Nicolai Boilesen

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33839
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Duke » zo mar 15, 2015 7:45 pm

Yopi schreef:Heeft volgens de eerste berichten een blessure aan beide enkels.

Hoe krijgt hij dat voor elkaar? :confused.gif:
In de eerste helft greep hij ook al een keer naar zijn enkel. Hoeft trouwens geen nadeel te zijn als hij er een tijdje uitligt, speelt niet bepaald sterk momenteel.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47307
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Lionel » ma mar 16, 2015 8:21 am

Niet rouwig om. Kan er geen klote (meer) van.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Cruijff » vr mar 20, 2015 10:23 am

Ajax fans moeten zich schamen

© Aangeboden door Voetbalzone

In de eerste verlenging van Ajax-Dnipro besloot Frank de Boer aanvoerder Nicolai Boilesen naar de kant te halen. In minuut honderd bracht hij Mike van der Hoorn als stormram ten faveure van de linksback en dat werd door een deel van het publiek letterlijk met gejuich ontvangen. Daarmee gaven zij volgens Davy Klaassen een heel verkeerd signaal af.


De fans morren de laatste tijd wel vaker over Boilesen, die in hun ogen niet voldoet aan de standaard bij Ajax. Zelf zei de linkervleugelverdediger dat hij niet zijn normale niveau haalt, na de winterstop, maar dat hij er alles aan doet om belangrijk te zijn. Dat hij er voortijdig uitging tegen Dnipro, zal hem niet gelukkig hebben gemaakt. De reactie van het publiek draagt daar niet aan bij.

“Fans die gaan juichen als Boilesen wordt gewisseld, moeten zich schamen. Dat doe je niet bij je eigen spelers”, moppert Klaassen in het Algemeen Dagblad. Na afloop van de wedstrijd bood iemand op advertentie-site Marktplaats de falende Boilesen te koop aan. “Zoek je nog een linksback voor de 4de klasse zondagcompetitie, dan ben je vrij om hem voor een kratje pils op te komen halen. Graag van tevoren wel even bellen”, luidde de begeleidende tekst.

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door GangstaRiB » vr mar 20, 2015 11:07 am

Boilesen, ooit een veelbelovend talent met (waarschijnlijk) bijbehorend contract. Maar door blessures heeft ie stil gestaan in z'n ontwikkeling en het lijkt er ook sterk op dat ie mentaal niet zo sterk is. Die jongen kan er niks aan doen dat Frank em blijft opstellen. En je kan het publiek niet kwalijk nemen dat ze dure prutsers niet kunnen uitstaan. Laat em lekker een niveautje lager proberen. Terug naar Denemarken ofzo. Niks mis mee. Ajax is te hoog gegrepen.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23019
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door raymon » vr mar 20, 2015 11:11 am

Dat zei men ook van Blind, is ook nog goed gekomen.

Boilesen begon redelijk, maakte een paar foutjes in het begin van de 2de helft en verloor volledig z'n vertrouwen (mede door publiek?) en begon grotere fouten te maken. Ik heb 'm nog niet afgeschreven maar hij moet wel z'n vertrouwen terugkrijgen. Misschien dat het met Sinkgraven ipv Andersen voor 'm beter zal gaan.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33485
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door zeux » vr mar 20, 2015 11:50 am

Volgens mij was verschil met Blind dat er opgaande lijn in zat. Bij Boilesen is die neergaand. Zijn blessures zullen ook niet meegeholpen hebben.
Had toch aan beide enkels 'au' na Heerenveen? En donderdags staat hij weer 100 minuten in het veld.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door beelzebub » vr mar 20, 2015 12:10 pm

Na dat tikkie tegen Barcelona lijkt er letterlijk iets geknakt te zijn bij hem.

De drive naar voren en dan met name zonder de bal is weg. Hij gaat op de verkeerde momenten wel lopen met de bal helaas.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Jöhnk » vr mar 20, 2015 12:35 pm

Raymon schreef:Dat zei men ook van Blind, is ook nog goed gekomen.

Boilesen begon redelijk, maakte een paar foutjes in het begin van de 2de helft en verloor volledig z'n vertrouwen (mede door publiek?) en begon grotere fouten te maken.
Sterker nog, ik vond hem in de eerste helft prima spelen, op twee slordige momentjes na waarop het publiek meteen begon te fluiten.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Cruijff » vr mar 20, 2015 12:36 pm

beelzebub schreef:De drive naar voren en dan met name zonder de bal is weg. Hij gaat op de verkeerde momenten wel lopen met de bal helaas.
Gisteravond gaf Dnipro hem gewoonweg de ruimte niet om te lopen met die bal, daardoor moest hij veel ballen opzij leggen. Wanneer hij wél de kans heeft, gaat Boilesen in principe altijd naar voren.

Neemt niet weg dat ik hem doorgaans vaak ontzettend dom vind in de keuzes die Boilesen maakt in het veld. :blush.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Bert » vr mar 20, 2015 12:44 pm

zeux schreef:Volgens mij was verschil met Blind dat er opgaande lijn in zat. Bij Boilesen is die neergaand. Zijn blessures zullen ook niet meegeholpen hebben.
Had toch aan beide enkels 'au' na Heerenveen? En donderdags staat hij weer 100 minuten in het veld.
Ook Blind heeft natuurlijk een periode gehad waarin het eerder slechter dan beter werd.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Khraa » vr mar 20, 2015 12:59 pm

Hoezeer Boilesen gister ook dramatisch was (met als kers op de taart de pass over de breedte van het middenveld), zie ik het ooit nog wel goed komen met hem.

Zijn "probleem" is dat wanneer hij ruimte ziet met de bal, hij gaat lopen en dan niet meer weet hoe hij het op moet lossen. Nogmaals het was gister dramatisch, maar ik denk dat in een systeem waar middenvelders beter aanspeelbaar zijn, hij best een goede linksback kan zijn.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

wimpey
Berichten: 51851
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door wimpey » vr mar 20, 2015 1:06 pm

Khraa schreef:Hoezeer Boilesen gister ook dramatisch was (met als kers op de taart de pass over de breedte van het middenveld), zie ik het ooit nog wel goed komen met hem.
No way. Ik zie hem stil staan wanneer zijn opponent op snelheid op hem af komt. Hij 'dekt' graag op een meter of 5, haalt er geen voorzet uit. Z'n lichaam lijkt me al 'op', door al die blessures. Komt bij dat hij het overzicht verliest wanneer ie op snelheid ligt met de bal aan zijn voet. In balbezit kan het nog goed komen, defensief niet.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo mar 22, 2015 12:08 pm

Bert schreef:
zeux schreef:Volgens mij was verschil met Blind dat er opgaande lijn in zat. Bij Boilesen is die neergaand. Zijn blessures zullen ook niet meegeholpen hebben.
Had toch aan beide enkels 'au' na Heerenveen? En donderdags staat hij weer 100 minuten in het veld.
Ook Blind heeft natuurlijk een periode gehad waarin het eerder slechter dan beter werd.
Evenals Anita. Toevalligerwijs alle 3, toen ze als linksback speelden.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Cruijff » zo mar 22, 2015 12:22 pm

Boilesen wordt vandaag dus gespaard.

'uit de wind houden' heet zoiets. Deed Frank een keer eerder ook met Van der Wiel nadat ie tijdens een combinatie van cynisch gejuich en een striemend fluitconcert bij Ajax-feyemoord een wissel onderging. :anew.gif:

Rutger
Berichten: 215
Lid geworden op: wo nov 02, 2011 2:13 pm
Locatie: Assen

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Rutger » do apr 02, 2015 10:04 am


Boilesen sluit vertrek bij Ajax niet uit


Gepubliceerd: 02 april 2015 09:33 Laatste update: 02 april 2015 10:07

Nicolai Boilesen sluit niet uit dat hij Ajax komende zomer gaat verlaten.

"Ik zit nu al vijf jaar bij Ajax en soms denk ik ook aan andere uitdagingen", laat de linksback aan de Deense krant Ekstrabladet weten.

"Het kan ook inspirerend zijn om bij een andere club en een andere competitie te kijken. Maar aan de andere kant: ik voel me echt goed bij Ajax. Ik ben onderdeel van het team en sta hoog in de hiërarchie."

De 23-jarige Boilesen heeft nog een contract tot de zomer van 2016 bij de regerend landskampioen en dus moet de vice-aanvoerder spoedig een keuze maken.

"Ajax heeft het beleid dat het dan vertrekken of verlengen is. Ik moet ook nog maar zien of er iets spannends komt. Ik doe de deur nergens voor dicht."

Boilesen, die dit seizoen negentien competitieduels voor Ajax speelde, zou in de belangstelling staan van het Spaanse Celta de Vigo.
Misschien is het ook maar het beste voor Boilesen en Ajax als beide wegen scheiden. Hij heeft het gewoon niet kunnen waarmaken en is de aanvoerdersband onwaardig. Dan kan Ajax zich focusen op een fatsoenlijke linksback, danwel uit de jeugdopleiding, danwel van buitenaf.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door beelzebub » do apr 02, 2015 11:07 am

Strik eromheen en dikke doei.

Zul je zien dat hij hierna 8 seizoenen van 30 of meer wedstrijden per jaar speelt, een echte kerel wordt en na Celta naar Real Madrid verkast als opvolger van Marcelo. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Mano » do apr 02, 2015 1:42 pm

bij Ajax heeft het niet kunnen brengen. Laten we hopen dat hij elders beter wordt en leert

van mij mag hij bij Real eindigen, maar in zijn huidige vorm wil ik hem niet bij Ajax.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr apr 03, 2015 4:39 pm

Waarom zou ik moeten hopen dat Boilesen ergens anders dan bij Ajax beter wordt?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Marillion » vr apr 03, 2015 8:43 pm

Ik misgun 'm op zichzelf natuurlijk niets. Maar het zou vanuit het perspectief van een Ajax supporter inderdaad wat zuur zijn als hij elders ineens wel geweldig ging spelen.

Dat idee van een nieuwe uitdaging voor hem spreekt me wel aan. Kunnen wij ook weer verder.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51851
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door wimpey » vr apr 10, 2015 12:49 pm

'Atlético Madrid en Sevilla denken aan bekritiseerde Ajax-captain'

Nicolai Boilesen wordt in Nederland fel bekritiseerd, maar in Spanje staat de verdediger er blijkbaar nog goed op. De Deen werd onlangs al in verband gebracht met Celta de Vigo en nu claimt El Mundo Deportivo dat ook Atlético Madrid en Sevilla belangstelling zouden hebben. Volgens de berichtgeving valt het niet uit te sluiten dat de clubs zich spoedig bij Ajax zullen melden.

Boilesen heeft nog een eenjarig contract bij Ajax, waar hij bij de absentie van Niklas Moisander de aanvoerdersband mag dragen. Aan het begin van deze maand gaf de linksback toe dat hij wel eens nadacht over een nieuwe uitdaging: "Ik speel nu al vijf jaar bij Ajax", zei Boilesen. "Een nieuwe omgeving en een nieuwe competitie kan voor frisse blik zorgen."

De 23-jarige Deen voegde daar wel aan toe dat hij het uitstekend naar zijn zin heeft bij Ajax: "Dus ik zal de voors en tegens goed moeten bekijken", aldus Boilesen, die tot dusver 50 competitiewedstrijden voor Ajax in de Eredivisie speelde.
Dat zijn niet de minste clubs. :smallgrin.gif: Dit bericht kan dus door de shredder.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door mattie » vr apr 10, 2015 6:43 pm

Ik hoopte te lezen " verkocht met een mooie strik " eromheen.. niet nog een seizoen als LB en al helemaal niet als captain
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Yopi » za apr 11, 2015 9:13 pm

Geloof er geen reet van. Wat moeten die clubs met Boilesen??????

Wouter
Berichten: 18798
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Wouter » za apr 11, 2015 10:55 pm

Ik raad Achenteh aan als opvolger... :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Ajaciedjuh » zo apr 12, 2015 5:50 am

Speelde gisteren weer solide. Dat mag ook wel eens gezegd worden. :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel
Berichten: 47307
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Nicolai Boilesen

Bericht door Lionel » di apr 14, 2015 8:25 am

Yopi schreef:Geloof er geen reet van. Wat moeten die clubs met Boilesen??????
Simeone en Boilesen?
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie