Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Jeroen126 » wo dec 22, 2010 1:57 pm

Ik wil in ieder geval dat hij oprot. Waar haalt die vent het vandaan.

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Alexander » wo dec 22, 2010 1:59 pm

Wat een idioot!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10428
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door mattie » wo dec 22, 2010 2:03 pm

Salaris inhouden.... opzouten.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door FlaFlu » wo dec 22, 2010 2:07 pm

En door zo'n stuk krijg je dus dit soort reacties. Niemand die weet wat er écht met El Hamdaoui aan de hand is, maar hij is alweer verwend, arrogant, een geldwolf en moet oprotten. *Zucht*

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door beelzebub » wo dec 22, 2010 2:08 pm

Die Arbo artsen die mensen bij het minste of geringste al 'ziekmelden' hebben ook bij Ajax toegeslagen.
Laatst gewijzigd door beelzebub op wo dec 22, 2010 2:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » wo dec 22, 2010 2:08 pm

Hij is niet ziek. Dat staat er toch echt...
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door wimpey » wo dec 22, 2010 2:11 pm

Wat een juffie. Hij wil wel de lusten, niet de lasten.

Gaf al voor het seizoen aan dat hij geen spits - en mentaal een kasplantje is.

Die zien we niet meer terug. Wanneer je hem nog een kans geeft, geef je de rest een vrijbrief om ook maar te komen aanwaaien wanneer het ze goed dunkt.

De Cassano van Ajax. Zowel kwalitatief als mentaal. :excited.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door FlaFlu » wo dec 22, 2010 2:12 pm

Alsof je alleen fysiek ziek kan zijn. Misschien heeft die jongen last van iets ernstigs in mentaal opzicht?

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door wimpey » wo dec 22, 2010 2:15 pm

Enganche schreef: Misschien heeft die jongen last van iets ernstigs in mentaal opzicht?
Je speculeert dus gewoon mee, maar met andere woorden.

Mentaal ziek à la Reis misschien? Als we dan toch aan het speculeren zijn...

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door peter » wo dec 22, 2010 2:18 pm

Het is allemaal speculatie, want er staat niet in dat hij niet ziek is. Ook zie ik nergens dat hij weg wil bij Ajax, maar zo'n titel bekt natuurlijk wel lekker weg.

Ajax zou een keuze moeten maken tussen hem en Suarez. Ik zie Ajax namelijk lastig functioneren met twee van die primadonna's.

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Justin » wo dec 22, 2010 2:20 pm

Hij heeft de schijn natuurlijk wel erg tegen.

Eerst jezelf 2 weken ziek melden met de griep en daarna plotseling mentaal (en fysiek) niet in staat zijn om te spelen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door FlaFlu » wo dec 22, 2010 2:23 pm

Natuurlijk wordt er gespeculeerd en dat mag hier ook wel, lijkt mij. Maar sommigen hier zijn de speculatie al lang voorbij en roepen lekker genuanceerde dingen als 'oprotten' en 'hoe durft hij?'.

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door wimpey » wo dec 22, 2010 2:24 pm

Justin schreef:Hij heeft de schijn natuurlijk wel erg tegen.
Zo is het. Onder Jol raakte hij al weken geen skippybal, maar hij was geestelijk en lichamelijk in staat om voor Ajax uit te komen. Na gepasseerd te zijn geweest, is dat ineens niet meer het geval. Het heeft wel veel weg van een gekrenkt ego, op het eerste oog.
Peter schreef: Ajax zou een keuze moeten maken tussen hem en Suarez. Ik zie Ajax namelijk lastig functioneren met twee van die primadonna's.
Die keuze lijkt me snel gemaakt.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » wo dec 22, 2010 2:27 pm

Ajaciedjuh schreef:De hele tekst ondertussen op AjaxLife
El Hamdaoui voelt zich 'niet in staat te spelen'
nieuws Door: Redactie op 22 dec 2010

El Hamdaoui voelt zich 'niet in staat te spelen'.Het hoge woord is eruit: er is meer aan de hand met Mounir El Hamdaoui. De spits is niet ziek, maar voelt zich op dit moment lichamelijk en geestelijk niet in staat voor Ajax te spelen. Dit bevestigde Frank de Boer tijdens het persmoment rond het bekerduel met AZ.

Gepasseerd
Vanaf het moment dat De Boer het stokje overnam van Martin Jol als trainer van Ajax, is er stront aan de knikker. De interim-trainer passeerde de nummer negen voor het uitduel met AC Milan en hoewel hij nog wel inviel, is het sindsdien mis met El Hamdaoui.

"Mounir is op dit moment niet in staat te spelen of trainen," schetste De Boer de situatie. "Hij is hier woensdag geweest en toen hebben we met elkaar gesproken. Het was een goed gesprek, en hierin kwam naar voren dat hij op dit moment niet in staat is te spelen."

"Mounir heeft zijn situatie ook bij de dokter uitgelegd en ik neem geen spelers bij de selectie die zich niet honderd procent voelen," vervolgde De Boer. In het gesprek met de trainer heeft El Hamdaoui niet aangegeven dat hij weg wil bij Ajax.

De inhoud van het gesprek wilde De Boer verder niet openbaren omdat de bekerwedstrijd tegen AZ prioriteit geniet. Afgesproken is dat El Hamdaoui zich 4 januari weer meldt in Amsterdam als de eerste training van 2011 op het programma staat. Dan wordt verder gekeken.
Speciaal voor Peter.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » wo dec 22, 2010 2:28 pm

Enganche schreef:Natuurlijk wordt er gespeculeerd en dat mag hier ook wel, lijkt mij. Maar sommigen hier zijn de speculatie al lang voorbij en roepen lekker genuanceerde dingen als 'oprotten' en 'hoe durft hij?'.
1+1 is 2, Enganche..

Er staat duidelijk dat hij niet ziek is.
IK GELOOF!!!!!!

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Justin » wo dec 22, 2010 2:29 pm

Enganche schreef:Natuurlijk wordt er gespeculeerd en dat mag hier ook wel, lijkt mij. Maar sommigen hier zijn de speculatie al lang voorbij en roepen lekker genuanceerde dingen als 'oprotten' en 'hoe durft hij?'.
Ben het met je eens. Lees ook overal dat hij aanstuurt op een breuk, maar daar zie ik ook nergens iets van terug.

Wat ik wél jammer vind, is dat El Hamdaoui nadat hij op de bank werd gezet, het 'niet meer kon opbrengen'. Dat is kwalijk. Slechte instelling.

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Justin » wo dec 22, 2010 2:30 pm

Rishi schreef:
Enganche schreef:Natuurlijk wordt er gespeculeerd en dat mag hier ook wel, lijkt mij. Maar sommigen hier zijn de speculatie al lang voorbij en roepen lekker genuanceerde dingen als 'oprotten' en 'hoe durft hij?'.
1+1 is 2, Enganche..

Er staat duidelijk dat hij niet ziek is.
Nee, dat meldt het artikel. Als je puur naar de uitspraken van de Boer kijkt, lees je dat hij 'lichamelijk en geestelijk niet in staat is om te spelen'. Dan ben je ziek. Hoe je het ook wendt of keert. Eén ding is wel zeker: hij heeft geen griep.

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door wimpey » wo dec 22, 2010 2:30 pm

Enganche schreef:Natuurlijk wordt er gespeculeerd en dat mag hier ook wel, lijkt mij. Maar sommigen hier zijn de speculatie al lang voorbij en roepen lekker genuanceerde dingen als 'oprotten' en 'hoe durft hij?'.
Ook dat is logisch. Het gaat al zo lekker met Ajax... Wanneer mensen dan ook nog eens komen aanwaaien wanneer ze daar al dan niet zin in hebben...

El Ham heeft de schijn wel érg tegen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Bert » wo dec 22, 2010 2:31 pm

Ajaciedjuh schreef:De hele tekst ondertussen op AjaxLife
El Hamdaoui voelt zich 'niet in staat te spelen'
nieuws Door: Redactie op 22 dec 2010

El Hamdaoui voelt zich 'niet in staat te spelen'.Het hoge woord is eruit: er is meer aan de hand met Mounir El Hamdaoui. De spits is niet ziek, maar voelt zich op dit moment lichamelijk en geestelijk niet in staat voor Ajax te spelen. Dit bevestigde Frank de Boer tijdens het persmoment rond het bekerduel met AZ.

Gepasseerd
Vanaf het moment dat De Boer het stokje overnam van Martin Jol als trainer van Ajax, is er stront aan de knikker. De interim-trainer passeerde de nummer negen voor het uitduel met AC Milan en hoewel hij nog wel inviel, is het sindsdien mis met El Hamdaoui.

"Mounir is op dit moment niet in staat te spelen of trainen," schetste De Boer de situatie. "Hij is hier woensdag geweest en toen hebben we met elkaar gesproken. Het was een goed gesprek, en hierin kwam naar voren dat hij op dit moment niet in staat is te spelen."

"Mounir heeft zijn situatie ook bij de dokter uitgelegd en ik neem geen spelers bij de selectie die zich niet honderd procent voelen," vervolgde De Boer. In het gesprek met de trainer heeft El Hamdaoui niet aangegeven dat hij weg wil bij Ajax.

De inhoud van het gesprek wilde De Boer verder niet openbaren omdat de bekerwedstrijd tegen AZ prioriteit geniet. Afgesproken is dat El Hamdaoui zich 4 januari weer meldt in Amsterdam als de eerste training van 2011 op het programma staat. Dan wordt verder gekeken.
Speciaal voor Rishi...
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door FlaFlu » wo dec 22, 2010 2:31 pm

Rishi schreef:
Enganche schreef:Natuurlijk wordt er gespeculeerd en dat mag hier ook wel, lijkt mij. Maar sommigen hier zijn de speculatie al lang voorbij en roepen lekker genuanceerde dingen als 'oprotten' en 'hoe durft hij?'.
1+1 is 2, Enganche..

Er staat duidelijk dat hij niet ziek is.
Er staat ook dat hij bij de dokter is geweest om uit te leggen wat er aan de hand is en dat hij zich niet honderd procent voelt. Je zou op basis daarvan ook kunnen zeggen dat het onwaarschijnlijk is dat Ajax een speler langs de clubarts stuurt om hem uit te laten leggen dat hij op z'n pik getrapt is.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door peter » wo dec 22, 2010 2:32 pm

Rishi denkt wel vaker dat een artikel louter uit quotes bestaat, trouwens.

Jongens, El Hamdaoui stuurt aan op een breuk. Dat zegt hij namelijk zelf. :hypocrite.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door FlaFlu » wo dec 22, 2010 2:33 pm

wimpey schreef:
Enganche schreef:Natuurlijk wordt er gespeculeerd en dat mag hier ook wel, lijkt mij. Maar sommigen hier zijn de speculatie al lang voorbij en roepen lekker genuanceerde dingen als 'oprotten' en 'hoe durft hij?'.
Ook dat is logisch. Het gaat al zo lekker met Ajax... Wanneer mensen dan ook nog eens komen aanwaaien wanneer ze daar al dan niet zin in hebben...

El Ham heeft de schijn wel érg tegen.
Hij heeft de schijn inderdaad tegen. Misschien moet Ajax op basis daarvan z'n contract maar ontbinden?

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » wo dec 22, 2010 2:38 pm

Ik ben benieuwd. Hij is niet ziek maar hij is nu, nadat hij door Frankie op de bank is gezet, opeens niet in staat om te spelen. VI meldde ook al dat hij flink tekeer is gegaan tegen mensen binnen de club.

Die gast wilt weg.....Zoals hij Ajax bij de contractbesprekingen al in een wurggreep had heeft hij dit nu weer. Want hij zal echt niet zeggen dat hij geen zin heeft om te spelen maar dat hij het weggaan van Jol nog niet heeft verwerkt of dat het gelul van Wilders hem teveel wordt :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door wimpey » wo dec 22, 2010 2:51 pm

Enganche schreef: Hij heeft de schijn inderdaad tegen. Misschien moet Ajax op basis daarvan z'n contract maar ontbinden?
Dat zou wel een erg royaal kerstcadeau voor El Ham zijn. :smallgrin.gif:
De spits is niet ziek, maar voelt zich op dit moment lichamelijk en geestelijk niet in staat voor Ajax te spelen. Dit bevestigde Frank de Boer tijdens het persmoment rond het bekerduel met AZ.
Volgens de Boer is E.H. dus niet ziek...
"Mounir heeft zijn situatie ook bij de dokter uitgelegd en ik neem geen spelers bij de selectie die zich niet honderd procent voelen," vervolgde De Boer.
... waarop hij aan de dokter heeft uitgelegd waarom hij niet kan spelen, ondanks dat hij niet ziek is.
In het gesprek met de trainer heeft El Hamdaoui niet aangegeven dat hij weg wil bij Ajax.
Hij is niet ziek. Kan niet voor Ajax spelen. Ook bij een andere club zou hij niet ziek zijn. Zou wel erg vreemd zijn wanneer hij dan wél voor een andere club zou kunnen spelen...

Polletje: zien we El Ham in 2011 nog in Ajax-shirt?? Roept u maar.

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Justin » wo dec 22, 2010 2:53 pm

Ja, die zien we gewoon nog terug in 2011.

In de zomer is 'ie alsnog weg.

Plaats reactie