Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 13

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo sep 28, 2008 12:03 pm

Ik lees op AN dat Wegereef hem geel of rood had gegeven als hij de ovetreding had gezien, dus ik vrees het ergste.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo sep 28, 2008 1:30 pm

joey schreef:Ik lees op AN dat Wegereef hem geel of rood had gegeven als hij de ovetreding had gezien, dus ik vrees het ergste.
Dat kan dus niet, tis geel of rood .. een van de twee.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma sep 29, 2008 10:22 am

'Suárez naait mij een kaart aan'
Geschreven op maandag, 29 september om 10:08

Rogier Molhoek heeft na zijn eerste vier duels in het shirt van Vitesse meer gele kaarten dan punten verzameld. De middenvelder van de Arnhemmers moest zondag tegen Ajax (3-0 verlies) zijn derde opeenvolgende gele kaart incasseren, maar dat was volgens hem aan tegenstander Luis Suárez te danken. "Hij naait mij een kaart aan." "Eerst trapt hij mij vol op mijn been", zo vertelt Molhoek in de maandageditie van De Gelderlander. "Ik ben niet het type om te gaan liggen, maar ik ga verhaal halen. Ik zeg ben je gek of zo (maakt het gebaar van wijsvinger naar het voorhoofd, red.). Dan gaat hij wild doen en die scheids trapt er in. We krijgen allebei geel."

"Suárez mag van geluk spreken dat hij geen rood krijgt voor die overtreding", zo oordeelt Molhoek, die drie verloren punten en een derde gele kaart aan zijn conduitestaat toevoegt. "En weer zo'n onnodige. Tegen De Graafschap krijg ik er één voor zogenaamd vasthouden. Wat ik niet deed", aldus de 27-jarige middenvelder.

Vorige week raakte Suárez al in opspraak. De Uruguayaan zou tijdens het bekerduel met FC Utrecht (2-0 zege) hebben nagetrapt naar Loïc Loval. "Ik liep en kan hem per ongeluk geraakt hebben", reageerde Suárez afgelopen zaterdag in De Telegraaf. "Ik heb de schijn misschien tegen, omdat ik al een harde schop van Loval had gehad. Maar ik zou echt nooit wraak nemen."
www.voetbalzone.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » ma sep 29, 2008 10:35 am

Molhoek moet gewoon doorlopen en niet met zijn knie Suarez opzoeken.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma sep 29, 2008 10:36 am

Precies. Ik was tijdens de wedstrijd pissig op Suárez (oerdom wat die jongen weer deed), maar dat 'verhaal halen' van Molhoek ging ook weer op zo'n irritante en agressieve manier. Sowieso ben ik er wel voorstander van om spelers die zich op een agressieve manier richten op een op de grond liggende tegenstander een kaart te geven.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » ma sep 29, 2008 10:43 am

Het was alleen jammer dat de scheidsrechter niet het zelfde deed met Vertonghen en Hofs. Beide geel, maar hij durfde vast Hofs niet nog een 2de gele kaart te geven.

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » ma sep 29, 2008 10:43 am

Jongens, dit gaat weer richting Zlatan. Die kon je als tegenstander op een gegeven moment ook straffeloos opzoeken want die had altijd de schijn tegen. Zo zal het met Suárez ook gaan, zeker als hij in het strafschopgebied neergaat moet je als tegenstander vooral heel boos gaan doen.

En straks wanneer Suárez bij Inter/Atletico speelt kunnen we ons weer verbazen over de manier waarop Borst/Derksen/andere zeikerds weer lyrisch over hem doen en zich verbazen waarom dit soort spelers toch niet zo lang in Nederland blijft. :hypocrite.gif:

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » ma sep 29, 2008 11:08 am

Dus dat Suarez op momenten onnodig agressief reageert is eigenljik gewoon de schuld van 'de Nederlanders' ? :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » ma sep 29, 2008 11:09 am

Baseman schreef:Dus dat Suarez op momenten onnodig agressief reageert is eigenljik gewoon de schuld van 'de Nederlanders' ? :smallgrin.gif:
Als jij dat er in leest. :aai.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma sep 29, 2008 11:09 am

Dat Suarez na 4 competitiewedstrijden al 3 gele kaarten heeft ligt toch niet alléén aan de tegenstanders en scheidsrechters?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma sep 29, 2008 11:13 am

Real Ajax schreef:Jongens, dit gaat weer richting Zlatan. Die kon je als tegenstander op een gegeven moment ook straffeloos opzoeken want die had altijd de schijn tegen. Zo zal het met Suárez ook gaan, zeker als hij in het strafschopgebied neergaat moet je als tegenstander vooral heel boos gaan doen.

En straks wanneer Suárez bij Inter/Atletico speelt kunnen we ons weer verbazen over de manier waarop Borst/Derksen/andere zeikerds weer lyrisch over hem doen en zich verbazen waarom dit soort spelers toch niet zo lang in Nederland blijft. :hypocrite.gif:
Het ligt natuurlijk ook gewoon voor een flink gedeelte aan Suárez zelf. De schwalbes komen al minder voor, maar het afreageren na een mislukte actie of overtreding is dit seizoen wel heel ernstig. Ik heb hem volgens mij al drie of vier keer zoiets doms zien doen, dit seizoen.

Neemt inderdaad niet weg dat de scheidsrechters, even los van de slechte momenten van hem die ze wel eens missen, ook niet helemaal objectief tegenover hem staan. Uiteindelijk zal het niet veel schelen hoe vaak hij gematst of gepakt is.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma sep 29, 2008 11:17 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » ma sep 29, 2008 11:14 am

Duke schreef:Dat Suarez na 4 competitiewedstrijden al 3 gele kaarten heeft ligt toch niet alléén aan de tegenstanders en scheidsrechters?
Nee man, een Suárez is altijd onschuldig. :biggrin.gif:

(natuurlijk is hij geen heilige, hij is soms bloedirritant, maar het begint toch een beetje op een heksenjacht te lijken.)

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma sep 29, 2008 12:39 pm

Duke schreef:Dat Suarez na 4 competitiewedstrijden al 3 gele kaarten heeft ligt toch niet alléén aan de tegenstanders en scheidsrechters?
Mwah, volgens Suarez zit ie goed in z'n vel, dus valt het eigenlijk nog wel mee 3 gele kaarten in 4 wedstrijden ..

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » ma sep 29, 2008 12:48 pm

Voetske schreef:
joey schreef:Ik lees op AN dat Wegereef hem geel of rood had gegeven als hij de ovetreding had gezien, dus ik vrees het ergste.
Dat kan dus niet, tis geel of rood .. een van de twee.
Alleen maar mooi dat hij dit statement heeft gegeven. Nu Wegereef dit alsnog heeft gezien, weet hij nog steeds niet of hij geel of rood moet geven. Dit houdt in dat een officiële instantie (scheidsrechter) twijfelt, dus is het moeilijk voor de aanklager te bewijzen dat het zeker rood en dus schorsing moet zijn. Leuke argumentatie voor de verdediging voor Suarez.

Daarnaast ben ik er nog steeds van overtuigd dat Wegereef het wel degelijk heeft waargenomen en het als geen overtreding heeft beoordeeld. Wellicht fout beoordeeld, maar wel degelijk beoordeeld.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » di sep 30, 2008 8:18 am

VZ schreef: Aanklager bestudeert elleboogstoot Cornelisse

De bekerwedstrijd tussen Ajax en FC Utrecht krijgt voor Tim Cornelisse mogelijk nog een vervelend staartje, zo meldt De Telegraaf dinsdag. De aanklager betaald voetbal bestudeert de beelden, waarop mogelijk is te zien dat de verdediger van de Domstedelingen een elleboogstoot uitdeelt aan tegenstande Luis Suárez.
Vandaag beslist de aanklager betaald voetbal of er een officieel vooronderzoek wordt gestart. Dat de aanklager mogelijk alsnog tot actie overgaat, is opmerkelijk. Suárez kreeg vrijdag reeds te horen dat hij zich moest verantwoorden voor een vermeende schop in de maag van Loïc Loval gedurende het eerste bedrijf in Amsterdam.

Suárez is zich echter van geen kwaad bewust. "Ik liep en kan hem per ongeluk geraakt hebben", vertelt de maker van het eerste doelpunt afgelopen weekeinde in De Telegraaf. "Ik heb de schijn misschien tegen, omdat ik al een harde schop van Loval had gehad. Maar ik zou echt nooit wraak nemen."
Slecht nieuws denk ik voor Suarez. Wel terecht, maar willen ze hier aangeven dat ze alles beoordelen!? Dit om Suarez toch te kunnen schorsen. Dat gevoel bekruipt mij in ieder geval. :confused.gif:

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » di sep 30, 2008 5:32 pm

Slecht nieuws denk ik voor Suarez. Wel terecht, maar willen ze hier aangeven dat ze alles beoordelen!? Dit om Suarez toch te kunnen schorsen. Dat gevoel bekruipt mij in ieder geval.
Zou kunnen, maar dan moeten ze wel beelden vanuit een andere camerastand hebben.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di sep 30, 2008 5:43 pm

http://nl.youtube.com/watch?v=9YSusjdVO ... re=related

Nog eventjes en hij staat op gelijke hoogte met Zlatan, C. Ronaldo en Torres. Absolute held! :headbang.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di sep 30, 2008 6:24 pm

goodfella schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=9YSusjdVO ... re=related

Nog eventjes en hij staat op gelijke hoogte met Zlatan, C. Ronaldo en Torres. Absolute held! :headbang.gif:
Waarmee ?.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di sep 30, 2008 7:07 pm

Voetske schreef:
goodfella schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=9YSusjdVO ... re=related

Nog eventjes en hij staat op gelijke hoogte met Zlatan, C. Ronaldo en Torres. Absolute held! :headbang.gif:
Waarmee ?.
Suarez gaat de nieuwe topspits van Internazionale worden.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » di sep 30, 2008 7:15 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di sep 30, 2008 7:31 pm

goodfella schreef:
Voetske schreef:
goodfella schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=9YSusjdVO ... re=related

Nog eventjes en hij staat op gelijke hoogte met Zlatan, C. Ronaldo en Torres. Absolute held! :headbang.gif:
Waarmee ?.
Suarez gaat de nieuwe topspits van Internazionale worden.
Inter, die zijn zo gierig als wat ...

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma okt 06, 2008 1:28 pm

Toch nog goed nieuws:
Aanklager seponeert zaak-Suarez

Amsterdam, 06 okt 2008
De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de zaak tegen Luis Suarez geseponeerd. De aanklager stelde eerder een vooronderzoek in naar de vermeende overtreding van de Ajacied in de KNVB Bekerwedstrijd tegen FC Utrecht.

Suarez kwam in de met 2-0 gewonnen thuiswedstrijd in aanraking met Utrechter Loïc Loval. Na bestudering van de televisiebeelden besloot de aanklager de zaak niet door te zetten.
www.ajax.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma okt 06, 2008 1:29 pm

KNJB. :smallgrin.gif:

Nee, dit is goed nieuws. Zonder Suarez komen we namelijk echt zwaar in de penarie.

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » ma okt 06, 2008 1:31 pm

Op zich sta ik er niet van te kijken (omdat het niet hard was te maken) maar tegenwoordig weet je maar nooit. Goed nieuws in ieder geval. :excited.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma okt 06, 2008 1:37 pm

Pffff, een zucht van verlichting. :neutral.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie