Ricardo Van Rhijn

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door beelzebub » vr apr 15, 2016 1:13 pm

Cruijff schreef:Nostalgie... Hoor ik het de commentator nu echt na 41 seconden zeggen?

Een geweldige tackel van Van Rhijn!

https://www.youtube.com/watch?v=FAT8EObBhj8

En niet veel later ook nog eens de assist op Serrero.
Jezus, nostalgie bij een nog actieve speler die ook nog steeds bij Ajax speelt. Dan moet hij wel heel diep gezonken zijn. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door Cruijff » vr apr 15, 2016 1:18 pm

beelzebub schreef:
Cruijff schreef:Nostalgie... Hoor ik het de commentator nu echt na 41 seconden zeggen?

Een geweldige tackel van Van Rhijn!
Jezus, nostalgie bij een nog actieve speler die ook nog steeds bij Ajax speelt. Dan moet hij wel heel diep gezonken zijn. :ajaxsmiley.gif:
:ajaxsmiley.gif: :ajaxsmiley.gif:

Jij zat op die bewuste woensdagavond ook in het stadion, toch? Dát was een wedstrijd, hoor! :ajax.gif: :ajax.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door beelzebub » vr apr 15, 2016 1:36 pm

Rica is me i.i.g. niet bijgegebleven. Wel hiphop Pinto en dat het de laatste goede wedstrijd van Boilesen was voordat Pique hem ongenadig neermaaide.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door Cruijff » vr apr 15, 2016 1:47 pm

beelzebub schreef:Rica is me i.i.g. niet bijgegebleven. Wel hiphop Pinto en dat het de laatste goede wedstrijd van Boilesen was voordat Pique hem ongenadig neermaaide.
Ja was Boilesen zoals ik me hem blijf herinneren.

Misschien wel de beste wedstrijd die hij ooit gespeeld heeft, maar voor rust al geblesseerd uitgevallen. Typerend.

Andriy Demchenko
Berichten: 5006
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door Andriy Demchenko » vr apr 15, 2016 7:34 pm

Zo kan ik me ook nog een pot van Lerin Duarte tegen Milan herinneren.... :blush.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door Gaizka1985 » ma mei 16, 2016 9:10 pm

van Rhijn staat naar het schijnt in de belangstelling van AZ: http://www.azfanpage.nl/elftal-technisc ... ich-rhijn/

1 op 1 ruilen met Janssen? :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10276
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door WP_Legend » di mei 17, 2016 12:03 am

Mooie club voor hem, ook zijn niveau denk ik.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door Ajaciedjuh » za jul 09, 2016 2:58 pm

Fox Sports; Van Rhijn speelt op eigen verzoek niet. Hij is in onderhandeling met een andere club.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10276
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door WP_Legend » za jul 09, 2016 3:43 pm

mooi weer een tribuneklant minder!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door Giacomo Puccini » za jul 09, 2016 4:10 pm

De goed nieuws show gaat maar door. De grote schoonmaak bevalt me goed, al valt of staat alles natuurlijk met de kwaliteit van de aankopen. Die Colombiaan moet er direct staan zoals Tete er vorig jaar ook ineens stond. Veltman als stand-in voor RB en RCV, en daarachter Sanniez, moet voldoende zijn.
Ajax!

Andriy Demchenko
Berichten: 5006
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door Andriy Demchenko » ma jul 11, 2016 12:58 am

In onderhandeling met het Club Brugge van Denswil, moet daar Meunier opvolgen die bij PSG Gregory opvolgt. Brugge heeft voor Meunier 7 miljoen gevangen en in er kan door het gunstige belastingklimaat aardig wat gespendeerd worden aan salarissen. Ik gok dat Ajax er zo'n 2 tot 2,5 miljoen uit zou moeten kunnen halen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door Khraa » ma jul 11, 2016 9:03 am

Ik neem aan dat ze bij Brugge Van Rhijn ook hebben zien voetballen? Daar ga je toch geen 2 miljoen voor betalen?

Ik zou al tevreden zijn met 500.000 + een flink doorverkooppercentage.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Andriy Demchenko
Berichten: 5006
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door Andriy Demchenko » ma jul 11, 2016 9:17 am

8 voudig Nederlans international, contract voor een jaar en beoogd basisspeler bij Club. Zou slecht zijn als ze daar slechts 5 ton voor vangen als je Andersen al voor 1,5 miljoen verkoopt.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door Duke » di jul 12, 2016 7:57 am

Ajax wil 1,3 miljoen euro voor Van Rhijn

Het vertrek van Ricardo van Rhijn (25) kan Ajax in de toekomst nog meer geld opleveren. Als de verdediger daadwerkelijk een akkoord bereikt met Club Brugge, incasseert financieel directeur Jeroen Slop 1,3 miljoen euro vast.

Daarnaast bedingen de Amsterdammers een percentage doorverkoop van twintig procent. Van Rhijn krijgt vandaag - terwijl Ajax in Amsterdam het oefenduel met AFC speelt - de tijd om een persoonlijk akkoord te bereiken met Club Brugge, waar hij de opvolger moet worden van de naar PSG vertrokken Thomas Meunier. Van Rhijn schermt ook met interesse uit de Duitse subtop.
www.telegraaf.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door Jinne » di jul 12, 2016 10:05 am

Prima als we de overbodige spelers voor een redelijk bedrag laten gaan. Ook al liggen die prijzen dan onder de PL-norm die we nu zien. We willen immers niet met die spelers verder. Zo lang we dat maar niet doen voor onze basis spelers.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di jul 12, 2016 10:23 am

Die vertrekken in de regel pas eind augustus voor een "offer you can't refuse", waarna het vinden van een capabele vervanger uitgesloten is.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door Ajaciedjuh » zo jul 17, 2016 7:09 pm

Er verschijnen berichten dat Ricardo voor 1,6 miljoen naar club Brugge is (& doorverkooppercentage).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door Ajaciedjuh » zo jul 17, 2016 8:37 pm

Club Brugge meldt het nu zelf; 3 jaar, onder voorbehoud van medische testen.

Veel succes! :biggthumpup.gif: :biggthumpup.gif: Sympatieke speler.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Andriy Demchenko
Berichten: 5006
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door Andriy Demchenko » zo jul 17, 2016 8:54 pm

Jinne schreef:Prima als we de overbodige spelers voor een redelijk bedrag laten gaan. Ook al liggen die prijzen dan onder de PL-norm die we nu zien. We willen immers niet met die spelers verder. Zo lang we dat maar niet doen voor onze basis spelers.
Ik vind die PL norm wel een beetje overschat door veel supporters. Ja in de PL worden belachelijke bedragen betaald, en dat heeft zijn invloed. Maar al die PL clubs krijgen bergen spelers aangeboden, die kunnen ze niet allemaal huisvesten. Nu Van Rhijn niet die kant opgaat moet er in mijn ogen ook niet te moeilijk gedaan worden over 1,6 + doorverkoop das prima.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door Marillion » zo jul 17, 2016 9:09 pm

Wanneer heeft hij zijn laatste goede wedstrijd voor Ajax gespeeld? Na het beantwoorden van die vraag denk ik niet dat er nog iemand discussie gaat voeren over de transfersom. :smile-ajax.gif:

Ik wens 'm veel succes in Brugge. Hopelijk weet hij daar de weg omhoog weer te vinden want bij Ajax was hij het echt helemaal kwijt.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 18, 2016 5:07 am

Telegraaf meldt dat de transfersom 1,8 miljoen is (en doorverkooppercentage).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10276
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Ricardo Van Rhijn

Bericht door WP_Legend » ma jul 18, 2016 5:46 am

Marillion schreef: Ik wens 'm veel succes in Brugge. Hopelijk weet hij daar de weg omhoog weer te vinden want bij Ajax was hij het echt helemaal kwijt.
Lastig om iets kwijt te raken wat je nooit hebt gehad...

Plaats reactie