Miralem Sulejmani
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Zlatan werd weggehoond door AT-ers(????????????) door het publiek in de Arena (Heb me geschaamd voor de behandeling die hij kreeg) i.t.t. Sulejmani.Daniel_vT schreef:Zlatan was ook niet veel in zijn eerste seizoen, maar nu wordt overal tegen aan geschopt en is deze jongen een vetklep en een miskoop..brigade zuid schreef:16 Miljoen voor die vetklep... contract voor 5 jaar toch? 1/5 is dan alvast naar de klote.
Ik hoop dat hij dit seizoen al laat zien beter te zijn dan Zlatan, tot, nu toe heb ik dat niet gezien.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ja, omdat Zlatan zo slecht was. Dan betekent het dus dat het met Zlatan nog schrijnender was, en we weten allemaal hoe dát is afgelopen. Is alleen maar des te meer redenen om Sulejmani niet nu al af te schrijven.Aristides schreef:Zlatan werd weggehoond door AT-ers(????????????) door het publiek in de Arena (Heb me geschaamd voor de behandeling die hij kreeg) i.t.t. Sulejmani.Daniel_vT schreef:Zlatan was ook niet veel in zijn eerste seizoen, maar nu wordt overal tegen aan geschopt en is deze jongen een vetklep en een miskoop..brigade zuid schreef:16 Miljoen voor die vetklep... contract voor 5 jaar toch? 1/5 is dan alvast naar de klote.
Ik hoop dat hij dit seizoen al laat zien beter te zijn dan Zlatan, tot, nu toe heb ik dat niet gezien.
-
Suljemani is een jong ventje dat een beetje begeleid moet worden Het zal niet de eerste keer zijn dat een topaankoop volledig aan z'n lot wordt overgelaten. Ik las laatst in de VI dat hij met Bodul samen woont... Tja. is dat ideaal ga je je afvragen.
16 miljoen euro en hij is nog niet één keer fit geweest. Dat ligt deels aan hem, maar zeker ook aan Ajax!
16 miljoen euro en hij is nog niet één keer fit geweest. Dat ligt deels aan hem, maar zeker ook aan Ajax!
-
- AT Toto winner 15/16
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10