Marko Pantelic
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Marko Pantelic
Marko moet blijven!
Volgens AT5 zijn ze weer in gesprek!

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ik weet het niet, maar als Pantelic 'gewoon' voor maximaal 2 jaar bijtekent met een salaris van 1,5 miljoen euro maximaal ben ik daar wel blij mee. Past goed in het huidige systeem en vormt met Urby, Suarez en Siem de Jong een dodelijk kwartet.
Wil hij langer tekenen of meer salaris dan moeten we hem laten gaan.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Tja, datzelfde geldt voor iedere andere spits in onze huidige gelederen en de spitsen die we kunnen kopen met de 0,- euro die we voor Pantelic krijgen denk ik. Het gaat mij meer om het viertal en de rol die Pantelic speelt in het aanvalsspel van Ajax.
Die 100+ doelpunten komen natuurlijk niet uit de lucht vallen.
Die 100+ doelpunten komen natuurlijk niet uit de lucht vallen.
Tja, misschien moeten we een spits kopen voor 60 miljoen plus Suarez om dan vervolgens volgend jaar voor 40 miljoen toch maar een andere voor erbij aan te schaffen
I think I lost my fucking headache
Cruijff heeft het zo gewild, Lucas. 

Wie zegt dat ze Zlatan gaan dumpen?LucaS schreef:Tja, misschien moeten we een spits kopen voor 60 miljoen plus Suarez om dan vervolgens volgend jaar voor 40 miljoen toch maar een andere voor erbij aan te schaffen
Henry gaat weg he..
IK GELOOF!!!!!!
Cruijff vindt het toch niet goed als ze 442 gaan spelen? Dan moet Villa op de vleugel
Morgen eten we in de tent waar we een paar weken terug Panty tegenkwamen. Als hij er weer is, zal ik hem eens bestraffend toespreken
Lijkt me niet, hij moet eerst aan z'n vrouw en kinderen denken.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wat is het probleem? Ajax heeft daar niet veel te zoeken, maar er zijn zoveel clubs die voor spek en bonen meedoen in de CL. Alsof Twente hoge ogen gaat gooien. Of een Austria Salzburg.
Wat mij betreft geen probleem, maar we moeten niet denken volgend seizoen een spits te hebben die in de CL beter meekomt en gevaarlijker is dan Pantelic.
Pantelic wil een salaris dat past bij een grote competitie. Ajax kan hem niet betalen, klaar.
Het stinkt aan alle kanten!
De Dominee schreef:Ik weet het niet, maar als Pantelic 'gewoon' voor maximaal 2 jaar bijtekent met een salaris van 1,5 miljoen euro maximaal ben ik daar wel blij mee. Past goed in het huidige systeem en vormt met Urby, Suarez en Siem de Jong een dodelijk kwartet.

Er lopen contracten ááááááf, Joey. Ajax heeft een spits nodíííííííg, Joey. Of wil je met Suk, Bodul of Castillion de (V)CL in? Of denk je dat we een transfervrije spits op kunnen pikken met de kwaliteiten van (minimaal) Pantelic en een salaris wat lager ligt?
Bezuinigen oke, maar wel een complete selectie aub. Vervolgens stel je trouwens in de TransferZone dat Ajax vooral niet moet verkopen voor 65 mln en inkopen voor 20, aangezien we daar wellicht een ietsiepietsie aan kwaliteit zouden kunnen inboeten. Wat wil je nu wééééééél eigenlijk?
Bezuinigen oke, maar wel een complete selectie aub. Vervolgens stel je trouwens in de TransferZone dat Ajax vooral niet moet verkopen voor 65 mln en inkopen voor 20, aangezien we daar wellicht een ietsiepietsie aan kwaliteit zouden kunnen inboeten. Wat wil je nu wééééééél eigenlijk?
-
- AT Toto winner 10/11
Als Pantelic voor 1,5 miljoen nog een jaar wil tekenen moet je dat als Ajax natuurlijk gewoon doen. Een vervangende spits (ervan uitgaand dat Jol het niet met slechts Suk en Castillion wil gaan uitvogelen) kost je sowieso óók 750.000 euro, maar daar komt dan nog een kleine transfersom bij.joey schreef:De salarissen moeten omláág, Dominee.
Als Pantelic meer dan die 1,5 miljoen wil, moeten we gewoon verder kijken (en daar lijkt het wel op).