Dejan Meleg

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Dejan Meleg

Bericht door Duke » ma dec 21, 2015 12:20 pm

Ajax en Meleg uit elkaar

Ajax en Dejan Meleg hebben overeenstemming bereikt over directe ontbinding van zijn tot en met 30 juni 2016 lopende contract.

Meleg werd geboren op 1 oktober 1994 in Backi Jarack, Servië. De aanvallende middenvelder kwam in januari 2013 over van het Servische Vojvodina Novi Sad. Vorig seizoen werd de speler verhuurd aan SC Cambuur. In totaal speelde de linkspoot 35 officiële wedstrijden voor Jong Ajax en scoorde daarin 12 doelpunten.
www.ajax.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13402
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Dejan Meleg

Bericht door Arthur » ma dec 21, 2015 12:25 pm

Bizar dat ze daar zoveel moeite voor gedaan hebben. Gaat het met Muric dezelfde kant op?

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dejan Meleg

Bericht door Mano » ma dec 21, 2015 3:22 pm

je ziet wel klasse maar blijkbaar niet voldoende disicipline om door te pakken.
Muric 2.0 Meleg
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Dejan Meleg

Bericht door InnerHarbour » ma dec 21, 2015 3:27 pm

Mmmmm ik neem aan dat dit niet de schuld is van Jonk, Cruijff, Jongkind of de gehele jeugdopleiding dat ze deze gozer niet aan de praat hebben gekregen maar aan die jongen zelf zoals dat ook geldt voor een niet presterende aangetrokken speler van 1 dat het dan niet de schuld van Overmars, de Boer, Bergkamp, oh wacht.......... :hypocrite.gif:
YNWA

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dejan Meleg

Bericht door LucaS » ma dec 21, 2015 4:47 pm

Ik dacht dat deze parel ongeveer net zolang heeft genoten van de performancecoaches als Tete, AEG en Riedewald. Bijzonder dat hij het niet gehaald heeft.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Dejan Meleg

Bericht door Marillion » ma dec 21, 2015 7:19 pm

Deze uitkomst is inmiddels geen verrassing meer. Maar alles bij elkaar is dit traject natuurlijk wel een flinke teleurstelling. Meleg is binnengehaald met de nodige verwachtingen maar is er niet eens in geslaagd om überhaupt bij de selectie aan te sluiten. Die paar keer dat ik 'm bij Jong Ajax heb zien spelen was ik ook nooit onder de indruk. Ik denk niet dat we nog veel van hem gaan horen.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie