Riechedly Bazoer

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door InnerHarbour » wo nov 02, 2016 3:17 pm

Mr. Ajax schreef:Wat loop je hier nou allemaal onzin uit te kramen man... Bazoer heeft er juist heel bewust voor gekozen om te blijven. Vooralsnog heeft ie nergens te kennen gegeven te willen vertrekken, maar jij hebt je verhaaltje over zijn mentaliteit en what not al klaarliggen. Misschien werkt dat in de Merseyside wel hoor... :aai.gif: :ajaxsmiley.gif:
Dat was in de tijd dat meneer nog speelde, een paar wedstrijdjes bank en het verhaal AC Milaan begint en natuurlijk mag jij denken dat het toeval is, dat kamp Bazoer niet met Milaan contact opgenomen heeft. Ik heb overigens nog een vakkenfokkerij in Israel te koop, interesse, is om de hoek. :hypocrite.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Marillion » wo nov 02, 2016 3:38 pm

Peter schreef:Haha zijn de jongens die op de bank zitten de moeilijke jongens? Het is de omgekeerde wereld. Bazoer en El Ghazi gedragen zich als moeilijke jongens, maar hebben op basis van hun prestaties geen enkel recht van spreken. Oftewel, ze moeten gewoon hard werken en tonen dat ze in de basis horen. Op basis van de invalbeurten die ze krijgen, bewijzen ze niet dat Bosz ongelijk heeft.
Als ze zich als moeilijke jongens gedragen zijn het dus moeilijke jongens. :smallgrin.gif:

Ik ben overigens ook van mening dat spelers er voor moeten knokken om beter te worden en zichzelf zo in de basis te spelen. Maar dit is geen eenrichtingsverkeer. Je kunt het namelijk ook omdraaien. Waarom presteren jongens als Bazoer, Tete, Riedewald en El Ghazi nu niet meer zoals voorheen? Ligt dat allemaal uitsluitend aan die jongens of is het misschien ook een idee als Bosz kritisch naar zichzelf kijkt en zich de vraag stelt waarom hij die jongens niet aan de praat krijgt. Dat is namelijk de taak van een trainer. Het is gewoon niet zo zwart/wit door alles maar even voor honderd procent op het bordje van een speler te leggen.
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Mano » wo nov 02, 2016 3:48 pm

Ze speelde onder FdB al niet meer naar behoren. FdB krijgt Milan ook niet aan de praat.

Daarmee bedoel ik te zeggen, spelers moeten motiveren terwijl ze wel kunnen ballen, hoe vreemd is dat :confused.gif:
als je je best doet, ga je het mooiste vak van de wereld uitoefenen maar ook dat vak is niet vanzelfsprekend. Daar moet je bloed, zweet en tranen voor laten. Dat laatste schijnen ze niet te zien. Ja als ze 30 zijn en het te laat is.
Ze zijn te vroeg met de munten bezig
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Marillion » wo nov 02, 2016 4:03 pm

Natuurlijk moet een prof intrinsieke motivatie hebben om zichzelf te verbeteren. Maar wie zegt dat het (louter) een motivatie probleem is?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11899
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Sandro » wo nov 02, 2016 4:26 pm

Mano schreef:als je je best doet, ga je het mooiste vak van de wereld uitoefenen maar ook dat vak is niet vanzelfsprekend. Daar moet je bloed, zweet en tranen voor laten. Dat laatste schijnen ze niet te zien. Ja als ze 30 zijn en het te laat is.
Ze zijn te vroeg met de munten bezig
Als ze 30 zijn is het óók te laat om nog munten te kunnen verdienen (een uitzondering als Pelle daargelaten). Daarmee wil ik niet zeggen dat voetballers puur om de munten moeten spelen, maar ik begrijp ook wel weer dat je niet al te lang gaat wachten als je carrière maar een jaar of 17 duurt.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door LucaS » wo nov 02, 2016 4:53 pm

Ach voor sommigen is Bosz een kakkerlak en is zo en zo alles wat hij doet fout.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Marillion » wo nov 02, 2016 5:10 pm

Wat een onzin. Je kan de situatie toch zeker ook vanaf de andere kant bekijken? Ajax heeft er ook gewoon belang bij om dat te doen.

In het geval van Bazoer hebben we te maken met een speler waar nog niet zolang geleden vrijwel iedereen bijzonder positief over was. Als zijn talent er nu niet meer uitkomt kunnen we volstaan met roepen dat hij zijn best niet doet en maar moet gaan als hij wil maar je zou ook eens kunnen kijken of er misschien iets anders aan de hand is. Deze jongen heeft tot op heden heel bewust de keuze gemaakt om zich bij Ajax te willen ontwikkelen. Hij wil echt wel een betere voetballer worden hoor.

Het is de taak van de trainer om het beste uit de selectie te halen. Daarvoor is een wisselwerking tussen speler en trainer nodig. Het is voor supporters lekker overzichtelijk om alles bij partij A of B neer te leggen maar zo eenvoudig zit het niet altijd in elkaar.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door beelzebub » wo nov 02, 2016 5:27 pm

LucaS schreef:Ach voor sommigen is Bosz een kakkerlak en is zo en zo alles wat hij doet fout.

Nee he, jij ook al Luuk. Hierbij een gele kaart van de sowieso politie :ajaxsmiley.gif: : https://onzetaal.nl/taaladvies/sowieso
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33476
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door zeux » wo nov 02, 2016 5:28 pm

beelzebub schreef:
LucaS schreef:Ach voor sommigen is Bosz een kakkerlak en is zo en zo alles wat hij doet fout.

Nee he, jij ook al Luuk. Hierbij een gele kaart van de sowieso politie :ajaxsmiley.gif: : https://onzetaal.nl/taaladvies/sowieso
:ajaxsmiley.gif:

Sowieso terecht beelzebub!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11899
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Sandro » wo nov 02, 2016 5:44 pm

Nee he, jij ook al Luuk. Hierbij een gele kaart van de sowieso politie :ajaxsmiley.gif:
Ik moet aan deze denken: https://m.youtube.com/watch?v=jU3fHm92MMU

Sorry voor het nogal hoge off-topic gehalte hiervan :ajaxsmiley.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door LucaS » wo nov 02, 2016 6:00 pm

Maar dat weet ik wel hoor Beelz. Met zo en zo probeer ik Danny nog een beetje in leven te houden op AT.
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door wimpey » wo nov 02, 2016 6:35 pm

Jöhnk schreef:Bij een bod hoeft Ajax geen officiële mededeling te doen.
Het lijkt me zelfs onwenselijk. Het beursgenoteerde BVB kan een enorm bod doen op Sánchez van het beursgenoteerde Ajax. Goed voor de koersen van 'die Aktie BVB' en van het aandeel Ajax. Dat werkt 1-2-Tjes in de hand die we kunnen voorspellen. BVB gaat pro forma met kamp Sánchez om tafel: ze komen er niet uit. Gefundenes fressen voor optiehandelaren enzo.

Vwb Bazoer: goede speler, maar hij speelt me teveel voor Bazoer. Z'n move van edsv naar Ajax was marketingtechnisch briljant, free publicity galore. Er hing een zweem van supertalent om hem heen, die hij ongeveer een jaar lang waar wist te maken.

Wat mij wel geinig lijkt is Bazoer en Gudelj verpatsen en dan Van Ginkel halen. D'n verlosser van Eihoven wegkapen als opvolger van Klaassen zou ook nog eens zin hebben. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Marillion » wo nov 02, 2016 7:21 pm

wimpey schreef:....
Vwb Bazoer: goede speler, maar hij speelt me teveel voor Bazoer. Z'n move van edsv naar Ajax was marketingtechnisch briljant, free publicity galore. Er hing een zweem van supertalent om hem heen, die hij ongeveer een jaar lang waar wist te maken.....
Precies dit is de reden waarom ik hoop dat Ajax er alles aan doet om die jongen weer goed aan het voetballen te krijgen. Je kan een keer per ongeluk een bal in de kruising schieten maar over zo'n periode goed en volwassen spel laten zien betekent dat je wel iets in huis hebt.
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Mano » do nov 03, 2016 8:44 am

Sandro_Calaaabro schreef:
Mano schreef:als je je best doet, ga je het mooiste vak van de wereld uitoefenen maar ook dat vak is niet vanzelfsprekend. Daar moet je bloed, zweet en tranen voor laten. Dat laatste schijnen ze niet te zien. Ja als ze 30 zijn en het te laat is.
Ze zijn te vroeg met de munten bezig
Als ze 30 zijn is het óók te laat om nog munten te kunnen verdienen (een uitzondering als Pelle daargelaten). Daarmee wil ik niet zeggen dat voetballers puur om de munten moeten spelen, maar ik begrijp ook wel weer dat je niet al te lang gaat wachten als je carrière maar een jaar of 17 duurt.
Wat is je intrinsieke motivatie? geld of voetballen?
En dan bedoel ik niet het antwoord dat ze voor de camera geven, maar wat ze deep down voelen. Ben je hele dag met voetbal bezig of met kopen/geld/investeringen.


Vanuit liefde voor voetbal is een overstap van Ajax naar Milan een slechte. De kans dat je daar WEL speelt is kleiner dan bij Ajax. Komt als een nobody binnen en wordt dus door alle aankopen met enigszins een naam vervangen.

Bazoer hoeft zo en zo over geld geen zorgen te hebben. In het slechtste geval zakt ie af naar middelmoot/onderkant PL, pakt hij nog steeds minimaal €250.000 per jaar.
Waarschijnlijk vind hij dat inmiddels een jodenfooi... :excited.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Marillion » do nov 03, 2016 10:21 am

Op basis waarvan kom jij tot de conclusie dat het om geld gaat? Als dat zo was dan had hij beter afgelopen zomer al kunnen vertrekken. Volgens mij is het probleem vooral dat hij niet meer speelt en daardoor zijn ontwikkeling als speler in gevaar ziet komen.

Je kunt op basis daarvan een discussie voeren of hij zich dan niet gewoon terug moet vechten. Ik heb echter nergens gelezen dat het hem vooral om geld te doen is. Zijn eerdere keuzes wijzen daar ook gewoon niet op.
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Mano » do nov 03, 2016 11:46 am

Marillion schreef:Op basis waarvan kom jij tot de conclusie dat het om geld gaat? Als dat zo was dan had hij beter afgelopen zomer al kunnen vertrekken. Volgens mij is het probleem vooral dat hij niet meer speelt en daardoor zijn ontwikkeling als speler in gevaar ziet komen.

Je kunt op basis daarvan een discussie voeren of hij zich dan niet gewoon terug moet vechten. Ik heb echter nergens gelezen dat het hem vooral om geld te doen is. Zijn eerdere keuzes wijzen daar ook gewoon niet op.
Ik kom niet tot die conclusie.
Lezen!

ik zeg: wat is zijn intrinsieke motivatie? Geld of Voetballen.
Die vraag kan ik niet voor hem beantwoorden. Als het antwoord vervolgens voetbal is, is (in mijn ogen) Milan een slechte keus. Financieel niet, voetballend wel.

daarnaast stel ik dat hij zich financieel geen zorgen meer hoeft te maken, een ondergrens van €250K pakt ie zo en zo.
waar dan ook buiten NL.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door GangstaRiB » do nov 03, 2016 12:02 pm

Mano schreef:
Marillion schreef:Op basis waarvan kom jij tot de conclusie dat het om geld gaat? Als dat zo was dan had hij beter afgelopen zomer al kunnen vertrekken. Volgens mij is het probleem vooral dat hij niet meer speelt en daardoor zijn ontwikkeling als speler in gevaar ziet komen.

Je kunt op basis daarvan een discussie voeren of hij zich dan niet gewoon terug moet vechten. Ik heb echter nergens gelezen dat het hem vooral om geld te doen is. Zijn eerdere keuzes wijzen daar ook gewoon niet op.
Ik kom niet tot die conclusie.
Lezen!

ik zeg: wat is zijn intrinsieke motivatie? Geld of Voetballen.
Die vraag kan ik niet voor hem beantwoorden. Als het antwoord vervolgens voetbal is, is (in mijn ogen) Milan een slechte keus. Financieel niet, voetballend wel.

daarnaast stel ik dat hij zich financieel geen zorgen meer hoeft te maken, een ondergrens van €250K pakt ie zo en zo.
waar dan ook buiten NL.
Van Veen (vorig jaar op huurbasis bij Cambuur), speelt bij Scunthorpe United in League 1 of 2, pakt zelfs 2,5 ton.....

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Marillion » do nov 03, 2016 12:22 pm

@Mano: Op basis van bijvoorbeeld deze uitspraken kreeg ik de indruk dat je wel een idee hebt in welke richting zijn motivatie ligt:
Mano schreef: als je je best doet, ga je het mooiste vak van de wereld uitoefenen maar ook dat vak is niet vanzelfsprekend. Daar moet je bloed, zweet en tranen voor laten. Dat laatste schijnen ze niet te zien. Ja als ze 30 zijn en het te laat is.
Ze zijn te vroeg met de munten bezig
Mano schreef: ....Bazoer hoeft zo en zo over geld geen zorgen te hebben. In het slechtste geval zakt ie af naar middelmoot/onderkant PL, pakt hij nog steeds minimaal €250.000 per jaar.
Waarschijnlijk vind hij dat inmiddels een jodenfooi... :excited.gif:
Maar misschien interpreteer ik je verkeerd.

Hoe de situatie op het moment in elkaar zit weten we niet precies. Wat we wel weten is welke keuzes hij in het verleden heeft gemaakt en welke motivatie hij daarbij gaf. Mijn beeld daarvan is dat hij tot nu toe steeds heeft gekozen voor een pad waarbij zijn ontwikkeling als voetballer voorrang kreeg boven zijn financiële beloning. Anders had hij eerder niet voor Ajax gekozen maar voor Engeland en was hij afgelopen zomer wel ingegaan op de interesse van een club als Wolfsburg.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58873
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door 999 » do nov 03, 2016 5:19 pm

En na 3 maandjes banken denkt Bazoer daar dus nu helemaal anders over , zoiets dan toch ...

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Alexander » zo nov 06, 2016 10:23 pm

Volgens Gullit zojuist op Ziggo heeft Bosz aan het begin van het seizoen al aan de broer van Bazoer laten weten het niet in hem te zien zitten en dat hij weg moet.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11899
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Sandro » ma nov 07, 2016 9:42 am

Je moet niet alles geloven.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Duke » ma nov 07, 2016 11:29 am

Gullit heeft gehoord dat er een sms is gestuurd door Bosz. :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58873
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door 999 » ma nov 07, 2016 12:15 pm

Gullit, goeie voetballer.Maar verder ook niks bijzonders ...

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door Mano » ma nov 07, 2016 12:21 pm

Wellicht is Bazoer in gesprek met andere clubs. Denk niet dat het verstandig is om over te stappen maar wie ben ik.
Hij doet het verder netjes, in vergelijking met Gudelj
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58873
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Riechedly Bazoer

Bericht door 999 » ma nov 07, 2016 12:31 pm

Maar echt leren van " talenten " die ook te vroeg zo'n overstap maakte doet hij blijkbaar dus ook niet ...

Plaats reactie