De Zeeuw ontbreekt tegen HSV
Van onze Telesportredactie
ALKMAAR - Demy de Zeeuw maakt geen deel uit van de AZ-selectie, die vanavond in Alkmaar aantreedt tegen HSV. De international staat in de belangstelling van Ajax en werkt vanmiddag een training af. Hoewel AZ nog geen commentaar heeft opgegeven, lijkt de onzekerheid rondom de international de reden van zijn absentie. Hij zou niet op AZ gefocust zijn.
Demy de Zeeuw
Moderator: mods
Demy de Zeeuw
Telesport:
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010
Flikte hij vorig jaar ook al. Rare instelling van die jongen, hoor.
Misschien heeft Jol dat aan hem gevraagd. Jol was vorig jaar immers ook betrokken bij een mogelijke transfer.
Wat heeft Ajax eigenlijk voor ogen met De Zeeuw? We hebben toch Enoh en Gabri al voor die positie? Vraag me af of De Zeeuw wel het type middenvelder is waar we naar op zoek zouden moeten zijn...
De Zeeuw is natuurlijk wel een verbetering ten opzichte van Gabri.
Ander type ook. Enoh is ook weer een ander type dan De Zeeuw. De Zeeuw zit qua type meer tussen Lindgren en Gabri in.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Lijkt me eerder de keuze van Koeman/AZ, die willen blijkbaar ook gaan werken met de selectie waar ze het komend seizoen mee gaan doen. Blijkbaar is daarin geen plaats voor de Zeeuw.Peter schreef:Flikte hij vorig jaar ook al. Rare instelling van die jongen, hoor.
Ik zie een ruit op het middenveld wel zitten:
Aisatti
Urby Gabri
de Zeeuw
In de spits Suarez en Sulejmani. Atouba en vd Wiel op de vleugels en centraal Vertonghen en Wielaert. Lijkt me een zeer behoorlijk elftal.
Vervang Gabri en Wielaert met Enoh en Oleguer en mijn zegen heb je.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Daar valt over te praten ;)De Dominee schreef:Vervang Gabri en Wielaert met Enoh en Oleguer en mijn zegen heb je.
Atouba met Urbu ervoor lijkt mij ook ideaal, als Atouba veel opstoomt kan Urby zijn positie overnemen.
- Daily Blind
tussen? De Zeeuw is veel beter dan beide spelers. Bal afpakker die ook kan voetballen en vooruit denkt.Bertje schreef:Ander type ook. Enoh is ook weer een ander type dan De Zeeuw. De Zeeuw zit qua type meer tussen Lindgren en Gabri in.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
nu.nlKoeman laat De Zeeuw uit selectie
Uitgegeven: 22 juli 2009 16:10
Laatst gewijzigd: 22 juli 2009 16:10
ALKMAAR - Demy de Zeeuw doet woensdagavond niet mee in de vriendschappelijke wedstrijd van AZ tegen het Duitse HSV. Coach Ronald Koeman heeft de speler uit de selectie gelaten omdat hij niet voldoende gefocust is in verband met transferperikelen.
De Zeeuw wordt al enige tijd in verband gebracht met een overgang naar Ajax.
''Hij doet vanavond in ieder geval niet mee'', aldus een woordvoerder van AZ.
Volgens vi.nl lijkt er een breuk aanstaande tussen de Zeeuw en AZ.
Die zal dus wel naar Ajax komen.
Die zal dus wel naar Ajax komen.
Die is dus binnen. Hopelijk niet meer dan 6 miljoen. Liever Schaars, maar De Zeeuw is zeker een aanwinst.El Clavo schreef:nu.nlKoeman laat De Zeeuw uit selectie
ALKMAAR - Demy de Zeeuw doet woensdagavond niet mee in de vriendschappelijke wedstrijd van AZ tegen het Duitse HSV. Coach Ronald Koeman heeft de speler uit de selectie gelaten omdat hij niet voldoende gefocust is in verband met transferperikelen.
Ajax heeft dan wel een sterk middenveld met Urby, Aissati, De Zeeuw en Enoh in een ruit. Zet daarvoor Suarez en een (hopelijk fitte en herboren) Sulejmani en het begint er aardig uit te zien.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Re: Demi de Zeeuw
Bericht klinkt positief idd...ben benieuwd... 

- Daily Blind
De Dominee schreef:Die is dus binnen. Hopelijk niet meer dan 6 miljoen. Liever Schaars, maar De Zeeuw is zeker een aanwinst.El Clavo schreef:nu.nlKoeman laat De Zeeuw uit selectie
Ajax heeft dan wel een sterk middenveld met Urby, Aissati, De Zeeuw en Enoh in een ruit. Zet daarvoor Suarez en een (hopelijk fitte en herboren) Sulejmani en het begint er aardig uit te zien.
Aangevuld met Donald, de Jong, Sarpong, Anira en vd Heijden ook nog heel wat jong talent die er kort achter zitten. Ik hoop dat Donald de huidige lijn doortrekt.. Hoor alleen maar positieve verhalen over hem.
- InnerHarbour
Re: Demi de Zeeuw
Het grootste probleem van dit middenveld en voorhoede IMO is het gebrek aan fysiek, het zijn allemaal van die lichtgewichten zonder lengte.
YNWA
Re: Demy de Zeeuw
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 2:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad, ik sluit zelfs niet uit dat Scheringa er even actief achteraan gaat richting Louis. Hij zal hem 100x liever aan Bayern verkopen dan aan Ajax.
Nil volentibus arduum
- LouisXIV & co
Louis wil Schaars, niet De Zeeuw. De Zeeuw zal morgen gewoon bij Ajax gaan tekenen. 7,5 miljoen gok ik.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En dan Anatoliy Tymoschuck op de bank? Lijkt me uitgesloten.
Als Ajax dat wil betalen...LouisXIV & co schreef:Louis wil Schaars, niet De Zeeuw. De Zeeuw zal morgen gewoon bij Ajax gaan tekenen. 7,5 miljoen gok ik.
Het stinkt aan alle kanten!
Te veel geld wat mij betreft. Overigens denk ik wel dat De Zeeuw een echte versterking zou zijn. Al zijn er andere posities waar ik liever een versterking zou zien.
Hebben wij geen spelers die voor AZ interessant zijn? Dat zou het verhaal misschien wel interessant kunnen maken.
Hebben wij geen spelers die voor AZ interessant zijn? Dat zou het verhaal misschien wel interessant kunnen maken.
Nil volentibus arduum
Ik heb liever een sterke verdediger. Maar ja, dat wil ik elk jaar.
Het stinkt aan alle kanten!
Kennedy wellicht.
Ajax spelers verdienen echter teveel voor AZ.
Ajax spelers verdienen echter teveel voor AZ.
Atouba is een beer van kereljoey schreef:Ik heb liever een sterke verdediger. Maar ja, dat wil ik elk jaar.