Lucas Andersen

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Lucas Andersen

Bericht door Iniesta » ma mei 23, 2016 9:51 am

Ben verbaasd over hoeveel mensen hier toch nog hele wedstrijden Willem II hebben bekeken gezien de duidelijke conclusies die over Andersen worden getrokken.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Lucas Andersen

Bericht door Mano » ma mei 23, 2016 12:03 pm

je hoeft geen WII te kijken om te zien dat zijn voetbal stijl niet gaat renderen bij Ajax.
Hij heeft ruimte nodig en met zijn grote passen en balbehandeling het spel verleggen. Niet het omcirkelen van tegenstanders.

lekker naar Engeland sturen en op het middenveld laten draven.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5004
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Lucas Andersen

Bericht door Andriy Demchenko » wo jun 01, 2016 5:16 pm

http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/3 ... 20Ajax.php zal hard aankomen in huize wimpey en innerharbour. :smallgrin.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5004
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Lucas Andersen

Bericht door Andriy Demchenko » di jul 05, 2016 6:25 pm

Lucas Andersen dus naar Grashoppers, aparte move want meteen voor 4 jaar getekend.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Lucas Andersen

Bericht door Alexander » di jul 05, 2016 6:25 pm

Andersen vertrekt naar Zwitserland en heeft een contract voor 4 jaar getekend. Die laten we wel heel makkelijk gaan zeg.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Lucas Andersen

Bericht door Marillion » di jul 05, 2016 6:28 pm

Nou ja, het is niet dat hij geen kans heeft gehad. Bovendien heeft hij zich afgelopen seizoen bij Willem II ook niet kunnen onderscheiden. Dan is het wel een keer klaar.
Nil volentibus arduum

Andriy Demchenko
Berichten: 5004
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Lucas Andersen

Bericht door Andriy Demchenko » di jul 05, 2016 6:28 pm

Alexander schreef:Andersen vertrekt naar Zwitserland en heeft een contract voor 4 jaar getekend. Die laten we wel heel makkelijk gaan zeg.
Mja met de stoelendans bij Ajax werd het op een gegeven moment ook keuzes maken; Sinkgraven, Nouri, en Andersen was ook wat veel voor de linkshalf. In het verleden hebben we dat probleem wel eens gehad toen we in een selectie Pienaar, Litmanen, Van Der Vaart, Sneijder en Witschge hadden.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11899
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Lucas Andersen

Bericht door Sandro » di jul 05, 2016 6:34 pm

Andriy Demchenko schreef:
Alexander schreef:Andersen vertrekt naar Zwitserland en heeft een contract voor 4 jaar getekend. Die laten we wel heel makkelijk gaan zeg.
Mja met de stoelendans bij Ajax werd het op een gegeven moment ook keuzes maken; Sinkgraven, Nouri, en Andersen was ook wat veel voor de linkshalf. In het verleden hebben we dat probleem wel eens gehad toen we in een selectie Pienaar, Litmanen, Van Der Vaart, Sneijder en Witschge hadden.
Ik vind de situatie van toen en nu toch niet zo vergelijkbaar :blush.gif:

Ik weet het niet met Andersen. Zou zomaar een speler kunnen zijn die het ergens anders wel goed doet, is mijn gevoel.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Lucas Andersen

Bericht door brigade zuid » di jul 05, 2016 7:02 pm

Marillion schreef:Nou ja, het is niet dat hij geen kans heeft gehad. Bovendien heeft hij zich afgelopen seizoen bij Willem II ook niet kunnen onderscheiden. Dan is het wel een keer klaar.
Mwah ik heb hem niet heel intensief gevolgd maar ik zag hem af en toe wel goed bezig wezen als ik een samenvatting van Willem II zag.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Lucas Andersen

Bericht door Duke » di jul 05, 2016 8:48 pm

Andersen zag blijkbaar zelf geen toekomst meer bij Ajax, volgens Mike Verweij.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Lucas Andersen

Bericht door Mano » wo jul 06, 2016 8:26 am

Niemand beweert dat Andersen geen fluwele voetballer was (technisch) maar hij is gewoon niet geschikt voor Ajax.
Dat spel en zijn spel liggen elkaar niet. Dan moet je afscheid nemen en hopen dat hij ergens anders wel het verschil kan maken.

Wat ik persoonlijk niet zie gebeuren trouwens. Hij heeft de techniek om een topper te zijn maar niet de mentaliteit.
Hij zal zeker een goeie boterham verdienen in de voetballerij maar zal er niet uithalen wat er in zat.


... maar ik ben geen Jomanda, dus wellicht verrast hij me.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Lucas Andersen

Bericht door Demosthenes » wo jul 06, 2016 9:04 am

... maar ik ben geen Jomanda, dus wellicht verrast hij me.
Ik ook niet, maar ik zal hem niet missen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Lucas Andersen

Bericht door Marillion » wo jul 06, 2016 9:39 am

Mano schreef:Niemand beweert dat Andersen geen fluwele voetballer was (technisch) maar hij is gewoon niet geschikt voor Ajax.
Dat spel en zijn spel liggen elkaar niet. Dan moet je afscheid nemen en hopen dat hij ergens anders wel het verschil kan maken.

Wat ik persoonlijk niet zie gebeuren trouwens. Hij heeft de techniek om een topper te zijn maar niet de mentaliteit.
Hij zal zeker een goeie boterham verdienen in de voetballerij maar zal er niet uithalen wat er in zat.


... maar ik ben geen Jomanda, dus wellicht verrast hij me.
Dat is het inderdaad vooral. Die jongen kan prachtige dingen laten zien maar ik heb de indruk dat hij liever op een zomeravond in het Vondelpark speelt dan in een volgepakte Arena met de druk er vol op.

Jammer, want als liefhebber kan ik een speler met een mooie techniek erg waarderen. Maar je moet wel héél erg goed zijn wil je het alleen op basis daarvan redden.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie