Daley Sinkgraven

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Daley Sinkgraven

Bericht door InnerHarbour » vr aug 29, 2014 11:24 am

De Boer gecharmeerd van Sinkgraven

Ajax heeft de afgelopen maand geprobeerd een Champions League- waardige spits te halen naar Amsterdam. Deze poging is mislukt, dus krijgt Kolbeinn Sigthórsson voorlopig het vertrouwen. Om het team toch van aanvallende impulsen te kunnen voorzien, kijken de scouts van Ajax met grote aandacht naar Daley Sinkgraven van SC Heerenveen. Het talent maakt een goede indruk in de eerste weken van het nieuwe seizoen.

AD.nl
YNWA

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » vr aug 29, 2014 11:37 am

Het AD... :excited.gif:

Alle topclubs in Nederland volgen die jongen 'met grote aandacht'.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » zo aug 31, 2014 12:19 am

Ajax heeft zich volgens Fox gemeld bij de zaakwaarnemer van Davey.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » zo aug 31, 2014 8:46 am

Ik ken dat ventje eerlijk gezegd niet. Maar hij heeft pas een handvol wedstrijden voor Heerenveen gespeeld. Zouden we die niet lekker nog even daar laten spelen? Anders staat hij straks op een regenachtige maandagavond ervaring op te doen tegen Almere City.
Nil volentibus arduum

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door columbus » zo aug 31, 2014 8:46 am

Zou wel typisch Ajax zijn om een sterkhouder van je selectie te vervangen door een broekie... Zou het echt dom vinden, Ajax talentvolle middenvelders genoeg.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » zo aug 31, 2014 9:02 am

Ik snap het ook niet echt. Maar blijkbaar is Duarte afgeschreven. En Andersen en Bazoer nog niet klaar.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » zo aug 31, 2014 9:15 am

Maar is deze jongen dan wel klaar? Nogmaals, ik ken hem niet. Maar hij heeft volgens mij nog minder eredivisie wedstrijden dan Zivkovic op zijn naam staan. En die staat nu in de Jupiler League te ballen in plaats van in de eredivisie.

Op welke positie zou hij bij Ajax moeten spelen? Echt de rol van Blind of is hij eerder een directe concurrent van iemand als Andersen?
Nil volentibus arduum

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Bert » zo aug 31, 2014 9:19 am

Sinkgraven is weer een heel ander type dan iemand als Andersen: meer loper. Dus ik begrijp wel dag Ajax hem wil halen. Is ook een mooie speler met veel talent.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » zo aug 31, 2014 9:40 am

Ik zou hem zeker halen als we nu de kans hebben. Geweldig talent. 2-benig, geweldige technicus, actie, goede steekpass en heeft ook nog gif in zijn spel.

Eventueel halen en nog 1 jaar laten spelen bij Heerenveen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9023
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo aug 31, 2014 9:50 am

Dat ik het even goed begrijp Bertje en Ajaciedjuh; baseren jullie die mening op wat je van hem gezien hebt in dat halve seizoen dat ie nu in het eerste staat?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Bert » zo aug 31, 2014 9:59 am

Ja.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » zo aug 31, 2014 10:18 am

Yep, maar ik was al enthousiast voor de belangstelling van Ajax. Die jongen heeft iets extra's . Voor zo'n type voetballer, kijk ik naar voetbal. Dus een nog mooiere combinatie is Sinkgraven bij Ajax. :smile-ajax.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » zo aug 31, 2014 10:41 am

Kan wel een ander type zijn maar speelt wel op zijn plek (Andersen).
IK GELOOF!!!!!!

Chris
Berichten: 1284
Lid geworden op: ma mar 08, 2004 10:06 pm
Locatie: Buitenpost

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Chris » zo aug 31, 2014 11:01 am

Past niet bij Ajax: voetbalt op roze schoenen.. Nee, maar leuk talent. Mooie linker, box-to-box, loper, fysiek moet ie groeien, verdedigend oké. Gisteren was hij niet sterk. Balverlies op gevaarlijke plekken.
Chris a.k.a Giiser

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Lionel » zo aug 31, 2014 11:03 am

Klaassen is toch al onze loper?
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Cruijff » zo aug 31, 2014 11:37 am

Chris schreef:Past niet bij Ajax: voetbalt op roze schoenen.. Nee, maar leuk talent. Mooie linker, box-to-box, loper, fysiek moet ie groeien, verdedigend oké.
Tja, wie voetbalt er tegenwoordig niet op roze schoenen? :1evil.gif:

Ik zie spelers van Barcelona, Bayern München, Ado den Haag én Real Madrid wekelijks op roze schoenen rondlopen. :aai.gif:

Bij Ado zag ik zelfs 5 of 6 spelers met roze schoenen, dat match zoooo níét met het imago van die club. :smallgrin.gif: Zelf moet ik trouwens ook het boetekleed aantrekken, want waar ik op echt gras nog altijd mijn fraaie zwarte Copa Mundials draag, loop ik bij trainingen en wedstrijden op kunstgras op knal oranje voetbalschoenen rond. :blush.gif:

Chris
Berichten: 1284
Lid geworden op: ma mar 08, 2004 10:06 pm
Locatie: Buitenpost

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Chris » zo aug 31, 2014 12:26 pm

Cruijff schreef:
Chris schreef:Past niet bij Ajax: voetbalt op roze schoenen.. Nee, maar leuk talent. Mooie linker, box-to-box, loper, fysiek moet ie groeien, verdedigend oké.
Tja, wie voetbalt er tegenwoordig niet op roze schoenen? :1evil.gif:

Ik zie spelers van Barcelona, Bayern München, Ado den Haag én Real Madrid wekelijks op roze schoenen rondlopen. :aai.gif:

Bij Ado zag ik zelfs 5 of 6 spelers met roze schoenen, dat match zoooo níét met het imago van die club. :smallgrin.gif: Zelf moet ik trouwens ook het boetekleed aantrekken, want waar ik op echt gras nog altijd mijn fraaie zwarte Copa Mundials draag, loop ik bij trainingen en wedstrijden op kunstgras op knal oranje voetbalschoenen rond. :blush.gif:
Ik doelde op de zinloze Andersen discussie na Ajax-PSV... Ik vind Andersen als voetballer een mooie stylist die net als alle andere Ajacieden (en alle andere voetballers) meerder zwakke punten heeft..
Chris a.k.a Giiser

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Ajaciedjuh » zo aug 31, 2014 12:30 pm

Telesport
De Boer heeft Sinkgraven niet nodig

Van onze Telesportredactie
GRONINGEN -
Ajax gaat zich deze transferperiode niet versterken met Daley Sinkgraven van sc Heerenveen. De naam van de jonge middenvelder gonsde rond in de ArenA nadat vrijdagnacht de transfer van Daley Blind naar Manchester United werd afgerond, maar trainer Frank de Boer ontkende de geruchten zondag stellig.

Foto: Hans van Tilburg
"Daley Sinkgraven is een goede speler, maar hij is nog heel jong. Laat Daley maar lekker bij Heerenveen blijven", aldus de Ajax-trainer tegenover de NOS.
Ajax speelt zondagmiddag in en tegen Groningen. Alle eredivisieduels zijn via onze livewidget op de voet te volgen.
Die kan dus ook van het lijstje af (voorlopig).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Cruijff » zo aug 31, 2014 12:36 pm

Chris schreef:Ik doelde op de zinloze Andersen discussie na Ajax-PSV... Ik vind Andersen als voetballer een mooie stylist die net als alle andere Ajacieden (en alle andere voetballers) meerder zwakke punten heeft..
Ik snap best waar je op doelde hoor, maar ik moet toch eerlijk bekennen dat mijn nekharen ook recht overeind gingen staan van die foto met dat hondje.

Ik heb genoeg homo's in mijn kennissenkring om me doorgaans vrij tolerant tegenover hen op te stellen en hun vrij hyperactieve aanwezigheid op bijvoorbeeld mijn verjaardagsfeestje zeer te waarderen.
Dat neemt echter niet weg dat ik niet bepaald vrolijk sta toe te kijken wanneer iemand in ons Ajax shirt als een nicht staat te spelen....

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Marillion » zo aug 31, 2014 2:00 pm

Ik begrijp uit de verschillende berichten dat er wel contact is geweest maar dat De Boer hem nu nog niet wil halen. Wellicht dan een constructie waarbij hij inderdaad nog even in Heerenveen blijft maar dat Ajax al wel zaken wil doen met het oog op de toekomst. Anders hoef je zo vlak voor de transferdeadline niet concreet te worden. Misschien is Ajax bang dat ze te laat zijn als ze langer wachten?
Nil volentibus arduum

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Bert » zo aug 31, 2014 2:03 pm

Of Sinkgraven gaat een traject à la Zivkovic in?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Marillion » zo aug 31, 2014 2:10 pm

Zou ook kunnen. Al hoeft dat voor mij niet zo. Ik hecht meer waarde aan spelen op het hoogste niveau als een speler dat al doet. Ik denk dat Heerenveen een betere leerschool is in vergelijking met Jong Ajax.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door brigade zuid » zo aug 31, 2014 3:27 pm

Doet Ajax nou echt alleen maar aan Studio Sport en hoe jonger hoe beter scouting?

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Mano » zo aug 31, 2014 3:37 pm

brigade zuid schreef:Doet Ajax nou echt alleen maar aan Studio Sport en hoe jonger hoe beter scouting?
Volgens mij zijn er bij de 'Revolutie' heel veel scouts gedumpt.
want het lijkt echt op 'bord-op-schoot' scouting
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13362
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Daley Sinkgraven

Bericht door Arthur » zo aug 31, 2014 3:45 pm

Mano schreef:
brigade zuid schreef:Doet Ajax nou echt alleen maar aan Studio Sport en hoe jonger hoe beter scouting?
Volgens mij zijn er bij de 'Revolutie' heel veel scouts gedumpt.
want het lijkt echt op 'bord-op-schoot' scouting
Was daarvoor ook al, maar het is helaas inderdaad niet beter geworden.

Plaats reactie