Anwar El Ghazi

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13418
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Arthur » vr sep 25, 2015 1:30 pm

El Ghazi is momenteel een ideale voetballer voor zowel Ajax en Oranje omdat hij ook in staat is om te presteren als het elftal helemaal niet draait. Ik zou ze in ieder geval voor gek verklaren als hij niet geselecteerd wordt.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23227
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Cruijff » vr sep 25, 2015 1:51 pm

Arthur schreef:El Ghazi is momenteel een ideale voetballer voor zowel Ajax en Oranje omdat hij ook in staat is om te presteren als het elftal helemaal niet draait. Ik zou ze in ieder geval voor gek verklaren als hij niet geselecteerd wordt.
Inderdaad. Is op dit moment zo ongeveer de enige speler die uit het niets de winnende goal tegen Kazachstan of Tsjechië kan maken wanneer het totaal niet draait.

wimpey
Berichten: 51974
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door wimpey » vr sep 25, 2015 6:18 pm

Jöhnk schreef::biggthumpup.gif:

Benieuwd of hij straks ook bij de definitieve selectie zit. De Lamme en de Blinde zijn erg gecharmeerd van Narsingh.
Weer iemand van de Kleine Komedie bij Oranje. :confused.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door InnerHarbour » wo okt 14, 2015 9:48 am

Nou dan hoeven we niet 'bang' te zijn dat die drie ons snel gaan verlaten. :smallgrin.gif:
YNWA

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Yopi » wo okt 14, 2015 11:37 am

Dat is een groot voordeel. Oranje in het slop, dan zijn Nederlandse spelers minder interessant.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23227
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Cruijff » wo okt 14, 2015 1:13 pm

Yopi schreef:Dat is een groot voordeel. Oranje in het slop, dan zijn Nederlandse spelers minder interessant.
Voor Ajax zekers te weten een gevalletje 'elk nadeel hep z'n voordeel'.

Cillessen die komende zomer thuis op de bank of op het strand ligt, Klaassen in Bazoer die na 2015, 2016 en 2017 nog steeds op 0 toernooien met Oranje blijven staan. Kan weleens leiden dat één van de wensen van Johan C. de komende 3 jaar al uit komt: dat de beste spelers van Ajax een paar jaar langer bij Ajax blijven.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door InnerHarbour » wo okt 14, 2015 2:45 pm

Als Bazoer zo doorgaat speelt hij na de zomer al in de PL, clubs daar zijn gek op dat soort grote, sterke spelers, die nemen Bazoer gewoon voor erbij nu hij nog goedkoop is.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23227
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Cruijff » wo okt 14, 2015 3:19 pm

InnerHarbour schreef:Als Bazoer zo doorgaat speelt hij na de zomer al in de PL, clubs daar zijn gek op dat soort grote, sterke spelers, die nemen Bazoer gewoon voor erbij nu hij nog goedkoop is.
Klopt als je gewoon de patronen volgt van hoe de markt werkt en hoe knettergek ze zijn geworden qua bedragen en heel snel spelers halen dan komt er binnen nu en één jaar een PL club die de andere te snel af wil zijn, die snel 15 miljoen of 17 miljoen voor Bazoer neerlegt voordat ie minimaal 30 miljoen kost.

Maar, dan wil ik met jou nog wel een wedje maken. Bazoer en zijn familie zijn net ietsjes te verstandig om meteen voor het geld en voor Engeland te kiezen. In de zomer van 2016/2017 is Bazoer hier nog.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door InnerHarbour » wo okt 14, 2015 4:06 pm

De zomer, ha, ha dat is rekbaar, van 2016/17 man dan kunnen we allemaal wel dood en begraven zijn of gedwongen een economisch vluchteling in huis hebben. :hypocrite.gif: Maar goed hoor een pint in OC. :smile-ajax.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23227
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Cruijff » wo okt 14, 2015 4:14 pm

Weet je wat? Je krijgt minimaal 3 pints van mij in O'Caseys als hij in de 1e kalender helft van 2016 al een contract bij een andere club tekent.

En ik minimaal 2 pints Grolsch (of tapten ze daar Heineken) als hij in het seizoen 2016/2017 er aan het begin bij Ajax nog is, 3 stuks als hij Bazoer in 2017 nog steeds bij ons rondloopt.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door InnerHarbour » wo okt 14, 2015 4:16 pm

Je vindt het daar leuk he, je wil vaker komen. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23227
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Cruijff » wo okt 14, 2015 4:25 pm

InnerHarbour schreef:Je vindt het daar leuk he, je wil vaker komen. :ajaxsmiley.gif:
De sfeer beviel me wel. Mooie zaak, een leuk en gemengd publiek. Volgende keer zal ik wat minder lullen en me evt wat meer onder anderen mengen.

Maar nee, zo vaak daar komen als jij, nee dankjewel. :smile-ajax.gif: Ze tonen veelal Engels voetbal hè brrrr :blackcat.gif: is net alsof je naar een interland van Andorra kijkt. :blackcat.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door InnerHarbour » wo okt 14, 2015 4:53 pm

Ha, ha, ha, ha, je hebt deze cijfers toch wel meegekregen hè?
  • 1 Engeland 10 10 0 0 30 31 3
    2 Zwitserland 10 7 0 3 21 24 8
    3 Slovenië 10 5 1 4 16 18 11
    4 Estland 10 3 1 6 10 4 9
    5 Litouwen 10 3 1 6 10 7 18
    6 San Marino 10 0 1 9 1 1 36
Ik geef onmiddelijk toe het zijn niet de sterkste tegenstanders in Europa maar dat waren die van Nederland ook niet. Engeland heeft niet het beste team van Europa maar ze kunnen nog wel een elftal kerels op de been brengen die al hun wedstrijden in de kwalificatie winnen.

Iets dat Nederland met een half elftal omgebouwde niet kan zeggen, sterker nog die winnen nog niet eens 50%. :hypocrite.gif:
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Dubbel » do okt 15, 2015 4:07 pm

InnerHarbour schreef:Nederland met een half elftal omgebouwde
:biggrin.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33569
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door zeux » do okt 15, 2015 4:35 pm

InnerHarbour schreef:Ha, ha, ha, ha, je hebt deze cijfers toch wel meegekregen hè?
  • 1 Engeland 10 10 0 0 30 31 3
    2 Zwitserland 10 7 0 3 21 24 8
    3 Slovenië 10 5 1 4 16 18 11
    4 Estland 10 3 1 6 10 4 9
    5 Litouwen 10 3 1 6 10 7 18
    6 San Marino 10 0 1 9 1 1 36
Ik geef onmiddelijk toe het zijn niet de sterkste tegenstanders in Europa maar dat waren die van Nederland ook niet. Engeland heeft niet het beste team van Europa maar ze kunnen nog wel een elftal kerels op de been brengen die al hun wedstrijden in de kwalificatie winnen.

Iets dat Nederland met een half elftal omgebouwde niet kan zeggen, sterker nog die winnen nog niet eens 50%. :hypocrite.gif:
Haha, je bent nu net een psv-er die ineens gaat pronken met een landstitel. Eindelijk een succesje voor die Engelsen...

Laat ze het eerst maar eens op een eindtoernooi laten zien, dan praten we verder.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door InnerHarbour » ma nov 02, 2015 11:51 am

OMG die gozer loopt nu al van verwaandheid naast zijn roze muiltjes, die in binnenkort helemaal niet meer te corrigeren.
Maar meer spelers hebben een streepje voor bij Cruijff. 'El Ghazi is een speler naar mijn hart. Iemand die uit het niets iets kan creëren', is de oud-international in De Telegraaf positief over de aanvaller van Ajax, die echter nog wel moet weten wanneer hij voor zijn acties moet gaan.
VI
YNWA

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13418
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Arthur » ma nov 02, 2015 1:12 pm

Triest dat hij werd uitgefloten toen bij 3-0 voor een actie van hem compleet mislukte. Zal wel komen doordat het een Marokkaan is.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Rooie » ma nov 02, 2015 1:17 pm

Ik vond dat ook jammer. Denk overigens dat het fluiten niet per se voortkwam uit de mislukte acties, maar meer uit het constante verongelijkte, egoistische gedrag. Daar stoorde ik me wel mateloos aan. Je mag best blij zijn voor een teamgenoot.

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Mano » di nov 03, 2015 9:18 am

De Boer heeft goed gesprek met El Ghazi achter de rug
De Boer heeft goed gesprek met El Ghazi achter de rug. Anwar El Ghazi kon zaterdag zijn stempel niet drukken op het spel van Ajax tijdens het thuisduel met Roda JC Kerkrade (6-0), maar trainer Frank de Boer maakt zich geen zorgen.
Waar Viktor Fischer, Davy Klaassen en Arek Milik allen twee keer scoorden tegen de Limburgers, lukte er weinig bij El Ghazi. De Boer haalde de aanvaller een klein kwartier voor het einde naar de kant. Aan de instelling van El Ghazi lag het in ieder geval niet. 'Hij wilde heel graag. Daar lag het zeker niet aan', aldus De Boer op de clubwebsite. 'Maar als het dan niet lukt, zal je voor je teamgenoten moeten vechten. Dat kon beter, vind ik. Ik heb daar ook een goed gesprek met hem over gehad.'

'Hij was zeer teleurgesteld over zijn eigen prestatie', vervolgde De Boer. 'Hij is, net als Viktor Fischer, een speler die het zó graag wil laten zien en belangrijk wil zijn. Als het dan een avond of middag niet lukt, zie je dat wel aan hem af. Dat moet hij een plekje geven, want het mag uiteindelijk geen invloed op hem hebben. En vooral niet op zijn teamgenoten. Daar moet hij aan werken.'

'Maar er is de laatste tijd wel heel veel op hem af gekomen natuurlijk. Hij was even topscorer van de Eredivisie, alles lukte en toen kwam het Nederlands elftal erbij. Ik zeg niet dat er komen makkelijk is, maar er blijven of nog stapjes maken is moeilijker in de topsport. Ik denk dat hij dat op dit moment ondervindt. Ik ben ervan overtuigd dat hij snel weer op het niveau komt waar wij hem graag zien', besloot De Boer.

Eerder al gaf Johan Cruijff de aanvaller advies. 'Soms zijn er momenten dat je niet in de wedstrijd zit. Is niks mis mee, maar onderken dat. Zoals Lionel Messi in de Champions League-finale tegen Juventus. Hij voelde dat hij niet top was, dus speelde hij vooral dienend. Zelfs de grootste speler ter wereld voelde zich daar niet te groot voor.' Cruijff is fan van de Ajax-aanvaller. 'El Ghazi is een speler naar mijn hart. Iemand die uit het niets iets kan creëren.'
Op zich een goede eigenschap, willen scoren en geïrriteerd zijn als het niet gelukt is. Maar zorgt ook voor een haat-liefde. Als hij niets laat zien, voor eigen kans gaat en vervolgens mist - vervloek je hem.


het word een Kei of je wilt van em af, geen tussenweg
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14547
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Mr. Ajax » di nov 03, 2015 10:20 am

Het is ook gewoon wat Cruijff zegt: als het een avondje tegenzit moet je je gewoon de pleuris lopen en knokken voor je teamgenoten. En niet met dat verongelijkte hangende kop een beetje slap rondsjokken.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7907
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door elliquido » di nov 03, 2015 3:31 pm

En bijna de 4-0 voorkomen door in de weg te lopen
Anwar moet snel leren, want hij had ergens eerder in de wedstrijd milik kunnen vrijspelen ipv zelf schieten. Op een gegeven moment gaat dit egoïsme echt tegen je werken. Hij is Cristiano niet
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Bert » di nov 03, 2015 4:06 pm

Volgens mij moet Milik daar gewoon z'n voet tegen de bal zetten.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Mr. Ajax
Berichten: 14547
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Mr. Ajax » wo nov 04, 2015 1:59 pm

Bert schreef:Volgens mij moet Milik daar gewoon z'n voet tegen de bal zetten.
Hindsight is always 20/20... Dat was gewoon een mislukte schot van El Ghazi.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door InnerHarbour » wo jan 20, 2016 7:55 am

Zou niet weten hoe zo'n week jongetje zich overeind gaat houden tegen Italiaanse slagers.
Italiaanse media maakten gisteren melding van een persoonlijk akkoord over een vierjarig contract tussen Milan en de aanvaller van Ajax, maar dat werd meteen ontkracht door zijn zaakwaarnemer en zus, Nabilia El Ghazi. Directeur spelersbeleid Marc Overmars liet weten dat Milan en ook Inter zich bij Ajax überhaupt niet hadden gemeld.
Ajax hoorde nog niets van Inter en Milan over El Ghazi
YNWA

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door beelzebub » wo jan 20, 2016 10:16 am

InnerHarbour schreef:Zou niet weten hoe zo'n week jongetje zich overeind gaat houden tegen Italiaanse slagers.

Simpel... Vragen of ze halal gecertificeerd zijn, anders gaat het feest niet door. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Plaats reactie