Riechedly Bazoer

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Thijs » wo nov 02, 2016 10:00 am

Demosthenes schreef:Bazoer voor 27 miljoen; maar dan moet Ajax er toch, omdat het beursgenoteerd is, een officiële mededeling van maken, tenminste als er een officieel bod is. Ik heb dat niet gelezen, wel iets in De T. , net gecontroleerd, dat Wolfsburg 27 miljoen minus bonussen wil betalen als Draxler is verkocht aan PSG. Dat laatste is nooit gebeurd, m.a.w. "Broodje Aap" verhaal. (https://www.ajaxshowtime.com/article/ho ... -wolfsburg)
Bij een bod hoeft dat niet hoor, dat is bij mijn weten in ieder geval nooit gebeurd. Waar je op denk ik op doelt is dat je in geval van een transfer de transfersom openbaar moet maken als dat een bepaald percentage van de omzet overschrijdt.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Jöhnk » wo nov 02, 2016 10:03 am

Bij een bod hoeft Ajax geen officiële mededeling te doen. Alleen bij verkoop/koop voor een bedrag hoger dan een bepaald percentage van de laatste omzet. Edit: zoals Thijs al zegt dus.

Ik ben het ermee eens dat Bazoer zich moet gaan bewijzen. Hij is weggezakt en heeft, inderdaad, sinds de winterstop matig gepresteerd (hetzelfde kan trouwens gezegd worden over Klaassen, wiens laatste goede wedstrijd ik me niet meer herinner). Ik hoop wel dat hij de kans krijgt om zich te bewijzen, en dat hij niet op negentienjarige leeftijd (of is het inmiddels twintig?) al is afgeschreven.

Amsterdam en Rotterdam zijn twee verschillende werelden. Die vergelijking lijkt me zinloos.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Demosthenes » wo nov 02, 2016 10:07 am

Bij een bod hoeft Ajax geen officiële mededeling te doen. Alleen bij verkoop/koop voor een bedrag hoger dan een bepaald percentage van de laatste omzet.
Dat laatste is duidelijk, dan gaat het om bedragen boven € 6,5 à € 7 miljoen, maar betekent dat als Ajax een officieel bod, gechargeerd, van € 150 miljoen op Dolberg krijgt, Ajax dat niet bekend hoeft te maken? Dat lijkt me voor de beurs nogal belangrijke informatie, informatie die niet bekend mag zijn bij een zeer select gezelschap.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11902
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Sandro » wo nov 02, 2016 10:12 am

Nee dat hoeft niet.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Jöhnk » wo nov 02, 2016 10:13 am

De praktijk wijst uit dat zoiets (het officiëel vermelden van een hoog bod) niet verplicht is. Bij de verkoop van Milik heeft Ajax bijvoorbeeld alleen de slotsom officiëel gecorrespondeerd; geen informatie over het onderhandelingsproces dat daaraan vooraf ging.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door elliquido » wo nov 02, 2016 10:30 am

Bazoer onder de boer was ook geen zekere basisspeler.
De man moet leren te voetballen voor het team en niet voor fc bazoer.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10276
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door WP_Legend » wo nov 02, 2016 10:39 am

Ik ben er niet Rouwig om... ik dacht in het begin dat het een wereldtopper zou worden, maar zijn plafond bereikte hij al snel... Het zou zomaar kunnen dat hij een Nigel de Jong traject zal afleggen hoor. Dus ik zou gaan voor 15M + 25% doorverkoop percentage

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Alexander » wo nov 02, 2016 10:43 am

Ik vind Bazoer ons grootste talent. Doodzonde dat die jongen nu al gaat, zonder dat we er van hebben kunnen genieten. Jongens als Tete, Riedewald en Bazoer zullen vertrekken en bewezen middelmaat als Viergever, Veltman, Younes, Schone en Gudelj mag blijven. Merkwaardig.

Het is structureel dat spelers zodra ze het eerste bereiken steeds minder gaan presteren. Misschien moet dat Technisch Hart zich daarop eens gaan focussen.

Mr. Ajax
Berichten: 14504
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Mr. Ajax » wo nov 02, 2016 10:50 am

WP_LeGeNd schreef:Ik ben er niet Rouwig om... ik dacht in het begin dat het een wereldtopper zou worden, maar zijn plafond bereikte hij al snel... Het zou zomaar kunnen dat hij een Nigel de Jong traject zal afleggen hoor. Dus ik zou gaan voor 15M + 25% doorverkoop percentage

Ik vind zeker niet dat hij zijn plafond heeft bereikt. Die jongen barst van het talent, het zit eerder tussen de oren in mijn ogen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het probleem dan sneller/makkelijker is opgelost ofzo. Maar voetballen kan ie zeker wel.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Mano » wo nov 02, 2016 11:46 am

Demosthenes schreef:
Bij een bod hoeft Ajax geen officiële mededeling te doen. Alleen bij verkoop/koop voor een bedrag hoger dan een bepaald percentage van de laatste omzet.
Dat laatste is duidelijk, dan gaat het om bedragen boven € 6,5 à € 7 miljoen, maar betekent dat als Ajax een officieel bod, gechargeerd, van € 150 miljoen op Dolberg krijgt, Ajax dat niet bekend hoeft te maken? Dat lijkt me voor de beurs nogal belangrijke informatie, informatie die niet bekend mag zijn bij een zeer select gezelschap.

nee hoeft niet.
Draai het om. Ajax 'verzint' het bod van 150miljoen dan lijkt het belangrijke info maar is het stemming makerij.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Mano » wo nov 02, 2016 11:53 am

Als Bazoer zich zou ontwikkelen tot een type Vieira, controlerend, opkomend...kan hij ver komen.

volgens mij ziet hij zichzelf aanvallender en gaat het daar mis, want daar is hij niet sterk in.


Ook bij Bazoer komt het nu aan op mentaliteit. Waar hij ook gaat spelen.
Bazoer gaat het pad van Fer bewandelen ben ik bang.... groot, sterk, veel potentie.... maar komt er nooit 100% uit
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door InnerHarbour » wo nov 02, 2016 11:56 am

Na een half jaartje in Ajax 1 een tijdje op de bank terecht gekomen zal niet vanwege zijn goede spel gebeurd zijn. Reactie van de speler: ik wil weg, niet terugknokken, niet het ongelijk van de trainer bewijzen op de training of tijdens de invalbeurten, nee: ik wil weg. Ziehier de moderne Nederlandse voetballer. :excited.gif:

OKWW Bazoer, je bewijst hiermee alleen het gelijk van die Brands die het jaren geleden al over je mentaliteit had.
YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Marillion » wo nov 02, 2016 11:59 am

Ik weet niet hoe hij er op het moment in staat maar voorlopig heeft hij er bewust voor gekozen om bij Ajax te blijven om zich hier verder te ontwikkelen. Er is volgens mij nog geen signaal voorbij gekomen dat hij wil vertrekken omdat hij niet speelt.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door InnerHarbour » wo nov 02, 2016 12:06 pm

Ja dat komt zomaar uit de lucht vallen dat AC hem wil hebben, daar is geen contact geweest hoor tussen B. en AC. :excited.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door elliquido » wo nov 02, 2016 12:17 pm

Volgens zijn broer en zaakwaarnemer 4 clubs met interesse.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Marillion » wo nov 02, 2016 12:23 pm

Er was afgelopen zomer ook concrete interesse. Toen heeft hij duidelijk aangegeven nog niet toe te zijn aan een volgende stap en door te willen bij Ajax.

Natuurlijk kan het zijn dat die jongen er nu anders over denkt. Maar als we op basis van berichten over interesse al spelers gaan afbranden blijft er verder weinig over.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door mattie » wo nov 02, 2016 12:55 pm

Ik zie liever Dijks , Viergever etc verdwijnen..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Mr. Ajax
Berichten: 14504
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Mr. Ajax » wo nov 02, 2016 1:15 pm

InnerHarbour schreef:Na een half jaartje in Ajax 1 een tijdje op de bank terecht gekomen zal niet vanwege zijn goede spel gebeurd zijn. Reactie van de speler: ik wil weg, niet terugknokken, niet het ongelijk van de trainer bewijzen op de training of tijdens de invalbeurten, nee: ik wil weg. Ziehier de moderne Nederlandse voetballer. :excited.gif:

OKWW Bazoer, je bewijst hiermee alleen het gelijk van die Brands die het jaren geleden al over je mentaliteit had.

Wat loop je hier nou allemaal onzin uit te kramen man... Bazoer heeft er juist heel bewust voor gekozen om te blijven. Vooralsnog heeft ie nergens te kennen gegeven te willen vertrekken, maar jij hebt je verhaaltje over zijn mentaliteit en what not al klaarliggen. Misschien werkt dat in de Merseyside wel hoor... :aai.gif: :ajaxsmiley.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13400
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Arthur » wo nov 02, 2016 1:54 pm

We hebben zoveel brandhout in de selectie, maar in plaats van dat die weg moeten wordt er alleen gesproken over een vertrek van talenten die even in een mindere periode zitten. Dat vind ik wel erg jammer, want die komen daar heus wel weer bovenop.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Marillion » wo nov 02, 2016 2:01 pm

Dat is ook mijn gevoel hierbij. Natuurlijk moeten spelers niet bij de eerste tegenslag gaan muiten of weglopen. Naast voetbaltechnische kwaliteiten moet je ook beschikken over doorzettingsvermogen en het juiste karakter.

Maar het lijkt er op het moment op dat een aantal talentvolle spelers op een zijspoor beland en onderweg is naar de uitgang. Dat zou toch erg jammer zijn. Sowieso hebben we meer dan elf spelers nodig en iemand als Bazoer heeft eerder laten zien dat hij geweldig kan voetballen. Ik hoop dat ze bij Ajax niet alleen kritisch naar de spelers kijken maar ook naar zichzelf.

Ik heb bijvoorbeeld liever dat Gudelj straks vertrekt dan Bazoer.
Nil volentibus arduum

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Alexander » wo nov 02, 2016 2:07 pm

Bosz gooit de moeilijke jongens eruit, dat is duidelijk. Die krijgen geen speeltijd meer en komen op het tweede plan. Ik heb niet het idee dat deze jongens in de gesprekken met Bosz enige kans op speeltijd wordt geboden. Ze worden rechtstreeks naar de uitgang gepusht.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door zeux » wo nov 02, 2016 2:14 pm

Alexander schreef:Bosz gooit de moeilijke jongens eruit, dat is duidelijk. Die krijgen geen speeltijd meer en komen op het tweede plan. Ik heb niet het idee dat deze jongens in de gesprekken met Bosz enige kans op speeltijd wordt geboden. Ze worden rechtstreeks naar de uitgang gepusht.
Lijkt op reprise 'De Boer'
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door peter » wo nov 02, 2016 2:45 pm

Haha zijn de jongens die op de bank zitten de moeilijke jongens? Het is de omgekeerde wereld. Bazoer en El Ghazi gedragen zich als moeilijke jongens, maar hebben op basis van hun prestaties geen enkel recht van spreken. Oftewel, ze moeten gewoon hard werken en tonen dat ze in de basis horen. Op basis van de invalbeurten die ze krijgen, bewijzen ze niet dat Bosz ongelijk heeft.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10276
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door WP_Legend » wo nov 02, 2016 2:56 pm

Jep deze pseudovedetten zouden een voorbeeld moeten nemen aan Schone, elk jaar wordt ie op de bank of op de tribune geknald en elk jaar vecht ie zich de tieftpokken en blijkt ie een belangrijke schakel!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door InnerHarbour » wo nov 02, 2016 3:14 pm

Alexander schreef:Bosz gooit de moeilijke jongens eruit, dat is duidelijk. Die krijgen geen speeltijd meer en komen op het tweede plan. Ik heb niet het idee dat deze jongens in de gesprekken met Bosz enige kans op speeltijd wordt geboden. Ze worden rechtstreeks naar de uitgang gepusht.
Nou daar heb jij even een goed punt zeg. Die Ziyech die al een tijdje bekend staat als een gozer met een eigen mening, eigenwijs, voor Marokko kiest ipv Nederland niet de makkelijkste is om het maar voorzichtig te zeggen kwam niet eens in de basis ......... :excited.gif:
YNWA

Plaats reactie