John is ook sneller en sterker dan Huntelaar. En kan wel goed koppen en met z'n rug naar de goal spelen.Bertje schreef:Babel is niet slechter met zijn rug naar het doel dan Huntelaar toen we hem vorig jaar kregen, denk ik. Babel is minder sterk in de lucht en heeft vooralsnog een wat minder kort schot, maar daar tegenover staat dat hij sneller en sterker is. Kwestie van investeren, zoals het een club als Ajax betaamt.Thomas schreef:Hij is geschikter als spits in een 4-3-3 systeem dan Babel, denk ik. Ik heb er nog altijd weinig vertrouwen in dat Babel een goede Ajax-spits kan worden.
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Lekker bagataliseren. :pukey:Thomas schreef:John is ook sneller en sterker dan Huntelaar. En kan wel goed koppen en met z'n rug naar de goal spelen.Bertje schreef:Babel is niet slechter met zijn rug naar het doel dan Huntelaar toen we hem vorig jaar kregen, denk ik. Babel is minder sterk in de lucht en heeft vooralsnog een wat minder kort schot, maar daar tegenover staat dat hij sneller en sterker is. Kwestie van investeren, zoals het een club als Ajax betaamt.Thomas schreef:Hij is geschikter als spits in een 4-3-3 systeem dan Babel, denk ik. Ik heb er nog altijd weinig vertrouwen in dat Babel een goede Ajax-spits kan worden.
Sneller en sneller is niet hetzelfde, net zoals beter koppen en beter koppen ook niet hetzelfde is. John heeft niet de actie en dreiging van Babel of de scherpte en kopkracht van Huntelaar.
Wat kan John eigenlijk wel echt goed?
Ik vind hem een beetje een jongere en iets betere versie van Nelisse.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Twee goede seizoenen. Twee slechte. Dat valt mee. Daarbij zegt een uitleg wel degelijk iets. Hij startte gewoon niet zo vaak in de basis. Zeker dit seizoen niet.Jöhnk schreef:Die cijfers veranderen niet door een uitleg. Gewoon een waardeloos gemiddelde voor een centrumspits.
Maargoed, het is niet alsof ik een of andere Collins John-fanaat ben. Het leek me gewoon een goed alternatief.
Sinds wanneer is een seizoen waarin iemand slechts tot 8 wedstrijden komt een goed seizoen?Thomas schreef:Twee goede seizoenen. Twee slechte. Dat valt mee. Daarbij zegt een uitleg wel degelijk iets. Hij startte gewoon niet zo vaak in de basis. Zeker dit seizoen niet.
Zelfs jij maakt van slechte cijfers geen goede cijfers. Je kunt hoogstens gedeeltelijk verklaren waarom zijn cijfers zo slecht zijn.
Die 8 wedstrijden waren als 17-jarige in een half seizoen Premier League, Jöhnk. Er waren dus nog maar een stuk of 17 wedstrijden te spelen in Engeland. De eerste seizoenshelft speelde hij nog voor Twente en liep hij net als de tweede seizoenshelft ook al 1 op 2.
Van dat seizoen heb ik alvast goede cijfers weten te maken. ;)
Van dat seizoen heb ik alvast goede cijfers weten te maken. ;)
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik was net wat raak aan het lullen met m'n paps over voetbal en toen stelde hij die Kivuvu voor van NEC als rechtsback. Absoluut een beest in het duel, een hele redelijk inspeelpass, loopvermogen en volgens mij is zijn snelheid ook prima. Natuurlijk sowieso een interessante speler, maar ik had nog niet aan hem gedacht als rechtsback. Hij zou dan een iets minder gepolijste maar sterkere versie van Kromkamp kunnen zijn. Lijkt me toch niet mis.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik weet natuurlijk niet hoe dat precies ziet, maar Fulham heeft er dus voor gekozen om Boa Morte (een zeer gewaardeerde speler in het Premiership) te verkopen en John te behouden. Tenminste, ik neem aan dat hij nu mag blijven.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Waarom zou Fulham hem eigenlijk laten gaan? Ze hebben vandaag hun spits Boa Morte aan West Ham verkocht (leuk voor Tevez, trouwens, die daar vrijwel niet(s) presteert), zodat Fulham John nodig heeft in de spits.
Ik ken Kivuvu (nog) niet goed. Hoe zit het met z'n wendbaarheid? Ik vind het eerlijk gezegd een van de grotere minpunten van Heitinga, waardoor ik hem er liever niet zie.Bertje schreef:Ik was net wat raak aan het lullen met m'n paps over voetbal en toen stelde hij die Kivuvu voor van NEC als rechtsback. Absoluut een beest in het duel, een hele redelijk inspeelpass, loopvermogen en volgens mij is zijn snelheid ook prima. Natuurlijk sowieso een interessante speler, maar ik had nog niet aan hem gedacht als rechtsback. Hij zou dan een iets minder gepolijste maar sterkere versie van Kromkamp kunnen zijn. Lijkt me toch niet mis.