Jeroen Verhoeven
Moderator: mods
Jeroen Verhoeven
Verhoeven drie jaar naar Ajax Van onze Telesportredactie
VOLENDAM - Nadat Ajax de transfervrije Thimothée Atouba van HSV heeft overgenomen, hebben de Amsterdammers ook een akkoord bereikt met Jeroen Verhoeven (29). De keeper van FC Volendam kwam – met de club waar hij in de jeugd speelde – mondeling een contract overeen voor drie jaar. Volendam (vraagprijs 375.000 euro) en Ajax (bod 250.000 euro) naderden elkaar gisteravond laat over de transfersom voor het één jaar doorlopende contract van Verhoeven en verwachten er vandaag uit te komen. Verhoeven zelf deed afstand van zijn percentage van de transfersom.
Ik vind dat we na het vertrek van Dennis Gentenaar weer drie eredivisiewaardige keepers moeten hebben”, zei Martin Jol eerder in algemene zin. Verhoeven kende met het gedegradeerde FC Volendam een goed seizoen en beschikt over de door Jol gewenste ervaring. De Bussummer is aan de Dijk aan zijn zesde seizoen bezig en keepte daarvan twee jaar op eredivisieniveau. Hij speelde tot dusver 152 competitieduels. Zodra Ajax en Volendam een definitief akkoord bereiken, sluit Verhoeven aan bij de Ajax-selectie.
Ook op NOS txt
VOLENDAM - Nadat Ajax de transfervrije Thimothée Atouba van HSV heeft overgenomen, hebben de Amsterdammers ook een akkoord bereikt met Jeroen Verhoeven (29). De keeper van FC Volendam kwam – met de club waar hij in de jeugd speelde – mondeling een contract overeen voor drie jaar. Volendam (vraagprijs 375.000 euro) en Ajax (bod 250.000 euro) naderden elkaar gisteravond laat over de transfersom voor het één jaar doorlopende contract van Verhoeven en verwachten er vandaag uit te komen. Verhoeven zelf deed afstand van zijn percentage van de transfersom.
Ik vind dat we na het vertrek van Dennis Gentenaar weer drie eredivisiewaardige keepers moeten hebben”, zei Martin Jol eerder in algemene zin. Verhoeven kende met het gedegradeerde FC Volendam een goed seizoen en beschikt over de door Jol gewenste ervaring. De Bussummer is aan de Dijk aan zijn zesde seizoen bezig en keepte daarvan twee jaar op eredivisieniveau. Hij speelde tot dusver 152 competitieduels. Zodra Ajax en Volendam een definitief akkoord bereiken, sluit Verhoeven aan bij de Ajax-selectie.
Ook op NOS txt
- SylvievdVaart
Re: Jeroen Verhoeven

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Ik vind hem een beetje dikkig.
Heb je ook niet iets met een Pizza SmileyJöhnk schreef:Ik vind hem een beetje dikkig.

- SylvievdVaart
De trein is weer eens langsgekomen.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Oh er komen nu 1272 pizza- en hamburgergrappen aan. Ik ga even goed zitten, want dergelijke grollen zijn levensgevaarlijk als je staat!
Jeroen, welkom!
Jeroen, welkom!

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ik zal je helpen, Duke kies er maar 1 uitThijs schreef:Oh er komen nu 1272 pizza- en hamburgergrappen aan. Ik ga even goed zitten, want dergelijke grollen zijn levensgevaarlijk als je staat!
Jeroen, welkom!

http://images.google.fr/images?sourceid ... e&resnum=4
- Ajaciedjuh
Inderdaad, welkom Jeroen bij de mooiste club van de wereld.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Atouba gaat met Ajax voor de prijzen volgens Ajax.nl en Jeroen gaat voor de pizza 

x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 4:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Nuttige aankoop, zo'n jongen pakt gewoon veel (pizza)punten voor je.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 4:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb m'n Avatar van Trainer en Jeroen Verhoeven ook maar aangepastSteef schreef:En nu kan niemand meer zeggen dat Ajax geen grote vissen weet binnen te halen.

- SylvievdVaart
Homepage van nu.nl
Verhoeven voor drie jaar naar Ajax
Amsterdammers versterken zich in de breedte
- LouisXIV & co
Je was me net voor.SylvievdVaart schreef:Homepage van nu.nl

Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
SylvievdVaart schreef:Homepage van nu.nl

“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Je kan lullen wat je wilt maar Jol legt het zwaartepunt van deze transferperiode gelukkig toch op de achterhoede...
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
Ik ga een keepersshirt met Verhoeven erop halen. Wat een held! 

In een ver verleden werkte Verhoeven als eens samen met coach Martin Jol. In zijn tijd bij RKC Waalwijk werd hij getraind door de 53-jarige Scheveninger. 'Ik heb daar heel veel geleerd. Bijvoorbeeld hoe je moest omgaan met het profvoetbal, pizza's halen en dat je niet, zoals in de Ajax-jeugd, altijd wint. Na deze fijne en leerzame periode heb ik Waalwijk verruild voor het mooie Volendam.'
- SylvievdVaart
MwoehahahaLouisXIV & co schreef:Je was me net voor.

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hoeveel Jeroennaarbenedens passen daar in?Jeroennaarbeneden schreef:Ik ga een keepersshirt met Verhoeven erop halen. Wat een held!

“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- SylvievdVaart
Oh God, zo'n topic gaat het dus worden 

Ik heb hetzelfde postuur als Verhoeven 

Compleet offtopic, maar het lijkt op Jeroen.. Hoe zou het met Joene zijn? 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
http://www.youtube.com/watch?v=LKEerzsl0ps Die olijke spekgranaat is voornemens om de Champions League te winnen
.