dat niet meer te doen. Maar voor mij begint het nu pas. Het is niet even een speler ­ergens naartoe brengen en achterover leunen. Ik wil alles meemaken. En als ik voor iemand om wie ik geef iets kan doen, met alle liefde.’

Speel je spel
Mike van Beijnen voetbalt tegenwoordig in de beloften bij NAC, terwijl Frenkie de Jong het ene hoogtepunt na het andere beleeft. Dursun: ‘Elke wedstrijd, twee drie uur voor de aftrap, stuur ik hem een bericht. ‘Maat, laat je benen spreken. Speel je eigen spel.’ Als hij slecht voetbalt, ben ik een klootzak naar hem toe. Dan ben ik keihard. Als hij het niet eens is met mij, gaat hij in discussie. We zijn down to earth. We vliegen niet. Frenkie zul je nooit zien met koptelefoons, tattoos of een raar petje. Dat past niet bij hem. Mikky, zijn vriendin, is zijn steun en toeverlaat, zeker straks in ­Barcelona.’

De Jong: ‘Ali en ik zijn samen begonnen en hebben samen deze stappen gezet.’ Dursun: ‘Links- of rechtsom, Frenkie heeft zijn opleiding bij Willem II genoten en is door Ajax gekocht. Dan speelt hij in zijn laatste jaar de bekerfinale tegen zijn oude club. Prachtig. En inderdaad, misschien is de allerlaatste wedstrijd voor Ajax wel tegen zijn nieuwe club, Barcelona, in de finale van de Champions League. Ik heb er vanaf dag 1 in geloofd. Toen Frenkie jong was, heb ik gezegd: zo en zo gaan wij samen naar de top. Ik speel ook dankzij mijn jongen Champions League in de zaakwaarnemerswereld.’

De bekerfinale is eigenlijk een ode aan de jeugd. Frenkie de Jong: ‘De jeugdopleiding bij Willem II was een fantastische tijd, met de mooiste toernooien. Het­ waren schitterende jaren.’
www.volkskrant.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Frenkie de Jong

Bericht door Lionel » vr mei 03, 2019 10:12 pm

Wat kan deze jongen voetballen. Blijf me erover verbazen. Toekomstig Gouden Bal winnaar.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Frenkie de Jong

Bericht door InnerHarbour » za mei 04, 2019 9:46 am

Staat snel in de basis, hij heeft het theatraal kijken met zijn armen in de lucht als hij een overtreding tegen krijgt en bestormen van de scheidsrechter al goed onder de knie in de wedstrijden die ik van hem zie. Dit is natuurlijk een basisvoorwaarde als je in kwallenland Spanje wilt slagen.
YNWA

Plaats reactie