Kerlon Mauro Souza
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010
Betrouwbare bron? Dat komt dan wel uit de lucht vallen, zeg!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Voor wat het waard is, fcinternews.it meldt het nu ook.
Is dat niet die gast van de zeehondendribbel?
Ja, het gaat hier om de zeehond
Ja. Opvallend, volgens dit citaat is hij pas 2 maanden bij Inter. Zal het wel om huur gaan, denk ik.
www.elfvoetbal.nl'Zeehond' Kerlon naar Inter
Gepubliceerd op: 7 juli 2009 20:08
Kerlon Mouza Silva, beter bekend als de 'Zeehond', speelt komend seizoen voor Internazionale. De landskampioen neemt de 21-jarige Braziliaan over van Chievo. Hij tekent een driejarig contract.
Kerlon werd wereldberoemd door een dribbel in de competitiewedstrijd van zijn vorige club Cruzeiro tegen Atletico Mineiro. Hij dribbelde vanaf de midddenlijn richting het vijandelijke strafschopgebied. Dat deed hij enkel door de bal omhoog te koppen en zo vele tegenstanders te passeren. De solo werd teneinde gebracht door een smerige overtreding. Kerlon kreeg de bijnaam 'Foquinho', vrij vertaald zeehond.
Chievo had grote verwachtingen van de dribbelaar, maar door blessures kwam Kerlon tot slechts vier optredens. Desondanks ziet Inter-trainer José Mourinho potentie in hem.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hebben ze in Italie ook dan een Pieterburen. 
De huur zal wel weer betekenen dat ze het geld van Sneijder dan kunnen geven rechtstreeks in de huur verwerkt en een eerste optie op, ja laat me raden, Luis Suarez wedden

De huur zal wel weer betekenen dat ze het geld van Sneijder dan kunnen geven rechtstreeks in de huur verwerkt en een eerste optie op, ja laat me raden, Luis Suarez wedden
Laatst gewijzigd door Toppie op ma aug 31, 2009 9:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Stond 20.17 al in de Engelse zone: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... start=2125
En ook in het Ajax-topic op transfermarkt.de werd er rond 20.00 melding van gemaakt.
Jouw creativiteit om leuke nieuwtjes meteen weer te bepissen is ongekend.Toppie schreef:Hebben ze in Italie ook dan een Pieterburen.

En ook hier wordt er melding van gemaakt:
http://www.transfermarketweb.com/?actio ... dsel=43048
http://www.transfermarketweb.com/?actio ... dsel=43048
Komt ie nou mee.Neefkens schreef:Stond 20.17 al in de Engelse zone: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... start=2125

Salvador Dali
Salvador Dali
Nee Neefkens gewoon doordenken , LS gaat dan volgend jaar naar Inter niet nuNeefkens schreef:Jouw creativiteit om leuke nieuwtjes meteen weer te bepissen is ongekend.Toppie schreef:Hebben ze in Italie ook dan een Pieterburen.
Maar zou deze jongen op rechtshalf/buiten kunnen? Ik bedoel, tov Rommedahl en Kennedy is het natuurlijk sowieso een verbetering.
volgens wikipedia is dit zeehondje een aanvallende middenvelder... en daar lag niet echt de prioriteiten, dacht ik.Jeroennaarbeneden schreef:Kerlon naar Ajax. Primeur voor AT.
http://www.tuttomercatoweb.com/?action=read&id=169507
Op inter.it staat hij niet meer bij de selectie.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
@Steef: kan hij er wat van, of is het een pure circusattractie?
Raiola, dat zou wel het een en ander verklaren.
Word steeds gekker hier, eerst een zeehond , niet uit het Italiaanse Pieterburen en hij houd ook al van RavioliSteef schreef:Kerlon is van Raiola.

Opvallend van AN:
Ik ben nieuw hier en zal maar meteen zeggen waarom... Ik heb een familielid die werkzaam is bij het VU Medisch Centrum. Al ruim 3 jaar hoor ik van deze persoon wanneer er weer een 'nieuwe Ajax speler' medisch is gekeurd op de afdeling waar deze persoon werkzaam is. Vaak weet ik dus al (soms 1 of 2 dagen van te voren) wie Ajax' nieuwe aanwinst is.... Ik volg deze site al een tijdje en dacht, laat ik maar even mijn kennis delen ;-)! Vandaag zijn namelijk de volgende spelers medisch gekeurd: Pantelic (geen verassing), ene Souza (kunnen er heel wat zijn, maar ik gok op een jong Braziliaans talent. En tot slot Araujo (meen dat hij Pato Araujo heet, is laatst namelijk ook een gerucht over geweest... Tot zover mijn bijdrage ;-), mocht ik weer wat weten (voor jullie dat doen) zal ik het wederom laten weten!
J. Noudin 31 augustus 2009 om 19:08:24
Het lijkt me een gokje om Kerlon te nemen, zijn carriere blijft een beetje hangen. Bij VI weten ze overigens nog nergens van, lijkt het.
Salvador Dali
Salvador Dali
Interessant.Benji schreef:Opvallend van AN:Ik ben nieuw hier en zal maar meteen zeggen waarom... Ik heb een familielid die werkzaam is bij het VU Medisch Centrum. Al ruim 3 jaar hoor ik van deze persoon wanneer er weer een 'nieuwe Ajax speler' medisch is gekeurd op de afdeling waar deze persoon werkzaam is. Vaak weet ik dus al (soms 1 of 2 dagen van te voren) wie Ajax' nieuwe aanwinst is.... Ik volg deze site al een tijdje en dacht, laat ik maar even mijn kennis delen ;-)! Vandaag zijn namelijk de volgende spelers medisch gekeurd: Pantelic (geen verassing), ene Souza (kunnen er heel wat zijn, maar ik gok op een jong Braziliaans talent. En tot slot Araujo (meen dat hij Pato Araujo heet, is laatst namelijk ook een gerucht over geweest... Tot zover mijn bijdrage ;-), mocht ik weer wat weten (voor jullie dat doen) zal ik het wederom laten weten!
J. Noudin 31 augustus 2009 om 19:08:24

Volgens Zwartkruis kopen we ook niemand. Die slaat mooi een modder figuur als dat Kerlon gerucht waar blijkt te zijn 

De Jong en Aissati laten het niet zien. Een goede aanvallende middenvelder vind ik juist erg hard nodig.Donkey Shot schreef:volgens wikipedia is dit zeehondje een aanvallende middenvelder... en daar lag niet echt de prioriteiten, dacht ik.