Ismail Aissati
Moderator: mods
Als het echt ergens over gaat, verwacht ik dat wel, ja. Lijkt me niet meer dan normaal.Thomas schreef:Je denkt toch niet dat een trainer z'n spelers voor ieder individueel gesprek uitnodigt op kantoor?
En ja, Lucas, dat kan Sno doen. Maar ik denk niet dat veel voetballers dat doen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
- Daily Blind
-
- AT Toto winner 15/16
- Daily Blind
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ajaxlife.nlSlecht nieuws. Ismail Assiati is er dit weekeinde tegen Roda JC sowieso niet bij. De Utrechter heeft in de wedstrijd tussen Jong Ajax en Jong Volendam een blessure aan z'n rechterknie opgelopen. Het zou gaan om de binnenband die is opgerekt. Een precieze inschatting van de revalidatieperiode is nog niet te maken, maar naar alle waarschijnlijkheid zal het herstel twee tot drie weken duren. Later deze week zal er meer duidelijkheid zijn.
Tegenvaller
De blessure is een tegenvaller voor de Ajacied die tegen Willem II nog op de bank zat en zich graag in de Amsterdam Arena had willen presenteren.
Verdomme.
- Daily Blind
Goed nieuws voor Van Basten. Is hij voorlopig van dat probleem af.Thijs schreef:Ajaxlife.nlSlecht nieuws. Ismail Assiati is er dit weekeinde tegen Roda JC sowieso niet bij. De Utrechter heeft in de wedstrijd tussen Jong Ajax en Jong Volendam een blessure aan z'n rechterknie opgelopen. Het zou gaan om de binnenband die is opgerekt. Een precieze inschatting van de revalidatieperiode is nog niet te maken, maar naar alle waarschijnlijkheid zal het herstel twee tot drie weken duren. Later deze week zal er meer duidelijkheid zijn.
Tegenvaller
De blessure is een tegenvaller voor de Ajacied die tegen Willem II nog op de bank zat en zich graag in de Amsterdam Arena had willen presenteren.
Verdomme.
Als ik interpreteer wat er in de pers komt (Derksen bijvoorbeeld vandaag) gaat Aissati het niet redden bij Ajax. Zou een behoorlijke afgang zijn trouwens.
Het stinkt aan alle kanten!