Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!
Moderator: mods
Het is wel een feit dat je acht punten zo kwijt kunt zijn. Zie maar hoe snel Ajax op achterstand is gekomen.Arwin schreef:Ik denk niet dat hij gelijk heeft, maar ik snap wel dat hij het zegt. Het zou erg raar overkomen op de spelersgroep als de trainer zegt niet meer in de titel te geloven. Dat kost je dan alleen nog maar meer puntverlies, omdat er weer een stukje motivatie weg is.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik zie PSV dit toch niet doen, omdat ze al een aantal jaren bewijzen weinig punten te verspelen. Wie weet dat het nog een beetje gaat rommelen bij PSV aan het einde van het seizoen als er spelers dreigen te vertrekken, maar ik denk het niet.joey schreef:Het is wel een feit dat je acht punten zo kwijt kunt zijn. Zie maar hoe snel Ajax op achterstand is gekomen.Arwin schreef:Ik denk niet dat hij gelijk heeft, maar ik snap wel dat hij het zegt. Het zou erg raar overkomen op de spelersgroep als de trainer zegt niet meer in de titel te geloven. Dat kost je dan alleen nog maar meer puntverlies, omdat er weer een stukje motivatie weg is.
Kijk alleen naar het aantal tegendoelpunten, dat is gewoon fantastisch. Met zo'n verdediging win je al 95% van de eredivisiewedstrijden.
Dat is ook weer waar. Een slechte maand januari spelen en Ajax doet zo weer mee. Al zal dat PSV natuurlijk veel minder snel overkomen dan Ajax.
Misschien als Alex in de winterstop vertrekt, maar ik denk niet dat dat gebeurd. Een blessure voor Cocu zou ook een en ander kunnen verstoren.
Misschien als Alex in de winterstop vertrekt, maar ik denk niet dat dat gebeurd. Een blessure voor Cocu zou ook een en ander kunnen verstoren.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma dec 18, 2006 12:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Dus PSV gaat maar 10 punten verspelen in de hele competitie? Dat moet ik nog zien.Jabu schreef:PSV zal inderdaad meer dan 8 punten moeten verspelen. Ze heben tot nu toe maar 5 puntjes laten liggen in de eerste 17 wedstrijden. Ajax zal vast niet de komende 17 wedstrijden achter elkaar winnen.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Normaliter was het nu winterstop, maar nu niet.
Ik ben tot nu toe gematigd tevreden over Henk ten Cate en zijn Ajax. Ajax heeft een paar aardige duels afgewerkt (Utrecht, Heerenveen, Feyenoord uit oa), maar ook een paar hele slechte. We zijn door naar de 3e ronde van de UEFA cup, maar de uitschakeling tegen Kopenhagen was wel een bittere pil. Wat betreft de landstitel ben ik er nog niet uit. Acht punten is niet bijster veel, maar PSV draait uitzonderlijk goed.
Al met al doen we het stukken beter dan vorig seizoen en het jaar daarvoor.
Ik ben tot nu toe gematigd tevreden over Henk ten Cate en zijn Ajax. Ajax heeft een paar aardige duels afgewerkt (Utrecht, Heerenveen, Feyenoord uit oa), maar ook een paar hele slechte. We zijn door naar de 3e ronde van de UEFA cup, maar de uitschakeling tegen Kopenhagen was wel een bittere pil. Wat betreft de landstitel ben ik er nog niet uit. Acht punten is niet bijster veel, maar PSV draait uitzonderlijk goed.
Al met al doen we het stukken beter dan vorig seizoen en het jaar daarvoor.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
- AT Toto winner 15/16
Vind het wel meevallen met dat 'stukken beter'. In de competitie beter maar in Europa slechter.
Mijns inziens heeft HTC het ontslag van Blind nog niet kunnen rechtvaardigen.
Mijns inziens heeft HTC het ontslag van Blind nog niet kunnen rechtvaardigen.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op di dec 19, 2006 8:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens mij zat het flink mee in die eerste wedstrijd en kwam Ajax op 3-0 omdat Feyenoord flink stond te blunderen. De tweede wedstrijd moest Feyenoord komen en dan win je al vrij snel simpel van zo'n ploeg.Jabu schreef:Ik vond Ajax vorig jaar in de playoffs tegen Feyenoord bij vlagen goed spelen. Als we die weg doorzetten......... :hypocrite:
Tja tis altijd wat hé ... ;)Thomas schreef:Volgens mij zat het flink mee in die eerste wedstrijd en kwam Ajax op 3-0 omdat Feyenoord flink stond te blunderen. De tweede wedstrijd moest Feyenoord komen en dan win je al vrij snel simpel van zo'n ploeg.Jabu schreef:Ik vond Ajax vorig jaar in de playoffs tegen Feyenoord bij vlagen goed spelen. Als we die weg doorzetten......... :hypocrite:
Blij met de punten ...