Andersom ook. Wat was het alternatief geweest als Blind niet was doorgebroken?wimpey schreef:Blind speelt slechts bij hoge uitzondering als LB. Die plek neemt ie vrijwel enkel op papier in.InnerHarbour schreef: Voor een linksback die niet kan verdedigen, te traag is, geen lengte en body heeft. Knettergek zijn ze.
Ik constateer nogmaals dat Blind zijn trainer op zijn knieën mag danken.
Daley Blind
Moderator: mods
Re: Daley Blind
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dan had FdB iemand anders de kans gegeven. Simpel zat. En misschien zou het bij die speler niét 4 jaar hebben geduurd voordat ie Ajax-waardig zou zijn.Duke schreef: Andersom ook. Wat was het alternatief geweest als Blind niet was doorgebroken?
Veel te makkelijk, Wimpey. Want als er iemand zou zijn geweest die het beter kon, dan had die wel gespeeld. Je Blind-obsessie is niet goed voor je.
IK GELOOF!!!!!!
Ik vind dat Blind het fantastisch doet. Nooit verwacht.Rishi schreef:Veel te makkelijk, Wimpey. Want als er iemand zou zijn geweest die het beter kon, dan had die wel gespeeld. Je Blind-obsessie is niet goed voor je.
Ajax wilde niet voor niets Simon Poulsen of Büttner halen. Blind was afgeschreven. Blind verdient zeker de credits voor zijn topseizoen. Maar bij vrijwel elke andere trainer was hij gezien geweest.
Dan had ook vrijwel iedere trainer dat fout gezien toch? Want Blind presteert gewoon uitstekend. Ook internationaal was hij niet verkeerd.
En natuurlijk komt hij in de problemen tegen C. Ronaldo? Maar wie niet? Zeker de manier van voetballen bij Ajax maakt het dat een back van Ajax alles moet kunnen. Ajax heeft in het verleden miljoenen over de balk gesmeten voor backs.
Met Blind mogen we tevreden zijn. Wordt ook alleen maar beter en sterker.
En natuurlijk komt hij in de problemen tegen C. Ronaldo? Maar wie niet? Zeker de manier van voetballen bij Ajax maakt het dat een back van Ajax alles moet kunnen. Ajax heeft in het verleden miljoenen over de balk gesmeten voor backs.
Met Blind mogen we tevreden zijn. Wordt ook alleen maar beter en sterker.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
VoetbalzoneAjax en Daley Blind gaan op 22 april praten over contractverlenging. Dat schrijft de doorgaans goed ingevoerde journalist Henk Spaan in een column. “Transferclausules zullen belangrijker zijn dan het honorarium”, aldus Spaan. Overigens meldt Spaan ook dat Blind op zijn vijftiende in de belangstelling stond van Barcelona, maar dat de club uit Spanje aannam dat de verdediger toch wel bij Ajax zou blijven.
IK GELOOF!!!!!!
Tja, en zo zie je dan weer.Als het aan jou had gelegen had Blind al na drie wedstrijdjes verkocht moeten worden.Nu is hij een zeer bruikbare kracht.wimpey schreef:Ik vind dat Blind het fantastisch doet. Nooit verwacht.Rishi schreef:Veel te makkelijk, Wimpey. Want als er iemand zou zijn geweest die het beter kon, dan had die wel gespeeld. Je Blind-obsessie is niet goed voor je.
Ajax wilde niet voor niets Simon Poulsen of Büttner halen. Blind was afgeschreven. Blind verdient zeker de credits voor zijn topseizoen. Maar bij vrijwel elke andere trainer was hij gezien geweest.
Was Blind zoals je wenste verkocht geweest dan had AJAX geld moeten trekken voor een aankoop omdat eventuele vervangers ( in jou ogen ) nog slechter waren dan Blind.
En of die vervangers het dan zouden redden is ook weer gissen.
Blind voldoet op dit moment nationaal meer dan voldoende voor dit AJAX.In feite past hij precies in het tactisch plaatje wat AJAX op dit moment speelt en wil spelen.Internationaal zal ie best te kort komen.Maar ach wie niet, spelers uit landen als Italië, Potugal, België enz. komen ook gewoon tekort in het Internationale geweld en geld uit landen als Duitsland, Engeland en Spanje.
Internationaal zullen we, maar dat is mijn mening, nog wel een hele poos het geluk moeten hebben op een goede loting.Maar dat telt voor meer landen ...
Blij met de punten ...
Na 4 seizoenen falen + 3 wedstrijden, bedoel je.999 schreef: Tja, en zo zie je dan weer.Als het aan jou had gelegen had Blind al na drie wedstrijdjes verkocht moeten worden.Nu is hij een zeer bruikbare kracht.
Gelukkig heb jij wel altijd geweten dat Blind het in zich had.

Nee, je mist het punt dat jij um al na drie wedstrijden afschreef.Verder is het onzin dat Blind vier seizoenen en drie wedstrijden lang faalt.wimpey schreef:Na 4 seizoenen falen + 3 wedstrijden, bedoel je.999 schreef: Tja, en zo zie je dan weer.Als het aan jou had gelegen had Blind al na drie wedstrijdjes verkocht moeten worden.Nu is hij een zeer bruikbare kracht.
Maar gewoon toch je gelijk willen halen is een beetje sneu, Wimpey.
Of ik had wel of niet zag in Blind doet er niet toe, jij was degene die hem al heel vlug afschreef niet ik ...
Blij met de punten ...
Zeg ik toch: jij hebt gelijk en ik ongelijk.999 schreef: Maar gewoon toch je gelijk willen halen is een beetje sneu, Wimpey.
Laten we stoppen met de discussie hoe we in het verleden (verschillend) dachten over Blind en gewoon hopen dat hij goed blijft spelen.
Voor de rest zijn achternaam vergeten en kijken hoe hij zich verder ontwikkeld.
Voor de rest zijn achternaam vergeten en kijken hoe hij zich verder ontwikkeld.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
4 seizoenen falen + 4 wedstrijdenwimpey schreef:Na 4 seizoenen falen + 3 wedstrijden, bedoel je.999 schreef: Tja, en zo zie je dan weer.Als het aan jou had gelegen had Blind al na drie wedstrijdjes verkocht moeten worden.Nu is hij een zeer bruikbare kracht.
Blind heeft voor 3 jaar bijgetekend. Top nieuws!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Iemand al foto's? Danny was er namelijk ook bij, dus dan weet je het wel.Daley Blind verlengt contract met Ajax
maandag 22 april 2013
Daley Blind heeft zijn contract met Ajax verlengd. De linkervleugelverdediger tekende een overeenkomst die hem nog drie jaar aan de Amsterdammers bindt.
Onderhandelingen
Vandaag werden de onderhandelingen tussen beide partijen afgerond. Namens Ajax waren daarbij directeur voetbalzaken Marc Overmars en algemeen directeur Michael Kinsbergen aanwezig. Daley Blind werd terzijde gestaan door zijn vader Danny en door Rob Jansen van Sport-Promotion.
Stormachtig
De 23-jarige Blind heeft deze competitie een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt. Niet alleen werd hij dit seizoen bij Ajax al snel een onmisbare schakel in het spel, maar ook speelde hij de laatste interlands in de basis bij het Nederlands Elftal. ,,Ik ben enorm blij dat beide partijen er vandaag zijn uitgekomen'', zei Blind nadat de onderhandelingen achter de rug waren. ,,In mijn hart heb ik altijd gehoopt dat ik met Ajax overeenstemming zou bereiken.'
Buitenland
Blind is in zijn nopjes met de huidige spelersgroep. ,,Het is geweldig om van dit team deel te mogen uitmaken. Ik voel me een echte Ajacied en dat zal ik dus nog wel even blijven. Ik ben ook nog jong genoeg om pas over een paar jaar een eventuele stap naar een buitenlandse club te maken. Voorlopig voel ik me bij Ajax nog heel goed thuis.''
Sport Promotion

Prima keuze, verstandige jongen zo te horen! 

InnerHarbour schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Linksbuiten Blind verdient een nieuw contract, IH.
Ajacied van het jaar!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Niets opportunistischer dan de voetbalsupporter.
InnerHarbour schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*lol*Duke schreef:Ajacied van het jaar!
(en heel knap van hem, heeft zich van schlemiel tot publiekslieveling gevoetbald)
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
-
Tsja, toch blijft ie niet goed genoeg voor Ajax. Maar het is em gegund.
Whitey on the moon.
Of er zijn gewoon genoeg supporters die wel objectief en nuchter zijn en niet doordrenkt zijn van het gif der haat.Jabu schreef:Niets opportunistischer dan de voetbalsupporter.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
De beste Ajacied van dit seizoen en toch niet goed genoeg voor Ajax?
Wij hebben er in ieder geval, geheel in de traditie van de familie, een flesje champagne op gedronken! Wij hebben het altijd in Daley zien zitten, en bovendien, een heel sympathieke jongen en echte Ajacied.
Wij hebben er in ieder geval, geheel in de traditie van de familie, een flesje champagne op gedronken! Wij hebben het altijd in Daley zien zitten, en bovendien, een heel sympathieke jongen en echte Ajacied.
I think I lost my fucking headache