Nemanja Gudelj

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door LucaS » do nov 17, 2016 10:20 pm

Volgens mij heb je gelijk
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door elliquido » do nov 17, 2016 10:31 pm

Rednose schreef:Is de Telegraaf uit op het bloed van Bosz?
Ik krijg de indruk dat ze aan het stoken zijn, of vergis ik me?
Nee hoor. De telegraaf stroming binnen Ajax roert zijn staart. Wat dat betreft is dat het echte probleem binnen Ajax, al die eigenbelangetjes van die ex voetbal ego's.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door zeux » do nov 17, 2016 10:59 pm

Rednose schreef:Is de Telegraaf uit op het bloed van Bosz?
Ik krijg de indruk dat ze aan het stoken zijn, of vergis ik me?
Is er een specifieke aanleiding voor dat vermoeden?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13400
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Arthur » vr nov 18, 2016 9:15 am

Ik weet niet of De Telegraaf probeert te stoken, maar het zou naief van ze zijn om te denken dat er nog maar 1 supporter in deze kwestie de kant van Gudelj zou kiezen.
Er is simpelweg geen excuus voor zijn actie.

Dan lijkt het me waarschijnlijker dat hij al die tijd al een van hun bronnen is en dat ze hem nu uit loyaliteit in bescherming nemen. (En wie weet komt hij ergens terecht waar ze hem weer goed als bron kunnen gebruiken.)

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door elliquido » vr nov 18, 2016 10:46 am

Het is gewoon een pion van die Cruijff verheerlijker jaap de groot, die waarschijnlijk geen poot meer aan de grond krijgt bij het huidige Ajax management en staf. Voor de telegraaf is Ajax inside info van groot belang. Dan krijg je dus riooljournalistiek.
En dit gaat nog veel erger worden.

Het kan ook zo zijn dat het pad voor Jordi Cruijff geëffend moet worden. Dan gaat Overmars het nog heel zwaar krijgen.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13400
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Arthur » vr nov 18, 2016 10:57 am

elliquido schreef:Het kan ook zo zijn dat het pad voor Jordi Cruijff geëffend moet worden. Dan gaat Overmars het nog heel zwaar krijgen.
Ik heb niet het idee dat Overmars een rol speelt in het Gudelj-verhaal.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Duke » vr nov 18, 2016 11:43 am

Dat soort details maakt voor de Telegraaf niet uit.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Cruijff » vr nov 18, 2016 12:54 pm

elliquido schreef:
Rednose schreef:Is de Telegraaf uit op het bloed van Bosz?
Ik krijg de indruk dat ze aan het stoken zijn, of vergis ik me?
Nee hoor. De telegraaf stroming binnen Ajax roert zijn staart. Wat dat betreft is dat het echte probleem binnen Ajax, al die eigenbelangetjes van die ex voetbal ego's.
De Telegraaf is niet zozeer uit op de stoel van de trainer. Wel op rumoer bij Ajax en 'sappige' koppen.
Elke journalist die ergens voor schrijft, presenteert of becommentarieert heeft zijn lijntjes.

Dat ook lieden die simpele stukjes voor het internet schrijven persoonlijk appen met spelers is vrij normaal geworden.

De Boer, die ook niet echt geroemd werd vanwege veel communicatie met bank zittende spelers, was voor De Telegraaf altijd goed voor een boel quote-jes. Of hij nu iets over de motoriek van homo's zei of over wat dan ook, ze hadden bij hem altijd fijne oneliners of wat beelden die veel views opleverden op hun videokanaal.

Ook buiten reguliere persconferenties om nam De Boer altijd nog wel even extra de tijd voor een vraaggesprekje met De Telegraaf.

Bij Ajax zijn waren de rijen een maand of 6 lang eens vrij gesloten. Gudelj was richting De Telegraaf de enige die nog van alles en nog wat direct vanuit de kleedkamer lekte. Nu deze figuur onderweg is naar de uitgang is er veel aan gelegen om de onvrede bij nog wat andere spelers aan te wakkeren in de hoop dat ze De T. als uitlaatklep gaan gebruiken zodat die weer nieuwe lijntjes krijgt.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door beelzebub » vr nov 18, 2016 2:04 pm

Tot de winterstop trainen bij Jong Ajax dus. Benieuwd of de Telegraaf dit heeft van de persco van Bosz of uit de mond van Gudelj. Ik wil niet framen ofzo.... :ajaxsmiley.gif:
www.telegraaf.nl

Ajax en Gudelj niet nader tot elkaar

De lucht tussen Ajax en Nemanja Gudelj is ondanks het gesprek van vrijdagmorgen niet geklaard. De muitende middenvelder sprak met trainer Peter Bosz en directeur Edwin van der Sar over de situatie die is ontstaan nadat hij begin november voor het competitieduel met AZ aangaf dat hij het mentaal niet meer kon opbrengen om op de bank plaats te nemen.


Gudelj kreeg van Van der Sar en Bosz de vraag of hij over de situatie had nagedacht, maar voor Gudelj was er niets veranderd. Beide partijen zijn dan ook niet nader tot elkaar gekomen en de Serviër traint tot de winterstop mee met Jong Ajax. In de winterstop wordt vervolgens naar een oplossing gezocht.

Gudelj was afgelopen week met het nationale team op pad. In de wedstrijd tegen Wales viel hij in, tegen Oekraïne had hij een basisplaats.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door InnerHarbour » vr nov 18, 2016 2:17 pm

Cruijff schreef:Gudelj was richting De Telegraaf de enige die nog van alles en nog wat direct vanuit de kleedkamer lekte. Nu deze figuur onderweg is naar de uitgang is er veel aan gelegen om de onvrede bij nog wat andere spelers aan te wakkeren in de hoop dat ze De T. als uitlaatklep gaan gebruiken zodat die weer nieuwe lijntjes krijgt.
Hoppa en daar is die duim weer. :smallgrin.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Cruijff » vr nov 18, 2016 2:25 pm

InnerHarbour schreef:
Cruijff schreef:Gudelj was richting De Telegraaf de enige die nog van alles en nog wat direct vanuit de kleedkamer lekte. Nu deze figuur onderweg is naar de uitgang is er veel aan gelegen om de onvrede bij nog wat andere spelers aan te wakkeren in de hoop dat ze De T. als uitlaatklep gaan gebruiken zodat die weer nieuwe lijntjes krijgt.
Hoppa en daar is die duim weer. :smallgrin.gif:
Gudelj en zijn familie babbelden continu met De Telegraaf, jongeman. :smile-ajax.gif: Ook voordat ie zijn basisplaats kwijtraakte was hij een rotte plek.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door elliquido » vr nov 18, 2016 2:59 pm

petruske en edwiske en "de muitende middenvelder"
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Cruijff » vr nov 18, 2016 3:27 pm

beelzebub schreef:Tot de winterstop trainen bij Jong Ajax dus. Benieuwd of de Telegraaf dit heeft van de persco van Bosz of uit de mond van Gudelj. Ik wil niet framen ofzo.... :ajaxsmiley.gif:

Gudelj kreeg van Van der Sar en Bosz de vraag of hij over de situatie had nagedacht, maar voor Gudelj was er niets veranderd. Beide partijen zijn dan ook niet nader tot elkaar gekomen en de Serviër traint tot de winterstop mee met Jong Ajax. In de winterstop wordt vervolgens naar een oplossing gezocht.

Gudelj was afgelopen week met het nationale team op pad. In de wedstrijd tegen Wales viel hij in, tegen Oekraïne had hij een basisplaats.
Sneaky dat hij deze bom gooide één dag voordat hij richting Schiphol vertrok om voor die interlands op pad te gaan. Kon hij daar anderhalve week alle Ajax mensen ontwijken, op zijn hotelkamer continu over andere clubs praten en telefoneren met de zaakwaarnemer.

Tegen Wales (1-1) mocht hij in de 88e minuut invallen, in de oefenpot tegen Oekraïne stond hij in de basis maar die werd roemloos met 2-0 verloren.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door InnerHarbour » vr nov 18, 2016 3:39 pm

Cruijff schreef:
InnerHarbour schreef:
Cruijff schreef:Gudelj was richting De Telegraaf de enige die nog van alles en nog wat direct vanuit de kleedkamer lekte. Nu deze figuur onderweg is naar de uitgang is er veel aan gelegen om de onvrede bij nog wat andere spelers aan te wakkeren in de hoop dat ze De T. als uitlaatklep gaan gebruiken zodat die weer nieuwe lijntjes krijgt.
Hoppa en daar is die duim weer. :smallgrin.gif:
Gudelj en zijn familie babbelden continu met De Telegraaf, jongeman. :smile-ajax.gif: Ook voordat ie zijn basisplaats kwijtraakte was hij een rotte plek.
Ja we kunnen hier met zijn allen van alles gaan beweren maar of het waar is....... Jouw trackrecord is bepaald niet de beste in dit soort gevallen, ik noem die duim niet voor niks. :smallgrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7313
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Trab » vr nov 18, 2016 6:17 pm

Gelukkig is hij niet teruggekomen op z'n besluit. Eindelijk verlost van deze anti Ajax-speler

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Rednose » vr nov 18, 2016 6:29 pm

zeux schreef:
Rednose schreef:Is de Telegraaf uit op het bloed van Bosz?
Ik krijg de indruk dat ze aan het stoken zijn, of vergis ik me?
Is er een specifieke aanleiding voor dat vermoeden?
Ik reageerde op dit citaat
De krant gaat verder: "Bronnen rondom de trotse Serviër zeggen dat hij zich onheus voelt bejegend door Bosz. Afgelopen zomer had Gudelj volgens de betrokkenen keuze uit meerdere (Spaanse) clubs, maar hield hij de boot zelf af, omdat hij voor zijn gevoel nog niet klaar was bij Ajax. Voor AZ-Ajax reageerde Bosz op de affaire Gudelj door te stellen dat niemand een basisplaats kan eisen. Maar de boosheid van de Ajacied zit hem er juist in dat die vaste plek hem tijdens het trainingskamp in Oostenrijk wel min of meer zou zijn toegezegd, omdat hij onmisbaar was in het druk zetten. Vervolgens betoogden Overmars en Bosz dat Hakim Ziyech niet zou komen, omdat er al genoeg middenvelders waren."
Ik kreeg uit dit stukje een beetje de indruk dat ze Bosz (en ook en Overmars) de schuld in de schoenen willen schuiven.
Nu is De Telegraaf niet vies van stoken, maar misschien vergis ik mij, vandaar mijn vraag
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door zeux » vr nov 18, 2016 6:40 pm

Ah ok, dit stukje heb ik gemist.

Het lijkt op zijn minst vanuit het perspectief van Gudelj geschreven, wat niet per se fout hoeft te zijn. Maar een agenda kun je bij De Telegraaf altijd vermoeden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Iniesta » vr nov 18, 2016 8:24 pm

Ze zitten vanaf het begin al Bosz beslissingen negatief te benaderen. Zelfs een fysieke aanval van Gudelj op Bosz wordt bewust verzwegen.
Heb sterk het idee dat de telegraaf zoekende is na het wegvallen van Cruijf. Weet niet of de wens van invloed nu zo zeer vanuit oplagecijfers gedreven is als wel vanuit persoonlijke belangen (machtsfactor bij Ajax levert nu eenmaal status op)

Historicus
Berichten: 3362
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Historicus » ma dec 12, 2016 6:32 pm

Vandaag staat op alle sites dat Gudelj van mening is dat de meerderheid van de Ajax-supporters hem maar wat graag weer in Ajax 1 ziet spelen... :blackcat.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door beelzebub » ma dec 12, 2016 8:16 pm

Die grappenmaker heeft een beetje krom wereldbeeld. Hier met beeld en geluid:

http://www.at5.nl/artikelen/163403/verb ... -in-ajax-1
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door wimpey » ma dec 12, 2016 10:09 pm

Goedele plus entourage moeten gewoon lekker naar Sunderland gaan.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Ajaciedjuh » ma jan 02, 2017 12:38 am

Richting China, aldus Telesport.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door beelzebub » ma jan 02, 2017 1:04 am

Nou, hopelijk doen die Chinezen aan dikke overbetaling. Miljoentje of 15 dacht ik aan. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door zeux » ma jan 02, 2017 7:33 am

Mondkapjes krijgt hij gratis?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Ajaciedjuh » ma jan 02, 2017 8:05 am

Voor circa €6 miljoen naar Tianjin Teda ... contract voor 3 jaar, €5 miljoen netto / jaar. :excited.gif:

China gaat de komende jaren de voetbalwereld nog verder op zijn kop zetten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Plaats reactie