InnerHarbour schreef:Als je met die Ziyech een functioneringsgesprek zou houden zou je met pijn en moeite en veel goodwill op een 3 uitkomen, geen enkele reden dus om hem een salarisverhoging te geven.

Altijd goed voor een komische noot, die IH.

Moderator: mods
InnerHarbour schreef:Als je met die Ziyech een functioneringsgesprek zou houden zou je met pijn en moeite en veel goodwill op een 3 uitkomen, geen enkele reden dus om hem een salarisverhoging te geven.
Geen idee wat het bod was van Roma... volgens mij was de richtprijs van Ajax rond de 25 a 30 miljoen?Yopii schreef:Dus je geeft hem net een zesje?![]()
Ajax heeft Ziyech dus een transfer naar AS Roma door de neus geboord. Klasse hoe hij daarmee omgegaan is. Zeker omdat Ajax beloofd had mee te werken; het is maar wat je meewerken noemt.
Gisteren weer van hem genoten. Hij is de gangmaker van Ajax.
Het is natuurlijk niet zo dat de critici van vorig jaar nu hun ongelijk moeten bekennen ofzo. Vorig jaar was vorig jaar. Dit jaar is dit jaar. En dit jaar is overigens nog maar net begonnen.Yopii schreef:Er is een beeld van die jongen geschapen alsof hij een waardeloze speler zou zijn met een slechte mentaliteit, die bovendien niets kon incasseren. Het tegendeel is het geval, dat kan iedereen nu zien.
Als je alleen naar het balverlies kijkt dan ben je inderdaad een hersenloze. Want tegenover het balverlies stond een vleugje genialiteit, een record aantal balveroveringen (de meeste van de eredivisie) en een werklust waar de rest van het team een voorbeeld aan kon nemen. En als je dat negeert en dus maar naar een deel van zijn prestaties, en alleen het negatieve deel, kijkt dan ben je inderdaad hersenloos. Net zoals de figuren die alleen maar naar het positieve deel keken, en het balverlies voor lief namen,InnerHarbour schreef:Zo, supporters die daadwerkelijk hun team komen steunen en een speler uitfluiten die grossiert in balverlies worden door een teletekst fan even weggezet als "hersenloze", ja ja.
Eens.Arthur schreef:Ik was erg blij dat hij afgelopen weekend de 0-1 maakte. Hij scoort gezien zijn kwaliteiten niet vaak genoeg en als hij al scoort is het vaak de 4-0 of 5-0. Nu zette hij de ploeg op het goede spoor. Hopelijk kan hij dat verder uitbouwen.
Het was vooral Veltman, die het zwaar te verduren had.InnerHarbour schreef:Zo, supporters die daadwerkelijk hun team komen steunen en een speler uitfluiten die grossiert in balverlies worden door een teletekst fan even weggezet als "hersenloze", ja ja.
Bron: vi.nlHakim Ziyech heeft maandag bij het jaarlijkse Voetballer van het Jaar Gala de Gouden Schoen ontvangen. De middenvelder van Ajax kreeg de prijs als beste speler in de Eredivisie van het seizoen 2017/18. De Zilveren Schoen was voor Alireza Jahanbakhsh, die in het shirt van AZ topscorer werd en een transfer naar Brighton & Hove Albion verdiende. Matthijs de Ligt eindigde in de verkiezing als derde en kreeg de Bronzen Schoen. De Ajax-aanvoerder werd ook gekozen tot Talent van het Jaar.
Taktiek van de Italianen. Overeenkomen met de speler en dat als wig voor een breuk met z’n club gebruiken.Yopii schreef:Dus je geeft hem net een zesje?![]()
Ajax heeft Ziyech dus een transfer naar AS Roma door de neus geboord. Klasse hoe hij daarmee omgegaan is. Zeker omdat Ajax beloofd had mee te werken; het is maar wat je meewerken noemt.
Gisteren weer van hem genoten. Hij is de gangmaker van Ajax.
Dat heeft ie bij mijn weten nooit gezegd. Ik heb hem er niet eens over gehoord.GangstaRiB schreef:
On-topic: Ziyech blijft een beetje vreemd. Of hij is bipolair of ontzettend zeker van zichzelf. Vorig seizoen wil ie weg, daarna is het publiek tegen hem, afgelopen zomer wil ie weer weg, afpakken rugnummer was de druppel, ineens na standard Luik is ie alles vergeten en wil blijven.
In mijn ogen een goede speler maar geen absolute topper. Getuige de geïnteresseerde clubs blijkt dat ook wel. Als ie op bepaalde momenten voor de simpele optie kiest dan wordt ie nog veel beter. Dan komt de Europese subtop in het vizier.
Volgens Freek Jansen heeft Roma een bod gedaan, Ajax een tegenbod, waarna Roma niks meer van zich liet horen. Ze wilden hem niet graag genoeg hebben, zo eerlijk moet je ook wel zijn.Yopii schreef: Die Europese subtop was al concreet, hoor. Roma, toch?
Europese top, subtop: ik begrijp die opmerkingen niet zo. Ziyech is een uitstekende speler voor Ajax, hij beslist wedstrijden voor ons.
Na een tegenbod helemaal niks van je laten horen getuigt niet bepaald van de absolute wil om die jongen binnen te halen. En het lijkt me niet dat Ajax 80 miljoen voor hem vroeg... Ook geen 40 overigens.Yopii schreef:Dat hangt er natuurlijk vanaf wat Ajax vroeg. Italiaanse clubs kunnen niet hetzelfde betalen als Engelse. Dat ze het bod van Ajax te hoog vonden, wil niet automatisch zeggen dat ze hem niet graag wilden hebben.
Hij heeft het wel gezegd volgens de Ajax VI watcher Freek Janssen. Zie AN.Yopii schreef:Bipolair nog wel. Gelukkig hebben we een psychiater in ons midden.![]()
Hij heeft dat inderdaad nooit gezegd.Zo gaan dingen een eigen leven leiden.
Die Europese subtop was al concreet, hoor. Roma, toch?
Europese top, subtop: ik begrijp die opmerkingen niet zo. Ziyech is een uitstekende speler voor Ajax, hij beslist wedstrijden voor ons.
Stond vanochtend op de homepage als eerste artikel. Zit op een telefoon te tikken dus dat quoten ga ik niet doen.Mr. Ajax schreef:https://www.ajaxshowtime.com/article/bi ... oor-ziyech
Hier zegt ie toch wat anders. En elders heb ik ook gelezen dat het hem helemaal niet zoveel deed.
Maar post anders dat stukje van AN even.