Bojan Krkic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bojan Krkic

Bericht door Yopi » zo sep 01, 2013 10:10 pm

Boerrigter klaagde dat er geen ruimte voor hem lag. Daar had hij wel gelijk in. In het systeem van De Boer zijn de backs en de middenvelders zo belangrijk dat de buitenspelers zich voor hen moeten opofferen.

Lionel
Berichten: 47318
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bojan Krkic

Bericht door Lionel » zo sep 01, 2013 10:42 pm

Klopt. Begin maar met het opstellen van een spits met diepgang en die weet waar hij moet lopen. Dan komt er meer ruimte. Daarnaast is Derk ook geen vleugelspeler voor Frank.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51856
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bojan Krkic

Bericht door wimpey » wo sep 04, 2013 1:22 pm

barcastuff @barcastuff
Bartomeu (sport vice president): "Barcelona don't pay anything for Bojan. Ajax pays his full salary." #fcblive

Zou betekenen, als het waar is, dat je het volle pond betaalt voor de jonge broer van Heino. :excited.gif:

Lekkere move, TH + TD! :excited.gif:

GangstaRiB
Berichten: 16848
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Bojan Krkic

Bericht door GangstaRiB » wo sep 04, 2013 3:05 pm

Heil JC met z'n Barca connectie. Het ging allemaal goed komen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58941
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bojan Krkic

Bericht door 999 » wo sep 04, 2013 4:12 pm

Zou ie er aan verdienen ...

wimpey
Berichten: 51856
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bojan Krkic

Bericht door wimpey » ma sep 09, 2013 9:17 am

999 schreef:Zou ie er aan verdienen ...
Die vraag is gerechtvaardigd, vind ik. :biggthumpup.gif:

Ajax moet i.i.g. kappen met het uitdelen van contracten alsof het spekkies zijn en met het huren van losers uit Barcelona. Daarin is Ajax sinds TH / TD naar de verkeerde kant doorgeslagen. Dat vraagt om correctie.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bojan Krkic

Bericht door Yopi » ma sep 09, 2013 9:45 am

Niet overdrijven. Bojan heeft een goede CV. Hij had ook ergens anders terecht gekund, waarschijnlijk voor meer geld.

Op de trainingen schijnt hij erg goed te zijn. Misschien komt het er nog uit?

wimpey
Berichten: 51856
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bojan Krkic

Bericht door wimpey » ma sep 09, 2013 9:52 am

Yopi schreef: Bojan heeft een goede CV.
Dan krijgt hij het i.i.g. niet koud.

Die jongen ziet het niet, het is een speeltuinvoetballer. Zet 'm maar in de spits neer, want hij zal te duur zijn voor de bank. In de spits is ie met dat opportunisme en die oogkleppen nog het minst schadelijk. Komende zomer een enkeltje Vueling naar Barcelona terug.

Min / min voor TH en TD. Duur en je hebt er sportief niets aan. Sterker nog, hij maakt Ajax zwakker.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bojan Krkic

Bericht door Yopi » ma sep 09, 2013 10:21 am

Ik geef die jongen nog een maand of twee. Even wachten tot Siem terug is.

wimpey
Berichten: 51856
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bojan Krkic

Bericht door wimpey » ma sep 09, 2013 11:17 am

Yopi schreef:Ik geef die jongen nog een maand of twee. Even wachten tot Siem terug is.
Siem (nuttig, maar niet briljant) als hoop in bange dagen. Zegt wel iets over Ajax. :blush.gif:

Ik heb niet nog 2 maanden nodig om vast te stellen dat Krkic een blindganger is. Die jongen is niet voor niets overal mislukt, hij doet maar wat. Onwijs dom dat TH / TD hier in is getuind. Liever had men zich op een buitenspeler gefocust die een versterking zou zijn geweest. Dan was ons die last minute paniek bewaard gebleven en Ajax zou er sportief beter voor hebben gestaan.

Nu heb je een hoop talent, maar een wankel framework en je bent op enkele posities gewoon onderbezet. Eer FdB daar wat van kan maken, zit je in 2014, ben ik bang...

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bojan Krkic

Bericht door Yopi » ma sep 09, 2013 11:22 am

Dat is elk jaar zo. :confused.gif:

Siem is superbelangrijk voor Ajax omdat hij slim is en weet hoe hij ruimte moet maken.

Had jij Ola John geschikt gevonden? Ze hadden hem bijna binnen.

Voor Nederlandse begrippen heeft Ajax talent genoeg. De Boer mag aan de bak. Helaas is hij geen tactisch wonder. Ik heb telkens weer het idee dat hij net zo lang puzzelt tot de puzzelstukjes zomaar in elkaar vallen.

wimpey
Berichten: 51856
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bojan Krkic

Bericht door wimpey » ma sep 09, 2013 11:54 am

Yopi schreef: Had jij Ola John geschikt gevonden? Ze hadden hem bijna binnen.
Ik verwacht van een management team met een netwerk binnen Man U, Arsenal, Barca, Inter een wat inventiever beleid. Ze zijn nu met de buitenspelers Cuenca, Bojan en Sana aan komen kakken. 3 keer niks dus. Ola John: ik weet niet of het zo snugger is om een jong ventje al na een jaar naar NL terug te halen. Hij stond zelf niet te trappelen en zo'n move is nou niet bepaald een promotie. De Portugese league is een stuk beter dan de eredivisie. Ook financieel waarschijnlijk… De toegevoegde waarde van al die ervaring op topniveau zie ik in het spelersbeleid (nog?) niet terug.
De Boer mag aan de bak. Helaas is hij geen tactisch wonder. Ik heb telkens weer het idee dat hij net zo lang puzzelt tot de puzzelstukjes zomaar in elkaar vallen.
Ben ik wel met je eens. Deels, want hij weet wel hoe hij een ingespeeld elftal op de been moet krijgen. Harde werker, geen zeikerd, spelers gaan voor hem door het vuur en 110% commitment richting Ajax. Hij zal weer gaan bouwen, slijpen, een halfvol glas zien en op een bepaald moment rolt er dan weer een weerbaar elftal uit de bus. Vroeg genoeg in het seizoen hopelijk.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10279
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Bojan Krkic

Bericht door WP_Legend » zo sep 15, 2013 7:45 am

Misschien tijd om de titel onder Transfers en geruchten te veranderen?
(Transfers & Geruchten
"Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?")

GangstaRiB
Berichten: 16848
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Bojan Krkic

Bericht door GangstaRiB » zo sep 15, 2013 4:18 pm

wimpey schreef:
Yopi schreef: Had jij Ola John geschikt gevonden? Ze hadden hem bijna binnen.
Ik verwacht van een management team met een netwerk binnen Man U, Arsenal, Barca, Inter een wat inventiever beleid. Ze zijn nu met de buitenspelers Cuenca, Bojan en Sana aan komen kakken. 3 keer niks dus. Ola John: ik weet niet of het zo snugger is om een jong ventje al na een jaar naar NL terug te halen. Hij stond zelf niet te trappelen en zo'n move is nou niet bepaald een promotie. De Portugese league is een stuk beter dan de eredivisie. Ook financieel waarschijnlijk… De toegevoegde waarde van al die ervaring op topniveau zie ik in het spelersbeleid (nog?) niet terug.
De Boer mag aan de bak. Helaas is hij geen tactisch wonder. Ik heb telkens weer het idee dat hij net zo lang puzzelt tot de puzzelstukjes zomaar in elkaar vallen.
Ben ik wel met je eens. Deels, want hij weet wel hoe hij een ingespeeld elftal op de been moet krijgen. Harde werker, geen zeikerd, spelers gaan voor hem door het vuur en 110% commitment richting Ajax. Hij zal weer gaan bouwen, slijpen, een halfvol glas zien en op een bepaald moment rolt er dan weer een weerbaar elftal uit de bus. Vroeg genoeg in het seizoen hopelijk.
Wat nou netwerk. Money talks. Cruijff praat ook veel, maar vooral onzin. Die Barca connectie kost ons klauwen geld (Oleguer was een grootverdiener nota bene), maar heeft ons geen ene reet verder geholpen.

wimpey
Berichten: 51856
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bojan Krkic

Bericht door wimpey » zo sep 15, 2013 4:20 pm

GangstaRiB schreef: Die Barca connectie kost ons klauwen geld (Oleguer was een grootverdiener nota bene), maar heeft ons geen ene reet verder geholpen.
+1. Ik heb alleen nog maar bagger van Barcelona in Ajax-shirt gezien.

LucaS
Berichten: 53575
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bojan Krkic

Bericht door LucaS » zo sep 15, 2013 5:05 pm

Dat is inderdaad wel heel erg teleurstellend. Een van de grote voordelen van al die toppers bij ons in de leiding zou toch hun geweldige netwerk zijn?
I think I lost my fucking headache

GangstaRiB
Berichten: 16848
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Bojan Krkic

Bericht door GangstaRiB » zo sep 15, 2013 5:24 pm

LucaS schreef:Dat is inderdaad wel heel erg teleurstellend. Een van de grote voordelen van al die toppers bij ons in de leiding zou toch hun geweldige netwerk zijn?
Yep. En Cruijff had zulke geweldige connecties vanaf zijn berg dat hij de grootste talenten naar Ajax kon leiden. Haha... zijn wij daar even ingestonken zeg. We zijn gewoon de payroll van Barca aan het opschonen.

Cruijff's fluwelen revolutie is onder meer gestart vanwege de afdroogpartijen tegen Madrid. Betekend dat Barca een beetje lief voor ons zal zijn? :hypocrite.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9373
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Bojan Krkic

Bericht door Dubbel » zo sep 15, 2013 6:05 pm

Bojan was gisteren een van de beteren bij Ajax. :666.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bojan Krkic

Bericht door Ajaciedjuh » zo sep 15, 2013 8:15 pm

AS/NOS
Bojan: 'Ik ben helemaal geen vleugelspeler'
Door Bas, 15 september 2013 21:10, 44 views, Bron: NOS

In een uitgebreid interview met Joep Schreuder van de NOS praat Bojan over zijn eerste maanden in onze hoofdstad. Behalve vragen over het voetbal komen er ook andere aspecten van het leven in Amsterdam aan bod: is het Bojan or Krkic? En nog belangrijker, kan hij al fietsen?

In het interview komt ook Frank Rijkaard aan bod. Volgens Bojan heeft hij veel aan Rijkaard te danken. 'Hij gaf me de kans om van het leven als voetballer te genieten.'

Ook de voetbalkwaliteiten van de Spanjaard worden besproken. Zo is de rappe aanvaller van mening dat het nog beter moet 'Het moet altijd beter,' zo meent Bojan. 'Ik ben nog maar 23 jaar, ik moet nog veel verbeteren.' Over de vergelijking met Messi lijkt Bojan erg nuchter. 'Op het goeie moment pakte ik mijn kans.'

De 23-jarige aanvaller praat af en toe als een 30-jarige, zo merkt Schreuder op. Ook wanneer het over zijn positie gaat, want hij is eigenlijk helemaal geen vleugelspeler, zo meent Bojan zelf. 'Ik trek heel vaak naar binnen, dat weet de trainer ook.'
Goh.

http://nos.nl/video/551467-krkic-op-zn- ... erdam.html
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58941
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bojan Krkic

Bericht door 999 » zo sep 15, 2013 10:11 pm

Ajaciedjuh schreef:AS/NOS
Bojan: 'Ik ben helemaal geen vleugelspeler'
Door Bas, 15 september 2013 21:10, 44 views, Bron: NOS

In een uitgebreid interview met Joep Schreuder van de NOS praat Bojan over zijn eerste maanden in onze hoofdstad. Behalve vragen over het voetbal komen er ook andere aspecten van het leven in Amsterdam aan bod: is het Bojan or Krkic? En nog belangrijker, kan hij al fietsen?

In het interview komt ook Frank Rijkaard aan bod. Volgens Bojan heeft hij veel aan Rijkaard te danken. 'Hij gaf me de kans om van het leven als voetballer te genieten.'

Ook de voetbalkwaliteiten van de Spanjaard worden besproken. Zo is de rappe aanvaller van mening dat het nog beter moet 'Het moet altijd beter,' zo meent Bojan. 'Ik ben nog maar 23 jaar, ik moet nog veel verbeteren.' Over de vergelijking met Messi lijkt Bojan erg nuchter. 'Op het goeie moment pakte ik mijn kans.'

De 23-jarige aanvaller praat af en toe als een 30-jarige, zo merkt Schreuder op. Ook wanneer het over zijn positie gaat, want hij is eigenlijk helemaal geen vleugelspeler, zo meent Bojan zelf. 'Ik trek heel vaak naar binnen, dat weet de trainer ook.'
Goh.

http://nos.nl/video/551467-krkic-op-zn- ... erdam.html
En wat bedoel je ?.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Bojan Krkic

Bericht door Demosthenes » ma sep 16, 2013 6:54 am

Geen buitenspeler? Nou en? Fischer is dat ook niet, Schöne ook niet, Sana ook niet, zo gaat dat nu bij Ajax. Het TH ziet in hem misschien wel de toekomstige rechtsback.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10279
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Bojan Krkic

Bericht door WP_Legend » ma sep 16, 2013 4:07 pm

Bojan terug naar Camp Nou: 'Ajax past zich niet aan'

In de Champions League wacht voor Ajax een bijzondere confrontatie met Barcelona. Bojan Krkic zal niet met de Amsterdammers tegen zijn voormalige werkgever Barcelona spelen.

Bojan speelde tussen 2007 en 2011 104 competitieduels voor de hoofdmacht van Barcelona, dat hem dit seizoen uitleende aan Ajax. Woensdag zou hij met Ajax terug keren in Camp Nou. Helaas hebben de Amsterdammers besloten hem terug te laten keren naar Barcelona voordat hij tegen zijn werkgever zou moeten aantreden.

De ex-aanvaller van Ajax erkent dat Barcelona de torenhoge favoriet is voor het onderlinge duel van woensdag. 'Barça is zonder twijfel de beste club ter wereld', stelt de dribbelaar.

Italië

Op 1 oktober speelt Ajax tegen de ex-werkgever van Bojan, dan speelt Ajax thuis tegen Milan, de club die hem vorig seizoen huurde van Barcelona. In het rood-zwarte tricot van de Milanezen kende Bojan weinig succes, want in negentien duels maakte hij slechts drie doelpunten. 'Of ik spijt heb van mijn periode in Italië? Nee, want ik dacht dat Milan op dat moment de beste keuze was voor mijn loopbaan. Het voetbal in Italië bleek echter niet goed bij mijn speelstijl te passen', vervolgt Bojan, die in het seizoen 2011/12 in de Serie A voor AS Roma speelde.

In Amsterdam hoopte de 23-jarige Bojan zijn loopbaan een positieve impuls te geven. 'Ajax heeft geweldige fans en een prachtige historie. helaas heeft het niet uitgepakt zoals ik had gehoopt en kom ik weer naar huis', besluit Bojan, die blij is om weer naar huis te gaan en zich gaat klaarmaken voor een plaats in de selectie van Barcelona.
VI.nl

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Bojan Krkic

Bericht door Khraa » ma sep 16, 2013 7:53 pm

WP_LeGeNd schreef:
Bojan terug naar Camp Nou: 'Ajax past zich niet aan'


In Amsterdam hoopte de 23-jarige Bojan zijn loopbaan een positieve impuls te geven. 'Ajax heeft geweldige fans en een prachtige historie. helaas heeft het niet uitgepakt zoals ik had gehoopt en kom ik weer naar huis', besluit Bojan, die blij is om weer naar huis te gaan en zich gaat klaarmaken voor een plaats in de selectie van Barcelona.
VI.nl
Is de wens de vader van de gedachte? Dit stuk vind ik niet in het VI verhaal.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Bojan Krkic

Bericht door M.. » ma sep 16, 2013 9:43 pm

Khraa schreef:
WP_LeGeNd schreef:
Bojan terug naar Camp Nou: 'Ajax past zich niet aan'


In Amsterdam hoopte de 23-jarige Bojan zijn loopbaan een positieve impuls te geven. 'Ajax heeft geweldige fans en een prachtige historie. helaas heeft het niet uitgepakt zoals ik had gehoopt en kom ik weer naar huis', besluit Bojan, die blij is om weer naar huis te gaan en zich gaat klaarmaken voor een plaats in de selectie van Barcelona.
VI.nl
Is de wens de vader van de gedachte? Dit stuk vind ik niet in het VI verhaal.
Lijkt meer op een trieste poging tot grappig zijn. Pretletter die wp

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10279
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Bojan Krkic

Bericht door WP_Legend » ma sep 16, 2013 11:58 pm

Tja die titel van dat Artikeltje op VI was wel wat suggestief!

Plaats reactie