Lerin Duarte

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Lerin Duarte

Bericht door Lionel » vr nov 08, 2013 3:27 pm

Fischer op rechts lijkt me dan.
IK GELOOF!!!!!!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Lerin Duarte

Bericht door Thijs » zo nov 17, 2013 11:50 am

Duarte staat in de basis tegen Jong Sparta. Net als Hoesen, Sana en De Sa.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

De Dominee
Berichten: 5858
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Lerin Duarte

Bericht door De Dominee » vr nov 29, 2013 12:29 pm

Hopelijk in de punt naar achteren nu Blind tijdelijk noodgedwongen LB gaat spelen.

Zelf had ik Denswil als LB gebruikt, maar oke.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Lerin Duarte

Bericht door Lionel » vr nov 29, 2013 12:33 pm

Op de LB moet een aanvallend ingestelde back staan. Anders krijgen we trechtervoetbal.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Lerin Duarte

Bericht door Ajaciedjuh » vr jan 02, 2015 6:07 pm

AD:

Duarte mag per direct weg. Gaat niet mee op trainingskamp. Ruimte voor doorstroom/Sinkgraven.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Lerin Duarte

Bericht door Cruijff » vr jan 02, 2015 6:17 pm

En om naast Van de Beek, Muric en Nouri nog een extra speler uit de A1 mee op trainingskamp te nemen! :biggthumpup.gif:

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Lerin Duarte

Bericht door Alexander » vr jan 02, 2015 6:20 pm

Fijn, dat heet doorselecteren. Duarte is niet goed genoeg gebleken en mist volgens mij ook wat professionaliteit.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Lerin Duarte

Bericht door Marillion » vr jan 02, 2015 6:35 pm

Mooi, heeft geen moment de indruk weten te wekken dat hij een waardevolle speler voor Ajax zou kunnen worden. Hopelijk zijn we in de toekomst wat selectiever met het halen van spelers.

Wellicht probeert Ajax om hem te betrekken in een eventuele transfer van Sinkgraven naar Ajax? Het kan zomaar zijn dat hij daar wel weer aardig mee kan ballen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Lerin Duarte

Bericht door Rooie » vr jan 02, 2015 6:37 pm

Hoop dat ze deze aankoop wel kritisch gaan bekijken. Achteraf is het altijd makkelijk praten, maar de algemene tendens was ten tijde van deze aankoop wel behoorlijk negatief. Daarnaast is hij met een prijskaartje van 3 miljoen euro niet bepaald goedkoop te noemen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Lerin Duarte

Bericht door Marillion » vr jan 02, 2015 6:43 pm

Mee eens. Dit type transfers is vaker niet dan wel succesvol. 3 voor Duarte en 4 voor Van der Hoorn. Tja, daar kun je echt wat beters mee doen.

Het kan natuurlijk ook wel eens anders uitpakken. Neem Schöne. Ook daar waren de verwachtingen laag maar dat is echt honderd procent meegevallen.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Lerin Duarte

Bericht door Yopi » vr jan 02, 2015 7:21 pm

Alexander schreef:Fijn, dat heet doorselecteren. Duarte is niet goed genoeg gebleken en mist volgens mij ook wat professionaliteit.

Die indruk heb ik ook. De voedselpakketten van de diëtiste zijn niet aan hem besteed. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Lerin Duarte

Bericht door Duke » vr jan 02, 2015 8:24 pm

Ajaciedjuh schreef:Telesport
HERACLES WEIGERT BOD VAN AJAX OP DUARTE

Van onze speciale verslaggever DOORWERTH – Ajax heeft een poging ondernomen om Lerin Duarte (22) los te weken bij Heracles Almelo. „We wilden Lerin graag overnemen, hebben een alleszins reëel bod bij Heracles neergelegd, maar dat is geweigerd”, bevestigt directeur voetbalzaken Marc Overmars desgevraagd. Daarmee lijkt de geschiedenis zich te herhalen. Vorig jaar meldden de Amsterdammers zich in Almelo voor Samuel Armenteros, maar veegde voorzitter Jan Smit het bod van naar verluidt één miljoen euro van tafel. Overmars: „Het is vervelend voor Lerin, maar dit was ons eerste en laatste bod.” Het contract van Duarte bij Heracles loopt nog één jaar door. Zijn oproep voor het trainingskamp van Jong Oranje lijkt niet meer dan een goedkoop zoethoudertje van Cor Pot. De bondscoach riep de Heraclied op, omdat Tonny Vilhena last zou hebben van lichamelijke ongemakken. „Ik ben honderd procent fit, heb afgelopen week lekker mijn rust gepakt en voor mezelf getraind”, sprak Vilhena in Doorwerth. „Ik sta hier met een dubbel gevoel”, zei Duarte, nadat hij Vilhena hartelijk had begroet. „Aan de ene kant baal ik dat er zo veel jongens uit het A-elftal zijn teruggekomen en dit ten koste van mij lijkt te gaan. Ik wil mee naar Israël. Maar aan de andere kant gun ik Tonny het allerbeste. Ik zal nooit op een blessure van hem hopen”, aldus Duarte. „Ik vind het leuk om hier te zijn, zie veel oude bekenden. En vrijdag tegen Jong Australië hoop ik de bondscoach te overtuigen toch voor mij te kiezen.”
Jammer dat Overmars zich 1,5 jaar geleden liet verleiden tóch nog een bod te doen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Lerin Duarte

Bericht door Yopi » vr jan 02, 2015 8:56 pm

Inderdaad, zeg. :excited.gif:

Eigenlijk heeft die jongen nooit een kans gehad. Alsof De Boer helemaal in het begin op hem is afgeknapt.

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Lerin Duarte

Bericht door Khraa » vr jan 02, 2015 9:03 pm

Hij had een paar goede wedstrijden in het begin (o.a. Barcelona geloof ik). Daarna raakte hij geblesseerd en kwam volgens mij te zwaar terug en is het eigenlijk nooit meer wat geworden.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Lerin Duarte

Bericht door Cruijff » vr jan 02, 2015 9:09 pm

Geen idee of De Boer acuut op hem is afgeknapt en wanneer precies. Hij heeft Duarte in ieder geval laten verzuipen als linksback tegen Red Bull, een foute keuze en vervolgens ook niet hersteld. Zelfs nog niet nadat we al 0-2 en 0-3 achter kwamen.

De Boer was trouwens van plan om Duarte in Milaan al als linksback te posteren, zodat je dan een extra middenvelder zou hebben tegen het ultra defensieve AC Milan. Ik ben ervan overtuigd dat die tactiek zou hebben gewerkt, maar Duarte raakte net op het verkeerde moment geblesseerd.

Bij zijn debuut tegen PEC Zwolle (een moeizame, zwaarbevochten 2-1 winst voor Ajax) en zijn tweede wedstrijd in Camp Nou was hij wel één van de betere Ajax spelers. Hoewel we, wanneer hij Messi toen niet onderuit zou hebben gegleden we daar met 0-0 de rust zouden hebben gehaald.......

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Lerin Duarte

Bericht door Cruijff » vr jan 02, 2015 9:12 pm

Khraa schreef:Hij had een paar goede wedstrijden in het begin (o.a. Barcelona geloof ik). Daarna raakte hij geblesseerd en kwam volgens mij te zwaar terug en is het eigenlijk nooit meer wat geworden.
Idd. Zijn eerste paar wedstrijden was hij echt één van de beteren.

Bij Heracles was hij in de periode voor de transfer ook zeer opvallend de kar aan het trekken. Hoogstpersoonlijk PSV puntverlies bezorgen, etc.

Ben echt benieuwd wat er in zijn voetballeven of op privé gebied nu precies in de soep is gelopen. Misschien krijgen we dat over een hele tijd in een biografie eens een keer te lezen.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Lerin Duarte

Bericht door Ajaciedjuh » za jan 31, 2015 2:34 pm

Duarte verhuurd aan Heerenveen. Bron: Heerenveen :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Lerin Duarte

Bericht door Thijs » za jan 31, 2015 2:57 pm

Persbericht AFC AJAX

Amsterdam, 31 januari 2015

Ajax verhuurt Lerin Duarte aan sc Heerenveen

Ajax en sc Heerenveen hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Lerin Duarte. De verhuur is per direct en loopt tot en met 30 juni 2015. Duarte heeft bij Ajax nog een contract tot en met 30 juni 2017.

Duarte werd op 11 augustus 1990 geboren in Rotterdam. De middenvelder maakte op 14 september 2013 zijn debuut in het eerste elftal in de competitiewedstrijd Ajax – PEC Zwolle (2-1). Tot nu toe speelde hij 28 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax en scoorde daarin vier doelpunten.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Lerin Duarte

Bericht door Marillion » za jan 31, 2015 6:46 pm

Zou mooi zijn als ze hem straks ook over willen nemen. Ik heb niet de indruk dat Duarte het niveau gaat halen dat we willen zien. Hij is er bij Ajax eigenlijk nooit in geslaagd om indruk te maken.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Lerin Duarte

Bericht door Yopi » za jan 31, 2015 6:48 pm

Toch begon hij niet slecht. Tegen Barcelona (meen ik) speelde hij aardig.

Heracles speelt op kunstgras. Opvallend: veel spelers die daar uitblinken mislukken elders.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Lerin Duarte

Bericht door Jöhnk » za jan 31, 2015 7:38 pm

Tegen Milan speelde hij goed. Later, tegen Feyenoord in de beker, vond ik hem ook sterk. Ik zag er wel iets in, al moet je er altijd rekening mee houden dat de stap Heracles-Ajax te groot is. Sowieso is het onverstandig om wonderen te verwachten van aankopen.

De vraag rijst waarom Duarte nu al is afgeschreven. Normaal heeft De Boer een engelengeduld met zijn spelers. Alleen niet met Theo Janssen, daar wilde hij na een jaar alweer vanaf. Misschien vond De Boer Duarte net als Janssen niet professioneel genoeg? Een andere mogelijkheid is dat Heerenveen Duarte per se in de Sinkgraven-deal wilde betrekken. In dat geval zijn Heerenveen en Ajax dus al een tijdje in gesprek.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Lerin Duarte

Bericht door Yopi » ma feb 02, 2015 10:10 am

Jöhnk schreef:De vraag rijst waarom Duarte nu al is afgeschreven. Normaal heeft De Boer een engelengeduld met zijn spelers. Alleen niet met Theo Janssen, daar wilde hij na een jaar alweer vanaf. Misschien vond De Boer Duarte net als Janssen niet professioneel genoeg?
Een andere mogelijkheid is dat Heerenveen Duarte per se in de Sinkgraven-deal wilde betrekken. In dat geval zijn Heerenveen en Ajax dus al een tijdje in gesprek.
Of allebei.

Hopelijk vindt die jongen bij Heerenveen zijn draai. Hij is geen speler voor Jong Ajax.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Lerin Duarte

Bericht door Rooie » ma feb 02, 2015 4:29 pm

Zal hij wel aan z'n fitheid moeten gaan werken...

Afbeelding\

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Lerin Duarte

Bericht door Yopi » ma feb 02, 2015 4:32 pm

Met Kroon leverworst? :confused.gif:

:hypocrite.gif:

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Lerin Duarte

Bericht door Lionel » di feb 03, 2015 1:10 am

Duarte was en is niet fit en is daarnaast gewoon een niet zo goede voetballer. Onbegrijpelijke aankoop.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie