Stefano Denswil

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41002
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Marillion » wo aug 20, 2014 9:11 am

Denswil wil duidelijkheid van Ajax voor hij bijtekent

Stefano Denswil aarzelt nog met het ondertekenen van een nieuw contract dat hem tot medio 2018 aan Ajax bindt. De centrumverdediger wil eerst weten wat zijn perspectieven zijn bij de landskampioen.
De kans op speeltijd lijkt echter voor Denswil ook in het nieuwe seizoen gering. Te meer daar er nog geen concrete aanbiedingen zijn voor concurrent Niklas Moisander. Maar ook omdat Nick Viergever van AZ is gekocht en Mike van der Hoorn de stand-in is gebleken voor Joël Veltman.

'In december hebben we voor het laatst gesproken met Ajax', zegt zaakwaarnemer Winnie Haatrecht. 'De clubleiding heeft nog steeds niet aangegeven hoe de toekomst van Stefano bij Ajax eruit gaat zien. Wij wachten af. Het gaat niet om geld, noch om een garantie voor speeltijd, maar om duidelijkheid.'

Vermeer
Haatrecht behartigt tevens de belangen van doelman Kenneth Vermeer die niet nog een seizoen als reserve achter international Jasper Cillessen wil fungeren. Er is belangstelling genoeg voor de sluitpost die de afgelopen weken een uitstekende vervanger bleek van Cillessen. 'Maar een geschikte club zit er nog niet tussen', stelt Haatrecht.

Bron: vi.nl
Moeten we die jongen niet gaan verhuren? Hij komt er bij het eerste elftal niet tussen en nog een jaar Jong Ajax lijkt me niet zo'n goed plan. Als hij nog wat wil moet hij zich verder ontwikkelen op Eredivisie niveau.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 20, 2014 9:16 am

1 Ding is zeker: hij moet het komende jaar veel gaan spelen op het hoogste niveau om verder te kunnen ontwikkelen. Voor Ajax 1 is hij nog niet klaar, dus hij moet worden verhuurd of verkocht.
Ajax!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 20, 2014 9:18 am

Ajax zal wachten tot 1 september: wat gebeurt er met Moisander.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41002
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Marillion » wo aug 20, 2014 9:37 am

Ik heb de indruk dat HSV niet meer concreet gaat worden voor Moisander. Misschien kan Ajax met hem een datum afstemmen als deadline voor een eventueel vertrek. Dan zou je daarna nog wat ruimte hebben om Denswil te verhuren.

Ajax heeft er ook weinig aan als de transferdeadline straks verstreken is en deze jongen weer zijn minuten moet gaan maken op Jupiler League niveau.
Nil volentibus arduum

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Baseman » vr aug 29, 2014 7:02 am

Er gaan ineens geruchten dat PSV bezig is met Denswil.
Dat zou wel heel opvallend zijn...ook omdat PSV op zoek zou zijn naar een rechtsbenige ervaren CV.

Alexander
Berichten: 8571
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Alexander » vr aug 29, 2014 9:34 am

Kan me niet voorstellen. Denk dat PSV gaat voor een ervaren jongen.

wimpey
Berichten: 51946
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door wimpey » vr aug 29, 2014 12:23 pm

Baseman schreef:Er gaan ineens geruchten dat PSV bezig is met Denswil.
Dat zou wel heel opvallend zijn...ook omdat PSV op zoek zou zijn naar een rechtsbenige ervaren CV.
Rekik is een tussenoplossing. Denswil lijkt me dus niet zo uit de lucht gegrepen...

DelToro
Berichten: 1261
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door DelToro » vr aug 29, 2014 1:00 pm

Bij Ajax concurreren met Moisander en Viergever, of bij PSV de concurrentiestrijd aangaan met de gehuurde Rekik. Voor Denswil zou het ook een erg logische stap zijn.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Demosthenes » vr aug 29, 2014 2:10 pm

PSV heeft al eerder belangstelling gehad voor Denswil, dit komt niet uit de lucht vallen. Bij Ajax heeft hij weinig te zoeken als Moisander blijft.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Giacomo Puccini » vr aug 29, 2014 2:14 pm

De matige prestaties van Denswil bij Jong Ajax zijn niet onopgemerkt gebleven; hij is namelijk niet opgeroepen voor Jong Oranje. Naar verluid heeft hij nu duidelijkheid geëist van Andrie Koster :smallgrin.gif:
Ajax!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41002
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Marillion » vr aug 29, 2014 2:15 pm

Lijkt me sterk. Dan hebben ze drie jonge cv's in plaats van twee jonge cv's. En Denswil moet nog steeds maar zien of hij dan speelt. Ik ben overigens geneigd om te zeggen veel plezier ermee mocht het wel concreet zijn.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47952
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door peter » di dec 16, 2014 3:32 pm


Alexander
Berichten: 8571
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Alexander » di dec 16, 2014 4:45 pm

Wat is die jongen dom he. Zeg gewoon dat je eerst gaat proberen basisspeler bij Ajax te worden. Snapt er helemaal niks van.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33535
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Stefano Denswil

Bericht door zeux » di dec 16, 2014 4:53 pm

Zegt toch alles hoe die jongens er in staan? Hij wordt nu afgerekend dat hij het eerlijk zegt, de rest denkt het, maar volgt keurig de lijntjes van de mediatrainers.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mr. Ajax
Berichten: 14542
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Mr. Ajax » di dec 16, 2014 5:39 pm

zeux schreef:Zegt toch alles hoe die jongens er in staan? Hij wordt nu afgerekend dat hij het eerlijk zegt, de rest denkt het, maar volgt keurig de lijntjes van de mediatrainers.

Vind jij dat dan een normale uitspraak? Die jongen maakt de gros van zijn minuten in de Jupiler League. Speeltijd in het eerste is wellicht in zicht en dat is dan niet door zijn eigen verdienste, maar doordat er waarschijnlijk een vacature ontstaat. Maar hij wilt naar Barcelona. Dit was echt puur dom, had niks met eerlijkheid te maken.

Van Rhijn en Klaassen zie ik trouwens wel nog een jaartje of twee blijven.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9071
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di dec 16, 2014 5:45 pm

Daag Stefano!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33535
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door zeux » di dec 16, 2014 5:50 pm

Mr. Ajax schreef:
zeux schreef:Zegt toch alles hoe die jongens er in staan? Hij wordt nu afgerekend dat hij het eerlijk zegt, de rest denkt het, maar volgt keurig de lijntjes van de mediatrainers.

Vind jij dat dan een normale uitspraak? Die jongen maakt de gros van zijn minuten in de Jupiler League. Speeltijd in het eerste is wellicht in zicht en dat is dan niet door zijn eigen verdienste, maar doordat er waarschijnlijk een vacature ontstaat. Maar hij wilt naar Barcelona. Dit was echt puur dom, had niks met eerlijkheid te maken.

Van Rhijn en Klaassen zie ik trouwens wel nog een jaartje of twee blijven.
Die jongen droomt.
Ik denk dat ze allemaal dromen.
En als je droomt van Barcelona (of een andere 'grote' club) dan ben je in de Ajax-opleiding natuurlijk het beste voorgesorteerd.

Ik maak me geen illusies dat die jongens Ajax als hoogste doel hebben. Laat die jongen lekker ambities hebben. Heb ik geen probleem mee. Als hij zo hoog wil reiken, moet hij daar eerst naar presteren. Als hij de drive heeft om dat te doen, is dat al een begin. Of hij het haalt? Dat zullen we inderdaad af moeten wachten. De weg is lang. Maar dat ze er allemaal van dromen, daar ben ik wel van overtuigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47451
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Lionel » di dec 16, 2014 5:53 pm

Ik kan me er ook niet druk om maken. Die jongen is gewoon niet al te slim (hij is toch de instagram-plopper?).
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14542
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Mr. Ajax » di dec 16, 2014 6:11 pm

zeux schreef:
Mr. Ajax schreef:
zeux schreef:Zegt toch alles hoe die jongens er in staan? Hij wordt nu afgerekend dat hij het eerlijk zegt, de rest denkt het, maar volgt keurig de lijntjes van de mediatrainers.

Vind jij dat dan een normale uitspraak? Die jongen maakt de gros van zijn minuten in de Jupiler League. Speeltijd in het eerste is wellicht in zicht en dat is dan niet door zijn eigen verdienste, maar doordat er waarschijnlijk een vacature ontstaat. Maar hij wilt naar Barcelona. Dit was echt puur dom, had niks met eerlijkheid te maken.

Van Rhijn en Klaassen zie ik trouwens wel nog een jaartje of twee blijven.
Die jongen droomt.
Ik denk dat ze allemaal dromen.
En als je droomt van Barcelona (of een andere 'grote' club) dan ben je in de Ajax-opleiding natuurlijk het beste voorgesorteerd.

Ik maak me geen illusies dat die jongens Ajax als hoogste doel hebben. Laat die jongen lekker ambities hebben. Heb ik geen probleem mee. Als hij zo hoog wil reiken, moet hij daar eerst naar presteren. Als hij de drive heeft om dat te doen, is dat al een begin. Of hij het haalt? Dat zullen we inderdaad af moeten wachten. De weg is lang. Maar dat ze er allemaal van dromen, daar ben ik wel van overtuigd.

Jij bent net aangenomen bij een of ander ICT bedrijf. Ze hebben je enorm veel geleerd (opgeleid) en toch voldoe je nauwelijks aan je basistaken. Ga jij dan op de eerste de beste bedrijfsfeestje (of whatever), als je gevraagd wordt naar je plannen, roepen dat je dit een leuk bedrijfje is maar dat je jezelf eigenlijk als CEO van Microsoft ziet? Ik in ieder geval niet. En dat zou dan niks met eerlijkheid of gebrek daaraan te maken hebben. Eerder met respect en een gezonde dosis zelfreflectie.

Als Siem De Jong, Daley Blind, of Jan Vertonghen aangeven het een stapje hoger te willen proberen na 7 jaar trouwe, verdienstelijke werk voor Ajax te hebben geleverd, dan wordt ze door iedereen heel veel succes gewenst. En worden ze door 50.000 man toegejuicht als ze een keertje weer een potje meepakken in de Arena.

Het gaat trouwens niet om druk maken. Dit laat gewoon weer eens zien wat een leeghoofd die gast is. Ik zou als ik hem was echt flink wat tandjes bijzetten in voetbaltechnisch zin, veel andere opties zie ik niet zo snel voor hem.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33535
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door zeux » di dec 16, 2014 6:17 pm

Mr. Ajax schreef: Jij bent net aangenomen bij een of ander ICT bedrijf. Ze hebben je enorm veel geleerd (opgeleid) en toch voldoe je nauwelijks aan je basistaken. Ga jij dan op de eerste de beste bedrijfsfeestje (of whatever), als je gevraagd wordt naar je plannen, roepen dat je dit een leuk bedrijfje is maar dat je jezelf eigenlijk als CEO van Microsoft ziet? Ik in ieder geval niet. En dat zou dan niks met eerlijkheid of gebrek daaraan te maken hebben. Eerder met respect en een gezonde dosis zelfreflectie.
CEO Microsoft is wel meteen een forse overdrijving, maar als een jongen (of meisje) dat begint bij een Nederlands ICT-bedrijf er van droomt om uiteindelijk bij Google Inc. of een andere Silicon Valley-topper te komen, dan vind ik dat getuigen van gezonde ambitie.

Ik vind het eerlijk gezegd wel ontwapenend dat hij tegen de conventies in zegt wat hij voelt. Zoals ik al schreef: ik denk dat al die jongens dromen van een grote Europese club waar ze via Ajax terecht kunnen komen. Alleen zijn zij tactisch wat slimmer om het niet hardop te zeggen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mr. Ajax
Berichten: 14542
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Mr. Ajax » di dec 16, 2014 8:44 pm

zeux schreef: CEO Microsoft is wel meteen een forse overdrijving, maar als een jongen (of meisje) dat begint bij een Nederlands ICT-bedrijf er van droomt om uiteindelijk bij Google Inc. of een andere Silicon Valley-topper te komen, dan vind ik dat getuigen van gezonde ambitie.

Ik vind het eerlijk gezegd wel ontwapenend dat hij tegen de conventies in zegt wat hij voelt. Zoals ik al schreef: ik denk dat al die jongens dromen van een grote Europese club waar ze via Ajax terecht kunnen komen. Alleen zijn zij tactisch wat slimmer om het niet hardop te zeggen.

Ik zie niet in waarom dat een overdrijving zou zijn, maar dat is het punt niet. Dat gezonde ambitie van hem is prachtig, maar vind jij het niet van een gebrek aan zelfreflectie/intelligentie enerzijds en respect aan zijn werkgever en zijn fans anderzijds om nu, in zijn huidige positie, te gaan roepen dat zijn plan eigenlijk om bij Barca centraal in de verdediging te spelen? Zoniet dan zou dat onze uiterst verschillend kijk op de wereld weer eens onderstrepen. Ik zou het in ieder geval niet in mijn hoofd halen om als rookie, die nog niet heeft bewezen de functie waarvoor ik betaald krijg te kunnen invullen, al openlijk te gaan roepen dat ik eigenlijk van plan ben om bij het grootste bedrijf ter wereld aan de slag te gaan. Misschien jij wel.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33535
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door zeux » di dec 16, 2014 9:11 pm

Volgens mij ben je te gefixeerd op die 'verschillen' tussen ons, maar dat is een ander verhaal,

Ja, ik hou vsn mensen die dromen, die toekomstbeelden hebben. Natuurlijk is het vroeg, natuurlijk kan het mis gaan, nu is hij er ook nog niet klaar voor, maar hij heeft wel een punt op de horizon waar hij naar streeft. En dat vind ik mooi. Of hij er kont is een tweede, maar hij streeft ergens naar.

Het is behoorlijk 'Hollands' om op te roepen tot nederigheid. Ik denk dat in de VS heel anders naar zo'n uitspraak wordt gekeken. Hoe onhandig en 'politiek incorrect' die op dat podium ook was.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23022
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Stefano Denswil

Bericht door raymon » di dec 16, 2014 9:15 pm

Sterker nog, bij ieder sollicitatie gesprek stel ik de vraag waar iemand zich in 5 jaar ziet. Als dat bij hetzelfde bedrijf in dezelfde functie is dan gaat 't 'm niet worden.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33535
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Stefano Denswil

Bericht door zeux » di dec 16, 2014 9:17 pm

Dat zat ik mij ondertussen ook te bedrnken. Ik hoop zelfs dat de mensen die bij mij komen werken die drang hebben. Daar heb ik namelijk alleen maar profijt van, als iemand die ambitie heeft.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mr. Ajax
Berichten: 14542
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Mr. Ajax » di dec 16, 2014 9:54 pm

zeux schreef:Volgens mij ben je te gefixeerd op die 'verschillen' tussen ons, maar dat is een ander verhaal,
Gefixeerd? Haha. Ik ben elke keer opnieuw gewoon stomverbaasd over jouw opvattingen over verschillende zaken.

Ja, ik hou vsn mensen die dromen, die toekomstbeelden hebben. Natuurlijk is het vroeg, natuurlijk kan het mis gaan, nu is hij er ook nog niet klaar voor, maar hij heeft wel een punt op de horizon waar hij naar streeft. En dat vind ik mooi. Of hij er kont is een tweede, maar hij streeft ergens naar.
Je laat weer zien een meester te zijn in 'beating around the bush'. Vind je het nou wel of niet weinig respectloos en op zijn plaats van zijn kant om het op zo'n manier en op zo'n podium te roepen?
Het is behoorlijk 'Hollands' om op te roepen tot nederigheid.
Haha. Dat zal wel, ik ben zelf niet bepaald 'behoorlijk' Hollands te noemen. Gek he. Vind het bovendien een staaltje generalisatie die niet echt overeenkomt met je gepreek in die andere topics. :smallgrin.gif:
Raymon schreef:Sterker nog, bij ieder sollicitatie gesprek stel ik de vraag waar iemand zich in 5 jaar ziet. Als dat bij hetzelfde bedrijf in dezelfde functie is dan gaat 't 'm niet worden.
Moet dit iets van een analogie voorstellen?

Is dit een een-op-een gesprek tussen Denswil en De Boer? Of een publieke evenement die via verschillende media heel Nederland overgaat? Zou je het ook waarderen als je die sollicitant in November aanneemt, en dat hij een maandje later op het bedrijf's kerstfeestje even de microfoon pakt en aan iedereen laat weten dat hij zichzelf eigenlijk bij de grootste bedrijf ter wereld ziet?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Plaats reactie