Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 13

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma okt 06, 2008 1:40 pm

Maar goed, met het tempo waarmee Suarez gele kaarten krijgt, zullen we hem wel een paar keer moeten missen dit seizoen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » ma okt 06, 2008 3:35 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:35 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma okt 06, 2008 4:19 pm

Vedette-10- schreef:Dat misselijke gedrag moet er inderdaad uit, anders dan gaat het hoe dan ook een keer een staartje krijgen. Deze keer mazzel, want hij had absoluut een bestraffing verdiend.
Geen mazzel, ik denk dat een onafhankelijke beoordeling op niets anders kan uitdraaien dan dat het te zien is. Het feit dat die speler ineenkrimpt, zegt niets. Ik herinner me erg veel duels van Zlatan waarbij op een gegeven ogenblik "iedere thuiswedstrijd" een speler reageerde alsof hij een elleboogstoot had gekregen. Hoe vaak is hij na Ajax geschorst voor een elleboogstoot? In Nederland twee keer in korte tijd (totaal elf wedstrijden)

Een tegenstander van Suarez zal gegarandeerd omvallen en naar "iets grijpen" als hij licht is geraakt of niet is geraakt. Scheidsrechters hebben het niet gemakkelijk.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » ma okt 06, 2008 4:54 pm

Dat Suarez veel geel pakt vind ik aan een kant niet heel erg. Als je ziet hoe hij loopt te buffelen, terwijl de rest van die mooiweervoetballers er achteraan sjokken, dan heb ik enigzins vrede met zijn instelling.

Er zijn namelijk al een paar wedstrijden dit seizoen beslist door een bevlieging van Suarez.... Want ook de wedstrijden eerder in dit prille seizoen waren eigenlijk niet echt goed, maar we wonnen ze tenminste wel, vaak door de openingsgoal van Suarez.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma okt 06, 2008 6:24 pm

GangstaRiB schreef:Dat Suarez veel geel pakt vind ik aan een kant niet heel erg. Als je ziet hoe hij loopt te buffelen, terwijl de rest van die mooiweervoetballers er achteraan sjokken, dan heb ik enigzins vrede met zijn instelling.

Er zijn namelijk al een paar wedstrijden dit seizoen beslist door een bevlieging van Suarez.... Want ook de wedstrijden eerder in dit prille seizoen waren eigenlijk niet echt goed, maar we wonnen ze tenminste wel, vaak door de openingsgoal van Suarez.
Zit wat in, maar hij zoekt wel érg opzichtig de grens. Binnenkort wordt hij er een keer afgestuurd, vrees ik.
Het stinkt aan alle kanten!

Vossie
Berichten: 314
Lid geworden op: za dec 02, 2006 4:20 pm

Bericht door Vossie » ma okt 06, 2008 6:30 pm

De grens opzoeken is niet erg, maar doe het dan wel slim. Hij krijgt nu gewoon kaarten voor hele domme dingen, gebaartjes naar de scheids bijv. dat is gewoon zonde. Overtredingen maakt hij eigenlijk nooit en toch al 4x geel na 5 wedstrijden. Ik dacht zelfs dat hij tegen Groningen geschorst zou zijn, gelukkig is dat niet het geval, anders had je alweer minder kans gemaakt en benadeeld hij ons eigenhandig...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma okt 06, 2008 6:42 pm

Poeh, wat is hij belangrijk geworden, die Hennie Meijer. :neutral.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » ma okt 06, 2008 6:47 pm

joey schreef:Poeh, wat is hij belangrijk geworden, die Hennie Meijer. :neutral.gif:
Ik heb jou anders nog nooit een oordeel over een speler horen uitspreken, behalve dat iedereen matig is. Vrij makkelijk trouwens om te zeggen, omdat je weet dat de meerderheid nooit Real Madrid of ManU zal halen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma okt 06, 2008 6:53 pm

Nog nooit? :baaa.gif:

Dat meen je niet, goodfella. :confused.gif:

Zelfs niet over Tommie Breed?????? :ajaxsmiley.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Bericht door gaizka » wo okt 22, 2008 8:17 am

'Club belangrijker dan zak geld'
Geschreven op woensdag, 22 oktober om 08:01

Met een andere instelling had Luis Suárez dit seizoen in Turkije of Rusland gevoetbald. De Uruguyaanse aanvaller van Ajax werd in de afgelopen transferperiode benaderd door Fenerbahçe en Zenit Sint Petersburg, maar liet de geïnteresseerde clubs weten dat hij Ajax alleen wil verruilen voor een Europese topclub. Dat beweert de aanvaller in een interview met Sportweek. Suárez beleefde een uitstekend eerste seizoen bij Ajax. De dribbelaar, die vorig jaar met veel bombarie werd overgenomen van FC Groningen, scoorde zeventien competitiedoelpunten en was bovendien belangrijk met diverse assists. De Zuid-Amerikaan speelde zich in de kijker van Fenerbahçe en Zenit Sint Petersburg, maar de Champions League-deelnemers werden bedankt voor de moeite.

“Er lag daar enorm veel geld voor me klaar, maar daar wilde ik echt niet naar toe”, laat Suárez optekenen. “Als ik een keer een mooie kans krijg, dan grijp ik die graag. Dan moet het wel een echt grotere club zijn dan Ajax, ik denk daar hetzelfde over als Klaas-Jan Huntelaar. Dan heb ik het echt over teams als Real Madrid, Barcelona, Liverpool en AC Milan. Geld is niet het belangrijkste: ik wil voetballend triomferen.”

De pas 21-jarige Suárez weet nog niet wanneer hij de stap naar het buitenland wil maken. ''Ik wil in elk geval tot de zomer bij Ajax blijven. Het is ook niet fijn om halverwege een seizoen over te stappen, het is dan lastig om je aan te passen bij een nieuwe club. Maar begrijp me goed, ook komende zomer hoef ik niet weg”, aldus de veelbesproken dribbelaar.
Wat zijn ze allemaal verstandig ineens... (Vertonghen)

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo okt 22, 2008 9:04 am

Hij zegt dus gewoon dat hij weg is als er een grote club komt. Die speelt dus volgend seizoen niet meer bij ons.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » wo okt 22, 2008 9:08 am

Logisch, die jongen ontwikkeld zich goed. Hij kan een niveautje hoger prima aan.

Ik ben benieuwd of Ajax dit keer al wel naar een opvolger aan het kijken is of dat we straks weer de hoofdprijs gaan betalen voor een vervanger.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo okt 22, 2008 9:12 am

Die is dus deze zomer inderdaad pleite.
Dus Ajax, dit keer eens laten zien dat jullie een vervanger hebben op het moment supreme...

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo okt 22, 2008 9:21 am

Ik denk dat we eerst nog even moeten afwachten of die absolute topclub zich werkelijk komt melden
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo okt 22, 2008 9:24 am

O, ik denk het wel. Suarez is nu al goed, maar hij is nog jong en kan nog veel beter worden.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » wo okt 22, 2008 9:29 am

LucaS schreef:Ik denk dat we eerst nog even moeten afwachten of die absolute topclub zich werkelijk komt melden
Uiteraard. Ik heb ook liever dat hij gewoon nog even blijft. Maar de kans is denk ik best groot dat hij weg is als hij dit seizoen goed presteert.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Bericht door gaizka » wo okt 22, 2008 9:30 am

Wel iets voor een Italiaanse club, Inter bijvoorbeeld. Hoop natuurlijk dat hij nog een jaar of wat bij Ajax blijft!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo okt 22, 2008 9:45 am

LucaS schreef:Ik denk dat we eerst nog even moeten afwachten of die absolute topclub zich werkelijk komt melden
Precies. De interesse zal er zijn, maar vergeet niet dat Suárez geen EU-pas heeft. Bij dat soort spelers duren transfers naar de grote competities vaak net even wat langer.

Ajax heeft afgelopen zomer dus blijkbaar een grote zak geld afgeslagen voor Suárez. Denk dat vooral Zenit zo 15 miljoen op tafel legt.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » wo okt 22, 2008 9:59 am

Suarez is 1 v/d beste spelers van Ajax. Ajax moet gewoon zo snel mogelijk zijn contract openbreken. Hij zit met zijn ongeveer 8ton (oplopend in de jaren) zeker niet bij de top-verdieners en dat verdiend hij wel.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » wo okt 22, 2008 10:08 am

Ajaciedjuh schreef:Suarez is 1 v/d beste spelers van Ajax. Ajax moet gewoon zo snel mogelijk zijn contract openbreken. Hij zit met zijn ongeveer 8ton (oplopend in de jaren) zeker niet bij de top-verdieners en dat verdiend hij wel.
Eens.

Suárez is een topper. Als ik van één Ajax-speler het gevoel heb dat 'ie heel groot gaat worden, dan is het Suárez.

Van KJH denk ik dat trouwens ook. Daar verandert zo'n vormcrisis niks aan. Ik ben ervan overtuigd dat die jongen overal gaat scoren, waar 'ie ook naar toe gaat.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » wo okt 22, 2008 10:12 am

Dat denk ik ook. Al heeft Suarez het voordeel dat hij minder afhankelijk is van de manier van spelen van een elftal. Die presteert overal terwijl Klaas-Jan selectief moet zijn.

Het openbreken van een contract is wel een optie maar je zit dan bijna altijd vast aan een gelimiteerde afkoopsom. En daar hou ik nooit zo van. Ik speculeer er liever op dat er een keer een club komt die gewoon niet naar de prijs vraagt maar een blanco cheque opstuurt.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo okt 22, 2008 10:24 am

Eens. Maar ik denk dat als Ajax zijn contract openbreekt en hem de 2.2 van Luque geeft hij ook wel nog een jaar of 2 blijft. Vraag me niet waarom maar dat gevoel heb ik.

Klaas gaat nooit meer naar de absolute top.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo okt 22, 2008 10:37 am

Rishi schreef:Eens. Maar ik denk dat als Ajax zijn contract openbreekt en hem de 2.2 van Luque geeft hij ook wel nog een jaar of 2 blijft. Vraag me niet waarom maar dat gevoel heb ik.
Dat gevoel heb ik juist helemaal niet. Kijk maar naar hoe hij vertrokken is bij Groningen. Die jongen is met zijn carrière bezig en als die grote club komt, is hij meteen weg. Desnoods met behulp van staking, arbitragecommissie, et cetera.

Dat hij Zenit afgeslagen heeft, zal wel met de Russische ervaringen van Silva te maken hebben. Die heeft daar een vreselijke tijd gehad.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » wo okt 22, 2008 10:50 am

Voetballers in het algemeen en Zuid Amerikanen in het bijzonder spelen natuurlijk gewoon voor het geld. Niks mis mee, zou ik waarschijnlijk ook doen. Hoewel je met een supportersachtergrond misschien hier en daar wat principes mee zou laten wegen is het vrij menselijk om zo te redeneren.
Nil volentibus arduum

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo okt 22, 2008 11:00 am

Een salarisverhoging zou sowieso een goed idee zijn, al is het maar omdat we dan meer voor hem kunnen vragen bij een eventuele verkoop.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie