Kasper Dolberg

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Kasper Dolberg

Bericht door 999 » wo aug 23, 2017 2:20 pm

Die is ook weg heb ik zo het idee ...

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kasper Dolberg

Bericht door zeux » wo aug 23, 2017 3:14 pm

999 schreef:Die is ook weg heb ik zo het idee ...
Zeker als vanavond inderdaad EL misgelopen wordt. Heeft hij echt geen zak in Amsterdam te zoeken.

Nog een uurtje of wat, dan wordt duidelijk welke perspectieven er zijn voor Ajax dit seizoen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11881
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Kasper Dolberg

Bericht door Sandro » wo aug 23, 2017 3:20 pm

Vanavond wordt er geen EL misgelopen. EL gehaald ook niet trouwens.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kasper Dolberg

Bericht door zeux » wo aug 23, 2017 3:49 pm

Sandro_Calaaabro schreef:Vanavond wordt er geen EL misgelopen. EL gehaald ook niet trouwens.
Cryptisch!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

De Dominee
Berichten: 5804
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Kasper Dolberg

Bericht door De Dominee » wo aug 23, 2017 3:51 pm

Het is vandaag woensdag. We spelen morgen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kasper Dolberg

Bericht door zeux » wo aug 23, 2017 3:52 pm

zeux schreef:
Sandro_Calaaabro schreef:Vanavond wordt er geen EL misgelopen. EL gehaald ook niet trouwens.
Cryptisch!
Ah, het is morgen! Hihi. Al die dagen... Loopt gewoon door mekaar. :ajaxscarf.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Kasper Dolberg

Bericht door zeux » wo aug 23, 2017 3:53 pm

De Dominee schreef:Het is vandaag woensdag. We spelen morgen.
Ja, ik ben inmiddels wakker. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Kasper Dolberg

Bericht door 999 » wo aug 23, 2017 4:17 pm

zeux schreef:
999 schreef:Die is ook weg heb ik zo het idee ...
Zeker als vanavond inderdaad EL misgelopen wordt. Heeft hij echt geen zak in Amsterdam te zoeken.

Nog een uurtje of wat, dan wordt duidelijk welke perspectieven er zijn voor Ajax dit seizoen.
Morgen dus.Maar zelfs dan moet ik het nog zien.Wat valt er voor hem als uitzonderlijk talent, wat hem nu al meerdere keren is toegeschreven, nu nog in de NLD competitie te leren.In de EL niet meer.Daar stond ie ( ook weer door de hem toegeschreven talent ) in de finale.

Heb het idee, gezien hoe hij nu op het veld staat, hij de volgende stap best wil maken.Dan kun je wel dwarsliggen maar schiet ook niet op.Daarnaast denk ik dat er spelers zijn die het trieste geval met Nouri in hun achterhoofd hebben.Het kan zo maar volgend seizoen niet meer kunnen/hoeven die transfer.We staren ons blind op die transfersom maar de belangrijkste reden is natuurlijk de forse salaris verhoging wat Dolberg gaat verdienen.

Misschien heb ik het mis, maar of dat de beste oplossing voor AJAX en Dolberg is betwijfel ik ...

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Kasper Dolberg

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 23, 2017 5:07 pm

Yopii schreef:Niet doen.

Ajax heeft het geld niet nodig en Dolberg wordt nog veel beter.

Die rijke clubs weten welke spelers ze eruit moeten pikken. Veltman of Younes hoeven ze heus niet. Ajax moet oppassen niet te blijven zitten met de opvulling.
:biggthumpup.gif:

Het voorbeeld Zlatan wordt overigens aangehaald. Hij was mijn favoriete speler bij Ajax, heb enorm van hem genoten en hij heeft in zijn laatste wedstrijd tegen Nac een voetbalkunstwerk gemaakt waar iedere Ajax fan trots op zou moeten zijn. Dolberg heeft ook iets speciaals, ik hoop dit lopende seizoen nog van hem te genieten en koester iedere wedstrijd die hij nog bij ons meedoet. Het wordt bovendien hoog tijd dat Ajax weer eens kampioen wordt. We verkeren niet in de luxe positie om nog meer kwaliteit in te leveren zonder sportieve consequenties.
Ajax!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Kasper Dolberg

Bericht door 999 » wo aug 23, 2017 5:29 pm

Voor Sanchez had AJAX het geld ook niet echt nodig hoor ...

De Dominee
Berichten: 5804
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Kasper Dolberg

Bericht door De Dominee » wo aug 23, 2017 5:46 pm

Sanchez wilde perse weg, Dolberg niet voor zover wij weten. Dat is nogal een verschil...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

columbus
Berichten: 5337
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Kasper Dolberg

Bericht door columbus » wo aug 23, 2017 6:07 pm

Nooit verkopen. (Maar dat vond ik van Sanchez ook). Er valt voor Dolberg nog genoeg te leren in een paar seizoenen eredivisie. Jongen heeft genoeg talent maar dat moet er nu uit gaan komen. Met Huntelaar in zijn nek voelt hij hopelijk ook de druk die er bij komt kijken. Als hij zich al daar bedreigd door zou voelen heeft Hij heeft echt nog helemaal niets bij Monaco te zoeken. Op je 19e bij Ajax presenteren en op je 23e een mooie transfer maken is echt geen slechte carrière keuze.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Kasper Dolberg

Bericht door brigade zuid » wo aug 23, 2017 8:36 pm

Klinkt leuk maar zie je het gebeuren? Die jongen is uiterlijk eind van het seizoen weg.

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kasper Dolberg

Bericht door Mano » do aug 24, 2017 10:06 pm

Als ie een beetje slim, whatsappt hij nu zijn zaakwaarnemer: regel het maar.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Kasper Dolberg

Bericht door Giacomo Puccini » do aug 24, 2017 10:54 pm

Die is helaas niet meer tegen te houden. Ik heb genoten van deze bijzondere speler. Hij verdient een betere omgeving dan Ajax 2017/2018. Een trainer zoals Bosz die hem wist te prikkelen, wedstrijden op het hoogste niveau, betere medespelers.
Ajax!

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2153
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Kasper Dolberg

Bericht door Cluijffert » vr aug 25, 2017 7:06 am

Inderdaad... dit had het jaar van doorpakken moeten worden zodat ook onze toptalenten stappen zouden zetten in hun ontwikkeling. Maar door aan sabotage grenzende incompetentie is dit jaar juist het volledige demasqué van de Mokumse beerput.

En da's toch knap... een paar maanden na het behalen van de EL finale :excited.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40873
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kasper Dolberg

Bericht door Marillion » vr aug 25, 2017 7:11 am

Wat mij betreft gaat hij helemaal nergens heen. We moeten de landstitel terugpakken en daar hebben we onze beste spelers bij nodig.

Enige uitgaande transfers mogelijk zijn spelers die te kort komen. Daar valt Kasper niet onder.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11418
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Kasper Dolberg

Bericht door Toppie » vr aug 25, 2017 7:11 am

Is het veilinghuis Christie's Amsterdam al gebeld :00000633:

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23011
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Kasper Dolberg

Bericht door raymon » vr aug 25, 2017 7:33 am

Marillion schreef:Wat mij betreft gaat hij helemaal nergens heen. We moeten de landstitel terugpakken en daar hebben we onze beste spelers bij nodig.

Enige uitgaande transfers mogelijk zijn spelers die te kort komen. Daar valt Kasper niet onder.
Dat zijn er nogal wat..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Alexander
Berichten: 8549
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Kasper Dolberg

Bericht door Alexander » vr aug 25, 2017 8:46 am

Hij zal vertrekken. Daar heb ik geen twijfel meer over. Vraag me ook sterk af waarom die jongen nu iedere pot gewisseld wordt. Dat zal hem ook aan het denken en twijfelen maken.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Kasper Dolberg

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 25, 2017 9:05 am

Geen EL, betekent minimaal €30M minder waard volgend jaar.

Keuze: mogelijkheid om hem misschien nog 2 jaar bij Ajax te houden of verkopen voor €60M.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

De Dominee
Berichten: 5804
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Kasper Dolberg

Bericht door De Dominee » vr aug 25, 2017 10:06 am

Precies Ajaciedjuh. Ben benieuwd wat de keuze zal worden.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

columbus
Berichten: 5337
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Kasper Dolberg

Bericht door columbus » vr aug 25, 2017 10:09 am

Laten we hem niet groter maken dan hij is. Dolberg is een groot talent en heeft een hele mooie toekomst in het vooruitzicht. Maar deze jongen is 19, speelt 1 jaar eredivisie en is in wedstrijden nog vaak erg afwezig. Geen probleem allemaal, hij is nog jong. Als hij zijn carrière nu in het slot wil gooien moet hij vooral weggaan. Hij komt bij iedere topclub gewoon op het 2e plan. Laat hem gewoon lekker bij Ajax blijven, zijn fouten maken en over een jaar of 2/3 Ajax verlaten met een status "Beste speler seizoen 18/19".

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Kasper Dolberg

Bericht door Demosthenes » vr aug 25, 2017 6:19 pm

Dolberg is inderdaad 19, hij heeft zichzelf niet op een voetstuk geplaatst, dat doen supporters. Ik heb geen idee wat hij zelf van de mogelijke transfer vindt, hij zal er in een interview misschien niets over zeggen.

Ik heb (nog) niet gelezen dat Ajax dat bod van 50 miljoen heeft afgewezen, heeft Monaco zich officieel gemeld, heeft Overmars dat bevestigd? Is het bericht door vv Monaco de wereld ingegaan of via voetbalzone o.i.d. Komt het bericht van Verwey, dan moet ik weer denken aan de kop van het artikel dat twee spelers van Ajax, Veltman en een van de Tete, Riedewald voor € 13 miljoen aan Crystal Palace waren verkocht, want op die dag(?) maakte Veltman in Oostenrijk bekend bij te tekenen.

Kan iemand de de link plaatsen waaruit blijkt dat er een officieel bod was, dat beide ploegen met elkaar over dat bod hebben gecommuniceerd?
L’AS MONACO N’A FAIT AUCUNE OFFRE POUR DOLBERG
24 AOÛT 2017 12:05
FOOTBALLNEWSTRANSFERTS 0

D’après les informations de SFR Sport, le joueur de l’Ajax est bien pisté par l’AS Monaco mais ce n’est pas le club de la Principauté qui a effectué l’offre de 50 millions d’euros à l’Ajax. Kasper Dolberg (19 ans, 2 matchs en championnat cette saison) est considéré comme un espoir du football.
http://www.sport.fr/football/las-monaco ... 28810.shtm
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Kasper Dolberg

Bericht door Demosthenes » za aug 26, 2017 1:10 pm

Nu Ousmane Dembéle naar FC Barcelona is verhuisd, is Borussia Dortmund op zoek naar een vervanger. Malcom van Bordeaux, Cornet van Lyon en Draxler van Paris Saint Germain worden genoemd, maar ook de naam van Kasper Dolberg pronkt - zoals bekend - op het lijstje. Dit meldt BILD. De spits zou 'perfect in het profiel passen' dat de nieuwe
werkgever van coach Peter Bosz, vorig jaar Ajax, voor ogen heeft.
https://www.ajaxshowtime.com/article/bi ... rofiel-bvb
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Plaats reactie