Kenny Tete

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kenny Tete

Bericht door InnerHarbour » zo mar 19, 2017 9:40 pm

Bracht hij vandaag enig verschil?
YNWA

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58797
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door 999 » zo mar 19, 2017 10:28 pm

Vond hem donderdag aardig ballen maar vandaag ruk ...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Kenny Tete

Bericht door Cruijff » ma mar 20, 2017 12:42 pm

999 schreef:Vond hem donderdag aardig ballen maar vandaag ruk ...
Ik vond hem gisteren ook werkelijk klote.
Zou afgelopen donderdagavond een eenmalig iets zijn geweest? :confused.gif: Rende hij zo bedrijvig naar voren omdat Kopenhagen vooral terugliep, omdat Ajax na de 2-1 uit de heenwedstrijd massaal druk zette en hij daar automatisch in mee ging? :confused.gif:

In andere wedstrijden heb ik Tete voetballend nimmer positieve dingen zien doen. Hij heeft als wapens zijn duelkracht en een scherpe tackel, voetballend is hij van een nog minder niveau dan amateurtjes bij AFC, Lienden, Spakenburg, IJsselmeervogels en ga zo maar door.

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kenny Tete

Bericht door Mano » ma mar 20, 2017 1:04 pm

Tete is een redelijk goeie verdediger maar aanvallend is het niets.
Heb jij zijn passes gezien als hij opkomt? Die belanden nergens...

Veltman is niet veel, verdedigend is Tete beter, komt vaker op dan Veltman maar als hij opkomt, is de voorzet blubber.
oftewel, je hebt aan beide even weinig.

een goeie back voor volgend seizoen kan geen kwaad.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10269
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Kenny Tete

Bericht door WP_Legend » ma mar 20, 2017 10:31 pm

Ik mis Trabelsi!

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kenny Tete

Bericht door Mano » di mar 21, 2017 9:04 am

WP_LeGeNd schreef:Ik mis Trabelsi!

ik ook!!!!

jammer dat die gek gemaakt werd door zijn zaakwaarnemer. is na Ajax nergens meer boven komen drijven.

edit: Zo, die jongen heeft een paar verkeerde stappen gemaakt in zijn leven...
Trabelsi was gehuwd en kreeg in Nederland een zoon. In 2007 werd bekend dat er vanwege een huurschuld beslag was gelegd op zijn bezittingen in Nederland die nadien geveild werden.[1] In 2011 werd hij samen met twee andere (oud-)voetballers in Tunesie gearresteerd voor drugsgebruik. Hij testte positief op een niet bekendgemaakt middel.[2] In 2013 bevestigde Trabelsi zijn lidmaatschap van de salafistische beweging rond de met terroristische organisaties gelieerde imam Bilel Chaouachi en bepleitte hij de invoering van de sharia
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58797
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door 999 » di mar 21, 2017 10:23 am

Weet je zeker dat dit over Hakim Trabelsi gaat en niet Nizar Trabelsi ? .. Ik bedoel , hoe betrouwbaar is Wiki in deze ?...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Kenny Tete

Bericht door Cruijff » di mar 21, 2017 12:17 pm

Dat van die terroristische beweging was inderdaad nizar trabelsi en niet onze Hatem. :smile-ajax.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kenny Tete

Bericht door InnerHarbour » wo apr 05, 2017 6:33 am

Prima verhaal van hem, niet werk weigeren of om je heenslaan. :biggthumpup.gif: Ik gun hem een mooie transfer.
Tete is vastberaden om zijn basisplek te heroveren, en richt zich alleen nog op het sportieve plaatje. 'Nee, ik heb niet veel contact met de trainer. Dat hoeft ook niet, ik heb hem ook niet veel te zeggen of te vragen. Zijn visie en keuze zijn duidelijk. Ik moet het zelf afdwingen en in de tussentijd weet hij dat wanneer hij me nodig heeft, dat ik er zal staan. Ik vind dat je jezelf ook niet moet overschatten als speler. Het is niet aan mij om te zeggen: "Hey trainer, ik moet gaan spelen". Dat moet hij zelf inzien, mocht hij dat zo vinden. Ik wil daar ver weg van blijven en heb helemaal geen zin om de zeurende speler uit te hangen. Dat is niets voor mij en het wekt alleen maar negatieve energie op. Zoiets is eerder vermoeiend dan dat je er kracht van krijgt. Ik heb dan ook totaal geen rancune, naar niemand.'
VI
YNWA

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kenny Tete

Bericht door Lionel » wo apr 05, 2017 7:01 am

Verleng nou zijn contract godverdomme.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33801
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Kenny Tete

Bericht door Duke » wo apr 05, 2017 8:12 am

Gezien het selectiebeleid van Bosz staat Tete in zijn ranking achter Veltman. Wellicht dat Ajax nog wel wil verlengen, maar Tete (Raiola) zullen niet staan te springen, denk ik.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kenny Tete

Bericht door Lionel » wo apr 05, 2017 8:17 am

Maar die jongen wilt zelf wel verlengen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kenny Tete

Bericht door InnerHarbour » wo apr 05, 2017 8:50 am

Als je niet speelt voor Ajax en je bent international ga je niet verlengen. Tete kan zo in de PL terecht waar de munten veel beter zijn. Verkopen deze zomer of hij loopt volgende zomer gratis weg.
YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40876
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door Marillion » wo apr 05, 2017 8:50 am

Hij staat er denk ik vrij realistisch in. Als hij nu naar het buitenland gaat komt hij daar lastig binnen. Niet eens basisspeler bij Ajax. Wat is dan je perspectief, zeker als je een keer een mindere wedstrijd speelt. Met Bosz heeft hij geen warme band maar dat hoeft ook niet.

Wat mij betreft blijft hij zeker want met zijn snelheid en duelkracht is hij een waardevolle speler als je zoals Ajax ver van je doel af wil spelen en ballen snel wil veroveren. Onlangs liet hij ook nog zien dat hij in staat is om op te komen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kenny Tete

Bericht door InnerHarbour » wo apr 05, 2017 8:56 am

Supporters kunnen zoveel willen maar als de huidige situatie niet veranderd en ik zie dat gewoon niet gebeuren tenzij Veldman zwaar geblesseerd raakt of zelf weggaat zit hij nog een jaar op de bank. Gaat hij niet willen, die is van de zomer weg.
YNWA

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Kenny Tete

Bericht door peter » wo apr 05, 2017 8:58 am

Precies. Verder is hij wel basisspeler in Oranje en heeft hij vorig jaar laten zien dat hij wel wat kan. Ik denk dat menig Serie A club en PL club de gok zou willen wagen voor 5 miljoen.

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Kenny Tete

Bericht door Lionel » wo apr 05, 2017 9:07 am

Karsdorp is toch basisspeler in Oranje?

Mee eens dat hij niet zomaar gaat verlengen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40876
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door Marillion » wo apr 05, 2017 9:18 am

Van het tweetal Veltman en Tete zal er wel één vertrekken. Ik neem inderdaad aan dat Tete niet nog een seizoen op de bank wil zitten.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11881
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Kenny Tete

Bericht door Sandro » wo apr 05, 2017 9:19 am

Voor een 'basisspeler' bij Oranje heeft Tete inderdaad wel heel weinig interlands gespeeld. Veltman heeft het afgelopen jaar zelfs vaker in Oranje gespeeld dan Tete toch?
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Kenny Tete

Bericht door beelzebub » wo apr 05, 2017 9:34 am

Basispeler van Oranje? (vrij naar Justin Kluivert): "Leuk voor hem". :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kenny Tete

Bericht door InnerHarbour » do apr 13, 2017 10:01 pm

'Tete wil helemaal niet bij Ajax blijven'
Ajax doet Kenny Tete geen nieuw contractvoorstel. Volgens technisch directeur Marc Overmars wil de verdediger helemaal niet verlengen.

Onlangs liet Tete tegenover VI weten te wachten op een contractvoorstel. Zijn huidige verbintenis loopt in 2018 af. 'Als Ajax iets wil, hebben ze mijn nummer en dat van mijn zaakwaarnemer. Ik kan moeilijk zelf de club bellen of ik bij kan tekenen.'

Overmars werd voor de camera’s van FOX Sports gevraagd naar de situatie. De td sprak de berichten tegen. 'Ik heb heel andere signalen ontvangen. Dat hij hier geen toekomst ziet en graag ergens anders wil spelen… Dat heb ik meerdere malen te horen gekregen. Het is jammer dat hij nu buiten de eerste elf is gevallen. Daar moet hij mee omgaan.'

Op de vraag of Overmars alsnog van plan was om de verdediger een nieuw voorstel te doen, was het antwoord nee. 'We hebben al gesproken, een tijd geleden. Dat ging over een nieuwe aanbieding, met zijn zaakwaarnemer. Alleen toen kwam net het moment dat hij niet meer in de basis stond en was er niet meer de intentie om te verlengen.'

VI.nl
YNWA

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door Khraa » do apr 13, 2017 10:03 pm

Tete is de laatste van Raiola in de selectie toch?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door Demosthenes » do apr 13, 2017 11:31 pm

Khraa schreef:Tete is de laatste van Raiola in de selectie toch?
Dan vertrekt Tete, want wat moet Raiola anders doen? Hij wil wel verdienen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kenny Tete

Bericht door InnerHarbour » vr apr 14, 2017 7:50 am

Khraa schreef:Tete is de laatste van Raiola in de selectie toch?
Als Tete een mooie transfer maakt kan dat zomaar weer veranderen.
YNWA

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door Khraa » vr apr 14, 2017 8:05 am

Wat mij betreft mag er een actief beleid worden gevoerd om spelers van Raiola te mijden.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Plaats reactie